globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po 2tkm se kousnul motor
Zdravím, dnes jedu a najedou mi to začlo cukat, jako když dochází benzín, tak vymáčku spojku a motor zhasne. Od tý doby ani ťuk. Startér s tim neotočí a s nakopávačkou nelze hnout. Na pístní sadě mám najeto 2tis. km. Oleje tam bylo dost. Nevíte co by se mohlo přihodit? Podle mě buď prasknul kroužek, nebo odešla olejová pumpa. Díky za jakékoliv odpovědi.
Předchozí
1 2
Následující

Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 16:56 | Nahoru | #1
Vidím to tak, že uvidíš, až se podíváš dovnitř. O téma vedle sháním pro kámoše motor na Kawu Eliminator 125. Vypadá to na hodně smolný podzim pro čtyřtakty.

2 reakcí na tento příspěvek Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 17:20 | Nahoru | #2
Tak jestli prasknul kroužek a bylo to ještě v čas tak vyměníš jenom kroužky ;) to je cajk

(reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 17:36 | Nahoru | #3
TC-Def> kdyby prasknul kroužek a kousnulo se to , tak to moc cajk asi nebude

4 reakcí na tento příspěvek Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 17:46 | Nahoru | #4
čtyřtakty se serou, dvoutakty furt jezdí!!

(reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 18:09 | Nahoru | #5
TC-Def> v momentu, když to poprví cuklo, tak jsem zmáčknul spojku, takže v pohodě

2 reakcí na tento příspěvek Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 18:27 | Nahoru | #6
Tak jak píše už kdosi vejš - bez rozdělání se to nepozná. Může bejt hryzlej kroužek či píst ve válci, může být i kouslý ložisko na klice. Udělalo to nějaký zvuk či pazvuk?

DrakeRs : synku, cvajtakty se hryžou řekl bych dokonce častěji než čtyřtakty. Čtyřtaktního jsem ještě nezadřel nebo se nezadřelo v mý přítomnosti nic, zato dvoutakty už dva - tráboš a číza ( ta se jen přidřela ale i tak....).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 18:31 | Nahoru | #7

DrakeRS píše: čtyřtakty se serou, dvoutakty furt jezdí!!



divný že z jara tady bylo 4x do týdne mrtvý NSR

(reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 18:44 | Nahoru | #8
Bimbam> ony jsou dva druhy dvoutaktů > ty který se zadřely a ty který se zadřou
Trabant se mi hryzal pořád, kor na tech.benzín.
Ale zas umim vyndat motor za 35 minut

Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 18:45 | Nahoru | #9
Nediv se, zjara starý benál s olejem, to tolik nemaže a zadřeš.
Z podzima mrtvé 4T, hlavně tyhle malorážky ujedou za léto pár tisíc km a když to není první sezona, bum prásk a konec zvonec.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 18:55 | Nahoru | #10
Bimbam> No nějakej zvuk to udělalo, ale nevím jak to popsat. Prostě jsem slyšel ránu. Motorka po vystydnutí zase točí s pístem, tak nevím co si o tom mam myslet. Dokonce jednou asi tak na 4s. chytla. Z neznámýho důvodu mám vyšťavenou baterku, tak jí nabíjim a pak to zkusím jestli chytne

1 reakcí na tento příspěvek Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 19:06 | Nahoru | #11
Tak to plácáš jedno přes deváte jak si usoudil,že se hryzla protože chcipla?
Najednou startér protáči motorem trochu blbost ne ?
Proč byla před 2.tis měněná ,,pístní sada,, ?

Na sachsovi X-roud má kamarád natočeno 60tis. na jeden motor a pořád jede.

Možná ti došel benzin, nebo máš zacpanou trysku.Nebo nějaký zahadný skrat když se startér neozyval. Starter měl snahu točit nebo se vůbec nesepl ?

Naposledy editováno 21.09.2012 19:09:04

1 reakcí na tento příspěvek Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 19:28 | Nahoru | #12
Jestli během těch 4 sekund, co motor naskočil, běžel dobře a neklepalo v něm, tak to snad taková tragédie nebude. Projdi i elektriku, jak naznačil Donardson a každopádně napiš, jak přesně se starter po tom "chcípnutí" choval. To právě hodně napoví, jestli je nějaký mechanický problém v motoru, nebo je vada v elektrice. Ale ta "rána" na první pohled nevěstí nic dobrého, pokud to tedy nebylo "lupnutí" oblouku při nějakém zkratu.

dva_hrnce> Tos musel narazit na nějaký nepovedený kus. Kámoš najel s trábošem na techničák, ještě smíchaný s kdovíjakými sajrajty, přes 10000km a když motor potom schválně rozebral, byl jako nový. I když pravda, dával trochu víc oleje, než mělo správně být.

(reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

Skvělá odpověď, děkuji! 21.9.2012 v 19:31 | Nahoru | #13
Donardson> tak nekdy se stane ze se motor kousne a po vystydnutí jde zas protočit.
Ohledně startování > nauč se číst, psal ze to nešlo protočit ani pres nakopavacku..

(reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 19:33 | Nahoru | #14
izijas> baterka je k.o. protoze jsi zkoušel startovat a starter neotočil motorem, ale to neznamená ze kdyz netočí, ze nebere stavu.
A tuhle baterku vycucneš hned..

(reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 20:21 | Nahoru | #15

DrakeRS píše: čtyřtakty se serou, dvoutakty furt jezdí!!


Moje slova! :D

Jinak k tématu:
Neupekl si to náhodou? Přeci jen je to vzducháč

(reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 21:14 | Nahoru | #16

DrakeRS píše: čtyřtakty se serou, dvoutakty furt jezdí!!


zajimavý, ve třídě je nás 5 motorkářů z toho 3 4takty a všichni tři maj právě v háji motor:D zadřenej nebo možná něco víc:D :D :D

Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 22:41 | Nahoru | #17
Matous.B a co jako ? snažíš se zahanbit spolehlivý 4T motory seroucíma se 2Taktama ?
Každej motor neni 100%ní a může se kdykoliv vysrat ať už je to 4T nebo 2T 4Válec nebo 1 válec na tom vubec nezáleží

Po 2tkm se kousnul motor

21.9.2012 v 22:42 | Nahoru | #18
To abych to už zazimoval...

(reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

22.9.2012 v 08:20 | Nahoru | #19
DrakeRS> ale jen proto že u zweitaktu je výbrus součástí udržby a zadření jen lehká porucha

(reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

22.9.2012 v 08:24 | Nahoru | #20

izijas píše: Bimbam> No nějakej zvuk to udělalo, ale nevím jak to popsat. Prostě jsem slyšel ránu. Motorka po vystydnutí zase točí s pístem, tak nevím co si o tom mam myslet. Dokonce jednou asi tak na 4s. chytla. Z neznámýho důvodu mám vyšťavenou baterku, tak jí nabíjim a pak to zkusím jestli chytne


standartní projev zadření bude to chtít minimálně otevřít a přejít smirkem pokud ten krám nemá nykasil

1 reakcí na tento příspěvek Po 2tkm se kousnul motor

22.9.2012 v 09:42 | Nahoru | #21
Pokud to bylo kousnute a po vystydnuti se to rozhejbalo, bude v prdeli pist a valec. Porad lepsi nez kdyby ti upadl ventil a rozmrdal vsechno, jako u te Kawy co pise rrss. Zajel si to spravne po te nove pistni sade? Nedal si novou pistni sadu a nechal ojnici a kliku ve spatnem stavu?

(reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

22.9.2012 v 10:55 | Nahoru | #22
J.M.K.> jestli bežel dobře to fakt netušim, ale kleplo v něm uplně stejně jako poprví a pak chcípnul

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

22.9.2012 v 10:58 | Nahoru | #23
SirIndy> dnes jsem vyndal motor a za chvíli sudnám i hlavu a mrknu se na to. Jestli bude v hajzlu válec, tka doufam, že tam nebude nykasil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

22.9.2012 v 11:13 | Nahoru | #24

izijas píše: SirIndy> dnes jsem vyndal motor a za chvíli sudnám i hlavu a mrknu se na to. Jestli bude v hajzlu válec, tka doufam, že tam nebude nykasil.



To nevis? Vzdyt jsi delal tu pistni sadu ne?

(reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

22.9.2012 v 11:28 | Nahoru | #25
SirIndy> ano dělal jsem pístní sadu, ale výbrus ne nebyl potřeba a já to nepoznam jestli je tam nikasil nebo ne, vůbec jsem válec neřešil, když mi specialista řekl, že neni potřeba výbrus

Po 2tkm se kousnul motor

22.9.2012 v 12:41 | Nahoru | #26
dyť jsem tam lil shéééll. no že jsem ho tam lil? ale ty tam pořád něco leješ. 4T se začínaj projevovat šak si študácí ještě na 2T rádi vzpomenou až budou platit GOčko.

Po 2tkm se kousnul motor

22.9.2012 v 12:56 | Nahoru | #27
šmejd jeden, všechno zboží v pangejtě, pomeranče po poli, motorka v prdeli... ...a milostpaní v kostele

1 reakcí na tento příspěvek Po 2tkm se kousnul motor

22.9.2012 v 13:00 | Nahoru | #28
přetočit na 7:45

(reakce na) Po 2tkm se kousnul motor

22.9.2012 v 15:09 | Nahoru | #29
Capt.Spaulding> 3:40 "Néni RUM... néni šturm!!!

1 reakcí na tento příspěvek Po 2tkm se kousnul motor

22.9.2012 v 15:25 | Nahoru | #30
Capt.Spaulding>



Zajímavé okamžiky... 2:15, 5:40, 6:30... "létim hubou do brambor a bradou reju další brázdu"

Jen mi tam docela nesedí jeden detail... kdyby tam opravdu po té výměně vůbec nenalil olej, tak by asi těžko dojel takovou dálku... věřil bych tak několik desítek, nanejvýcš pár stovek metrů.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blinrk yamaha YBR 125 2006 Yamaha YBR 125 Nikcus 16 5.10.2023 v 20:30 Stanyk
Nechytá yamaha ybr 125 Yamaha YBR 125 user54321 5 20.9.2023 v 18:17 SLEEPER
Yamaha ybr 125 rv2007 (vstřik) Prob... Yamaha YBR 125 DenverCZ 7 29.5.2023 v 09:52 Egengaf
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 mstepankova 13 20.3.2023 v 14:13 CRF1000
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 mstepankova 9 19.3.2023 v 11:55 mstepankova


TOPlist