globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda TransAlp
Zdravím. Hledal sem, ale nenašel, kdyžtak mě opravte a postněte link na téma ... Koukám po TA600/650, a zjistil, že poslední rok/y výroby TA600 má 2 kotouče v předu. Brzdí to výrazně líp než starší rok s jedním? Logicky by měl, ale osobní zkušenost bych uvítal. Je to jediná změna mezi těmi dvěma? TA 650 je asi úplně jinde ve všem, jak výkon, tak podvozek, ale to je zas dost na fin. limitu. Má někdo porovnání TA600 "předface/poface" a TA600/TA650?

1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp

17.9.2012 v 21:56 | Nahoru | #1
TA600 ma 2 predni kotouce o rv.98. Tech zmen tam bylo vic. Kdyztak koukni do manualu od TA600 a stahni si haynes manual, vsechny zmeny jsou tam popsany, vcetne jedotnlivejch barevnejch kombinaci v jedndotlivejch letech.
Osobne jsem s alpama co meli jeden kotouc jel akorat kdyz jsem shanel alpa, a zalezi v jakym stavu ty brzdy jsou. Jel jsem s jednokotoucovym co brzdil vic jak 2 kotoucovej. (ale mel novej kotouc).

Ty dva kotouce na predni brzde poznas, kdyz pojedes nalozenej a ve 2.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp

17.9.2012 v 22:00 | Nahoru | #2
gugo> Díky

(reakce na) Honda TransAlp

17.9.2012 v 22:10 | Nahoru | #3
boban01> Jo jeste me napadlo, tusim ze do roku 96 vodchazely CDI, (delaly 2 na kazdej valec jedno) pozdeji to zdruzily do jednoho CDicka.

Honda TransAlp

17.9.2012 v 22:28 | Nahoru | #4
gugo> Zas až tak prodobně to nepotřebuji mě stačí říct, jestli má cenu hledat ty '98-'99 s dvouma kotoučema, nebo jestli "stačí" "předface" ... ikdyž, na to mý mrdání ..

Honda TransAlp

17.9.2012 v 22:33 | Nahoru | #5
Ja myslim ze je to asi uplne jedno. Znam TA r.v. 1989 co ma pretocenej tachometr a porad prvni rozvodaky. Ta motorka je proste drzak. Takze akorat nevybrat blbej kus, kterej nekdo dojeb.al

Honda TransAlp

18.9.2012 v 08:46 | Nahoru | #6
Ty TA po faceliftu byly vyráběný v Itálii, do tý doby v Japonsku. Já bych bral raději Japonce.
Změna je též ve vizáži, ten novější má trochu jiné přední světlo, více podobné 650. Ty CDI jednotky odcházely myslím u těch starších, cca do 93 nebo 94. Já osobně mám jednokotouč, zatím jsem vždy dobrzdil. Ale určitě dva kotouče se hodí. Spíše bych ale koukal po konkrétním kusu.
Jinak k 650 - jel jsem na ní jednou, jízdními vlastnostmi mi to přišlo stejný, možná malinko větší výkon, ale to moc nepoznáš. Ale na servis je to někdy složitější, třeba výměna vzduch. filtru.
Ani s jednou neuděláš chybu. Jsou to držáky. Jen pečlivě vybírej.

Honda TransAlp

18.9.2012 v 13:38 | Nahoru | #7
je to jednoduché 87-90 zadní buben, 91-93 zadní kotouč, jeden vepředu
94-96 facelift jiné světlo, tuším že i ty zmněné CDI nebo až od 97, 97-99 dva kotouče vepředu
od 2000 už 650

pokud budeš jezdit terén a klidné cestování 1 kotouč není problém, pokud blbnout hodně na silnici tak ty dva kotouče jsou příjemnější na brždění ve vyšších rychlostech
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt


TOPlist