globalmoto_kveten





Téma: bacs
 
22.8.2012 v 17:45
brake activated clutch system

bacs

22.8.2012 v 18:59 | Nahoru | #1
K cemu je to dobry ?

1 reakcí na tento příspěvek bacs

22.8.2012 v 19:42 | Nahoru | #2
To jako heftnes zadek a nemusis smatlat po spojce?

bacs

22.8.2012 v 19:43 | Nahoru | #3
Přesně. K čemu ?

1 reakcí na tento příspěvek bacs

22.8.2012 v 20:00 | Nahoru | #4
Myslím že je to proto aby se při zablokování zadního kola neudusil motor.... Nebo ne??

(reakce na) bacs

22.8.2012 v 20:15 | Nahoru | #5

Michal57 píše: Myslím že je to proto aby se při zablokování zadního kola neudusil motor.... Nebo ne??


Joo tak to urcite, ale na spojku mas ruku ne ? Muj dotaz asi spis mel znit, jaka vyhoda plyne z toho ze se ti uvolni ruka.

bacs

22.8.2012 v 20:38 | Nahoru | #6
ty vlákna kde je fotka a téměř nic k tomu mám nejradši

(reakce na) bacs

22.8.2012 v 20:44 | Nahoru | #7
sejrac> přesně tak jen se toho držíš a davaš tomu fullgas dělam i variantu pro trial a silnici bude i bez tahel jen na servo

1 reakcí na tento příspěvek bacs

22.8.2012 v 20:52 | Nahoru | #8
pánové.. je vidět že terén moc nejezdíte a netušíte, jak lehce se dá při brždění na trati zašlápnout motorka...na šahání po spojce kolikrát není ani čas... navíc když jsi rád, že máš tu motorku pevně v rukách a můžeš ji kloudně vodit.. v dnešní době jsou ty brzdy jakš takž dávkovatelný a hlavně i citlivost v botech je větší..

Naposledy editováno 22.08.2012 20:53:30

bacs

22.8.2012 v 21:29 | Nahoru | #9

bacs

22.8.2012 v 21:30 | Nahoru | #10
zařízení vylučuje zašlápnutí což je u starších motorů které nejsou vybaveny dekompresorem na vačce celkem časté navíc husqvarny tohoto ročníku měli spojkové koše malého průměru a silné pružiny takže ovládání při jízdě není zrovna komfortní

(reakce na) bacs

22.8.2012 v 21:32 | Nahoru | #11
VojtasTTR> No já teda terén moc nejezdím nebo nevím co je to moc a málo jezdit terén, ale já bych z toho teda zešílel, kdyby mi při šlápnutí na zadní brzdu vypla spojka Je úplně běžné a myslím, že to nedělám jen já, že držím plyn a přibržďuji si zadní brzdou zároveň, např. v koleji apod..

edit: mám dvacku, takže tam není zašlápnutí tak kritické, ale beru že u jiných moto to může být vyhovující..

Naposledy editováno 22.08.2012 21:35:04

bacs

22.8.2012 v 21:36 | Nahoru | #12
Ono to asi ani při brždění nebude to pravé ořechové

1 reakcí na tento příspěvek bacs

22.8.2012 v 23:04 | Nahoru | #14
no nevim ...ja použiju spojku jen na startu. tím tvým zařízením mi připadne že spojka ti dlouho nevydrží a bude klouzat

(reakce na) bacs

23.8.2012 v 10:21 | Nahoru | #15
ja1> je to o nastavení ovládací síly kroku a vůli v systému spojka nesmí klouzat pokud není vyvinut tlak na pedálu nebo páčce ale při intenzivním brzdném manévru zadního kola je žádoucí úplné odpojeni motoru navíc umožňuje ovládat spojku zcela odděleně

bacs

23.8.2012 v 22:46 | Nahoru | #16
hlavně je to o stylu jízdy. asi bych byl překvapen ,že po šlápnutí na brzdu ,se mi propadne spojková páčka

bacs

31.8.2012 v 18:37 | Nahoru | #17
Jezdím starou hajtru od Yamahy, dekompresor mechanický na řidítkách, dětské tlačítko nemaje a ze zajetýma botama od bahna to po zašlápnutí je chuťovka znovu rozpochodovat. Při prudkým sjezdu občas stačím hrábnout na dekompresor a ještě jí nechat protočit bez komprese a čapnout přes kvalt, ale když si jí zašlápnu někde v zatáčce, tak hledám nejbližší strom o který bych jí opřel a nebo alespoň kus pevného pod stojan. Takže já vím, že pro jezdce mojí úrovně super věc. A ti, co to bez zkoušení rovnou odsoudili - vždyť nikdo nechce, aby jste si to na svojí motorku montovali.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist