paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru
Zdravim, prolizam forum, ale nemuzu najit podobny problem. Jedna se o TDM 850 3VD, za studena slape bez problemu, ale jakmile se zahreje nechce jit za plynem, pri plnym to kucka to a sotva jede mezi 2 a 3 tisicema otacek, pak se probere ale nad 5 tisic to cuka zase i kdyz min. Kdyz pridavam pomalu, tak to jaktakz jde. Mam tam KNko, spotreba je kolem 7 litru. Zajimavy je ze i za studena nemusim vubec sahat na sytic, naskoci hned i bez nej.
Myslel jsem na moc bohatou smes, tak sem snizil jehly, ale vubec to nepomohlo, zadna zmena.
Napada me jeste ucpana nadrz, ale to by nemelo mit zavislost na teplote motoru a nebo svicky, ty zkusim vymenit zitra.

Uvitam jakoukoliv konstruktivni radu, v pondeli na ni potrebuju odjet do prace :)

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 00:58 | Nahoru | #1
Když nepomohlo snížení jehel a motorka přesto za studena chytne bez sytiče a po zahřátí se dusí, tak bych v první řadě podezíral právě sytič, který zůstává stále pootevřený. Zkontroluj ovládání sytiče, zda někde nevázne a na karbcích se vrací na doraz. Jinak může být problém uvnitř karbce a může být jen na jednom, ne na obou.

Naposledy editováno 22.07.2012 00:58:17

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 08:22 | Nahoru | #2
ahoj,měl sem podobnej problem a řešení bylo vyčistit nádrž a hlavně sítko co je na palivovim čerpadle,bylo zalepený humusem.

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 10:19 | Nahoru | #3
s tímhle jsem se na má bývalý 3VD setkal taky. Na vině bylo roztřepený lanko ovládání sytiče - prostě se pořádně nedovíral.
Dělalo to přesně to samé - i za studena krásně chytala a po zahřátí se dusila. Na vinně je stále příliš bohatá směs, když vyndáš svíčky tak jsou černý jako uhel žejo

1 reakcí na tento příspěvek Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 10:26 | Nahoru | #4
koukal jsem do tvého profilu a něco je určitě špatně!
Spotřeba kolem 8 litrů je u TDM pomalu z říše fantazie. Osobně jezdím kolem 6-6,2 - a to jezdím celkem svižně. Cestou přes Rakousko a Itálii jsem se dostal na nějakých 5,3

Pokud bys potřeboval více info skus se obrátit i na naše stránky: TDM forum

(reakce na) Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 10:29 | Nahoru | #5
Begy> no, v roce 2002 jsem koupil novou TDM 850 a po dvou letech prodal s nějakými 12 t. km a spotřeba pod 8 litrů nešla, takže mi to nepříjde jako fantazie

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 10:42 | Nahoru | #6
co ta to říct.
Těchle motorek znám opravdu mraky a spotřebu přes 8 litrů prostě NEZNÁM.
Možná kdybys to honil pořád k omezovači nebo prostě jí držel nad 6tis tak se k týhle spotřebě přiblížíš.
Jen na tenhle druh provozu TDM není určena/stavěna.

Třeba když jsem se vracel z jedný akce v Brně do Prahy a na dálnici jí držel pořád 150-160 (kdy jsi s otáčkama kolem 6tis) tak mě to bralo 6,5/100

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 10:43 | Nahoru | #7
8 litru? Za tolik mi nejezdi ani "zrave" VTR 1000 F

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 10:59 | Nahoru | #8
Na TDM sem jezdil za nejakych 5,5l a kdyz sem jel jako krava, tak 6,5l.
K tematu: nejlogictejsi je ten vadny sytic.

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 15:37 | Nahoru | #9
Máš typ 3VD ten je velmi podobný 3LD co mají XTZ v první řadě sytič, buď to roztřepené lanko (já mám strunu) nebo je vyběhané nebo poškozené to plastové táhlo u karbeců co to ovládá.Tím bych začal.
ke spotřebě - zdá se mi to moc....pustit jehly dolů, zkontrolovat komínky , příruby , prostě projít karbecy, u mě šla spotřeba po výměně jehel,přírub,vyčištění a seřízení hladin z 8l na 6l při svižné jízdě, na kochačku kolem 5,6l....při zaneseném vzducháči jde také spotřeba trochu nahoru ani KN není nesmrtelný... navíc pokud si tam dal KN a neseřídil motor na něj tak ti to taky může blbnout... ně to rozhodila už jen blbá výměna ladáku za origo, motor začal v určitých otáčkách blbnout, po seřízení zase pohoda

2 reakcí na tento příspěvek Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 17:12 | Nahoru | #10
Takze jsem dneska stravil prijemne odpoledne nad motorkou a vysledek je absolutne beze zmeny. Nic se nezlepsilo, ani nezhorsilo.
Prosel sem sytic, chodi vone, soupatko nikde nedrhne, ten jezdec hezky zajizdi i vyjizdi z karbecu.
Palivovy system cely vycisteni a profoukly, nadrz vylita, bylo v ni dost bordelu, ale sitka byly cisty.
Svicky vymeneny, stary mely barvu do cihlova, takze to ani nevypada na prilis botahou smes (na svicky sem ale koukal dnes a snizil jehly vcera - ujeto tak 5 km - nevim jestli za takovou chvili zmeni barvu)
Takze sem v pasti. :( asi me ceka vytahnout rozhodit cele karbecy, coz bude premiera ... na co se tam zamerit? nema nekdo manual na 3VD? Na netu visi jen na 4TX a nevim jestli maji karbecy naprosto identicke.

Jo, jen jeste k historii. S KNkem sem to koupil, nevim jestli to bylo serizene, kazdopadne mam tam svod 4-1 a ladak. ZKousel jsem dal i obyc filtr, ten to cukani jeste zhorsil, cukala i za studena. Tak sem tam hodil zpatky vycistene KNko.

Hlavni ukol pro me je vyhnout se servisu. Jsem i s motkou mimo republiku, pouzivam ji na cesty do prace, je dobita a rezava a pravdepodobne ji tu za rok nebo za dva nekde necham stat u krajnice, pochybuju, ze ji jeste prodam. Takze logicky nechci davat velke investice za servis - berou si tu tak 60 - 80 ecek za hodku :)

Naposledy editováno 22.07.2012 17:13:15

(reakce na) Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 17:16 | Nahoru | #11

ninjaaa píše: Takze jsem dneska stravil prijemne odpoledne nad motorkou a vysledek je absolutne beze zmeny. Nic se nezlepsilo, ani nezhorsilo.
Prosel sem sytic, chodi vone, soupatko nikde nedrhne, ten jezdec hezky zajizdi i vyjizdi z karbecu.
Palivovy system cely vycisteni a profoukly, nadrz vylita, bylo v ni dost bordelu, ale sitka byly cisty.
Svicky vymeneny, stary mely barvu do cihlova, takze to ani nevypada na prilis botahou smes (na svicky sem ale koukal dnes a snizil jehly vcera - ujeto tak 5 km - nevim jestli za takovou chvili zmeni barvu)
Takze sem v pasti. :( asi me ceka vytahnout rozhodit cele karbecy, coz bude premiera ... na co se tam zamerit? nema nekdo manual na 3VD? Na netu visi jen na 4TX a nevim jestli maji karbecy naprosto identicke.

Jo, jen jeste k historii. S KNkem sem to koupil, nevim jestli to bylo serizene, kazdopadne mam tam svod 4-1 a ladak. ZKousel jsem dal i obyc filtr, ten to cukani jeste zhorsil, cukala i za studena. Tak sem tam hodil zpatky vycistene KNko.

Hlavni ukol pro me je vyhnout se servisu. Jsem i s motkou mimo republiku, pouzivam ji na cesty do prace, je dobita a rezava a pravdepodobne ji tu za rok nebo za dva nekde necham stat u krajnice, pochybuju, ze ji jeste prodam. Takze logicky nechci davat velke investice za servis - berou si tu tak 60 - 80 ecek za hodku :)



60-80 ecek? No to me poser To uz by me jezdeni na motorce davno zruinovalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 17:39 | Nahoru | #12
ninjaaa> tak to zbývají jen ty karbecy nebo mě napadá řídící ednotka v háji, spíš si myslím ty karburátory
Karburátory ti projde i mechanik mimo Yamahu

ještě mě tak napadlo čerpadlo...jaký tam máš? u XTZ je podtlakový ,když nefunguje, motorka pod půl nádrže nejede, dotankuješ a je to ok.....

Naposledy editováno 22.07.2012 18:35:01

(reakce na) Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 17:58 | Nahoru | #13
Epidem> No mimo Yamahu je to za tech 60 ;) No nic, zitra to do prace zkusim a budu doufat, ze bude po ranu zima a nebude zacpa a vecer si vezmu karbce do obyvaku na stul k nejkymu filmiku
Zatim dik za rady, napisu, co vsechno sem posral, kdyz sem ty karbce rozdelaval

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 18:56 | Nahoru | #14
U některých manuálů k xtz Super Tenere jsou i data k TDM. Zkus pohledat a stáhnout.

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

22.7.2012 v 19:06 | Nahoru | #15
http://www.motorkari...tdm-850.html#manualy

tady jsou mraky manuálů ke stažení

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 22.7.2012 v 19:20 | Nahoru | #16
Tady bys měl mít ten správnej.
A nikde ji stát nenechávej, až se budeš vracet, dovez ji do Brna, já si s ní už poradím... (mám taky 3VD)

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

25.7.2012 v 15:48 | Nahoru | #17
Tak ke kuchani karburatoru jsem se jeste dostal, ale kazdopadne to duseni je po vsech mym zasazich lepsi, pred tim zacinalo klidne po 5 kilometrech jizdy, ted ujedu i 20 nez se to objevi.
Jeste sem zapomenl zminit jednu vec, ktera by mohla byt stezejni. Pred tim sem tomu nevenoval pozornost, pac prilis vzduchu by melo mit jine symptomy, ale mam pocit, ze mi chybi nejaky mezikus na prechodu mezi karburatorem a sanim. Sani mi nejak tak volne lezi na karbcich a zda se, ze objimka u sani je evidetne vetsi nez prumer hrdla karburatoru. I kdyz tu objimku dotahnu, porad to tam planda a asi prisava trochu vzduchu bokem. Taky tam ten airbox musim vylozene narazit (jako by tam chybel tak 3-5 cm dlouhy mezikus) Koukal jsem na na partsdepot i manualy, ale nikde to neni poradne videt. Nema nekdo s TDMkem fotku prechodu mezi sanim a karcema? Asi chcu moc co? :) Mohlo by to duseni byt i tim?

1 reakcí na tento příspěvek Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

25.7.2012 v 15:55 | Nahoru | #18
Mezi karburátorem a airboxem? Nemělo by to mít vliv, není to dvoutakt, max to bude sát nefiltrovanej vzduch..
Fotku nemám, ješte jsem to rozdělaný neměl.
[URL= with [URL=

Naposledy editováno 25.07.2012 16:10:50

(reakce na) Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

25.7.2012 v 16:28 | Nahoru | #19
kodl77> Jj, na to sem taky koukal. 10,2,10 tam mam ... pak to pod tim netusim, co je a rohzodne to tam nemam .... Me uz ta spodni objima (10) navazuje primo na hrdlo karbce a i pri max stahnuti ma vetsi prumer nez to hrdlo.

1 reakcí na tento příspěvek Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

25.7.2012 v 16:54 | Nahoru | #20
Koukni přímo tady To cos popsal je až pod karbecem. Sání drží na č. 20.

Ještě mě napadlo, jde ti tam dost benzínu? Pumpa dává daost, nebo hladiny, nejsou nízký? Ucpanej kohout...

(reakce na) Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

25.7.2012 v 22:57 | Nahoru | #21
mira008> aha,dikes..ale i tak,tim padem mi tam planda asi ta objimka 27..zkusim to poradne utesnit,treba to pomuze...jinak nadrz,kohout,cerpadlo a hadice vycisteny a pruchozi...o vikendu pujde ven karbec a uvidime..pak dam vedet...

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

5.8.2012 v 22:47 | Nahoru | #22
tak jak pokračuješ

Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru

2.1.2013 v 23:03 | Nahoru | #23
Tak je na case po delsi dobe popsat jak jsem dopadl ... nechal sem to tak a jezdil dokud to slo, v prosinci uz dosla trpelivost pac to strileni a cukani zacalo byt k nevydrzeni, skoncil sem v servisu na vymenu jehel a trysek a poradne vycisteni karbcu. (300 ecek v riti) Zdalo se, ze to bylo reseni, ale po tisici kilometrech sem v tom znova a ty rany sou takovy, ze mi to asi i propalilo diry do svodu, dneska po jedne takove zacal motor rachotit a podfukuje mi to mezi prirubou svodu a levym valcem. Borec v servise mi rekl, ze by mohly byt moc pritazeny ventily a kdyz se zahreji, stahnou se este vic a pak je moc chuda nebo bohata smes a muze cukat. Je to mozny? Sem v koncich, myslim, ze pristi tyden jde definitivne do inzeratu na dily ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 torturus 6 17.5.2024 v 19:17 crestik
Elektrika Yamaha TDM 850 Secrets 12 3.5.2024 v 22:25 assassin
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 Buff 24 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 Kožich. 4 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 Milzno 10 10.8.2023 v 09:22 mta


TOPlist