Myslel jsem na moc bohatou smes, tak sem snizil jehly, ale vubec to nepomohlo, zadna zmena.
Napada me jeste ucpana nadrz, ale to by nemelo mit zavislost na teplote motoru a nebo svicky, ty zkusim vymenit zitra.
Uvitam jakoukoliv konstruktivni radu, v pondeli na ni potrebuju odjet do prace :)
Naposledy editováno 22.07.2012 00:58:17
Dělalo to přesně to samé - i za studena krásně chytala a po zahřátí se dusila. Na vinně je stále příliš bohatá směs, když vyndáš svíčky tak jsou černý jako uhel žejo
1 reakcí na tento příspěvek Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru
Spotřeba kolem 8 litrů je u TDM pomalu z říše fantazie. Osobně jezdím kolem 6-6,2 - a to jezdím celkem svižně. Cestou přes Rakousko a Itálii jsem se dostal na nějakých 5,3
Pokud bys potřeboval více info skus se obrátit i na naše stránky: TDM forum
Těchle motorek znám opravdu mraky a spotřebu přes 8 litrů prostě NEZNÁM.
Možná kdybys to honil pořád k omezovači nebo prostě jí držel nad 6tis tak se k týhle spotřebě přiblížíš.
Jen na tenhle druh provozu TDM není určena/stavěna.
Třeba když jsem se vracel z jedný akce v Brně do Prahy a na dálnici jí držel pořád 150-160 (kdy jsi s otáčkama kolem 6tis) tak mě to bralo 6,5/100
ke spotřebě - zdá se mi to moc....pustit jehly dolů, zkontrolovat komínky , příruby , prostě projít karbecy, u mě šla spotřeba po výměně jehel,přírub,vyčištění a seřízení hladin z 8l na 6l při svižné jízdě, na kochačku kolem 5,6l....při zaneseném vzducháči jde také spotřeba trochu nahoru ani KN není nesmrtelný... navíc pokud si tam dal KN a neseřídil motor na něj tak ti to taky může blbnout... ně to rozhodila už jen blbá výměna ladáku za origo, motor začal v určitých otáčkách blbnout, po seřízení zase pohoda
2 reakcí na tento příspěvek Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru
Prosel sem sytic, chodi vone, soupatko nikde nedrhne, ten jezdec hezky zajizdi i vyjizdi z karbecu.
Palivovy system cely vycisteni a profoukly, nadrz vylita, bylo v ni dost bordelu, ale sitka byly cisty.
Svicky vymeneny, stary mely barvu do cihlova, takze to ani nevypada na prilis botahou smes (na svicky sem ale koukal dnes a snizil jehly vcera - ujeto tak 5 km - nevim jestli za takovou chvili zmeni barvu)
Takze sem v pasti. :( asi me ceka vytahnout rozhodit cele karbecy, coz bude premiera ... na co se tam zamerit? nema nekdo manual na 3VD? Na netu visi jen na 4TX a nevim jestli maji karbecy naprosto identicke.
Jo, jen jeste k historii. S KNkem sem to koupil, nevim jestli to bylo serizene, kazdopadne mam tam svod 4-1 a ladak. ZKousel jsem dal i obyc filtr, ten to cukani jeste zhorsil, cukala i za studena. Tak sem tam hodil zpatky vycistene KNko.
Hlavni ukol pro me je vyhnout se servisu. Jsem i s motkou mimo republiku, pouzivam ji na cesty do prace, je dobita a rezava a pravdepodobne ji tu za rok nebo za dva nekde necham stat u krajnice, pochybuju, ze ji jeste prodam. Takze logicky nechci davat velke investice za servis - berou si tu tak 60 - 80 ecek za hodku :)
Naposledy editováno 22.07.2012 17:13:15
ninjaaa píše: Takze jsem dneska stravil prijemne odpoledne nad motorkou a vysledek je absolutne beze zmeny. Nic se nezlepsilo, ani nezhorsilo.
Prosel sem sytic, chodi vone, soupatko nikde nedrhne, ten jezdec hezky zajizdi i vyjizdi z karbecu.
Palivovy system cely vycisteni a profoukly, nadrz vylita, bylo v ni dost bordelu, ale sitka byly cisty.
Svicky vymeneny, stary mely barvu do cihlova, takze to ani nevypada na prilis botahou smes (na svicky sem ale koukal dnes a snizil jehly vcera - ujeto tak 5 km - nevim jestli za takovou chvili zmeni barvu)
Takze sem v pasti. :( asi me ceka vytahnout rozhodit cele karbecy, coz bude premiera ... na co se tam zamerit? nema nekdo manual na 3VD? Na netu visi jen na 4TX a nevim jestli maji karbecy naprosto identicke.
Jo, jen jeste k historii. S KNkem sem to koupil, nevim jestli to bylo serizene, kazdopadne mam tam svod 4-1 a ladak. ZKousel jsem dal i obyc filtr, ten to cukani jeste zhorsil, cukala i za studena. Tak sem tam hodil zpatky vycistene KNko.
Hlavni ukol pro me je vyhnout se servisu. Jsem i s motkou mimo republiku, pouzivam ji na cesty do prace, je dobita a rezava a pravdepodobne ji tu za rok nebo za dva nekde necham stat u krajnice, pochybuju, ze ji jeste prodam. Takze logicky nechci davat velke investice za servis - berou si tu tak 60 - 80 ecek za hodku :)
60-80 ecek? No to me poser To uz by me jezdeni na motorce davno zruinovalo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru
Karburátory ti projde i mechanik mimo Yamahu
ještě mě tak napadlo čerpadlo...jaký tam máš? u XTZ je podtlakový ,když nefunguje, motorka pod půl nádrže nejede, dotankuješ a je to ok.....
Naposledy editováno 22.07.2012 18:35:01
Zatim dik za rady, napisu, co vsechno sem posral, kdyz sem ty karbce rozdelaval
Jeste sem zapomenl zminit jednu vec, ktera by mohla byt stezejni. Pred tim sem tomu nevenoval pozornost, pac prilis vzduchu by melo mit jine symptomy, ale mam pocit, ze mi chybi nejaky mezikus na prechodu mezi karburatorem a sanim. Sani mi nejak tak volne lezi na karbcich a zda se, ze objimka u sani je evidetne vetsi nez prumer hrdla karburatoru. I kdyz tu objimku dotahnu, porad to tam planda a asi prisava trochu vzduchu bokem. Taky tam ten airbox musim vylozene narazit (jako by tam chybel tak 3-5 cm dlouhy mezikus) Koukal jsem na na partsdepot i manualy, ale nikde to neni poradne videt. Nema nekdo s TDMkem fotku prechodu mezi sanim a karcema? Asi chcu moc co? :) Mohlo by to duseni byt i tim?
1 reakcí na tento příspěvek Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru
Fotku nemám, ješte jsem to rozdělaný neměl.
[URL= with [URL=
Naposledy editováno 25.07.2012 16:10:50
1 reakcí na tento příspěvek Dusi se pri plnym plynu a zahratym motoru
Ještě mě napadlo, jde ti tam dost benzínu? Pumpa dává daost, nebo hladiny, nejsou nízký? Ucpanej kohout...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 | Kožich. | 4 | 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |