globalmoto_kveten





Téma: projekt 2T
 
13.6.2012 v 22:11
vysokoškoškolský projekt 2T z Politechniky Turín







toto je pro ty, kdo má rád 2T. Jsem zvědav jak dopadne tento italský výzkumný projekt, proti 25 týmů španělských univerzit a jak by asi dopadla nějaká naše VŠ? Soutěž se bude konat v Zaragoze na podzim 2012. Týmy se skládají z přibližně deseti studentů a který vedou dva / tři učitelé
hodnoceno bude:
• navržení rámu

• navržení kapotáže

• analýza dynamiky vozidla

• návrh výfukového systému

• vyrobený kus

• realizace, montáž a seřízení

Soutěž bude hodnotit v místech určených:

• konstrukční dovednosti

• originalita projektu a designu

• samostatnost skupiny studentů

• výkon vozidla z

Účast na této akci je skvělá příležitost jak pro akademické a podnikatelské subjekty.

Doplnění: Našel jsem prosbu studenta pracujícího na tomto projektu, konkrétně kapoty. Hledá fotografie a informace zadní části kapotáže moto GP z uhlíku, nebo jiného materiálu, které by sloužilo současně jako rám. (samonosná karoserie)

Naposledy editováno 13.06.2012 22:18:38

projekt 2T

14.6.2012 v 07:47 | Nahoru | #1
Je to mazec ta kyvka vypadá jak z pětistovky ale jsou to borci klobouk dolů.

projekt 2T

14.6.2012 v 07:52 | Nahoru | #2
vypadá to hodně dobře.

2 reakcí na tento příspěvek projekt 2T

14.6.2012 v 07:57 | Nahoru | #3
Moc pěkné ovšem nechápu jaký to má přínos, když jsou 2T na ústupu...

projekt 2T

14.6.2012 v 08:09 | Nahoru | #4
na ustupu nevim proc by meli byt - ta technika je porad fungujici i prez to ze se to snazi SPZ potopit

pro zavodni ucely neznam lepsi stroje - do normalniho provozu si muze kazdy vybrat z toho co mu tovarny cpou

projekt 2T

14.6.2012 v 08:18 | Nahoru | #5
Motorka hezká, ale revoluční asi ne, což je škoda. Jak jednou někdo napsal: Ve výrobě kol je velká rozmanitost, nové nápady a technologie - a to jde jenom o kolo. Výrobci moto jsou velmi konzervativní. Cannondale se do toho sice pustil, ale brzo to opustil....

(reakce na) projekt 2T

14.6.2012 v 08:56 | Nahoru | #6

Sukin píše: Moc pěkné ovšem nechápu jaký to má přínos, když jsou 2T na ústupu...



Ústup 2T je s trochou štěstí jenom dočasnej záchvat demence

projekt 2T

14.6.2012 v 09:34 | Nahoru | #7
on uz ten SPZ totiz neni nejmladsi to mas pravdu

projekt 2T

14.6.2012 v 10:26 | Nahoru | #8
Nemyslim to zle, taky si myslim, ze to utlacovani 2T je skoda, ale v soucasny chvily nevim no...

(reakce na) projekt 2T

14.6.2012 v 11:21 | Nahoru | #9

Sukin píše: Moc pěkné ovšem nechápu jaký to má přínos, když jsou 2T na ústupu...


jen tak jsem si pročetl v odkazu ten školní web. Píšou tam, že je to soutěž španělských VŠ a italská VŠ se přidala. Proč právě španělé, italové, motorky, mladí lidé je asi všem jasné.
Zejména italové produkují tolik ing specialistů na auta, motocykly, závodní kity, pneumatiky,. Všiml jsem si, že v tom jsou zapojené i firmy v oboru a určitě to má smysl. Proč právě 2T ? Asi je to jednoduché pro celkový projekt. Oni vidím, že dělají rám, aerodynamiku,atd. Stavějí na tom co umí dobře a to je dobře.

1 reakcí na tento příspěvek projekt 2T

14.6.2012 v 13:11 | Nahoru | #10
Potlačovat dvoutakty je nesmysl. Dnes už je leccos technologicky vyřešeno pro lepší účinnost motoru, např. Stihl 2-MIX a není to jediný způsob. Dobrým řešením je přímý vstřik benzinu do válce, přičemž pokud není válec plněn klasicky z karteru, ale dmychadlem, může mít motor i klasické tlakové, či rozstřikové mazání. Tak jako naftové dvoutakty, jako např. Kolomna 14D40 , který má plnicí kanály po obvodu spodní strany válce (otevírané pístem) a v hlavě jsou 4 ventily pro výfuk. Motor je plněn dvěma turbodmychdly a ještě mechanicky hnaným kompresorem , podobným Rootsovu. A podobná konstrukce se dá použít i u benzínového motoru.

Jinak motorka je to pěkná a vypadá nadějně. Je vidět, že študáci něco umějí a pustili se do toho s vervou a nadšením.

(reakce na) projekt 2T

15.6.2012 v 21:55 | Nahoru | #11

J.M.K. píše: Potlačovat dvoutakty je nesmysl. Dnes už je leccos technologicky vyřešeno pro lepší účinnost motoru, např. Stihl 2-MIX a není to jediný způsob. Dobrým řešením je přímý vstřik benzinu do válce, přičemž pokud není válec plněn klasicky z karteru, ale dmychadlem, může mít motor i klasické tlakové, či rozstřikové mazání. Tak jako naftové dvoutakty, jako např. Kolomna 14D40 , který má plnicí kanály po obvodu spodní strany válce (otevírané pístem) a v hlavě jsou 4 ventily pro výfuk. Motor je plněn dvěma turbodmychdly a ještě mechanicky hnaným kompresorem , podobným Rootsovu. A podobná konstrukce se dá použít i u benzínového motoru.

Jinak motorka je to pěkná a vypadá nadějně. Je vidět, že študáci něco umějí a pustili se do toho s vervou a nadšením.


tady je odkaz na 2T nafotvé motory které byly předváděny na výstavě a je to další alternativa motoru do lehkých aut který splňuje normu Euro 6.

projekt 2T

16.6.2012 v 20:00 | Nahoru | #12
moderní motor 2T. Jako palivo je motor možné postavit na benzín, naftu, směsy alkohol + benzín, plyn, atd.. Motor splňuje neráročnější měřítka na ekologii
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist