globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moje GS zase zlobi...:D
25.5.2012 v 16:52
Caute lidi, zase se na vas obracim ohledne sveho GS 500E....uz asi tyden me motorka nedrzi volnobeh po zahrati, strili do vyfuku i do sani...ale fakt zridkakdy....a kdyz treba trosku poturuju na neutral na krizovatce tak me otacky visi na 3500tis a pak spadnou na 1000tis...kdyz je studena tak jede i volnobeh drzi dobre..ale po delsi jizde zacne zlobit...mam takovy dojem ze to bude netesnosti na airboxu..jelikoz jsem menil palivove hadicky a dela to vicemene od te doby...a chtel jsem zeptat jestli to nemuze byt i svickama, ty jsem nemenil rok co ji mam, a jsou tam od puvodniho majitele a byli posledne celkem dost cerny...takze je ted hodlam menit, vymenit olej a podivat se na ten airbox..tak bych chtel slyset dalsi mozne priciny...chudou nebo bohatou smes z duvodu spatneho nastaveni jsem vyloucil ptz na jare byla na karbcich i na serizeni smesi, takze jestli je chuda tak jen diky te pravdepodobne nestesnosti...diky

1 reakcí na tento příspěvek moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 17:21 | Nahoru | #1
karbece, podtlaky, netěsnost:)

(reakce na) moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 18:10 | Nahoru | #2
hosi jsu pica pokud jsem se dobre pochopil, tak to jelo dobre jen za studena, to jest jakoby se syticem, sytic dava bohatsi smes, tim padem byla moc bohata..netesnost jsem prave vyloucil jak jsem vse zkontroloval...ale zvysila se mi strasne spotreba, A ODVODIL JSEM ZE JSEM ASI NEMEL ZAPOJENOU PODTLAKOVOU HADICI KTERA VEDE Z KARBCE ZPET NA KOHOUT... doufam ze je to ono, ptz jsem si dal celo o zed

moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 18:53 | Nahoru | #3
3500tis otáček, hmm máš fakt pořádnou raketu.

moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 18:59 | Nahoru | #4
Kdybys neměl zapojený podtlak tak ti neteče benzín a nestartovalo by to vůbec. Doporučuji zkontrolovat hladiny, jehlové ventily, případně jestli jehly drží v šoupátkách a nevisí. Když jsou černé svíčky, tak to většinou není svíčkami.

1 reakcí na tento příspěvek moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 19:35 | Nahoru | #5
Jak píše Fück, jestli jsi neměl zapojený podtlak, tak nepůjde benzín z nádrže a nepojedeš vůbec. Jedině, že bys měl kohout stále v poloze PRI, nebo by byl v háji a propouštěl i bez podtlaku. Falešný vzduch by se potom hadicí dostával do sání a způsobil takové chování. Černé svíčky ale neznačí chudou směs, naopak bohatou, nebo olej pronikající do válců.

Zvýšená spotřeba ale také ukazuje spíš na bohatou směs. Zkontroluj to, co psal Fück, také těsnost spojů mezi karbci a hlavou a jak motorka jinak startuje? Jak je na tom komprese? Chová se jako s chudou směsí, takže černé svíčky by mohly být právě od oleje. A pokud za tepla nedrží volnoběh a střílí, tak mohou být ucpané volnoběžné trysky, nebo rozhozené nastavení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 20:00 | Nahoru | #6
J.M.K.> chova se spis jako s bohatou, ptz jede normalne jen kdyz je studena, tj. po ceste rano do prace chova se to jako kdybych mel vecne potazeny sytic....svicky byli fest cerne...ale mel jsem uz olej davno za zenitem...ted jsou nove svice, vse je utesneno, a novy olej, a projedu to zitra nebo v pondeli a uvidim mno....komprese, podtlaky a takovy voloviny....s tim na me nechodte... ptz nejsu specialista

1 reakcí na tento příspěvek moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 20:05 | Nahoru | #7
Kdybys neměl pořádně nasazenej airbox, tak by se ti to při přidání plynu dusilo a klesaly by spíš otáčky. Takhle se to stalo mě, když jsem čistil karbce a špatně jsem nasadil zpět airbox.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 20:12 | Nahoru | #8
Vasil.D> "Olej dávno za zenitem" by černání svíček sám o sobě způsobit neměl, pokud tedy nebyl zřídlý tak, že by protékal kolem kroužků. I když měl jsem v rukou auto, kde byl olej snad 13 let starý (při vypouštění to byla skoro černá voda, jako když odpouštíš radiátor) a také motor běžel klidně a svíčky byly v pořádku. Holt poctivě kovaný italský veterán. Když se jednoznačně podle Tebe chová jako s bohatou směsí, pak bych to viděl na příliš vysoké hladiny, netěsnící plovákové ventily, možná zbytečně vysoko posazené jehly. Když takto hapruje i za jízdy pod plynem, tak seřízení volnoběhu na to znatelný vliv nemá. Hledal bych spíše v hlavním systému.

(reakce na) moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 20:37 | Nahoru | #9
jo zaroven se i dusi ale ja nevim....proste to jede na picu :D rikam projedu a uvidime...kdyz je tepla tak volnobeh nedrzi....a dusi se nad 120....ale zase za studena jede dobre takze by to melo byt bohaty...ale nekdy kdyz stojim na krizovatce a proturuju tak to drzi 3tis pak to pomalu pada az na 800...nevim no je to stara baba..

(reakce na) moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 20:38 | Nahoru | #10
jirgus.z> jo byli trosku hur nasazeny ty gumicky mezi airboxem a karbcem...ale dusila az hodne zahrata...a olej byl skoro cerna voda

1 reakcí na tento příspěvek moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 21:41 | Nahoru | #11
"Hůř nasazené gumičky mezi airboxem a karbci" by moc problémů způsobit neměly, maximálně trochu ochudí směs, jelikož netěsností mohou snížit odpor filtru. Ale může se pochopitelně do motoru dostat prach, písek a jiná svinstva, která jej mohou solidně oddělat. Ale to dušení při velkém zahřátí ukazuje spíše na bohatou směs. Otázkou jest, co přesně tím dušením myslíš... Pokud se motor dusí, jako že přestane táhnout, cuká a přitom je relativně tichý, ukazuje to na bohatou směs, ale naopak, když cuká a střílí přitom do výfuku, je to chudou směsí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 22:37 | Nahoru | #12
J.M.K.> to vyfuku to strilelo hlavne pri malem proturovani pri stani na neutral nebo zavreni plynu..ale to malokdy...ja bych tipl spis chudou...ale jak potom vysvetlit pekne pojezdeni pri studenem motoru, a dobre starty...kdy pri 5 stupnich drzi volnobeh hned 1500ot a pak to klesa po zahrati az nekam k 800...to spis pripomina jizdu se syticem, ktery ale smes obohacuje nevim...svicky, olej a netesnosti uz nehrozi..jak to zase projedu aspon 100km aby se to prohralo poradne tak budu zase chytrejsi....

(reakce na) moje GS zase zlobi...:D

25.5.2012 v 23:17 | Nahoru | #13
Vasil.D> Uvidíš... To střílení jednoznačně ukazuje na chudou směs. Že se to děje při protůrování nebo zavření plynu, by opět ukazovalo na vadu v systému volnoběhu, který se v těchto režimech uplatňuje (ucpaná tryska, moc vzduchu). Zatímco v hlavním systému je směs naopak bohatá, což se projeví právě při jízdě v "zimě", jak uvádíš. Mně zase podobně haproval skútr 50ccm/2T, který při více než cca +20°C rovněž po jízdě (prohřátý motor) neudržel volnoběh - několik vteřin po zavření plynu a zastavení začal běžet nepravidelně, ztrácet otáčky, až úplně zhasl. Šlo tomu zabránit včasným "protůrováním" plynu, pak ale opět po chvíli začal zdechat a musel jsem opět přidat. Bylo to na houby hlavně, když takto zhasínal při stání na křižovatkách. Zároveň měl ale i vyšší spotřebu, než by měl mít. Bohužel nevím, čím to bylo, prodal jsem jej dřív, než byl čas to řešit, ale jeden mechanik, se kterým jsem se o tom bavil, tvrdil, že je to jasně "přikrmené". Tedy nejspíš myslel bohatou směs.

moje GS zase zlobi...:D

26.5.2012 v 22:01 | Nahoru | #14

to už není ani možný doktore!!!
Vy jste se v tom zase hrabal co?
no nic ,vidím to na přátelskou návštěvu s plným kufrem nářadí

1 reakcí na tento příspěvek moje GS zase zlobi...:D

28.5.2012 v 11:07 | Nahoru | #15
hoj kdyz jsem mel GS tak jsem resil stejny problem ...nakonec to byly zlomene jehly a prosoupane soupatka(pokud je to ono tak hodne stesti...jehly koupis ale soupatka jsou problem...kazdopadne pasuji tam z GSX-R 600

Pak napis jak si dopadl

(reakce na) moje GS zase zlobi...:D

28.5.2012 v 19:23 | Nahoru | #16
je to v cajku..vymenil jsem olej, dal novy svice a poradne nasadil, utesnil airbox, vycistil kohout a jede zase jako z praku...rano uz jsem musel i pouzit sytic a po 80 km jizdy drzela krasne volnobeh, pri vymacknuti spojky nebo dojizdeni, proturovani na neutral krasne padaji otacky a na obchvatu za Postrelmovem jsem po hoodne dlouhe dobre letel na sestku tachometrovych 180 aniz by kuckala nebo zdechala takze pohoda dik za rady...ty svice uz byli asi mrdy jety a salo si to vsechno mozny kvuli tomu airboxu...nevim, kazdopadne jede jak ma...tak jako kdyz vyjela z vyrobni linky

moje GS zase zlobi...:D

28.5.2012 v 21:09 | Nahoru | #17

1 reakcí na tento příspěvek moje GS zase zlobi...:D

29.5.2012 v 16:21 | Nahoru | #18
Čau lidi, teď bych potřeboval poradit pro změnu já. Mám problém s tím, že když jedu delší dobu ve stejných otáčkách, tak mi začne cukat motorka. Když přidám plyn tak to plynule zrychlí bez jakýchkoliv problémů a necuká. Opět začne cukat, když se vrátím ke konstantním ot. stává se mi to okolo 5-6tis.ot/min.
To jsem ujel asi 1200km co mi to dali ze servisu. Dělali mi tam seřízení karburátorů, výbrusy, dekarbonizaci, zabrušování ventilů. Koupil jsem i nové svíčky a pořád to dělá. Zdá se mi jako by se to dusilo nebo to mělo málo paliva, ale zase když by to nemělo dostatek vzduchu nebo paliva, tak bych nezrychloval bez problémů.
Už jsem z toho jelen, kdybyste někdo měl nápad čím by to mohlo být, tak s tím sem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje GS zase zlobi...:D

30.5.2012 v 19:26 | Nahoru | #19
Uz jsem rezignoval, davam to do servisu...asi sto km jela fajn a ted zase na hovno, rany do vyfuku jako prase, nedrzi volnobeh, zdecha me na neutral na krizovatkach, a kdyz to proturuju aby nezdechla tak drzi otacky na 4tis a strasne trva nez se rozmysli a ot. spadnou.....vzdycky posteluju volnobeh je to 5 km v cajku a zase to zacne strilet a mrdat...pry to budou ucpane volnobezne trysky nebo uz fakt nevim..popr. smes na kkt, ale ta by se rozhodit nemela po cca 3tis od servisu...no uvidime, kazdopadne to sverim uz profesionalum...

(reakce na) moje GS zase zlobi...:D

6.6.2012 v 13:30 | Nahoru | #20
Vasil.D> Tak pak napiš, jak jsi dopadl. Mě taky dělá problémy s volnoběhem, ale jinak jezdí v pohodě, nestřílí ani nekucká.

Zvýšit volnoběh jsem taky zkoušel, nejdřív nic, stále dole a pak mi vylítla na 5000 ot./min bez plynu, chvíli držela a zase začala padat.

Servisák se na to podívá na konci června, tak snad pak to bude OK.

Přeji hodně štěstí s tou Tvojí.

Naposledy editováno 06.06.2012 13:31:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 3 Včera v 17:21 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist