globalmoto_kveten





Téma: 25 kW jen v TP-> problem?
 
7.5.2012 v 20:42
zdravim vsechny cestovatele.. resim dilema jestli bude problem v zahranici s tim, ze mam v papirech 25 kW a motorove otevreno :) myslite si ze s tim muze byt nekde v evropskych statech problem? dekuji moc za vase rady :)

25 kW jen v TP-> problem?

7.5.2012 v 20:49 | Nahoru | #1
pokud budou mit poruce prenosnou brzdu, pak ano, budes mit pruser

25 kW jen v TP-> problem?

7.5.2012 v 20:58 | Nahoru | #2
Pokud...asi takhle: Slysel si nekdy o tom, ze by nekdo neco takovyho resil?? Ano, muzes byt prvni Z tech 90% majitelu ridicaku s omezenim do 25kW, co tento udaj maji jen a pouze v papirech

25 kW jen v TP-> problem?

7.5.2012 v 21:04 | Nahoru | #3
V Německu a Nizozemsku se ta brza vozí úplně běžně a dopraváci to měří..

25 kW jen v TP-> problem?

7.5.2012 v 21:49 | Nahoru | #4
v ČR je potenciální riziko hodně malý, ale zahraničí bych si s 25kW nerisknul Jasně že šance, že se to provalí je taky velice malá, ale tam z toho může bejt v porovnání s ČR daleko větší průšvih

Kdybys měl nějaký další dotazy, tak klidně PM, tady se to zase za chvíli zaplní Mirkama Dušínama

1 reakcí na tento příspěvek 25 kW jen v TP-> problem?

7.5.2012 v 22:24 | Nahoru | #5
Aj já mám v papírech moto 25kw a je otevřená - já mám ale papíry plný (bez omezení kw). PROBLÉM ????

(reakce na) 25 kW jen v TP-> problem?

7.5.2012 v 22:49 | Nahoru | #6
parezi> ano, udaj motoru neodpovida tomu v TP, to stejny jak mit v TP cervenou barvu a motku mit zlutou...nesedi udaje se skutecnosti tudiz taky o pruser ale v CR by jsi to asi nejak ukecal nevim...ja mam taky 25 v TP.....

25 kW jen v TP-> problem?

7.5.2012 v 22:52 | Nahoru | #7
Myslim si že by byl problem kdyby tě změřili a ty by jsi jel přiliš rychle, tak by to asi začli řešit. Jinak pokud pojedeš předpisově, tak se neboj

1 reakcí na tento příspěvek 25 kW jen v TP-> problem?

7.5.2012 v 22:53 | Nahoru | #8
Nemaj ty brzdy v zahraničí náhodou jen na padiny skútry?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kW jen v TP-> problem?

7.5.2012 v 23:12 | Nahoru | #9
AlesB6S> na Youtube.com jsem videl jak na tom merili 125tku....vic jsem zatim nenasel :)

(reakce na) 25 kW jen v TP-> problem?

7.5.2012 v 23:34 | Nahoru | #10

Vasil.D píše: AlesB6S> na Youtube.com jsem videl jak na tom merili 125tku....vic jsem zatim nenasel :)


Dvoutakt?

25 kW jen v TP-> problem?

8.5.2012 v 08:43 | Nahoru | #11
Podle YT policajti na těch válcích neměří výkon, ale zjišťují u malorážek jestli tam mají omezovač rychlosti. Aby na to dal někdo velkou mašinu a zkoušel jí jen tak v rukách rozjet, tak 1. to někoho zabije a za 2. jim asi pojišťovna hned vypoví pojistku

1 reakcí na tento příspěvek 25 kW jen v TP-> problem?

8.5.2012 v 08:45 | Nahoru | #12
už se to tu několikrát řešilo je to jen kontrola rychlosti (v německu maj 125 omezený do 80km/h) výkon ti na tom nezměří... kdyby jo tak by všechny měřící brzdy mohli zavřít když by jim dělal konkurenci takovej malej váleček

25 kW jen v TP-> problem?

8.5.2012 v 13:54 | Nahoru | #13
Mám takhle v papírech uškrcenýho Transalpa. Vloni jsem byl v Chorvatsku a nijak jsem si tohle riziko neuvědomil, ale nikde žádný problém nebyl. Letos se chystám do Alp tak mě tady nestrašte...:))

(reakce na) 25 kW jen v TP-> problem?

8.5.2012 v 14:39 | Nahoru | #14
dohoja> aha tak jsem zase o neco chytrejsi

1 reakcí na tento příspěvek 25 kW jen v TP-> problem?

8.5.2012 v 15:44 | Nahoru | #15
Jsem tady nováček, takže se možná zeptám úplně blbě a samozřejmě necoooolově, ale když, tedy i v Čechách, máte papíry do 25kw, v techničáku 25kw a přitom motku máté otevřenou, co se stane v případě nehody? Ať už vaši nebo cizí vinou? Nebudou pro vás následky trochu kruté, když pojišťovna odmítne plnění a po vás budou chtít třeba 60mio za škody na zdraví? i když to nebyla vaše vina? Jaké jsou na tohle názory....

25 kW jen v TP-> problem?

8.5.2012 v 15:49 | Nahoru | #16
Ahoj.Někdo říká,že to problém vůbec není.A ještě si bude při tom ťukat na čelo.A těchto lidí není málo.Někdo ti řekne,že by to sice mělo být všechno v pořádku podle zákona.Zkrátka to,co je v papírech by mělo být i ve skutečnosti.Ale,hned ti řeknou,že na to v podstatě vůbec nikdo nepřijde.Vlastně se to ještě nikdy nestalo.A i kdyby přišlo,tak u následného soudu bys to v pohodě ukecal.Že si o tom nevěděl. No a pak je tu ještě cesta.Teda pokud by tě to strašně strašně moc trápilo - zavolat si do autorizovaného servisu tvojí značky.Pokud narazíš na opravdu rozumného člověka,tak ti určitě pomůže.Cena se pohybuje úplně stejně,jako za zavření motocyklu na 25 kw.To znamená pěknej ranec.To by za to bylo věcí co?????Akorát u Suzuki,kde se mění šoupátka v karburátorech.Tak tam je to o poznání levnější. A ještě je to další problém,protože se chystá škrcení motocyklů do 35 KW!!!! Takže to taky bude docela dost měnit situaci.Je to na tobě...............

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kW jen v TP-> problem?

8.5.2012 v 15:55 | Nahoru | #17
_Shadow> Ahoj.Moc záleží koho nabouráš a jaká bude škoda.Pokud by si naboural nějakýho bohatýho a vychcanýho vola.Tak to bys byl pěkně v průseru.I kdyby to nebyla tvoje vina Zkrátka mohlo by se stát spousta špatnejch věcí.Nevím,jaká je pravděpodobnost.Ale zákon říká,že co je v TP.Musí být i ve skutečnosti.Něco jako když máš na motorce jinej rozměr gumy než jakej máš napsanej v TP!!!Stane se nehoda a když se v tom bude někdo rejpat.

(reakce na) 25 kW jen v TP-> problem?

8.5.2012 v 16:26 | Nahoru | #18
Hafuša> Tak to je jasné... to su může stát taky... na rovinu, jiný rozměr pneu asi není takový problém, jako když jsi naboural nebo někdo tebe na motorce, na kterou vlastně nemáš papíry...... je to jako bys řídil bez řidičáku... pak ti pojišťovna odmítne plnění a ve výsledku budeš za všech okolností jako škůdce... Mně je to vcelku jedno, jen mě zajímalo, jestli si tohle, všichni co tak jezdí, uvědomují.... Jinak každého věc...

1 reakcí na tento příspěvek 25 kW jen v TP-> problem?

8.5.2012 v 18:06 | Nahoru | #19
U nehody se resi pricina ne? Pokud budes mit jinej rozmer pneu a prokaze se, ze za tu nehodu muze prave ta pneu, tak je to spatny. Ale pokud budu mit misto 130 pneu 150 a vlitne me do ksichtu vrabec, rozbije me plexi a ja to kvuli tomu nakourim nekomu do kufru, tak za to ocividne pneu nemohla a problem to nebude, ne??...Resilo se to tu uz milionkrate a takhle nejak sem to pochopil z toho vseho

A s tim vykone by to melo byt stejna jako s pneu

Naposledy editováno 08.05.2012 18:07:09

(reakce na) 25 kW jen v TP-> problem?

8.5.2012 v 18:15 | Nahoru | #20
Koudy01> možná, ale na výkon nad 25kw nemáš řidičák... a to je asi jiná liga pro pojišťovnu ne?

1 reakcí na tento příspěvek 25 kW jen v TP-> problem?

8.5.2012 v 20:01 | Nahoru | #21
Nevim, podle toho jak se to vezme :D

Z jednoho pohledu na to nemam ridicak.
Z druhyho pohledu mam v TP udaj, na kterej ridicak mam, ale udaje v TP nesouhlasi s realitou.

Tady na tohle tema nema moc smysl diskutovat. Resilo se to tu fakt mockrat a nikdy se nic nevyresilo....

(reakce na) 25 kW jen v TP-> problem?

8.5.2012 v 20:25 | Nahoru | #22
Koudy01>

25 kW jen v TP-> problem?

9.5.2012 v 13:25 | Nahoru | #23
řidičák mám na 25kw motorka už z fabriky vyjela na 25kw a abych platil Suzuce 27 000Kč za v podstatě vytažení 1 drátku tak to si to radši udělám sám doma když někoho nakouřím drátek dám zpět a nikdo ti nic nedokáže (jedině rychlost s 25kw jsem měl max cca 165km/h takže 200km/h by byly asi podezřelý) s rozumem musíš jezdit ikdyž máš vše v pořádku

1 reakcí na tento příspěvek 25 kW jen v TP-> problem?

13.5.2012 v 17:03 | Nahoru | #24
v DE,Bel,NL,F a rakousku jsou schopni změřit na přenosné brzdě jen maximálku...ale ta je hlavně na měření max. rychlosti na malých moto kdy maj kluci omezení v řidičáku na 5Ocm a 25km/h (v DE ve 14letech) nebo 40km/h.... mám dojem že snad je jen do nějakých 120-140 km/h něco jako tachograf....ale pokud máš komplet řidičák na motorky je to jedno... pokud jej máš s omezením do 25 KW je průser... mohou tě při podezření nechat přeměřit na skušební brzdě..tam ti motorku sami odvezou a udělaj test... pokud je vše v pořádku... nic neplatíš...pokud ne...je to kotel a pokuta k tomu odjet tě už nenechaj, leda tak vlakem .... ..hlavně rakušáci a němci to rádi dělaj...
ale pokud pojedeš podle pravidel tak provděpodobnost že tě zkonrolujou je malá...
ale je to risk...takže to buď stáhni doopravdy... nebo to nech změnit v TP... popř. dodělej papíry na motorku... nebo to riskni....

25 kW jen v TP-> problem?

22.5.2012 v 13:55 | Nahoru | #25
Já mám CB 500s škrcený papírově na 24kW. Příští týden budu dělat rozšíření neomezený ... Jediná výhoda, kterou mám, že se někde asi stala chyba protože mám ve velkým TP 24kW, ale max, rychlost 190km/h ...

1 reakcí na tento příspěvek 25 kW jen v TP-> problem?

29.5.2012 v 19:35 | Nahoru | #26
tata tvrdi, ze to nekde cet, nevim co je natom pravdy: prej ze kdyz ve Svycarsku mas nehodu, tak ten vykon na 100% kontrolujou a jestli neodpovida technicaku, tak ti tu motorku nechaj sesrotovat, protoze nema na jejich silnicich co delat

Naposledy editováno 29.05.2012 19:35:19

(reakce na) 25 kW jen v TP-> problem?

29.5.2012 v 19:40 | Nahoru | #27

Rebel.no.1 píše: v DE,Bel,NL,F a rakousku jsou schopni změřit na přenosné brzdě jen maximálku...ale ta je hlavně na měření max. rychlosti na malých moto kdy maj kluci omezení v řidičáku na 5Ocm a 25km/h (v DE ve 14letech) nebo 40km/h.... mám dojem že snad je jen do nějakých 120-140 km/h něco jako tachograf....ale pokud máš komplet řidičák na motorky je to jedno... pokud jej máš s omezením do 25 KW je průser... mohou tě při podezření nechat přeměřit na skušební brzdě..tam ti motorku sami odvezou a udělaj test... pokud je vše v pořádku... nic neplatíš...pokud ne...je to kotel a pokuta k tomu odjet tě už nenechaj, leda tak vlakem .... ..hlavně rakušáci a němci to rádi dělaj...
ale pokud pojedeš podle pravidel tak provděpodobnost že tě zkonrolujou je malá...
ale je to risk...takže to buď stáhni doopravdy... nebo to nech změnit v TP... popř. dodělej papíry na motorku... nebo to riskni....



můžeš uvést zdroje ze kterých čerpáš?

(reakce na) 25 kW jen v TP-> problem?

29.5.2012 v 21:44 | Nahoru | #28

Alexanderovic píše: tata tvrdi, ze to nekde cet, nevim co je natom pravdy: prej ze kdyz ve Svycarsku mas nehodu, tak ten vykon na 100% kontrolujou a jestli neodpovida technicaku, tak ti tu motorku nechaj sesrotovat, protoze nema na jejich silnicich co delat



Tak to do Švýcar NEJEDU !!!!!!!!!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist