paolo_novy Přidat reklamu

Téma: tož jaké karhan 2V ?
19.4.2012 v 00:05
Zdarec bando..

Po 4 letech sem si vzpoměl na heslo tak se chystám vás tu zas votravovat...

Tentokrát s radou co pořídit do garáže?

Zkušenosti s VTR 1000F kterou bych klidně bral znova-neměl sem proti ní větší námitky až na spotřebu a velikost nádrže kdy při víkendové vyjíždce sem potřeboval seznam pump :D kdy sme partie ráno natankovala a já musel 2x stavět kvuli žížnivosti.Ale přece jen to jsou už 10-14 let starý hujdy i když tachometrově maj pořád 30tkm :D
Při dnešní ceně benálu je spotřeba 7-9l/100km trocha luxus když popelnicí jezdím na E85 a LPG

Specifikace:
2V-sem magor a nenechám si to vymluvit....
delší dobou koukám po MT-01...
nepotřebuju jezdit 2pade kor když v okolí jsou cesty zasekaný a rozsekany.
hledám něco,s čím se dá držet "klasickejch"cesťáku,motárdu-abych nejel s 260kg 1670cmm3/MT/ poslední jak na fichtlu a nemuselo se na mě čekat.

80% jezdím sám-zas takovej luxus nepotřebuju.20% ve dvou-max na par denní vejlet se soudružko

Limit řekněme do 150tkč...
SV zamítnuto v první čtení.Na ducatku málo grošu,TLko nevím nevím,RSV?každopádně MT-01 je druhá životní srdcovka otázka jestli je to "to" pravý....zkušenosti na co lezo VéTéRkáři?
Nějáký nápady?

Naposledy editováno 19.04.2012 00:15:15

tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 00:07 | Nahoru | #1
2V? Jedině z Apeninského poloostrova. Za 150kkč seženeš hodně slušný stroj.
Chceš li více cestovat koukej po něčem s kardanem (MG), chceš li více divočit koukej po Duci, Morini a pod

1 reakcí na tento příspěvek tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 00:08 | Nahoru | #2
MG 1200 Sport?? Hypermotard? Monster 1000? Tuono?

1 reakcí na tento příspěvek tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 00:22 | Nahoru | #3
Sem spíš na takový specifický motorky...nejsem na tuctovky jako CBR,GSXR,YZF...něco mezi VTR a MT..oželím kapoty-už mám věk na to spomalit a netrhat rekordy i když kdo netahá a neposlouchá že? :D
TLko sem kdysi řešil při výberu VTRka...nakonec to dopadlo jak dopadlo
Motardy nebrat...né že se mě nelíbí třeba XT 660 ...ale to bych bral spíš jako druho moto a na to nedojde-budu rád že si doma prosadím jednu :D

Naposledy editováno 19.04.2012 00:23:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 00:23 | Nahoru | #4

COMATIK píše: Sem spíš na takový specifický motorky...nejsem na tuctovky jako CBR,GSXR,YZF...něco mezi VTR a MT..oželím kapoty-už mám věk na to spomalit a netrhat rekordy i když kdo netahá a neposlouchá že? :D
Motardy nebrat...né že se mě nelíbí třeba XT 660 ...ale to bych bral spíš jako druho moto a na to nedojde-budu rád že si doma prosadím jednu :D



chceš styl, 2V a motorku? Koukni se po V11. Myslím to vážně

2 reakcí na tento příspěvek tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 00:27 | Nahoru | #5
mět ty hrachy, tak neváhám a MT01 bych taky okoštoval.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 00:31 | Nahoru | #6

VlastíkPlamínek píše: chceš styl, 2V a motorku? Koukni se po V11. Myslím to vážně



No né že bych ji z listu škrtal ale nedokážu si představit kam posadit druho polovičku,případně kam hodit kufr na delší štreky

(reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 00:34 | Nahoru | #7

underworld píše: mět ty hrachy, tak neváhám a MT01 bych taky okoštoval.....



Motka je to tuze pěkná...né že bych s tím hodlal prásknout..ale taky kokám po dílech a co sem našel třeba jetý svody za 25tkč to je trochu ranec..

(reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 00:34 | Nahoru | #8

COMATIK píše: No né že bych ji z listu škrtal ale nedokážu si představit kam posadit druho polovičku,případně kam hodit kufr na delší štreky





a jsou nosiče od Hepco Becker. Když se sundá krovka je tam obrovské sedátko

1 reakcí na tento příspěvek tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 00:40 | Nahoru | #9
Já prostě musím mít něco vyjímečnýho...i kdybych měl čekat a vybírat třeba půl roku...
I na auto sem čekal 7 měsícu až se objevilo v oběhu...Volvo V40 T4 poslední model-plná palba z rakouska...
Takže na moto nespíchám-nechám si poradit páč těch 2V ubejvá co stojí za to...né že bych byl náročné ale moto musí mít charisma,nebýt tuctovka.

(reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 00:48 | Nahoru | #10

COMATIK píše: Já prostě musím mít něco vyjímečnýho...i kdybych měl čekat a vybírat třeba půl roku...
I na auto sem čekal 7 měsícu až se objevilo v oběhu...Volvo V40 T4 poslední model-plná palba z rakouska...
Takže na moto nespíchám-nechám si poradit páč těch 2V ubejvá co stojí za to...né že bych byl náročné ale moto musí mít charisma,nebýt tuctovka.



takže Italka, pro dva? Guuuuzzzzaaaaa

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 00:54 | Nahoru | #11

Lion píše: MG 1200 Sport?? Hypermotard? Monster 1000? Tuono?



MG1200 začíná tady v bazaru na 200-300 to je pro mě moc,HM je pěkný-ale to je jinej level.Chci naked nebo kousek plexi a kapoty.Monster se mi nikdy nelíbil-ten trubkové rám,divnej posez...Tuono?taky už VeTeRán kdy kápnout na slušné kus v ČR nadlidský výkon.
Napadlo mě koupit pruměrný VTRko za pade a komplet si ho zrekonstruovat-a ještě mě pár kaček zbyde-jenže to nikdo neocení a bude to pořád "stará m°dka"

(reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 02:38 | Nahoru | #13

COMATIK píše: Tuono?taky už VeTeRán kdy kápnout na slušné kus v ČR nadlidský výkon."



Tuono a veteran?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 06:32 | Nahoru | #14

underworld píše: mět ty hrachy, tak neváhám a MT01 bych taky okoštoval.....



Nepatří zrovna MT-01 k těm žíznivějším?

(reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 07:40 | Nahoru | #15
Eze> žíznivějším snad ani ne, ale k těm co maj miniaturní nádrž ano. Nepočítal bych s nájezdem 250km na nádrž ani omylem.

(reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 10:17 | Nahoru | #16

Eze píše: Nepatří zrovna MT-01 k těm žíznivějším?



zas tak žíznivé není, ale pneu to pěkně žere

1 reakcí na tento příspěvek tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 11:23 | Nahoru | #17
Minulej tejden jsem prodal svoje Tuono za 150...A to rozhodně veterán nebyl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 11:26 | Nahoru | #18
Lion> na griso si za sebe posadi tak 50ti kilovou kocku a to enem kousek k rybniku na sukacku a zpatky....

tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 13:28 | Nahoru | #19
Ja silhal taky po MT-01 a nakonec skoncil u GSX 1400. Zkus projet a nezavrhovat hned ze je to 4V. Vzhled a kroutak je to co me nakonec dostalo.

tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 14:08 | Nahoru | #20
Corsaro ?
XB ?

Řekl bych, že se okoukají míň než MT.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 14:16 | Nahoru | #21
Gonzo> uvádí že jezdí ve dvou z dvaceti procent... to by možná přežila jinak by musel vybirat uplně někde jinde nebo udělat jiný sedlo

lordKakacek> corsaro prý žere dost... xb12 by šla, nicméně ve dvou ne a nářadí jiný apod... ale vzhledově je to srdcovka, ale v tohmle bych možná dal přednost MT

(reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 14:19 | Nahoru | #22
Lion> No nenašel jsem XB 12 longa tak tohle jsem dal jen pro ilustraci.

tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 16:33 | Nahoru | #23



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tož jaké karhan 2V ?

19.4.2012 v 18:12 | Nahoru | #24

Horten píše: Minulej tejden jsem prodal svoje Tuono za 150...A to rozhodně veterán nebyl.



Sem to tadyk celkem pobouřil tím Tuonem...popravdě sem si to spletl se Suzou TL 1000

Po Bulíkovy sem už koukal.Taky pěkné kusanec...

Naposledy editováno 19.04.2012 18:13:19

(reakce na) tož jaké karhan 2V ?

28.4.2012 v 22:47 | Nahoru | #25
Co třeba Aprilia Shiver? Moc povedenej bike Neřekl bych, že je to tuctovka a 750 už bude mít sílu na svižnější svezení a přitom rozumnou spotřebu. Byla to moje druhá varianta k MT. Nakonec MT vyhrálo



1 reakcí na tento příspěvek tož jaké karhan 2V ?

29.4.2012 v 08:37 | Nahoru | #26
zdarec,jen par slov k nekolika predchozim komentarum.MT01 ma malou nadrz to je fakt, ale najezd je cca 260km.pokud jde o spotrebu,tak prumer je kolem 5,5l

tož jaké karhan 2V ?

29.4.2012 v 17:18 | Nahoru | #27
Díkec za příspěvky...koukám,hledám co by mě padlo nebo nepadlo do oka a s čím se poradit.
Buell paráda,ale po přečtení pár thredu s problémama sehnat díly z USA za rozumnej peníz...no nevím jestli by se mi chtělo čekat na balík přes Ebay třeba měsíc na řemen :D

To je na mě moc exotika s celkem drahým "velkým" servisem které čeká/měl by čekat každou moto při koupi.

Kouknu na tu Aprilku-na tu sem zatím nenarazil tak si jdu pohledat co od toho čekat
Každopádně díkec za komenty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tož jaké karhan 2V ?

30.4.2012 v 11:19 | Nahoru | #28
Strycek_Fido> Jak na tom najedeš 260km se spotřebou 5,5? To máš v základu, nebo nějaké úpravy? Na základě tohodle vlákna jsem to probíral s kamarádem co ho jezdí a ten stěží najede 200 a se spotřebou taky pod 7 moc nechodí. Nedá se říct, že by jsme jezdili nějakou kudlu, když jedeme spolu, tak já mam spotřebu někde kolem 7l (Daytona 955). Mmá v tom teda předřednou řídící jednotku (Rapidbyke, ale jinak v serii. Na nájezd 260km se dostal snad jen v německu při přesunu po dálnici.
Ps: Máš hodně pěknej stroj Kde jsi sehnal ten štítek? My jsme tam z donucení bastlili neorigo na kulatý světlo.

Naposledy editováno 30.04.2012 11:25:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tož jaké karhan 2V ?

30.4.2012 v 23:07 | Nahoru | #29

Bart.B24 píše: Strycek_Fido> Jak na tom najedeš 260km se spotřebou 5,5? To máš v základu, nebo nějaké úpravy? Na základě tohodle vlákna jsem to probíral s kamarádem co ho jezdí a ten stěží najede 200 a se spotřebou taky pod 7 moc nechodí. Nedá se říct, že by jsme jezdili nějakou kudlu, když jedeme spolu, tak já mam spotřebu někde kolem 7l (Daytona 955). Mmá v tom teda předřednou řídící jednotku (Rapidbyke, ale jinak v serii. Na nájezd 260km se dostal snad jen v německu při přesunu po dálnici.
Ps: Máš hodně pěknej stroj Kde jsi sehnal ten štítek? My jsme tam z donucení bastlili neorigo na kulatý světlo.


zdar,najezd mam zmapovanej celkem presne (258km)a to az do sucha,pac jsem lama.lonska dovca na slovaci, kdy mi pred blavou zacla svitit rezerva a najivne jsem si myslel,ze dojedu na benzinku do malacek.takze jsem zustal stat 10km pred malackama na dalnici a volal jsem si zluty andely ve 30C vedru jinak pokud jde o upravy tak pouze KN filtr a ladaky.Jeste loni jsem mel zapojenej powercomander,ale porad jsem s tim laboroval (2xbrzda) a nakonec jsem ho odpojil a pohoda.pokud jde o stitek,tak je to origo doplnek pro MT01 (oficialni nazev-alu sport screen),je to katalogovy cislo 5YU-W0751-10-00 a objednat jde pres partsdepot.

(reakce na) tož jaké karhan 2V ?

2.5.2012 v 06:34 | Nahoru | #30
Strycek_Fido> Kamarád taky nemá lamda sondu, což mu posvětily i v yamaze. Jak říkáš, s ní to nejde po změnách odladit. Jinak jsme přišli na ten rozdíl. On má totiž rok 06 a v 07 je trochu upravenej motor, jiný brzdy a pár dalších drobností. Jen zírám že to na celkovím dojezdu udělá takřka 50km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Yamaha MT-01 Ostrava Yamaha MT-01 Maroccan 1 25.4.2023 v 13:44 kalous72
renovace MT-01 Yamaha MT-01 MT001 18 11.4.2023 v 13:43 dva_hrnce
Brzdová a spojková pumpa (přední) Yamaha MT-01 dobrey 0 21.4.2022 v 15:22 dobrey
Yamaha MT 01 [1, 2] Yamaha MT-01 Jiras6 37 2.4.2022 v 09:05 VlaHa
Bridgestone Battlax S21 zkušenosti [1, 2] Yamaha MT-01 Bridgestone Bridgestone Hyperspo jurajda 39 2.8.2020 v 13:58 Stryko


TOPlist