globalmoto_kveten





Téma: oprava výfuku
 
14.4.2012 v 09:03
Protože nám začala sezona a budou i úrazy motorek. Udělal jsem fotoseriál jak opravit promáčknutý výfuk za studena. Přeji všem, aby tyto obrázky nepotřebovali.









pokud to někomu pomůže budu rád. Pokud má někdo jiné řešení, doplňte mě nejlépe včetně foto

Naposledy editováno 14.04.2012 12:30:30

2 reakcí na tento příspěvek oprava výfuku

14.4.2012 v 09:14 | Nahoru | #1
A není navařená tyčka se závažíčkem rychlejší a jednodušší?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava výfuku

14.4.2012 v 09:31 | Nahoru | #2
seikos> A nestacilo rict:dik,super,treba to nekdo oceni anebo nepsat nic???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava výfuku

14.4.2012 v 09:39 | Nahoru | #3

Ivos píše: seikos> A nestacilo rict:dik,super,treba to nekdo oceni anebo nepsat nic???



samozřejmě že by stačilo, ale snad je to tu diskusní téma, aby se o příspěvcích diskutovalo

(reakce na) oprava výfuku

14.4.2012 v 09:52 | Nahoru | #4

seikos píše: samozřejmě že by stačilo, ale snad je to tu diskusní téma, aby se o příspěvcích diskutovalo

Tak to jasne:o tom nebudeme diskutovat ni?

oprava výfuku

14.4.2012 v 10:10 | Nahoru | #5
ze se ti chtelo vyrezavat taky tvar flahajz a kulatina na nem by stacila a le jako jo no
a kde mas fotku hotoveho ???? by me zajimala jakto je poryte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava výfuku

14.4.2012 v 11:19 | Nahoru | #6

Ivos píše: seikos> A nestacilo rict:dik,super,treba to nekdo oceni anebo nepsat nic???


to stačilo , ale on je zdejší trouba

1 reakcí na tento příspěvek oprava výfuku

14.4.2012 v 13:06 | Nahoru | #7
To je teda za studena? Nenahříval jsi to místo? Jak to šlo asi z těžka co

oprava výfuku

14.4.2012 v 15:01 | Nahoru | #8
Zajímavé, ale pro hodně lidí bez svářečky naprosto nepoužitelné (taky bych polemizoval o "za studena"), ale jinak dobrý pěkný udělátko sis vyrobil

e: písmenko

Naposledy editováno 14.04.2012 15:02:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava výfuku

14.4.2012 v 17:25 | Nahoru | #9

EnduristaGG píše: To je teda za studena? Nenahříval jsi to místo? Jak to šlo asi z těžka co


Převzal jsem to se zahraničního webu kde si lidé radí a pomáhají. Škoda, že tady to funguje trochu jinak. Jsou tam texty kde on píše, že opravy dělal za studena, ale nechtělo se mě celé texty přepisovat. Myslím, že si to každý zkusí jestli je lépe nahřát, nebo ne. Bude to podle síly materiálu a míry deformace. Podobně opravoval kamarád karosář části karoserie kam se nemohl dostat z druhé strany.

Naposledy editováno 14.04.2012 17:28:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava výfuku

14.4.2012 v 17:30 | Nahoru | #10
IvoTregr> Dik za info. Nedal by jsi sem ten odkaz? Mě se třeba líbil tento návod: http://www.countryc...re-zrazite-s-halatom

(reakce na) oprava výfuku

14.4.2012 v 17:55 | Nahoru | #11

EnduristaGG píše: IvoTregr> Dik za info. Nedal by jsi sem ten odkaz? Mě se třeba líbil tento návod: http://www.countryc...te-s-halatom [/quote]
tady máš celý text v orginálu více tam toho není:
Si tratta di un lavoro di pazienza, e questa é indirettamente proporzionale alla manualità ed esperienza: le prime botte non "erano venute fuori" bene. Restava un foruncolo in mezzo ed un avvallamento tutt'attorno. Pestando il foruncolo questo si abbassa ma l'avvallamento pure; é meglio procedere a tappe. Sembra che ci si metta di più ma infine ci si mette meno ed il lavoro viene meglio. Per le botte "in vista" ho voluto essere un po' più preciso ed ho fatto delle ricariche con la saldatrice a filo che poi ho smerigliato. Il tutto per circa 4h di lavoro effettuate un po' per sera (attrezzo compreso).

La base d'appoggio del fulcro é volutamente curva per affrire più superficie d'appoggio per non segnare la marmitta; per meglio adattarsi ai diversi Ø del cono, ho fatto due fulcri e poi sotto ho messo uno strato di gomma spessa 1.5 mm.

Il fatto di lavorare a freddo, con la marmitta in mano, si può fare più o meno forza e si vede direttamente l'effetto che si ha sulla botta.

Ora le ultime foto, poi vò a mettere la lacca sulle marme, montarle e finalmente accenderla

Dopo aver tagliato i punti di saldatura:

(reakce na) oprava výfuku

14.4.2012 v 18:31 | Nahoru | #12

seikos píše: A není navařená tyčka se závažíčkem rychlejší a jednodušší?


Nechapu , jak tycka se zavazickem ?

1 reakcí na tento příspěvek oprava výfuku

14.4.2012 v 19:59 | Nahoru | #13
gugo

oprava výfuku

14.4.2012 v 20:00 | Nahoru | #14
Tregr lepsi jak nic ale zy byto bylo hezke

(reakce na) oprava výfuku

14.4.2012 v 20:30 | Nahoru | #15
Pjercak> Ach zoo, taky me to napadlo, kdzy jsem o tom premyslel.

(reakce na) oprava výfuku

15.4.2012 v 00:17 | Nahoru | #16

italšrot píše: to stačilo , ale on je zdejší trouba


Můj příspěvek byl ovšem zcela k tématu. Kdežto tvůj byla jen obyčejná urážka

Naposledy editováno 15.04.2012 00:20:55

oprava výfuku

15.4.2012 v 17:46 | Nahoru | #17
výfuk po opravě a nástřiku

Naposledy editováno 15.04.2012 17:48:09

oprava výfuku

15.4.2012 v 20:13 | Nahoru | #18
dobra prace

oprava výfuku

15.4.2012 v 20:26 | Nahoru | #19
Dobry napad. Ale asi bych to taky delal reverznim kladivkem.

oprava výfuku

21.4.2012 v 21:20 | Nahoru | #20
dokončená oprava





Naposledy editováno 21.04.2012 21:20:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist