Projdi si ji, narazis na mnoho podobnych temat. Nemusi tu byt dalsi. Az si je prectes a budes trochu v obraze, poloz konkretni dotazy.
Naposledy editováno 13.04.2012 17:50:09
Takovejch témat je tady už milion a když nemáš ani představu jestli chceš 2T nebo 4T tak je to špatný..
Zkráceně - 2T = líp jede, ale větší údržba, víc žere, musíš míchat olej, občas se zadře
4T = hůř jede (tak do 110kmh max a zrychlení nulový a ve dvou úplně opruz), nulová údržba, žere 3l/100km a nic neřešíš
Pokud se v tom vůbec nevyznáš tak bych doporučil ten 4T protože tam opravdu jen leješ benzín a jezdíš.
Silnice "sportovní" (Honda CBR 125,Yamaha YZF-R 125) - většinou jsou pohlednější, ale zase menší takže vypadáš jak vosa na bonbónu pokud jsi trošku urostlejší, ale jsou dobře ovladatelný
Silnice "cestovní" (Yamaha YBR 125, Honda CBF 125) - né tolik pěkný, o něco pohodlnější, větší pohodlí ve dvou a pro delší trasy, o malej kousíček větší než silniční
Cestovní endura (Honda Varadero) - největší z týhle třídy, pohodlný, ve dvou v pohodě, míň to jede, je to o něco hůř ovladatelný, dobrý pro dlouhý vzdálenosti
Off-road - vyloženě terénní motorky, na silnici nic moc, do lesa a na trať super
Motard - třída sama pro sebe, mě osobně moc nebaví, zkráceně off-road se silničníma gumama.
Každopádně všechno to jsou 125 takže to moc nejede, je to většinou dost malý a tak nějak hodně podobný. Já osobně jsem jezdil na CBR 125 a jezdili jsme třeba každej vejkend 2x 200-300km a nic mě z toho nebolelo, ale jsou lidi, který z toho bolí ruce a záda už po 10km.
Najdi si motorku která se ti vzhledově líbí, zamysli se nad tím kam s tím chceš jezdit, jestli chceš jezdit sám nebo s batohem a podle toho si něco vyber
Ježiš to je zase slohovka.. Asi bych už neměl psát příspěvky když přijdu z hospody