paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kouri za studena.
7.4.2012 v 20:58
zdravim panove po mensim problemu sem sehnal novej motor a jak s mou smulou kouri jedna se o 1997 rok te 610 ale kouri za studena kdyz ju nastartuju tak nekoouri ani mracek po 20s zacne mirne kourit mirne vic a pridava kdyz ji vrknu tak neni videt.ale po zahrati prestane kourit pri jizde nekouri jen mirne a to bych rekl spise smes dostelovat karbec ale zastavim nekouri necham ji klapat a pak vrknu a zase dym jak prase. tak stim vrkam a za chvily prestane a porad dokola proste nvm co to? kdyz sem mel na sve ex 610 pist v pi.... tak to proste kourilo porad a byl vybehanej pis krouzky. ale todle? poradte mi naco se podivat.diky

Kouri za studena.

7.4.2012 v 21:18 | Nahoru | #1
nežere to olej ? dej přes ten vejfuk papír a uvidíš.. třeba sou gufírka na ventilech v háji...

Naposledy editováno 07.04.2012 21:19:07

Kouri za studena.

7.4.2012 v 21:22 | Nahoru | #2
dym je modrej bilej ?

Kouri za studena.

7.4.2012 v 21:22 | Nahoru | #3
jako todle musi zrat olej to je dym ze neni videt za tebou.. a za dalsi s vyfuku tesne od hlavy mi sral olej proste olej.

Kouri za studena.

7.4.2012 v 21:22 | Nahoru | #4
dym je takovej bilej modrej cernej ale voda se nestraci.

Kouri za studena.

7.4.2012 v 21:28 | Nahoru | #5
Nemas tam jen moc oleje ? jinak nejspise gufera na ventilech a krouzky

1 reakcí na tento příspěvek Kouri za studena.

7.4.2012 v 21:28 | Nahoru | #6
Bílej kouř za studena je normální. U 2T modrej za tepla. Možná to budou gufera na klice. Já s tim mam taky problém, na 6 to kouří dost ikdyž nemam velký otáčky a hodně plynu, ale žádnej probém tam nemam. Možná zanesený koleno a přívěra.

(reakce na) Kouri za studena.

7.4.2012 v 21:31 | Nahoru | #7
Daniel_cz> jenže tohle neni cvajtakt a když mu to žere olej tak buďto gufera na ventilech bo pístní kroužky... a bílej kouř je normální, když se ti v chladným počasí nakondenzuje voda v laufu tak to pak kouří...

Kouri za studena.

7.4.2012 v 21:32 | Nahoru | #8
dobry no daniel ja nemam 2t a gor ne 125 ale te610 4T vis. ale jinak dik za reakci

Kouri za studena.

7.4.2012 v 21:35 | Nahoru | #9
ale proc to kouri jen chvilu pak chvilu ne pak chvilu jo pak chvilu ne. a kdyz tomu davam prasek tak to nekouri ale jen odstavis nechas chvily a vrknes a neni videt a todle neni rormalni ze 4t kouri bile za studena fakt ne. mozna jen mirne ale tak ze se neda sednou na moto udusis se. a pak to prestane.kdyby to byli krouzky tak to proste huli porad a porad.a ja nvm no co mam rozhaazet

Kouri za studena.

7.4.2012 v 21:50 | Nahoru | #10
fušoval bych to gufera na ventilech ztvrdli ti a propouštěj olej.... přes ty kroužky se ti dostane olej mezi ventily a jak se otvírají a zavírají, tak to žere olej a kouří.. zřejme to budeš muset rozebrat a celý to omrknout a popřípadě vyměnit

Kouri za studena.

7.4.2012 v 22:40 | Nahoru | #11
Kdyby to šlo přes kroužky, kouřilo by to na záčátku a po zahřátí přestalo. V pokročilém stádiu by to hulilo furt. Bílej až modrej kouř - olej, černej spáleninou smrdící kouř - nemaže nebo přidřený. Beru v úvahu to, žes měnil olej a kontroloval obě sítka filtru. Jestli ti stíká olej z výfuků, tak to budou spíš výfukový ventily. Ještě mrkni pro jistotu na svíčku, když nebude černá, myslim že je to jasný - prochcává ti výfukový gufero a jak se motor zahřívá, olej stíká do horkýho kanálu a odpařuje se = kouří. Když bude černá svíčka, sou to sací ventily nebo pístní kroužky. Jinama než sacíma ventilama nebo skrz kroužky se do spalovacího prostoru olej nedostane. Taky můžou být v prdeli všechny gufera a teče ti to ssáním aj výfukem. Nebo ty malé svině trpaslíci
BTW: napiš mi sem nebo do zpráv kolik tě stál, jestli si to nechceš nechat pro sebe. A jestli ten borec co to od něho máš nemá ještě něco. Díkes

Edit: trpaslíci

Naposledy editováno 07.04.2012 22:45:10

Kouri za studena.

7.4.2012 v 23:01 | Nahoru | #12
Hele je to muj tip, ale u me na 2T to dela uplne stejne : "za studena kdyz ju nastartuju tak nekoouri ani mracek po 20s zacne mirne kourit mirne vic a pridava kdyz ji vrknu tak neni videt.ale po zahrati prestane kourit pri jizde nekouri". Me to teda je schopny hulit na volnobeh po nastartovani treba 5 minut v kuse a porad kouri, muzu vrkat jak chcu a huli jeste vic, jak na to sednu a rozjedu tak ani oblacek, je to blby, protoze kdyz to chci nechat ohrat, tak je strasnyho koure a nekdy se to nehodi, tak na to sednu hned po startu za studena, chytnu za plyn, mensi oblak dymu, rozjedu se a je po kouri, nechapu... Stroj mam porad ve stejnym stavu a nikdy me to nedelalo, olej pouzivam stejnej, micham to primo do nadrze porad stejne, muj tip je zanesenej lauf, je to hovadina, nebo by na to neco mohlo bejt ?

Kouri za studena.

7.4.2012 v 23:13 | Nahoru | #13
dvoutakt má uplně jinou konstrukci motoru. Maže olejem přidaným do paliva. A když ti kouří, tak dáváš moc oleje do benálu nebo ti blbě spaluje. Čtyřtakt funguje trochu jinak. Maže válec zespoda od kliky.

Kouri za studena.

7.4.2012 v 23:22 | Nahoru | #14
nechápu jak tu může někdo srovnávat pořád cvajtakt se čtyřtaktem

Kouri za studena.

7.4.2012 v 23:57 | Nahoru | #15
Evidentně ste to nepochopili. Ty fakta jsem napsal pro 2T, ikdyž ten bílej kouř za studena platí pro všechno. Oleje hodně nedávam a spaluje dobře.

Kouri za studena.

8.4.2012 v 08:36 | Nahoru | #16
Motor na volnoběh má největší sání - podtlak, takže se snaží vším možným něco přisát Když otevřeš vzduch šoupětem v kafráku, vzduch strhne s sebou benzín a motor se roztočí. Takže na volnoběh saje buď ukolo dříků na ventilech..............to bych viděl jako největší pravděpodobnost, a nebo na klice. Když se motor roztočí, tak se olej spálí a nekouří..........po zastavení se pomalu začíná olej dostávat do spalovacího prostoru a po vrknutí se spálený objeví ve výfuku. Nevím, jak to má Huska, ale mělo by to jít vyměnit vrchem. Sundej víko ventilů, rozpoj rozvoďák, sundej vačkunastav píst do HÚ, aby ti ventil nespadnul dovnitř, zmačkni ventil, vyndej pojistky ventilové pružiny, vytáhni simering, dej novej, a vše zpátky. To opakuj počtem ventilů

Kouri za studena.

8.4.2012 v 08:43 | Nahoru | #17
Jestli si to ale ještě nedělal, tak to raději někomu odvez - ono mačkat doma v garáži ventilové pružiny bez přípravku nebo pořádnýho nářadí je občas velká sranda. Já to dělám většinou při sundané makovici a mačkám si to ve stojanové vrtačce na ponku

Kouri za studena.

8.4.2012 v 09:41 | Nahoru | #18
no dikes za rady du po tech ventilech no jasne ze to nebudu patlat rukama koupim si stahovak stejnak ho potrebuju.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna te 610 Husqvarna TE 610 XT_600 6 26.5.2024 v 15:12 M6
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 vena96 8 9.8.2023 v 17:57 doktorM
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 HSQ610 8 21.6.2023 v 10:44 assassin


TOPlist