paolo_novy Přidat reklamu

Téma: píst
26.3.2012 v 21:05
Ahoj krosaci
vyměnil jsem píst na crf 450 r originál za originál , a má to takovou kompresi , že nejde jen tak jednoduše našlápnout dekompresor funguje jak má ale i přesto nejde natočit, máte někdo nejakou zkešenost jak je to s tou vyšší kompresí je to možné ,že to má takovou velkou kompresi že to nemohu ušlápnout a to nejsem žádná muší váha. Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek píst

26.3.2012 v 22:07 | Nahoru | #1
Bud jsi tam něco blbě dal,nebo nemáš správnej píst.
Kde jsi ho kupoval?

píst

27.3.2012 v 19:40 | Nahoru | #2
zdarec podle mě tam něco udělals špatně já jsem dělal na crf 450 taky ted píst a našlápnout šla uplně v poho jak před tím..ještě se na to mrkni jestli je všš jak má být..

(reakce na) píst

27.3.2012 v 20:56 | Nahoru | #3
prackarr>
kupoval jsem ho u Brumly
je uplně rozmerove stejný ze všech stran jak jen jde změrit
a poskladany je to taky ok

1 reakcí na tento příspěvek píst

27.3.2012 v 21:08 | Nahoru | #4
No,kdyby bylo vše o.k.,jak píšeš,tak by jsi tu nepsal,ne?

píst

28.3.2012 v 20:13 | Nahoru | #5
Nefunguje dekompresor nebo špatně nastavenej rozvod

(reakce na) píst

28.3.2012 v 21:26 | Nahoru | #6
prackarr>
podle manualu se to ani jinak než dobře poskládat neda
to by clověk musel byt uplně negramotnej a tam je to popisovany pro blbce
dekompresor výfukovy ventily stlačuje a rozvody jsou na značkách jak na klice tak i na vačce
tak a čim to teda je ???

1 reakcí na tento příspěvek píst

28.3.2012 v 21:30 | Nahoru | #7
Jak ti mám poradit,když jsem to neviděl?
Neber to osobně,ale každej vrtal se pustí do motoru,a když to "neklapne",tak se ptá na netu. Ted je to nějaká móda,nebo co. Něco jsi evidentně blbě udělal a tec nevíš,co. Proč jsi do toho lezl,když tomu nerozumíš?
Já vím,že ti to,co píšu,nepomůže,ale nepomůže ti ani ptát se na netu.
Co ti na to mám říct?
Dej to do servisu,at ti na to kouknou,ale asi z toho budou mít radost,když jim dáš něco,do čeho jsi vrtal.

1 reakcí na tento příspěvek píst

29.3.2012 v 15:49 | Nahoru | #8
Chci se zeptat da se nejak poznat že je píst zralý na vyměnu?Nemám na motorce počítač motohodin takže nevim kolik ma najeto.Dík za odpověd.

(reakce na) píst

29.3.2012 v 16:36 | Nahoru | #9
kubixx> Poznat se to dá u T klepáním,ztrátou výkonu,odcházení svíček apod. U 4T navíc kouřivostí(bere olej)

(reakce na) píst

30.3.2012 v 23:09 | Nahoru | #10
prackarr>
jsem automechanik a nevím proč bych nezvládl takovou banalitu jako je výměna pístu a podle manuálu je to fakt pro blbce ,takovejch výměmn pistu a rozvodů na autech různých značek jsem udělal už hodně , takže jsem jenom chtěl vědět jesti někdo neví nějaky špek v čem to může byt.
V těch servisech jak píšeš jsou zase jenom automechanici vrtalové tak jako já , tak pochybuji že si s tim budou vědět rady. Protožě toto není asi normální Honda CRF jede perfektně , ale k nastartováni bych potřeboval stertér a na páku. Měnil jsem písty na dvou CRF úplně stejny postup jedna v poho a druhá má kompresi jak kráva a babo raď.

píst

30.3.2012 v 23:27 | Nahoru | #11
Možná máš pravdu,ale vidíš sám,že jsi v koncích,byť mechanik.
Poradím ti ještě,obrať se na uživatele "Petardák",Petardák
Ten má dost přehled o těchto motorech.
Podle mě ti nefachá dekompresor,ale on ti snad poví více.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R XT_600 11 13.5.2024 v 09:08 Vlnič
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R Hrobnik2005 6 22.2.2024 v 15:00 assassin
Špatný volnoběh CRF Honda CRF 450R kenzian 1 5.1.2024 v 18:46 assassin
vule vrtulky na vodni pumpe Honda CRF 450R tomikovic 3 4.1.2024 v 20:29 tomikovic


TOPlist