globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otázka na technické guru a majitele Horneta
25.2.2012 v 06:51
Zdravim,
chtěl bych s vámi odhadnou, čím mohl být způsoben masivní únik oleje s tímto scénářem:

Jedu na cizím Hornetu, který zřejmě stál celou zimu někde zavřený, po dálnici cca 120 km/h a 50 km od místa startu. Celou cestu do tohoto místa je ručička teploty kapaliny cca v první čtvrtině stupnice. Za krátký časový okamžik opět kouknu na teplotu a ručička se krčí v červeném poli. Tak vypínám motor a ujedu cca 300 m s vyplým motorem k prvnímu výjezdu z dálnice (z kopce), zastavim a vidim celej zadek motorky poblitej od oleje. Kouknu pod motor kde to teče a jediný místo co jsem zahlédl byla jakási hadička co vyúsťuje vzadu pod motorem.
V motoru měrkou oleje už nic nenaměřím a v expanzní nádopce vody také už nic neni (v chladiči nevím - nepodařilo se otevřít).
Jaká je vaše hypotéza ke vzniku této mimořádné události?

Moje, je zatím taková, že se voda někudy procpala do motoru a přepadem pak lítala tato směs oleje a vody ven na zadní kolo a na celý zadek motorky. Typuju přez těsnění hlavy, nebo nějáký gufero. A nebo tam nebyla už od začátku voda a to teplo se oleji nelíbilo a dostal se něják do přepadu sám.

Děkuji za vaše náměty trefné i dětinské

Otázka na technické guru a majitele Horneta

25.2.2012 v 07:08 | Nahoru | #1
A bylo taková bílá emulze?Protože pokud se ti dostala voda do oleje, tak po smíchání je z toho taková mléčná sračka.
Pokud né a olej byl čistý,tak si neměl v chladící soustavě vodu a potom byl postup událostí jasný.....

Otázka na technické guru a majitele Horneta

25.2.2012 v 07:22 | Nahoru | #2
Neber mě za slovo, ale tohle jsem viděl u pěti kamionů a dvou osobáků a pokaždý to byl zapečený kroužek nebo kroužky.Vozidlo má konstantní teplotu a jede normálně. V jednu chvíli ztratí výkon což se hned srovná a vyletí teplota. Tím jak se zapečou kroužky do pístu přestanou těsnit atlak letí do klikové skříně, odkud to tlačí olej přepadem ven. Před měsícem kolega s Renaultem prožil tohle u Nasavrk. Dojel do Jihlavy a dolil dvacet litrů kapaliny a dvacet litrů oleje.Hádal se se mnou, že zapečený to není , že to jede normálně jen to kouří a žere vodu a olej. Po rozdělání posledí píst zapečený. U motorky jsem se s tím nesetkal, ale příznaky jak přes kopírák.

Otázka na technické guru a majitele Horneta

25.2.2012 v 07:33 | Nahoru | #3
Tesneni pod hlavou, to se u hornetu stava.

Otázka na technické guru a majitele Horneta

25.2.2012 v 10:24 | Nahoru | #4
Díky za zkušenosti a komentáře hmmm tak to nebude jen dolejt a ject

Naposledy editováno 25.02.2012 10:24:13

Otázka na technické guru a majitele Horneta

25.2.2012 v 10:32 | Nahoru | #5
Jojo taky myslim ze bud rupla hlava nebo testeni pod hlavou. Voda ti utekla do oleje, zacala se vyparovat a jako emulze ti prepadem poblila zadek motorky.

Otázka na technické guru a majitele Horneta

25.2.2012 v 14:33 | Nahoru | #6
A nestála motorka v těch mrazech venku? Slabá nemrznoucí kapalina a máš zaděláno na problémy hned.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet OndraWR10 1 10.3.2024 v 07:36 RTSbike
cantrální stojan Honda CB 600S Hornet milenka 12 16.8.2023 v 08:48 gugo
Hornet 2001 Rychloměr Honda CB 600S Hornet DanečekPáreček 0 5.6.2023 v 22:08 DanečekPáreček
Teče voda z motoru Honda CB 600S Hornet Kertézs 4 12.11.2022 v 14:38 Kertézs
Tlumič řízení honda hornet 600 2011 Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet Vosalis 13 2.2.2022 v 10:54 mariano


TOPlist