1 reakcí na tento příspěvek Motodesign - koncepty motorek budoucnosti
1 reakcí na tento příspěvek Motodesign - koncepty motorek budoucnosti
Co se týče toho Hyundaie, taková čelní srážka nevím nevím, jak by dopadla... Ty sloupky by asi bolely...
1 reakcí na tento příspěvek Motodesign - koncepty motorek budoucnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motodesign - koncepty motorek budoucnosti
1 reakcí na tento příspěvek Motodesign - koncepty motorek budoucnosti
artpep píše:
leatherman wrath 2083
Tenhle designér asi nikdy neseděl na motorce a podle vzhledu i názvu taky tipuju, že mu někdy nějaký motorkář udělal něco neodpustitelného.
Vzhledově velmi podobný je koncept Motorcycle Verdandi
Naposledy editováno 28.02.2012 11:19:32
Koncept Easyrider má (údajně zcela bez použití nářadí) nastavitelnou výšku stupaček, sedlo, výšku i sklon řídítek a větrný štítek.
Dále má elektronické vychytávky jako kontrolu trakce, elektricky ovládaný plyn ride-by-wire, tři jízdní režimy (běžný/sportovní/mokrý) a podle aktuálního užívání jsou používány tři druhy tvrdosti brzdového obložení na předních brzdách.
Pro doplnění pár čísel: O pohon tohoto Hornetu budoucnosti se starají šestifázové (Nd-Fe) elektrické motory začleněné do kol, kterým jako zdroj energie slouží vodíkové palivové články. Výkon motorů 74 koní pak má 176 kilogramů těžký stroj rozpohybovat rychlostí až 235 km/h. O předozadní stabilitu stroje se starají gyroskopy podobně jako u přibližovadel Segway a při nulové rychlosti (parkování) se stroj opře o malá stabilizační kolečka na zádi, čímž se navíc usnadní vystoupení jezdce. V případě potřeby má stroj nulový poloměr otáčení.
1 reakcí na tento příspěvek Motodesign - koncepty motorek budoucnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motodesign - koncepty motorek budoucnosti
DMRS píše: Takhle si představuje motocykl pro MotoGP v roce 2013 designér Adrian Sellers
O tom, že "kolínka" na motorkách nemají budoucnost je přesvědčen i u dalšího svého návrhu
Pan designér by asi měl přestat hulit... když budu chtít bejt zavřenej v krabici, pojedu pixlou, je pohodlnější a žere míň.
FiZzeR píše: Pan designér by asi měl přestat hulit... když budu chtít bejt zavřenej v krabici, pojedu pixlou, je pohodlnější a žere míň.
Každé zboží si najde kupce, viz EcoMobile , a u tohoto návrhu půjde spíš o zlepšení aerodynamiky (a tu spotřebu to bude mít asi taky výrazně nižší). Ono pohodlné to taky moc nebude.
Naposledy editováno 14.03.2013 14:29:35