globalmoto_kveten





Téma: Motodesign - koncepty motorek budoucnosti
 
24.2.2012 v 10:14
Zaujal vás nějaký koncept motocyklu budoucnosti? Tak sem s ním :)
Anketa: Koncepty motocyklů budoucnosti
mě děsí
65%
17
mě nezajímají
8%
2
rád se podívám
15%
4
těším se na realizaci
12%
3

Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

24.2.2012 v 10:20 | Nahoru | #1
První - Koncept Hyundai

Jen by mě zajímalo, jak se to řídí, když to má řídítka přivařené k rámu a jak se do toho leze.
Podle fotky má jezdec nohu z vnější strany rámu a to nevypadá zrovna pohodlně a smysluplně. A Suzuki komboška je taky dobrá

1 reakcí na tento příspěvek Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

24.2.2012 v 10:20 | Nahoru | #2
Mám rád motorky z 80./90. let, moderna mě nebere.

Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

24.2.2012 v 10:24 | Nahoru | #3
A3W Motiv Trike Concept


Motor KTM 999ccm LC8 v-twin a o kolečko navíc

1 reakcí na tento příspěvek Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

24.2.2012 v 10:25 | Nahoru | #4


Co se týče toho Hyundaie, taková čelní srážka nevím nevím, jak by dopadla... Ty sloupky by asi bolely...

Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

24.2.2012 v 10:30 | Nahoru | #5
Yamaha Tesseract prototype

O dvě kolečka navíc - naklápěcí čtyřkolka od Yamahy

(reakce na) Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

24.2.2012 v 10:32 | Nahoru | #6

Legolend píše:

Co se týče toho Hyundaie, taková čelní srážka nevím nevím, jak by dopadla... Ty sloupky by asi bolely...


Společně s tím čelním sklem mi to taky připomíná jeden francouzský vynález Dr. Guillotina.

Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

24.2.2012 v 10:33 | Nahoru | #7
To je hnus, velebnosti

1 reakcí na tento příspěvek Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

24.2.2012 v 10:35 | Nahoru | #8
Swordfish Motorcycle


Naposledy editováno 24.02.2012 10:36:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

24.2.2012 v 11:19 | Nahoru | #9
DMRS> na to je potřeba minimalně řidický prukaz C možna i s E kvuli délce

(reakce na) Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

26.2.2012 v 21:02 | Nahoru | #10

Karlos89 píše: DMRS> na to je potřeba minimalně řidický prukaz C možna i s E kvuli délce



(reakce na) Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

26.2.2012 v 21:11 | Nahoru | #11

Rammon píše: Mám rád motorky z 80./90. let, moderna mě nebere.





Budoucnost = nic moc!!

1 reakcí na tento příspěvek Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

26.2.2012 v 21:54 | Nahoru | #12






leatherman wrath 2083

(reakce na) Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

27.2.2012 v 10:45 | Nahoru | #13

artpep píše:
leatherman wrath 2083


Tenhle designér asi nikdy neseděl na motorce a podle vzhledu i názvu taky tipuju, že mu někdy nějaký motorkář udělal něco neodpustitelného.
Vzhledově velmi podobný je koncept Motorcycle Verdandi


Naposledy editováno 28.02.2012 11:19:32

Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

28.2.2012 v 11:18 | Nahoru | #14
Aprilia Easyrider Concept Bike






Koncept Easyrider má (údajně zcela bez použití nářadí) nastavitelnou výšku stupaček, sedlo, výšku i sklon řídítek a větrný štítek.
Dále má elektronické vychytávky jako kontrolu trakce, elektricky ovládaný plyn ride-by-wire, tři jízdní režimy (běžný/sportovní/mokrý) a podle aktuálního užívání jsou používány tři druhy tvrdosti brzdového obložení na předních brzdách.

Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

20.3.2012 v 13:50 | Nahoru | #15
Pár konceptů studentů z ČVUT (více zde )


Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

24.4.2012 v 10:55 | Nahoru | #16
Další poněkud ulétlá představa motocyklu budoucnosti.
Pro doplnění pár čísel: O pohon tohoto Hornetu budoucnosti se starají šestifázové (Nd-Fe) elektrické motory začleněné do kol, kterým jako zdroj energie slouží vodíkové palivové články. Výkon motorů 74 koní pak má 176 kilogramů těžký stroj rozpohybovat rychlostí až 235 km/h. O předozadní stabilitu stroje se starají gyroskopy podobně jako u přibližovadel Segway a při nulové rychlosti (parkování) se stroj opře o malá stabilizační kolečka na zádi, čímž se navíc usnadní vystoupení jezdce. V případě potřeby má stroj nulový poloměr otáčení.





Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

2.5.2012 v 11:02 | Nahoru | #17
Pár dalších konceptů je odvozeno od značek koncernu Volkswagen, pod který prostřednictvím Audi nyní spadá i Ducati.




Lamorghini Caramelo





Audi





Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

2.5.2012 v 11:19 | Nahoru | #18
Honda VT 1000 HAWK designéra Nikolase Petita určitě zaujme i zapřisáhlé odpůrce moderního designu






Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

2.5.2012 v 21:48 | Nahoru | #19
no to je docela hrůza, tak nějak všechno

Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

26.5.2012 v 21:46 | Nahoru | #20
Taky se přidám
Honda NAS

Kawasaki ZZR-X

Suzuki NUDA 750

Suzuki Stratosphere
Suzuki GStrider

Yamaha GEN-RYU

Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

27.5.2012 v 09:33 | Nahoru | #21
na tohle jsem moc moc zvědavej:

a vypadá to, že se to letos objeví na silnici...
kapotovanou verzi už maji, teď to jenom odstrojit a ořezat

před pár lety to taky vypadalo dost jako scifi...

Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

18.10.2012 v 13:36 | Nahoru | #22
Zajímavě působí studie nového Velorexu od španělského designera Xaviera Gordilla. Studie vypadá mnohem lépe než vyráběný Velor (poslední 2 fota).






1 reakcí na tento příspěvek Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

14.3.2013 v 14:05 | Nahoru | #23
Takhle si představuje motocykl pro MotoGP v roce 2013 designér Adrian Sellers






O tom, že "kolínka" na motorkách nemají budoucnost je přesvědčen i u dalšího svého návrhu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

14.3.2013 v 14:12 | Nahoru | #24

DMRS píše: Takhle si představuje motocykl pro MotoGP v roce 2013 designér Adrian Sellers






O tom, že "kolínka" na motorkách nemají budoucnost je přesvědčen i u dalšího svého návrhu



Pan designér by asi měl přestat hulit... když budu chtít bejt zavřenej v krabici, pojedu pixlou, je pohodlnější a žere míň.

(reakce na) Motodesign - koncepty motorek budoucnosti

14.3.2013 v 14:28 | Nahoru | #25

FiZzeR píše: Pan designér by asi měl přestat hulit... když budu chtít bejt zavřenej v krabici, pojedu pixlou, je pohodlnější a žere míň.


Každé zboží si najde kupce, viz EcoMobile , a u tohoto návrhu půjde spíš o zlepšení aerodynamiky (a tu spotřebu to bude mít asi taky výrazně nižší). Ono pohodlné to taky moc nebude.

Naposledy editováno 14.03.2013 14:29:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist