globalmoto_kveten





Téma: Palivo u 2T
 
23.5.2007 v 21:43
Cus ted jsem se zamyslel, kdyz jsem videl v jinem tematu kdo jak dava olej a jakej benzin tak me zajima co bystemu doporucili.
olej davam 1:33 plnou syntetiku, nekdo rika ze staci 1:50 a nekdo zase dava 1:20, tak mi poradte
Benzin jezdim na 95ok. a tak by me zajimalo jestli je v necem rozdil, kdybych jel na 98ok.

Palivo u 2T

23.5.2007 v 22:00 | Nahoru | #1
Snake>jezdim na 95 natural a micham 1:50 plna syntetika :thmubup:

(reakce na) Palivo u 2T

23.5.2007 v 22:52 | Nahoru | #2
Snake>98 nepoznáš...kupuj plnou syntetiku, jestli to je do tý motky předepsaný...myslím, že tvojí motce stačí 1:50, když bude ten olej kvalitní...ale to by sis měl zjistit konkrétně

1 reakcí na tento příspěvek Palivo u 2T

24.5.2007 v 10:05 | Nahoru | #3
Je syntetika a syntetika. Nemyslím teď rozdíl mezi jednotlivými výrobci. Jde o to, že i plné syntetiky jsou většinou předředěné pro oilmastery, ředí se to tuším kerosinem nebo něčím takovým to jsou běžné oleje jako TTS a podobné. Těmi se maže 1:33 Pak jsou tzv husté oleje, je na nich vyloženě napsáno, že se nesmí používat pro oddělené mazání, nejsou ředěné taky stojí proti ředěným cca o 200kč víc. Těmi jde bez obav mazat 1:50
Rozdíl v benzínech by jsi mohl poznat, ale taky dost záleží na výrobci např V-power 95 jede víc než 98 od Jetky

(reakce na) Palivo u 2T

24.5.2007 v 11:06 | Nahoru | #4
Michal #5>kerosin je do letadel ne ?

95 reakcí na tento příspěvek Palivo u 2T

24.5.2007 v 11:37 | Nahoru | #5
95okt. 1:50plná syntetika.

Palivo u 2T

24.5.2007 v 17:55 | Nahoru | #6
normalne to strihni 1:40 a nemusis nic resit.. jinak ty oleje co se redej 1:50 se nazyvaji rycinove .. nebo tak nejak .. lil sem to do kawy na skousku a zadnej rozdil.. akorat tyhle oleje krasne voni kdyz to leti z laufu to zase jo :thmubup:

Palivo u 2T

24.5.2007 v 21:09 | Nahoru | #7
Ja riedim 1:50,ale bolo mi povedane ze nic nepokazim ak to strihnem 1:40.Zalezi na jazdnom style.Vraj ak to netocim po omezovac,tak pri riedeni 1:40 nedochadza az tak vysokemu spalovaniu a prebytocny nespaleny olej sa vychrstava do vyfukoveho potrubia a zbytocne zacpava sviecku. Neviem to sam posudit,zatial som nemal ziadne problemy.
Jazdim plnu syntetiku.

Palivo u 2T

25.5.2007 v 19:21 | Nahoru | #8
Plná synt. 1:40 benzin 95
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist