globalmoto_duben_nolan





Téma: SP 400 + supertwins NA czech road racing
9.2.2012 v 09:08
Zaslechl jsem nějáké novinky o třídě Supertwin a byl bych nesmírně rád kdyby tahle třída odstartovala svoji českou historii. Velice potěšující zpráva je že Supertwiny nejsou moc nákladné ale také nejsou moc výkonné. Tak jsme zde v Brně uvažovali zda by nestálo za pováženou založit novou třidu SUPERTWINS + 400SP ( 400 4T ). Mimochodem už jsem viděl v závodním oddělení Bronx Racing Teamu jednu Kawasaki ZXR 400 a chystá se podívaná třeba i na VFR, RVF, FZR, CBR, ZXR, GSXR. To vše je přijatelná možnost spojení dvou krásných tříd které by byli zvlášť klasifikováni a myslím si že tyhle malé čtyřválce si najdou své milovníky a k třídě SUPERTWIN se hodí jak už výkonem tak i váhou.

Vysloužil

SP 400 + supertwins NA czech road racing

18.6.2014 v 16:38 | Nahoru | #781




SP 400 + supertwins NA czech road racing

12.8.2014 v 07:54 | Nahoru | #782
Chtěl bych se zeptat... ducati monster 796 v twinech je nesmysl že by to nejelo nebo že je tam jednoramenná kyvka? Gladius místo SV je taky nesmysl?

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

12.8.2014 v 09:56 | Nahoru | #783
Monster nemůže jet. Kyvkou to není, ale má desmo a hlavně je to osmistovka. Gladius klidně.

Naposledy editováno 12.08.2014 10:06:26

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

12.8.2014 v 11:04 | Nahoru | #784

matrixbiker píše: Monster nemůže jet. Kyvkou to není, ale má desmo a hlavně je to osmistovka. Gladius klidně.



Jako že by se vzduchem neuchladil? Dle ačr může být vzducháč do 820 takže no problem. Ale desmo nevim.

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

12.8.2014 v 11:23 | Nahoru | #785
Máš pravdu. Koukal jsem teď do českých řádů a ty tohle vůbec neřeší. Irové to mají 850 vzducháč, ale bez desma. To bude překvapení až si někdo toho Monstra postaví a všem ujede o parník.

Naposledy editováno 12.08.2014 11:28:58

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

12.8.2014 v 12:18 | Nahoru | #786
matrixbiker> Bez úprav by 87Hp monster o parník neujel..

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

12.8.2014 v 12:25 | Nahoru | #787
16 koníků a 14 Nm mi v základu malej rozdíl nepříjde.

Naposledy editováno 12.08.2014 12:27:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

12.8.2014 v 15:24 | Nahoru | #788
matrixbiker> motorka na bednu by to určitě byla, s dobrým pilotem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

12.8.2014 v 17:48 | Nahoru | #789
PavelZRX> Tak pilot je základ. Bohužel by se mohlo taky stát, že si někdo tu motorku postaví a na příští rok mu změní řády a bude po pr...

SP 400 + supertwins NA czech road racing

12.8.2014 v 18:18 | Nahoru | #790
Co vím, tak jedna Dukna už ve twinech jezdí a je postavená z S2R800. Nebo spíše s tímto motorem asi.

Naposledy editováno 12.08.2014 18:19:45

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

12.8.2014 v 21:00 | Nahoru | #791
matrixbiker> zákaz desmo rozvodu by samozřejmě mohl nastat, to riziko tu je

SP 400 + supertwins NA czech road racing

12.8.2014 v 23:12 | Nahoru | #792
Která je konkurence schopná vzduchem chlazená do 850 dvouventil dvouválec bez desma.Poradte,myslím že někdo něco popletl,určitě je desmo povolené i v Irsku-navíc jsme v Česku.

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

12.8.2014 v 23:41 | Nahoru | #793
Hele třeba se mýlím, ale kdysi jsem se hrabal v irských řádech a zákaz desma tam byl. Většinou tam ani ty 850 nemaj. Pak teda nechápu proč to u nás nejezdí víc lidí. Například ten monster je už v základu lehči a má víc koní. Podvozkově je to taky jiná liga a zadní kolo má 180.

Chápu že 650 má Indián, protože na ní jezdí Man a Irsko, ale jinak mi to nedává smysl.

Naposledy editováno 13.08.2014 00:07:13

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

13.8.2014 v 11:59 | Nahoru | #794

matrixbiker píše: Hele třeba se mýlím, ale kdysi jsem se hrabal v irských řádech a zákaz desma tam byl. Většinou tam ani ty 850 nemaj. Pak teda nechápu proč to u nás nejezdí víc lidí. Například ten monster je už v základu lehči a má víc koní. Podvozkově je to taky jiná liga a zadní kolo má 180.

Chápu že 650 má Indián, protože na ní jezdí Man a Irsko, ale jinak mi to nedává smysl.



ano přesně proto jsem se zeptal...navíc se dá monster koupit jako nový nebo zánovní narozdíl od sv... navíc nové er6 jsou nějaké divné, ztratily koně přibyla váha, ale asi se dá stále hezky očesat a vytunit aby to jelo...

SP 400 + supertwins NA czech road racing

13.8.2014 v 21:30 | Nahoru | #795
Tak tu Ducati jezdí Jan Čížek, našel jsem ho ve výsledcích z loňských Dymokur. Tam se umístil 11tý

SP 400 + supertwins NA czech road racing

18.8.2014 v 10:32 | Nahoru | #796
v řádech na TT a v irském šampionátu road racingu (ne okruhy) je povoleno pouze 650cc vodou chlazené....

SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.9.2014 v 00:12 | Nahoru | #797
Jak je to s těmi svody na twin, měla by být i koncovka od stejne znacky ?

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.9.2014 v 19:45 | Nahoru | #798
to mne zajímá, páč by se mě Twin třeba z Ducati 800ss, případně s2r 800 líbil daleko víc než z SV. Ví někdo opravdu jak to je u nás? O týhle třídě přemýšlím jako dvouvalovej nadšenec od začátku

SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.9.2014 v 20:03 | Nahoru | #799
No teď v Dymokurech jel monster s2r (asi) a 796ka.













Naposledy editováno 29.09.2014 20:06:10

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.9.2014 v 20:25 | Nahoru | #800
Nikotýn> Tak nepřemýšlej a jed,2 ventily a vzduch u nás mohou jet-určitě ale jen do doby než DUCATI 800 porazí ty nejlepší.

Naposledy editováno 29.09.2014 21:09:32

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.9.2014 v 20:44 | Nahoru | #801
no ty jo a já málem koupil SV, rozhodnuto

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

30.9.2014 v 19:44 | Nahoru | #802
Nikotýn> Každá Ducna navíc dobrá. Přece jen je to oživení a není to tak jednotvárné.

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

30.9.2014 v 21:11 | Nahoru | #803
Jakej chladič by jste doporučili na kawu ER6n ? Moc mista tam není.

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

1.10.2014 v 13:26 | Nahoru | #804
johny804> vejde se tam z R6, nebo pořešit přídavnej třeba od tohoto člověka https://www.facebook.com/racingradiators?fref=hovercard dělá je na míru...

SP 400 + supertwins NA czech road racing

1.10.2014 v 21:20 | Nahoru | #805
Mám chladič z R6-NA PRODEJ.

SP 400 + supertwins NA czech road racing

17.10.2014 v 19:06 | Nahoru | #806
Ten chladič z R6 rok 2000. Rozměrově by tam šel. Je potřeba zaslepit jeden výpušťák? na levé straně dole, když koukáte zezadu.

SP 400 + supertwins NA czech road racing

19.10.2014 v 23:40 | Nahoru | #807
Na druhej rok by maly byt rady podla europskych pod csms!!! Muj novej stroj do twinu na druhej rok už se moc nan teším!



SP 400 + supertwins NA czech road racing

19.10.2014 v 23:49 | Nahoru | #808
Poznávám jenom ten motor. Už jsem to našel (Pierbon), akorát se tam bude muset dát osmistovka.

Naposledy editováno 19.10.2014 23:52:39

SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 10:32 | Nahoru | #809
V Čechách jsou pravidla jasný: 820 vzduch/650 voda.
Evropa, samozřejmě kromě ostrovů, to jezdí jinak.
Jen pro vaší představu:
Německo: chlazení vzduchem, dvouventil, bez omezení objemu

Holandsko a Belgie
- kategorie Supertwin: dvouventily do 1200ccm, čtyřventily (ne-desmodromické) do 800 ccm
- kategorie Supertwin light: dvouventil do 800 ccm, čtyřventily do 690 ccm

Itálie
- dvouventily bez omezení objemu, min. váha 140 kg
- víceventily (ne-desmodromické) do 810 ccm, min. váha 135 kg
- tříventily (desmo) do 1000ccm, min. váha 145 kg

SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 10:37 | Nahoru | #810
Pierobon je v pohodě. Jen se tam musí dát motor ze 796. Zbytek zůstane stejný. Původní 1100EVO dává podle úpravy kolem 120k. 796 by se mohla dostat ke 100. Suchá váha se 796, která je o trochu lehčí, bude kolem 130 kg.
... a pro pedanty, kteří budou argumentovat onou nesmyslnou větou z řádů, že se musí jednat o moto původně schválené do běžného silničního provozu, tak Pierobon homologaci má. Jen ta cena, 27k€, je na české poměry trochu mimo

Jo, a s tou M800S2R #48 jezdím já... kdyby měl někdo nějaké dotazy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist