Svody se mi během chvilkovýho chodu zahřejou do oranžova, jinak se mi celkově zdá že to topí nějak víc...
Dál po malým vrknutí plynem se otáčky ještě chvíli zdrží vejš a až pak spadnou zpátky(a to až po cca 3min zahřejvání a bez sytiče, za studena ne).
Je to směs? Jestli jo, tak chudá nebo bohatá? Na svíčce nic zatim vidět neni. Může to způsobit taková kravina jako vypranej vzduchovej filtr? Nebo zadělaná tryska?
Může to bejt špatně fungujícím chlazením?
Nebo něčim jiným?
Nestřílí to, nečoudí to, prostě jinak to nedělá nic špatnýho... Šoupě se vrací v pořádku, příruba karburátoru je dotažená.
Sere mě to páč ta motorka do poslední chvíle jezdila a žádný takový příznaky jsem nepozoroval...
Děkuju za názory... (že já se v tom vůbec vrtal...)
1 reakcí na tento příspěvek Karbec, směs, nebo co?
Ono to vypadá jako chudá směs. Zapřemýšlej, co se s tím v poslední době dělalo (jestli to dřív bylo OK). Pokud jsi vypral filtr, naolejoval jsi ho správně? Těsní? Nepodfukuje ti někde? Příruby karburátorů jsou v pořádku? Bez trhlin a netěsností? Svody a koncovka výfuků nepřisávají vzduch? Pokud je tohle všechno OK, může ještě pomalu přitékat benzín, v karburátorech poklesne hladina a ochudí se to takhle.
1 reakcí na tento příspěvek Karbec, směs, nebo co?
Mám totiž strach o motor, abych nezkurvil třeba ventily. Jak je to s teplotou těch svodů? Třeba jsem totiž dřív nic takovýho nepozoroval, protože byly zahnojený a zapečený bahnem atd... Možná z toho mam jen zbytečnej strach a je to normální ale vidět až po vyleštění.
Foto:
Chyba byla, že jsem se do toho bál hrábnout.... :D