Téma: Francie pobřeží
13.1.2012 v 20:31
Zdravím jsme manželé 37 a 39 a jezdíme na dovolené na moto pokud by se někdo chtěl přidat tak v termínu od 27.5-8.6.2012 chceme vyjet směr Německo-Švýcarsko-Francie hlavně pobřeží Marseille,Nice,Monaco-Italie a domů.
Odjíždíme z Penzionu Chytrov u Brandlína jelikož o víkendu 25-27.5 tam máme moto sraz a poté chceme vyjet jak jsem napsal výše,nikde nechceme spěchat a vše si krásně užít žádné honičky typu dnes musíme ujet tolik a tolik km prostě pojedem jak se nám bude chtít,taky už nejsme nejmladší a náš pejsek se potřebuje vyvenčit. jen zevrubná trasa .
Spaní ve stanu po kempech,nakupování po cestě v obchodech a samo v každé zemi do hospody na jejich specialitku,rozpočet žádný nemám,ale určitě se chci vlézt do 1000 Eur,co nejvíc se vyhýbat dálnicím,protože za rok si jich užiju až dost a není na nich nic vidět.

Uzavřeno 07.02.2012 v 12:08 uživatelem Cami

13.1.2012 v 20:42 | Nahoru | #1
Tak bacha aby jste nedopadli jako my. Jeli jsme v podobném termínu a Val d Isére, Stelvio a Mercantour byly ještě zavřený kvůli sněhu.
I když jako koukám na tu mapu, tak jedete po veskrze běžných a nudných cestách, takže vám sníh nehrozí

Naše trasa

Naposledy editováno 13.01.2012 20:46:21

13.1.2012 v 21:18 | Nahoru | #2
edit: nehodilo se k tématu

Naposledy editováno 14.01.2012 12:33:20

13.1.2012 v 22:14 | Nahoru | #3

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie pobřeží

14.1.2012 v 01:31 | Nahoru | #4

lopata75 píše: Jel jsem kaňon Verdon a cesta Rakousko, Italie, Švycarsko, Francie a zpět pobřeží Nice,Monaco,San Remo, Janov, Milano a to pobřeží bylo nejhorší...Vnitrozemí Francie,Švýcarsko krása, ta cesta zpět spíš jen přesun,na pobřeží provoz,vedro...možná v tom květnu to bude lepší,ale v sezoně katastrofa.

MadCat-Nějak mi uniká pointa příspěvku jelikož jsemse ptal jestli nechce jet někdo s námi?

Seikos-díkza radu,ale opravdu se nechystáme na profláklé místa kde už byl každý už jen z povinosti aby mohl říct že tam byl,o to fakt nestojím a náčrt mé cesty je pouze orientační nemám určené cíle protože i cesta je cíl a dojedu tam kam dojedu a kdy chcu,ale fakt díky za upozornění.

Pro ostatní poprosím pouze o vyjádření jen pokud chcou jet ne prosím připomínky k cestě kudy a jak mám jet děkuji

Naposledy editováno 14.01.2012 01:33:29

14.1.2012 v 02:05 | Nahoru | #5
skoro stejnou trasu jsme jeli. ale ta cesta kolem pobřeží ve Francii jednou mi to stačilo

14.1.2012 v 04:48 | Nahoru | #6
nejedu, jsou to extrémisti

14.1.2012 v 10:27 | Nahoru | #7
Na začátku června bude pobřeží poloprázdné, vůbec bych se toho nebál. Škoda jen Alp, nejvyšší průsmyky budou ještě zavřené.

Naposledy editováno 14.01.2012 10:30:17

14.1.2012 v 17:14 | Nahoru | #8
Cami>
Ahoj,
nenechte se odradit, já to jel vloni v červenci a bylo to SUPER.
znovu uz asi nepojedu, letos se chstáme do GB a Skotska na Lochnes...
McT.

14.1.2012 v 18:13 | Nahoru | #9
Souhlasím s McT, byl jsem tam loni taky v červenci a super a cesta z Janova do Saint Tropez po pobřeží v pohodě

15.1.2012 v 13:22 | Nahoru | #10
Čau,
Francie mě ohromě láká.

Zatím semka dávám Čudlajs

15.1.2012 v 14:43 | Nahoru | #11
A co je zač ten čtyřnohej spolujezdec ?

15.1.2012 v 14:53 | Nahoru | #12

18.1.2012 v 19:48 | Nahoru | #13
Zdravím,

s tím rozpočtem a dostatkem Éček souhlasím, ale stojí to za to...
Já tahám už několik let stan, ale ještě jsem ho nikdy nerozbalil.
Vždycky se našel kemp s chatkou nebo mobilhousem, s postýlkou, sprchou
no kdo by odolal...
P.S. Že bych sebou ale vezl i psa si neumím představit ? (mám totiž Labradora)

McT

18.1.2012 v 20:53 | Nahoru | #14

Dawe02 píše: At Vam to dobre vyjde. Jen bych si dovolil radu navysit rozpocet, protoze opravdu slusna vecere pro dva na Cote d'Azur znamena kolem 100 Eur. Do tisice Eur celkem se tezko vejdete.

My jeli přes Alpy R.D.G.A. v červnu-nádhera,známí jeli tu samou trasu a týden později,začátkem července a jeli za sněžným pluhem

Jinak zdravím kolegu varaderistu Ať se dobře jezdí!

19.1.2012 v 07:38 | Nahoru | #15

Cami píše: Právě proto tam chci jet dokud není ani sezóna a ani moc horko,proto nechápu lidi co se ženou v létě do španěl když tam je na zdechnutí.

Průjezd cannes nice monaco menton je kompletně ucpaný i v květnu. Byl jsem minulý rok přelom květen červen a už bych tam na moto nikdy nejel. A to nemám v zácpách a v provozu problémy, jsem zvyklý, nejsem z vesnice. Možná bych nebyl tak otrávený kdybych si vybral stejně zdatného kamaráda motorkáře který jel se mnou, proto si dávejte dobrý pozor při výběru parťáků ať jsou jejich schopnosti a stroje na stejné úrovi jako vaše. Také je dobře že uvažujete o kempech bo dobré ubytko za rozumný peníz na pobřeží neseženete ani v květnu pokud ho nebude mít objednané předem. Nevím ketré passy jsou zavřené ale mi dali i nejvyšší Col de la Bonette 2802 m.n.m. sice kolem cesty 2m sněhu na teploměru -2 a sněhová vánice ale dali No a jinak je dobré si uvědomit že v květnu a v první půlce června ve francii a na severu španělska (kolem pobřeží a hor) dost často prší. A není tam zas nějak extrémně horko ani o prázdninách...podobné jak tady, prostě jak kdy. Takže proto se jezdí v létě

19.1.2012 v 18:05 | Nahoru | #16

Kov píše: Souhlas. My jsme to s manželkou před pár lety ,,dali" asi za 18tisíc. Ovšem od té doby se o dost zdražil benzin. Ovšem na jídlo jsme nebyli v hospodě ani jednou. Všechno ze supermarketů. Kempy jsou tam levné. U kaňonu jsme byli ve slušném kempu za 9E/dva lidi stan a motorka. Na route des grandes jsme platili kolem 12-14E.

Jinak zdravím kolegu varaderistu Ať se dobře jezdí!

Nezměnilo se to.My to jeli loni 2011-červenec ve dvou a stálo nás to 18500kč se vším všudy.

20.1.2012 v 08:16 | Nahoru | #17
Chlapi jezdil jsem tam okolo co 14dní vím jaké je tam počasi a opravdu nějaké passa de něco mně nezajímají,manželka už tam byla na dovolené a chce se tam vrátit samo že počítámse zácpama,ale od toho je motorka aby se kličkovalo navíc francouzi nejsou češi tenuhne jak vidí motorku,neříkám že chci chodit každý den do restaurace samo že supermarkety budou nejčastěji,ale vždy v každé zemi chci ochutnat jejich specialitu nebo jejich jídlo a ceny benzínurostou pořád tomu nezabráníme a těch 1000 Eur si myslím bude stačit a když né vždy je kreditka
Kdo pojedenebo nepojede je jeho věc já nejsemžádný střelec apojedu svým tempem a pokud někdo má tendenci lítat tak může sám já myslím na bezpečnost svou a své rodiny.

Jinak náš miláček čtyřnohý je čivava,zlatá a roztomilá fenečka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Francie pobřeží

20.1.2012 v 09:02 | Nahoru | #18
Pasa de něco tě nezajímají? To čučím... To si většinou nejvíc užívám. Jak z hlediska přírody, tak z hlediska jízdy a taky pocitu volnosti a pohody. No,každý jsme jiný a hledáme na dovolené to své...

20.1.2012 v 11:32 | Nahoru | #19

Kov píše: Cami> Frantíci jsou fakt jiní, o tom žádná řeč. S kuframa na bocích se se širokou motorkou se zácpama protáneš ale jen vyjmečně. To mě vždy štve, když někde trčím v tom horku a kolem mě se míhají skútříky, zatímco já musím skrz kufry stát.

No jo čeče sem trochu divný(kór to můžeš posoudit na Varadero stránkách),ale jak píšeš každý jsme jiný,samo počítám i s tím že všude se neprotáhnu,ale na to jsem zvyklý,jinak prostě pojedu kam pojedu a neříkám taky že minem všechny paso de něco třeba se i protáhnem nějakým,ale prioritou to není jen jet a užívat si to

20.1.2012 v 16:00 | Nahoru | #20

Je to tak, neměl jsem kufry ale tašku napříč za sebou na sedle a projel jsem všude bo fakt frantici uhýbají. Ale v cannes a nice je to opruz

20.1.2012 v 16:57 | Nahoru | #21

21.1.2012 v 08:01 | Nahoru | #22

Kov píše: Cami> My jsme kdysi potkali ve Švýcarsku dva chlapíky z ČR a ti měli za týden projeté skoro celé Alpy,všechny sedla. Večer šli brzo spát, prý musí ráno brzo vstávat, aby stihli projet další sedla,no to by mě z takové dovolené jeblo... Já když se v ,,sedle de něco" nebo u nějakého vodopádu, kde se mi líbí, kousnu, tak mi může celý další hármonogram vlézt na záda a musím si to vychutnat. To je výhoda toho, když člověk jede sám. Najít někoho, kdo se na cestách ve většině věcí shodne s druhým, je fakt problém. Každý jsme jiný a každý máme jiné priority. (A to je i v pokecu co píšeš)

Mě by zas jeblo celý rok robit jak kokod a dovolenou mít na to abych si odpočinul!
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204