globalmoto_kveten





Téma: Co po XR600, hoďte radu...?
 
11.2.2007 v 21:38
Sorry, že to tu zas řeším, ale už mě z toho snad jebne :/ S XR jsem maximálně spokojen, ale chtěl bych něco na značkách a tak nějak novějšího data. Osobně bych bral vzduchem chlazený, dvouvačkový motor v rámu CRF, ale bohužel nic takového asi není :lol: Takže by mě zajímal názor bývalých majitelů XR či TT, jestli nakonec našli nějaký vhodný kompromis co po těchto strojích pořídit. Já už měl doma skoro TM 400, ale po obhlídce jsem raději prchal pryč. Takže už mě zase nahlodává červík, že zajedu do dojčlandu a vezmu XR šestku v roku 00 za relativně dobrý peníz a bude zas vymalováno... *yes* Ale přece jen, zase je to to samé, co mám doma no...
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 21:41 | Nahoru | #1
No to si nevyberes,bud chces velky vykon a nehledis na udrzbu WR,CRF,KTM 525, nebo zvolis variantu zadna udrzba a zvolis TT600R(jako ja),nebo treba DRZ400,nebo KTMLC4,fakt zalezi co od toho cekas a jakou znacku preferujes a kam stim jezdis:)

Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 21:42 | Nahoru | #2
Já přemýšlím o DR-Z, WR450F a nebo XR650
http://forum.motorka...iewtopic.php?id=5739

Ale taky mě štve že se už nedělají lehký poměrně výkonný a trvanlivý motorky :/ Dneska už je všechno strašně vyhraněný :/

Ještě docela zajímavá může být XR650L, ale nedováží se sem
http://moji.motorkar...260&show=25108#1

(reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 21:50 | Nahoru | #3
RadiXS>a co bylo s tou TM špatnýho?

3 reakcí na tento příspěvek Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 21:58 | Nahoru | #4
Kuci jedine KLR *yes*

(reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:00 | Nahoru | #5
Mirek12>každá liška chválí svůj ocas,co?:D :D
KLR asi fakt nee..

2 reakcí na tento příspěvek Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:12 | Nahoru | #6
ja bych osobne zkusil v me fazi bud WR450,ale jen nove,neotevrene.,nebo to DRZ,tp je taky pry OK,jezdil jsem na KTM400 LC4 a onicem,malo vykonu,na muj vkus a kroutak v prrr..

(reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:14 | Nahoru | #7
Nebo co koupit přecejen to novější XR na papírech a potunuit podvozek? Lepší vidlice, centrál..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:22 | Nahoru | #8
U japonskejch rádobyostrejch endur (WR,CRFX, DR-Z) fakt nechápu tu debilitu že je takovej problém dostat to na papíry..ty zkurvený homologační sady atd...v tomhle má Evropa dost velkej náskok,i když ty evropský motorky jsou stejně sportovnější...ale myslím že třeba TT-R nebo DR-Z jsou určitě sportovnější než XR 600, a údržba je tam pohodová ;)

(reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:25 | Nahoru | #9
klx 300 .) treba .)
nebo 2taktni 300 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:27 | Nahoru | #10
PetrTM>ty rádoby endura za to nemůžou.Za to můžou debilní evropští úředníci, že to tak komplikují a rozhodně lepší Japonec,než Evropa...Bohužel,ale je to tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:33 | Nahoru | #11
ve srovnani stejnych kusu nejsou japonci lepsi ani omylem :) to ze se v evrope nedelaji endura pro houbare je hold smula no :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:36 | Nahoru | #12
Lukašu> Proč neotevřené? Já jej zažil neotevřené a byla to nuda.
PetrTM> Nejdou na papíry? Nevím jak CRFX, ale podle mě každé WR se prodává s homologačním kitem, tj. na papírech. Alespoň já to tak měl.
RadiXS> Záleží co chceš dál jezdit. Jestli jen lítat v přírodě (tak XR asi nemá konkurenci) nebo zkusit nějakej ten závod, Cross country apod. (WR, CRFX). Já měl DR 650SE, byla to super motorka, teď mám WR 450F, taky super motorka, ale každá nabízí úplně něco jiného. DR mě dovezla na Ukrajinu, do Rumunska,...všude, oproti tomu WR mi poskytuje neuvěřitelnej adrenalin.

(reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:37 | Nahoru | #13
Joraell-TE>no nemáš recht,ale budiž...
Asi bychom se dostali k tomu,která motorka má koule,a která ne. Já prostě myslím,že motorka má být všestraná(použitelnost,cena,životnost,komfort,kvalita,hmotnost,všestranost,výkon ,atd.) Evropa umí jen to poslední,a většinou honci za výkony asi neumí vzít za heft,hlavně ale,že mají v notách o půl kobyly více...

(reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:40 | Nahoru | #14
roula>CRFX na noty jde...
A jak jsem psal,není to věc Japonců,ale Eurobyrokratů...
Stačí mrknout na Americký a Australsko-novozéladský trh...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:41 | Nahoru | #15
Tak je možný že ty poslední modely WR už ten kit mají,ale co vím tak ještě celkem nedávno s tím byly problémy a za ten kit se připlácelo...né zrovna málo.

No a nevim,je fakt že já jsem proti japoncům trochu zaujatej,ale že by dělali lepší motorky než evropa...si nemyslim,je to minimálně srovnatelný,a pokud to chceš čistě na závodění,tak je evropa (v sérii) zatím bez konkurence :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:43 | Nahoru | #16
roula-neotevrene proto,protoze jak to otevres,tak mas sice kupu kobyl ale ojebes se se servisem,neotevrene WR ma 40kobyl,a malou vahu poroti TTR ktere ma 43K a 136kilo,takze posun dopredu tu jiste je..a podle meho se vykon otevrene moto da jen tezko nekde vyuzit..,nejlepsi asi bude KTM LC4 640,je sice tezsi nez ttr,ale ma i vice koni a podvozek bude asi hodne jinde..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:45 | Nahoru | #17
PetrTM>v sérii...:D Asi nevíš,co série je..
A není to o značce,ale o sponzorech...
Nepleť civil a racing,to už dávno není totéž.A znova,jako Maďarům-<strong>problémy s papíry nepramení z Japonska,ale z Evropy!!!!!</strong>
P.S.- já jsem zase zaujatej proti Evropě.... :)(oranžová)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:48 | Nahoru | #18
Autor>Asi si nerozumíme...myslel jsem to tak,že když jdeš do krámu a koupíš si třeba KTM, tak bude poněkud ostřajší a více závodně orientovaná než třeba WR z krámu...prostě evropa všeobecně je podstatně sportovnější, japonci (když se teda bavíme o endurech) dělaj ty motorky přece jen civilnější...proto spousta lidí např. pro enduro spíše upravují YZF než by jeli na WR.

(reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:49 | Nahoru | #19
Lukašu>TTr nemá 136,to má naplněná XR ,TTR má cca 167kg....

Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:51 | Nahoru | #20
jE TO jasne,podivejte se ktere motorky vyhravaji skoro vsechny off road zavody??a??KTM(KickTeenMinutes)protoze do zavou a vyvoje cpou vsecky prachy,to japonci se zase moc zabyvaji silnicema,protoze japonska čtyřka(honda,yama,suza,kawa) si slapou na paty se silnicema,tak se tam na endura sere---

(reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:53 | Nahoru | #21
PetrTM>tak teď si rozumíme,(i když já i před tím) Ale jde mi o to,že já jezdím enduro s dost lidma.Většina si koupí "ostou evropu" natuní ji,ale jezdit neumí.A pak se diví,že třeba já,starej kozel zajedu a vyjedu na staré XR600 více,než oni.Přitom by na neostré zajeli taky,ale s ostrou to neumí.
O to mi jde.Ti co závodí a umí-prosím,ale těch je jako šafránu.Drtivá většina lidí potřebuje "Japonskej civil" ale ješitnost a ego jim to nedovolí.Pak na tom plavou,jak mucha ve dřezu...

3 reakcí na tento příspěvek Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:53 | Nahoru | #22
Autor-tak to ani pitchu!!!TTr nema vice jak 140kilo!! tomu neverim,je sice pravda ze jsem nevazil ,ale ofiko vysledky jsou 136 myslim..

(reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:55 | Nahoru | #23
Lukašu>hmmm,ale já vážil..... :) :thmubup:

Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:55 | Nahoru | #24
A proto koupím TE 450 a neřeším kraviny, a stejně je KLR nejlepší :lol:

(reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:56 | Nahoru | #25
Lukašu>ofiko má 153 suchá,takže tvých 136 jaksi neklapne... :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:56 | Nahoru | #26
tady je hmotnost TTR http://tt600r.wz.cz/TechnikaTT600R.htm
je to jak pises,ale XR je jeden z nejlepsich nastroju v pomeru-stari,hmotnost,vykon,zivotnost,cena..takze vice jak XR v techto kriteriich bohuzel neni..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:57 | Nahoru | #27
hele ale to je TT600RE a to ma jiny zadni tlumic,starter,atd..je to spise verze k XT..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 22:59 | Nahoru | #28
na vážení se chystám ale neni kde:(,
TE 450 je Huska,ne??
to jsem takhle potkal jednoho s huskou(myslim TE610) a ten rikal,pojebalo se mi to,a tamto..a menim olej co 60hodin,tak jsme se smali,ze by jsme to menili kazdy mesic:D

(reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 23:00 | Nahoru | #29
Lukašu>maj tam chybu.Rok 2000 má psáno v TP 153,a navážil jsem 167...

(reakce na) Co po XR600, hoďte radu...?

11.2.2007 v 23:01 | Nahoru | #30
Lukašu>To asi jo,60 bude moc...Já vážit kde mám,mám váhu doma,a divil by jsi se co některé prkače mají psáno,a co je v realu...
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist