na Fábii se mi stala taková nemilá věc, loni jsem si nechával nakomaxitovat disky a teď když chci kola sundat, tak nejdou. Šrouby odmontuju, ale kolo nejde z náboje sundat, díky větší vrstvě laku. Zkoušeli jsme použít trošku hrubější síly, ale ani se nehne. Co s tím? Zkusit nahřát horkovzdušnou pistolí nebo radši do servisu? Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Plechovkáři, jak sundat kolo?
1 reakcí na tento příspěvek Plechovkáři, jak sundat kolo?
A až příště budeš dávat komaxit,lak,atd.tak ten střed opiluj nebo vyšmirgluj na kov!!!!
A taky pomůže před každou montáží očistit a namazat vazelínou
1 reakcí na tento příspěvek Plechovkáři, jak sundat kolo?
nakano píše: Doporučuju:Dřevěnej trámek-asi 1m dlouhý a pořádnou ránu na vnitřní stranu kola(Pneumatiku)povolí to.
A až příště budeš dávat komaxit,lak,atd.tak ten střed opiluj nebo vyšmirgluj na kov!!!!
A taky pomůže před každou montáží očistit a namazat vazelínou
ale zase s citem, at tomu neubližiš...
3 reakcí na tento příspěvek Plechovkáři, jak sundat kolo?
poklepávej dokola po disku, s citem ajť nezkurvíš ložiska (ale zase žádný šolíchání), až se odtrhne od náboje tak vyviklat, asi bude držet na středový díře.
FiZzeR píše: vazelínu nebrat, váže na sebe vlhkost
poklepávej dokola po disku, s citem ajť nezkurvíš ložiska (ale zase žádný šolíchání), až se odtrhne od náboje tak vyviklat, asi bude držet na středový díře.
proč vazelínu nebrat?...mám to odzkoušený a funguje to genitálně.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovkáři, jak sundat kolo?
FiZzeR píše: vazelínu nebrat, váže na sebe vlhkost
poklepávej dokola po disku, s citem ajť nezkurvíš ložiska (ale zase žádný šolíchání), až se odtrhne od náboje tak vyviklat, asi bude držet na středový díře.
Co nejde silou, jde ještě větší SILOU
Mazat jedině měděnou pastou - tady , je to na snadnější povolování, vyndávání, a i na nerez šroubové spoje proti zadření. Mám ozkoušené
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovkáři, jak sundat kolo?
666S999 píše: Co nejde silou, jde ještě větší SILOU
Mazat jedině měděnou pastou - tady , je to na snadnější povolování, vyndávání, a i na nerez šroubové spoje proti zadření. Mám ozkoušené
Ale když máš hliníková kola tak mazat měděnkou neni zrovna moc dobrý
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovkáři, jak sundat kolo?
fallen píše: ja myslim ze tohle se normalne stane i bez komaxitu ne? ........
...ne e, nestane, tohle je doména speciálně komaxitu díky enormně velký vrstvě (aby ti tohle udělal ráfek, kterej je mimochodem normálně vždycky v barvě, musel by bejt ten ráfek zarostlej rzí tak, že by to odpovídalo letům nesundávání) ...komaxit na ráfkách je "geniální výmysl" a specialita spořivejch čechů ...ale na hovno
nakano píše: A až příště budeš dávat komaxit,lak,atd.tak ten střed opiluj nebo vyšmirgluj na kov!!!! ........
...to je další "hřebíček do rakve" a popření technologie komaxitu uzavřít povrch a tím přístup vlhkosti (i vzdušný) a okysličení a naopak urychlení zkázy povrchu ...komaxit má to specifikum, že při porušení se ti vlhkost šíří dál pod vrstvou komaxitu a napadá povrch dál od místa poškození
VlastíkPlamínek píše: není nic co by nespravilo trochu hrubého násilí gumovou palicí...
...no a nakonec gumovou paličkou (i kdybys měl nakrásně palici jak hrom) do toho můžeš fakt ťukat až do haleluja
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovkáři, jak sundat kolo?
osiris píše: ...no a nakonec gumovou paličkou (i kdybys měl nakrásně palici jak hrom) do toho můžeš fakt ťukat až do haleluja
Gumová palička funguje! Jen musíš do ráfku a ne do pneumatiky.. . . Alespoň na autech které máme doma se občas stane že se kolo dá blbě sundat, Když to tam všechno pěkně rezne . . . chce to holt po každý výměně očistit kola i náboje a namazat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovkáři, jak sundat kolo?
.zelenac.jk.rx píše: Gumová palička funguje! Jen musíš do ráfku a ne do pneumatiky.. . . Alespoň na autech které máme doma se občas stane že se kolo dá blbě sundat, Když to tam všechno pěkně rezne . . . chce to holt po každý výměně očistit kola i náboje a namazat
...to né, nejsem debil abych mlátil do gumy
...když jde blbě sundat kolo se nerovná tomu když nejde sundat díky tomu, že se tam narvalo (nalisovalo) díky dotažení kolovejch šroubů kolo který má zmenšenou středovou díry kvůli komaxitu ...gumová palička je k hovnu, to musí mít tvrdší ráz
osiris píše: ...to né, nejsem debil abych mlátil do gumy
...když jde blbě sundat kolo se nerovná tomu když nejde sundat díky tomu, že se tam narvalo (nalisovalo) díky dotažení kolovejch šroubů kolo který má zmenšenou středovou díry kvůli komaxitu ...gumová palička je k hovnu, to musí mít tvrdší ráz
Aha ta to sem tě jen špatně pochopil
.zelenac.jk.rx píše: Ale když máš hliníková kola tak mazat měděnkou neni zrovna moc dobrý
AHA, zapoměl jsem specifikovat... jasně že na "plecháče" .
Na alu disky silikonovou vazelínu, ale ta je drahá yagswiňa...
Polopaticky: demontovat, očistit obě dosedající plochy, namazat pouze v kritickém místě (střed - většinou ), dotáhnout (aby nic neprasklo - moment menší než "zkurv" )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovkáři, jak sundat kolo?
A o to dotyčnému šlo...
Zadní kola jdou dobře sundat za použití ruční brzdy a přední buď plnej a pustit spojku nebo to rozjet a zašlápnout
Jo a je dobrý vzít si zimaky a šrouby s sebou
Ed: hever taky
Naposledy editováno 05.11.2011 15:54:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovkáři, jak sundat kolo?
nakano píše: osiris> To máš sice pravdu,ale středová míra je napřesno takže jakákoliv vrstva barvy,komaxitu,rzi zapříčiní nesnadné sundání!
A o to dotyčnému šlo...
...to nemáš pravdu; barva je ok a ještě jsou tam desetiny vůle, když je běžně rezatý, je to taky ok, ale komaxit je moc ...napřesno v tomhle případě není strojírenskejch h8