globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cesta na Island a zpět

1.11.2011 v 21:10
Zdravím, hledám nějaké lidi na cestu na Island, bylo by to někdy v termínu 6.2012 - 7.2012 podle toho jak by to všem účastníkům vyhovovalo. Zatím jsem sám a možná kamarád tak proto heledám nějáké spolucestovatele. Případně více info na lmharry@seznam.cz

1.11.2011 v 22:35 | Nahoru | #1
Na Island se létá letadlem. Nejezdí se tam na motorce. Jinak se vyplatí si tam motorku (ctyřkolku) půjčit.
Pokud tam chceš lítat na enduru, vezmi si sebou alespoň dvoje náhradní gumy. Mizí tam na té sopěné půdě doslova před očima. Fakt je ten, že tam je nejhezčí enduro poježdění na světě

1.11.2011 v 23:22 | Nahoru | #2
Nejspíš jsi četl, třeba pro ostatní inspirace.

2.11.2011 v 10:16 | Nahoru | #3
Já vím, že asi levnější varianta vyjde když tam letíš letadlem a stroj nebo spíš auto jsi tam pujčíš. Ale já i kamarád máme známé v anglii a rádi by jsem tuto cestu vzali i přes ni a případně trochu projeli i skotsko, ale zatím jsem nenašel trajekt, který by nás přepravil ze skotska na island případně aspon na faerské ostrovy, všechno by záleželo na lidech kteří by se přidali a po domluvě se vyplodila jedna trasa. Jinak trajektem z dánska i se zastávkou na faerských ostrovech je taky pěkná podívana . Chtěl bych tam jet hlavně hlevně kvuli přírodě a islandskému kouzlu , žádná divočina, vyblbnout na motorce se můžu doma. Vím že ta cesta bude dost finančně náročná, ale po zhlédnutí hodně fotek a přečtení různých cestopisů a literatury věřím, že to bude stát za to

Jinak na okaz od Čejdy jsem nenarazil, jen jsem to lemo proletěl a vypadá to na dost užitčného materiálu, dík za něj.

2.11.2011 v 14:18 | Nahoru | #4
Tady máš taky nějaký info k cestování po Islandu.

24.5.2012 v 08:37 | Nahoru | #5
ja jsem tam byl a krasa... jel bych tam zase
na motorce i autem, stoji to za ty penize!