globalmoto_duben_nolan





Téma: 1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá
 
29.11.2007 v 16:05
Zdravím...

zajímalo by mě, zda nemáte někdo zdání, co vedlo konstruktéry při evoluci u Ducati použít u <span class="underline">1098</span> jejich typicky <strong>vysušenou spojku</strong> a letos u <span class="underline">848</span> rozhodli použít <strong>mokrou</strong>. Můžeme čekat za rok upgrade <strong><i>Testastretta Evoluzione</i></strong> u 1098 taky na <strong>mokrou</strong>?

Tím pádem se nabízí i otázka <span class="underline">mokrá vs. suchá spojka</span> (výhody atd.)

Děkuji, Hawk

1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá

29.11.2007 v 16:13 | Nahoru | #1
Nejlepší bude určitě vlhká spojka - ta si bere od každý něco :)

A s tou 848 se připravili o potencionálního klienta (to jako mě :cool: ). Takhle budu muset riskovat život na 1098, páč nebudu jezdit na něčem co vydává zvuk jako každá jiná motorka :P

1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá

29.11.2007 v 16:13 | Nahoru | #2
Proboha oni tam nedali rachotící spojku??????? :(

1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá

29.11.2007 v 16:32 | Nahoru | #3
suchá je nej :) krátká, lehká, rychlá :)

1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá

29.11.2007 v 17:20 | Nahoru | #4
krátká , lehká , rychlá i nová znějící jako rozbitá :D

1 reakcí na tento příspěvek 1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá

29.11.2007 v 17:26 | Nahoru | #5
sucha snaz prenese vykon... taky je vetsinou jen 1 lamela narozdil od asi milionu u mokre, z toho vyplyva ze je lehci, nedroli se z ni bordel do oleje, muze bejt oleje mensi objem.... kdyz je nevhodnej olej neklouze..... ale je to slozitejsi konstrukcni reseni (utesnit hridele) a tudiz i vyrobne drazsi........

no a u duc je takove konstrukcni reseni ze proste dela kraval... ale asi to neni podminka, vetsina aut ma suchou a takovej kraval nedelaj.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá

29.11.2007 v 17:49 | Nahoru | #6
assassin>>
no a CO konkretne u te ducatí suché spojky rachotí?

1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá

29.11.2007 v 18:12 | Nahoru | #7
aspon bude konecne poradne slyset motor..ja to u ty Ducny moc nemusel..

(reakce na) 1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá

29.11.2007 v 19:02 | Nahoru | #8
Lada.s> to bys chtěl vědět viď? Túúúdle! :P

(reakce na) 1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá

29.11.2007 v 19:32 | Nahoru | #9
Hawk>Lepší mokrá na suchý se blbě jezdí :D

1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá

29.11.2007 v 22:30 | Nahoru | #10
Je to škoda :( . Správná Dukatka má znít, jako když lomcuješ s kýblem plným hřebíkům a všichni přístojící musí po nastartování ustoupit o krok zpět v domnění, že z toho vylítne píst ven a dá jim přímo do držky.

(reakce na) 1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá

30.11.2007 v 09:29 | Nahoru | #11
Hawk> jasně neuměj. Už třicet let jezdci na japonských motorkách marně paběrkují v silničních závodech bez šáncí na solidní umístění.

(reakce na) 1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá

30.11.2007 v 10:51 | Nahoru | #12
Lada.s>
lamely o sebe a o koš
vlhká je tlumená olejem , tak nedělá takovej brajgl, a navíc je z jinejch matrošů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist