globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozebrat či nerozebrat ?
14.10.2011 v 23:49
Poslední dobou se mi zdá že se mechanická hlučnost v motoru zvětšuje. A k tomu se mi "ztratil" víkon. Ze začátku když jsem jezdil na motce tak přesně na 5 tisících otáčkách jsem jel 115 km/h a teď mi to jede podle tachometru 112 km/h (vím že to je prd ale což).
Jsem z toho takovej neklidnej a tak když bude zima tak zvažuju jestli to rozebrat a mrknout dovnitř jestli tam neni něco v háji, ale servisák mi doporučuje to nechat bejt a čekat co se stane.
Asi důležitý je napsat že olej nežere a ani nic divnýho se neděje (krom tý hlučnosti).
Pořád se uklidňuju tím že jsem si na tu motorku zvyknul a teď si začínám všímat detailů.
Půlili by ste na mém místě motor ?

Předem dík za odpovědi

Naposledy editováno 15.10.2011 06:45:03

Rozebrat či nerozebrat ?

14.10.2011 v 23:59 | Nahoru | #1
Ach ta Cestina co Mas tam 2 motorky v profilu, tak mozna dopis o kterou jde kolik tomu je a kolik to ma najeto.
Ohledne zmeny rychlosti, to nebude mit s vykonem motoru nic spolecnyho , zmenu o 3 km/hod ti udelaj jinak nahusteny gumy, popripade novy/stary gumy.
A ten pokles vykonu je v radu jakym ? Za markantni bych bral treba ze kopec co si vyjel na 4 ted nevyjedes na 3ku a i tak by to bylo asi dost subjektivni.

1 reakcí na tento příspěvek Rozebrat či nerozebrat ?

15.10.2011 v 00:00 | Nahoru | #2
Tvůj servisák má pravdu...slyšíš trávu růst ...taky bych počkal co se staně, dělal běžný servis a uvidíš, až se ti v tom něco vysype, tak to poznáš a budeš to pak řešit...do té doby bych jezdil, jezdil, jezdil...kdyby si slyšel jaké zvuky vycházejí z motoru staré GSX 1100, tak by si dostal osypky ...ale pořád jede bez problémů 250 km/h

Naposledy editováno 15.10.2011 00:01:37

Rozebrat či nerozebrat ?

15.10.2011 v 00:01 | Nahoru | #3
To je děs, jak můžou takové negramoty ze škol pouštět

1 reakcí na tento příspěvek Rozebrat či nerozebrat ?

15.10.2011 v 00:18 | Nahoru | #4
Neřeš to, seš moc přecitlivělej
PS:Při 5000 otáčkách dosáhneš vždycky úplně stejný rychlosti.A to i kdyby ten motor měl třeba jen 10kW, nebo třeba 100kW.

(reakce na) Rozebrat či nerozebrat ?

15.10.2011 v 05:37 | Nahoru | #5

BagoBorec píše: Neřeš to, seš moc přecitlivělej
PS:Při 5000 otáčkách dosáhneš vždycky úplně stejný rychlosti.A to i kdyby ten motor měl třeba jen 10kW, nebo třeba 100kW.


ale pouze v případě, že tam má vždy stejnej kvalt

1 reakcí na tento příspěvek Rozebrat či nerozebrat ?

15.10.2011 v 09:04 | Nahoru | #6
a vymenil si nekdy olej ?? ja ani moc nesleduju kolik mam najeto a neresim intervaly predepsane pro vymenu oleje. Proste podle zvuku slysim ,ze se zvysila hlucnost motoru a to jak u motorky tak u auta a vymenim olej.
3km rozdil v rychlosti udelaji jak uz bylo psany, sjete gumy oproti novejm a nebo podhusteny gumy proti nafouklym.
Takze pokud si nemenil olej tak ho vymen, aji s filtrem samozrejme a dal bych to neresil.
Pokud tedy ty zvuky jdou opravdu z motoru a ne odjinud.

(reakce na) Rozebrat či nerozebrat ?

15.10.2011 v 09:42 | Nahoru | #7

2stroke píše: Tvůj servisák má pravdu...slyšíš trávu růst ....


Tys ten motor slyšel, že si seš tak jistý???
Ale ten zvuk můžou dělat i jen větší ventilový vůle, takže za mě provést
- výměnu oleje + vizuální kontrolu vypuštěnýho oleje, jestli v sobě nemá šponky, ...
- kontrolu ventilů + rozvodů (řetěz napínák, vodítka)
- návštěvu v nějakém renomovaném servisu nebo u člověka, který tomu rozumí (opravdu rozumí)
V každým případě bych to nepodceňoval, zvlášť u KTM.

Rozebrat či nerozebrat ?

15.10.2011 v 10:37 | Nahoru | #8
jako čekat,až se něco stane je blbost největšího kalibru!!!je lepší se do toho podívat,kouknout na rozvodak,ventily,uložení kliky atd...až teda budeš čekat,že se něco stane tak v tom budeš třeba za 20 litru,takhle v lehké GO (loziska,rozvodak,serizeni atd..)v tom budes treba za bůro,tak si vyber.. ja mam Husara FE 550 a kazdych 10mth delam ventily,olej filtry a toho skoro vubec netaham,ale radsi mu dopravam maximum servisu,aby mi nepodal ruku...jo holt jak se do lesa vola ,tak se z lesa ozývá

Rozebrat či nerozebrat ?

15.10.2011 v 18:49 | Nahoru | #9
Fakt je ze ventily me nenapadly, protoze ty by kazdej mel kontrolovat v intervalech udrzby a hlavne kdo mel skodovku tak randal rozes..nejch ventilu pozna po uchu. Pravda 21 letej kluk asi skodovku nemel Takze ventily urco zkontrolovat.

Rozebrat či nerozebrat ?

16.10.2011 v 10:44 | Nahoru | #10
Janek ma naprostou pravdu, udelal bych totez. U KTM se nevyplaci cekat, co se stane, misto relativne beznych veci tam oprvadu zapadnes za GO za 20tis a budes rad. Dulezite je, kolik mth ma moto za sebou, jak se menil olej, kdy se naposled delaly ventily...LC4 motor sice vyderi hodne, opravdu hodne, ale pri dobre peci. A zrovna u Adviku je obrovske mnozstvi motorek nacatych vlivem ne zcela dobreho zachazeni.
Nqvic cekat, co se stane..to neco se stane nekde na silnici nebo terenu jeste hur a jak to pak dostavat domu, nebo ti to pokazi dovcu....ted je zima tak nevahej a res to!

1 reakcí na tento příspěvek Rozebrat či nerozebrat ?

16.10.2011 v 12:00 | Nahoru | #11
Tak díky za rady

Olej je měněnej před 10 dny a ventily jsou taky zkontrolovaný. Mám podezření na ložiska na klice (zdá se mi že to hlučí právě ze spodní části motoru). Jinak olej měním po 3k km (takže o trochu dřív než by se měl měnit podle manuálu)

Zkusím mu to tedy hodit a pokud tam bude něco v háji tak dám vědět co to bylo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozebrat či nerozebrat ?

16.10.2011 v 12:30 | Nahoru | #12
Štemby> Co jsem tak slyšel, tak ty LC4 trpí (mimo jiný ) na spojkový ložisko. Nevím, jak to mají rakušáci provedený, ale prý jde docela dobře vyměnit. Tak třeba to bude nějaká taková blbost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozebrat či nerozebrat ?

16.10.2011 v 13:39 | Nahoru | #13

cuir píše: a vymenil si nekdy olej ?? ja ani moc nesleduju kolik mam najeto a neresim intervaly predepsane pro vymenu oleje. Proste podle zvuku slysim ,ze se zvysila hlucnost motoru a to jak u motorky tak u auta a vymenim olej.



To si děláš prdel ne?

(reakce na) Rozebrat či nerozebrat ?

16.10.2011 v 18:23 | Nahoru | #14

Janek píše: Štemby> Co jsem tak slyšel, tak ty LC4 trpí (mimo jiný ) na spojkový ložisko. Nevím, jak to mají rakušáci provedený, ale prý jde docela dobře vyměnit. Tak třeba to bude nějaká taková blbost.



Ti dám mimo jiný...ono jde opravdu o zacházení...ale může být, i to by stálo za kontrolu.

Rozebrat či nerozebrat ?

16.10.2011 v 18:38 | Nahoru | #15
spojku jsem měnil (lamely) tak na to taky mrknu

Rozebrat či nerozebrat ?

16.10.2011 v 18:53 | Nahoru | #16
to jsou rady,tvúj servisák je kokot,když se ti něco nezdá tak to rozeber,ty motory jsou jednoduchý a díky rozebrání múžeš třeba odhalit počátek konce,třeba na dr bylo načatý ložisko za pár korun,to jsme vymněnily a celej motor a převodovka byl jinak ok,nechat to běhat tak se vysype klec a škoda bude jinde

1 reakcí na tento příspěvek Rozebrat či nerozebrat ?

17.10.2011 v 09:42 | Nahoru | #17
U tohohle motoru je potreba dodrzovat vymeny urcitejch dilu pri urcitejch motohodinach pokud se nepletu.

Rozebrat či nerozebrat ?

17.10.2011 v 13:59 | Nahoru | #18
Že Ty jsi jen přes rok hodně papal a teď motka nemůže nějak utáhnou Tebe a Tvého Karla????

Rozebrat či nerozebrat ?

17.10.2011 v 17:10 | Nahoru | #19
V mládí bych to rozebral.Dnes jako důchodce bych počkal,co se z toho vyklube.Olejem to rozhodně ale není.Spíš filtrem vzduchu nebo usazeninami-to je ale při dnešních olejích nepravděpodobné.

(reakce na) Rozebrat či nerozebrat ?

17.10.2011 v 17:35 | Nahoru | #20

Sukin píše: U tohohle motoru je potreba dodrzovat vymeny urcitejch dilu pri urcitejch motohodinach pokud se nepletu.


ja myslim, ze se pletes, u LC4 je to vsechno na kilometry.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozebrat či nerozebrat ?

18.10.2011 v 07:56 | Nahoru | #21

Humusus píše: To si děláš prdel ne?

proc ? neco se ti nezda? kdyz bych cekal nez bude interval pro vymenu oleje tak se taky nemusim dockat. Radeji to menim podle zvuku nez abych s rachtajicim motorem jezdil jeste treba 2000km nez bude ona predepsana vymena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozebrat či nerozebrat ?

18.10.2011 v 14:18 | Nahoru | #22

cuir píše: proc ? neco se ti nezda? kdyz bych cekal nez bude interval pro vymenu oleje tak se taky nemusim dockat. Radeji to menim podle zvuku nez abych s rachtajicim motorem jezdil jeste treba 2000km nez bude ona predepsana vymena.


Myslím, že poslechem poznáš úplný hovno, zvlášť jestli má olej najených 6000 nebo 12000 km a před tím byl měněn v rozumných intervalech. Jen tu plácáš blbosti a děláš machýrka. To bys musel interval xkrát přejet, abys něco slyšel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozebrat či nerozebrat ?

18.10.2011 v 23:26 | Nahoru | #23

Janek píše: Myslím, že poslechem poznáš úplný hovno, zvlášť jestli má olej najených 6000 nebo 12000 km a před tím byl měněn v rozumných intervalech. Jen tu plácáš blbosti a děláš machýrka. To bys musel interval xkrát přejet, abys něco slyšel.

koukam asi profesional od oleju a filtru a s bohatyma zkusenostma s GO motoru. Nehodlam se tu dohadovat. Pro tebe sem machyrek ja si myslim nyni take svoje..zbytecna dalsi debata na toto tema. Jak menis casto olej a jak to poznavas je mi sumak, ja si to bdu delat po svem tak jak to delam uz dlouha leta a ty si to delej taky jak chces. Jen sem napsal radu a zkusenost jakou mam ja. Mej se pekne at motorka slouzi. sorry ze sem se snazil poradit i v jine sekci nez je chopper. Vim ,ze priste se na to radeji rovnou vyprdnu a nebudu tu muset cist takove blafy a urazky do machyrku s nadechem ze sem blbej a hovno vim. to nemam za potrebi...diky za upozorneni ,ze o rady nestojite. Dam si priste lepsi pozor kam pisu.

(reakce na) Rozebrat či nerozebrat ?

19.10.2011 v 13:35 | Nahoru | #24

cuir píše: koukam asi profesional od oleju a filtru a s bohatyma zkusenostma s GO motoru. Nehodlam se tu dohadovat. Pro tebe sem machyrek ja si myslim nyni take svoje..zbytecna dalsi debata na toto tema. Jak menis casto olej a jak to poznavas je mi sumak, ja si to bdu delat po svem tak jak to delam uz dlouha leta a ty si to delej taky jak chces. Jen sem napsal radu a zkusenost jakou mam ja. Mej se pekne at motorka slouzi. sorry ze sem se snazil poradit i v jine sekci nez je chopper. Vim ,ze priste se na to radeji rovnou vyprdnu a nebudu tu muset cist takove blafy a urazky do machyrku s nadechem ze sem blbej a hovno vim. to nemam za potrebi...diky za upozorneni ,ze o rady nestojite. Dam si priste lepsi pozor kam pisu.


No, o tom, jaký jsi profík svědčí to, že ani nevíš, kde hledat spojkový lamely . A jestli je pro tebe "machýrek" urážka, tak to promiň. Jinak si piš, kam chceš, mně tvoje příspěvky nikdy nechyběly a chybět nebudou.

Rozebrat či nerozebrat ?

19.10.2011 v 13:47 | Nahoru | #25
roztrhejte si vobcanky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
KTM LC4 640 Adventure [1 ... 295, 296] KTM LC4 Adventure smazany13800 8854 14.3.2024 v 14:28 VanHalen
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust


TOPlist