paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nejede jak má
1.8.2011 v 19:28
Můžete mi poradit? Otevíral jsem si DT 125 R a nemůžu to furt vyštelovat... přívěru mám otevřenou. Ještě jsem jí včera kontroloval po jaké době. A je plně průchozí otvor zapnu klíček přívěra se v pořádku hejbe a zase se otevře na plno. Udělal jsem na tom karburátor dal jsem na druhej zářez zhora jehlu, hlavní trysku mám 210 originál, pak jsem dal novou svíčku racing NGK, a provrtal y.e.i.s na 9,5. a filtr. Když jí dám plný plyn tak se jako cuká seká se a když jí dám třeba čtyřku a dám plnej plyn tak se začne dusit. Na jedničku zacuká ve 30 km/h dvojinak v 45 a 55 různě prostě ale jenom když jí dám plnej plyn. Ale když ho vycituju tak třičtvrtě plynu tak to jede dám plnej a dusí se. Zkoušel jsem vyndat filtr( když jsem tam měl ještě starý) A projel jsem to když jsem dal plnej plyn šla za plynem jak blázen tak jsem myslel že to bude filtrem koupil jsem nový dnes ho tam dal a dělá to furt to samé vzduch zkouším štelovat to je budˇ ho vyšteluju že když dám plnej plyn tak se to uplně zadusí, nebo když ho zatáčím šroubek tak to nejde tolik do otáček a seká se koukněte se na video prosím. Ze začátku dám plnej plyn a jako skáče pak dám tak třičtvrtě a jde plynule. Ještě k té přívěře když zapnu klíček tak se mi otáčí směrem nahoru k hlavě a vlastě co je k pístu jde dolu ten konec takže kouká do nebe a pak se vrátí do polohy kde vydím že je otevřený průchod na plno děkuji za rady.

Naposledy editováno 01.08.2011 19:47:34

1 reakcí na tento příspěvek Nejede jak má

1.8.2011 v 20:04 | Nahoru | #1
hele radši bych dal větší trysku , všude se píše že 210 je na otevřený DT málo , já tu přívěru mám úplně jinak než ostatní a jak se píše na DT125.cz , mě to seřídili v Yamaze , když otočim klíčkem , přívěra se zahejbe a pak tam zůstane schod , to mi furt nejde do hlavy , ale jede to tak o 50% líp než když sem to měl podle toho návodu na DT125.cz , sice to bylo docela drahý , ale vyplatilo se to , prostě to jede super , zejtra jedu pro trysku , protože mám chudou směs + ve středu mi přijde kuchaný koleno tak sem zvědav

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede jak má

1.8.2011 v 21:14 | Nahoru | #2

čeplin píše: hele radši bych dal větší trysku , všude se píše že 210 je na otevřený DT málo , já tu přívěru mám úplně jinak než ostatní a jak se píše na DT125.cz , mě to seřídili v Yamaze , když otočim klíčkem , přívěra se zahejbe a pak tam zůstane schod , to mi furt nejde do hlavy , ale jede to tak o 50% líp než když sem to měl podle toho návodu na DT125.cz , sice to bylo docela drahý , ale vyplatilo se to , prostě to jede super , zejtra jedu pro trysku , protože mám chudou směs + ve středu mi přijde kuchaný koleno tak sem zvědav

čau me by docela zajmalo jak to nastavily a proč je ot tak lepši nechceš poslat foto v keter poloze je to kolečko na kterem jsou ty lanka. jinak dt nam taky vynechva uplně stejně a zkoušeli jsme skoro všechno tryska tam je 160

Nejede jak má

1.8.2011 v 21:16 | Nahoru | #3
Podlě mě bohatá směs pokud dáš plnej knedl a zacne se ti to dusit tak je to jasny

(reakce na) Nejede jak má

1.8.2011 v 21:48 | Nahoru | #4

gozer píše: čau me by docela zajmalo jak to nastavily a proč je ot tak lepši nechceš poslat foto v keter poloze je to kolečko na kterem jsou ty lanka. jinak dt nam taky vynechva uplně stejně a zkoušeli jsme skoro všechno tryska tam je 160


160 asi těžko , myslel si 260 (pokud to má teda karbec Mikuni) , to foto udělám zejtra , ty lanka mám z venku takhle jako na tomto foto

1 reakcí na tento příspěvek Nejede jak má

2.8.2011 v 18:45 | Nahoru | #5
Neni bohatá si myslím protože kupojou trysku 240 a 260 a ještě daj víše jehlu a jede jim to. Tim to asi neni. Když vyndám filtr tak jede jak o život kopec nekopec. Já bych spíše potřeboval vědět kde se šteluje hladina paliva prej se dělá něco se šoupětem ale jak na to nevím jediný co šlo dát níš jehlu a to je někde jak je sitič? Já jsem nic z hladinou paliva nedělal a je možné že to je tím... Čeplin: pošli mi prosím tě jak máš nastavenou přívěru koukni se do průchodu co máš koleno moc bych si toho vážil vem si třeba baterku až na to vydím moc by jsi mi pomohl. Já si právě taky myslím že to neni doslova pravda že má být ůplně otevřená když otočíš klíčke protože jak se otáčí tak se točí k neby a to už se vzadu zavírá průchod já si myslím že má taky kousek jí koukat pač když otočím klíčkem tak se otevře a zase asi na čtvrt nebo kolik zavře.

(reakce na) Nejede jak má

2.8.2011 v 20:04 | Nahoru | #6

vladimirci2 píše: Neni bohatá si myslím protože kupojou trysku 240 a 260 a ještě daj víše jehlu a jede jim to. Tim to asi neni. Když vyndám filtr tak jede jak o život kopec nekopec. Já bych spíše potřeboval vědět kde se šteluje hladina paliva prej se dělá něco se šoupětem ale jak na to nevím jediný co šlo dát níš jehlu a to je někde jak je sitič? Já jsem nic z hladinou paliva nedělal a je možné že to je tím... Čeplin: pošli mi prosím tě jak máš nastavenou přívěru koukni se do průchodu co máš koleno moc bych si toho vážil vem si třeba baterku až na to vydím moc by jsi mi pomohl. Já si právě taky myslím že to neni doslova pravda že má být ůplně otevřená když otočíš klíčke protože jak se otáčí tak se točí k neby a to už se vzadu zavírá průchod já si myslím že má taky kousek jí koukat pač když otočím klíčkem tak se otevře a zase asi na čtvrt nebo kolik zavře.



Hele , ted jsme to řešili na DTforu , a zjistil sem že to mám normálně , jen tu přívěru mám lehce pootočenou doleva (tak mi to udělali v Yamaze) , zejtra by mi měl příjt vejfuk tak až to budu prohazovat tak ti to vyfotim , dneska sem dal trysku 240 a jede to fakt super , lepší zrychlení , zlepšil se výkon ve středních a vyšších otáčkách , jehlu mám na prostředku a nemusel sem nic štělovat , jen prostě prohodil trysky a jelo se dál

DTforum zde
a tady ještě jak to nastavení popisujou Poláci , ale i s googlem sem to nedokázal proskládat dohromady :D http://yamahadt.cenebit.biz/topics30/odblokowanie-zaworu-wydechowego-ypvs-vt12.htm

Nejede jak má

3.8.2011 v 15:26 | Nahoru | #7
Mě je právě divný že když vyndám filtr tak to jede uplně suprově dám ho tam a když dám plnej, ve vyšších otáčkách to cuká. Je možné že ho tam mám nedostatek benzinu? Ale to je blbost protože by mi to nejelo když vyndám filtr.

Nejede jak má

3.8.2011 v 17:26 | Nahoru | #8
je to divný , ale větší tryska se právě dává kvůli tomu , že je chudá směs ve vyšších otáčkách

Nejede jak má

3.8.2011 v 17:29 | Nahoru | #9
přidávám foto jak sem slíbil

Nejede jak má

3.8.2011 v 17:33 | Nahoru | #10

Nejede jak má

4.8.2011 v 12:05 | Nahoru | #11
Kámoš na tdr má něco podobnýho.. vyčistil sem karbec, novej vzducháč, svíčka, vyčištěná přívěra. chvilku to bylo dobrý, ale teď zase nechce jít do otáček. na 5.500ot krásně zatáhne a na 7500ot, už se jí nechce a to má jít do 10 000ot, někdy tam dokonce cukne. Buď tam jde málo benzínu, nebo je přidřená... Plus on má laděnou koncovku výfuku.

2 reakcí na tento příspěvek Nejede jak má

4.8.2011 v 18:56 | Nahoru | #12
Přidřená neni když jedu na necelej plyn tak to jede 110 km po rovině furt a zkopce 120-125 km ale na šestku nejde nad 9000 kč a když jí dám plnej tak se zadušuje v těch otáčkách

(reakce na) Nejede jak má

4.8.2011 v 19:30 | Nahoru | #13

vladimirci2 píše: Přidřená neni když jedu na necelej plyn tak to jede 110 km po rovině furt a zkopce 120-125 km ale na šestku nejde nad 9000 kč a když jí dám plnej tak se zadušuje v těch otáčkách


a svíčka má jakou barvu ?

Naposledy editováno 04.08.2011 19:30:44

Nejede jak má

4.8.2011 v 19:40 | Nahoru | #14
To se kouknu zítra až přijedu z práce. Dnes jsem dal na prostřední zářes jehlu a je to o malinko lepší a zdá se mi že to jde i za plynem hůře zejtra jí dám na druhej zářez se zdola a uvidím co to udělá kouknu na svíčku. Když dám jedničku rozjedu jí lehce do 10 km/h a dám plnej plyn tak jí udusím úplně že chcípne. A dal jsem sitič udělal jsem to samé a jela akorát dan 6 tisíc mi nejele cukala se asi se uchcávala. A když jsem ho vypnul tak to furt škube když se otevře přívěra Jinak šteluju i vzduch šroubečkem co je vedle škroubu na bohatost směsi.

(reakce na) Nejede jak má

19.8.2011 v 18:15 | Nahoru | #15

vladimirci2 píše: Přidřená neni když jedu na necelej plyn tak to jede 110 km po rovině furt a zkopce 120-125 km ale na šestku nejde nad 9000 kč a když jí dám plnej tak se zadušuje v těch otáčkách



na 6ku nejde nad 9000 kč? promin je to mimo téma ale je to dobrý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs


TOPlist