globalmoto_kveten





Téma: EXC 250 spojka
28.6.2011 v 22:07
Má cenu to zkoušet zachraňovat ?
Případně mi poraďte jak na to - vnější koš tak nějak tušim ale vnitřní zatim tápu.

[URL= with [URL= with [URL= with [URL=

EXC 250 spojka

29.6.2011 v 08:46 | Nahoru | #1
Nech si to od někoho sfrezovat, myslim si, že si za to řekne do 1000,-

1 reakcí na tento příspěvek EXC 250 spojka

29.6.2011 v 09:25 | Nahoru | #2
Jezi kolik tohle má mth? A jaký olej byl používán?Měl jsem 207mth(pak prodej),olej Bel-ray80W,spojčím v kuse a na venkovním koši ani náznak výtluků(na vnitřní jsem se proto ani nekouk.Jsem přesvědčen,že to drží díky tomu oleji,ale zase já měl 2-T a tím pádem oddělená náplň pro spojku a převodovku.Jo a nefrézoval bych to,protože to pak má vůle a to velké a hned se to utluče znova a hrozí prasknutí vnějšího koše díky ztenčení a rázům z vůlí!Pak může být škoda nevyčíslitelná.Poohlídni se po nové spojce 2012(modelů)je tam jiné řešení přítlaku a pochybuji že změnili závity,jde lehčeji.

Naposledy editováno 29.06.2011 09:29:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 spojka

29.6.2011 v 09:29 | Nahoru | #3

marko píše: Jezi kolik tohle má mth? A jaký olej byl používán?Měl jsem 207mth(pak prodej),olej Bel-ray80W,spojčím v kuse a na venkovním koši ani náznak výtluků(na vnitřní jsem se proto ani nekouk.Jsem přesvědčen,že to drží díky tomu oleji,ale zase já měl 2-T a tím pádem oddělená náplň pro spojku a převodovku.


nechtel jsi napsat 4T ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 spojka

29.6.2011 v 09:36 | Nahoru | #4
Joraell> Né nechtěl, nečet jsem co má Jezi,ale teď už vím že 2-T,no a tam je mazání kliky a převodovky zvlášť.Převodovka olejem 0,75l a klika směsí v benzínu .Letos zase vyšilují se společnou náplní oleje u 4-T a to znamená jediné :velmi častá výměna náplně a filtru,protože to brus ze spojky odrovnává.Zase technici v servisech maj o byznis postaráno a odbyt oleje.

Jinak Jezi mám tu koleno na tu tvou(2500Kč),jak nové(2010)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 spojka

29.6.2011 v 10:02 | Nahoru | #5
marko> údajně má nakrouceno 180 MTH tak nevim ,olej si nepamatuju jakej tam byl. jinak na koleno sem koukal, zatim ale vůbec nevim jestli si tu motorku nechám takže 2,5 se mi do regálu dávat nechce.

(reakce na) EXC 250 spojka

29.6.2011 v 10:30 | Nahoru | #6

Jezi píše: marko> údajně má nakrouceno 180 MTH tak nevim ,olej si nepamatuju jakej tam byl. jinak na koleno sem koukal, zatim ale vůbec nevim jestli si tu motorku nechám takže 2,5 se mi do regálu dávat nechce.



Že tys koupil zase nějakou pokladničku
Tu je něco špatně.. já měl na stole tříkilo 2005 po 450hod a spojka byla původní a perfektní..

(reakce na) EXC 250 spojka

29.6.2011 v 10:52 | Nahoru | #7
Jezi>
kup novy kos a at ti puvodni majitel min 50% zaplati, tohle s nemohlo stat po 180mth, kdyby menil olej jak ma

INNER CLUTCH HUB = cca 94$
OUTER CLUTCH HUB = cca 236$

Naposledy editováno 29.06.2011 10:56:23

1 reakcí na tento příspěvek EXC 250 spojka

29.6.2011 v 11:32 | Nahoru | #8
Takhle jsem to poladil u mý starý 250 EXC.
vnitřní koš jsem neřešil. Nevím kolik měla najeto, ale přes 200 určitě
Spojka pak fungovala suprově a nebyl s ní od tý doby jedinej problém

Dělal jsem to růčo pilníkem, a co se týče hloubky jsem se orientoval podle vzhledu nerozbroušených plošek. Jen tak decentně jsem to srovnal, ubral jsem možná desetinu mm?




Naposledy editováno 29.06.2011 11:33:57

(reakce na) EXC 250 spojka

29.6.2011 v 12:27 | Nahoru | #9

Vespa píše: Takhle jsem to poladil u mý starý 250 EXC.
vnitřní koš jsem neřešil. Nevím kolik měla najeto, ale přes 200 určitě
Spojka pak fungovala suprově a nebyl s ní od tý doby jedinej problém

Dělal jsem to růčo pilníkem, a co se týče hloubky jsem se orientoval podle vzhledu nerozbroušených plošek. Jen tak decentně jsem to srovnal, ubral jsem možná desetinu mm?



delam to stejne.

2 reakcí na tento příspěvek EXC 250 spojka

29.6.2011 v 15:08 | Nahoru | #10
mě se tahle ruční metoda moc nezamlouvá, přecejenom docílit toho, aby byla každá hrana ubraná stejně -) lamely pěkně braly za všecky zobáčky stejně je u tohohle způsobu celkem nemožný. Dneska to hodim na děličku a sjedu frézkou (snad) pak dám asi jiný lamely, plechy a uvidíme jak to bude vypadat.

Jack91> Dát 10 kolíků do spojky aniž vim jestli si tu motorku nechám dýl jak 3 měsíce se moc nechce.

(reakce na) EXC 250 spojka

29.6.2011 v 15:46 | Nahoru | #11
Jezi> ale abys to frézou neubrousil víc než je nezbytně nutný..

1 reakcí na tento příspěvek EXC 250 spojka

29.6.2011 v 16:11 | Nahoru | #12
Vespa> Pri dobrej obsluhe dokáže frézka+delička pracovať s rádovo vyššou presnosťou ako ty s pilníkom.

(reakce na) EXC 250 spojka

29.6.2011 v 16:25 | Nahoru | #13
volodaj> sice si hodně věřím, ale asi máš pravdu :)

(reakce na) EXC 250 spojka

29.6.2011 v 19:33 | Nahoru | #14
Jack91> Dát 10 kolíků do spojky aniž vim jestli si tu motorku nechám dýl jak 3 měsíce se moc nechce. [/quote]

jasne, to chapu, ale nechapu, ze jsem se spolu jeste neprolitli, rad bych tu 250 EXC osedlal :) jak budes free tak GO !

EXC 250 spojka

29.6.2011 v 20:09 | Nahoru | #15
Tak vnější koš je ok, nakonec mi to udělal známej na strojní brusce (kameníček tušim) zadní stranu 0,02 mm a ten rozšlehanej předek 0,3mm a vypadá to celkem k světu, ten vnitřní teda nevim tam jedině frézkou.

jack91> počítám nejdýl v pátek by to mělo bejt pokupě i s pružinou na přívěře a jiným převodem

Naposledy editováno 29.06.2011 20:10:30

2 reakcí na tento příspěvek EXC 250 spojka

12.7.2011 v 22:00 | Nahoru | #16
tak pánové koše zabroušený, jiný plechy, lamely, pružiny a spojka vesele unáší dál dělá to nejvíc když nechám ohřatou moto 5 - 10 min odstát a pak vyrazim (na starty CC naprosto ideální).

Další věc při roztočeným motoru prostě nezařadim i kdbych se posral, jedinej způsob jak přeřadit v otáčkách kolem 10ti tis je drbnout plynem zpátky na doraz a pak znova plnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 spojka

12.7.2011 v 22:18 | Nahoru | #17
Jezi> si děláš prdel.. nechápu nic

(reakce na) EXC 250 spojka

12.7.2011 v 22:36 | Nahoru | #18
Vespa> Mě to povídej, pohybuju se mezi stavama že bych brečel a nebo to rozkopal, každopádně letošní sezóna je pro mě pase, trochu to olítám s klukama a říjnu de dál.

(reakce na) EXC 250 spojka

13.7.2011 v 07:36 | Nahoru | #19

Jezi píše: tak pánové koše zabroušený, jiný plechy, lamely, pružiny a spojka vesele unáší dál dělá to nejvíc když nechám ohřatou moto 5 - 10 min odstát a pak vyrazim (na starty CC naprosto ideální).

Další věc při roztočeným motoru prostě nezařadim i kdbych se posral, jedinej způsob jak přeřadit v otáčkách kolem 10ti tis je drbnout plynem zpátky na doraz a pak znova plnej.



Zkus tam nalít nějakej řídkej automobilovej olej, má vyšší mazací schopnost díky absenci přísad pro mokrou spojku (ale spojce to nijak neublíží- odzkoušeno) a když tam dáš nějakej 5w, tak by to mohlo pomoct i tomu unášení. Některý převodový oleje pro motocykly co jsem koukal na dílnu jsou hodně hustý a pak to může zlobit.
Pokud je závada mechanického ražení, tak to samozřejmě nepomůže, ale za zkoušku a investici něco málo přes kilo to stojí..

Jinak mě KTM s roztočeným motorem bez spojky taky nechce řadit, při řazení na závodech apod promačkávám pod plným plynem při řazení spojku, pak se skládá bez problému. Třeba husaberg se dá skládat pod plným bez spojky, ale stejně to nedělám, na to je mi motorek líto..

A pokud neřadí se spojkou, tak je nšco špatně.. ale jestli bejvalej majitel jezdil bez oleje, jinak si nedovedu vysvětlit takhle domrdanej koš, tak může být závada i v převodovce.. :-/

Naposledy editováno 13.07.2011 07:37:05

1 reakcí na tento příspěvek EXC 250 spojka

13.7.2011 v 08:39 | Nahoru | #20
Není třeba chyba v hydraulice ovládání?
Jestli třeba zabírá páčka až někde u řidítka,tak by mohla mít krátký chod a proto úplně nevypne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 spojka

13.7.2011 v 09:01 | Nahoru | #21
Složa> celej mechanismus spojky (od páčky až k přítlačáku)funguje dobře

Troj11> je to nějaký divný, když zastavim a nechám motorku ochladnout tak nastartuju a dám kvalt vše funguje jak má až když spadnou otáčky pod určitou mez odhadem 1500 ot/min tak začne unášet a čim menší otáčky mám tim víc unáší, vrknu o plyn a stojí to, po unášení ani náznak. Celkem bych to neřešil, nebejt toho že na CC s timhle se zařazeným kvaltem neodstartuješ

EXC 250 spojka

13.7.2011 v 10:09 | Nahoru | #22
Neskúšal si použiť miesto prevodového oleja ATF? Niekedy to pomáha.

1 reakcí na tento příspěvek EXC 250 spojka

13.7.2011 v 10:18 | Nahoru | #23
Kromě oleje bych ještě pro sichr kouknul na to, v jakým stavu je jehlový ložisko mezi hřídelem převodovky a spojkovým košem, případně, jestli náhodou v tom místě nechyběj vymezovací podložky. Protože když jsou nový lamely, plechy, pružiny, koše srovnaný, tak už by to nikde jinde opravdu dělat nemělo. Jo, ještě vlastně by teoreticky mohlo trošku zadrhávat kolečko mezi spojkou a našlap. segmentem, který bejvá obvykle uložený na druhým hřídeli převodovky, a se spojkou je ve stálým záběru...

Naposledy editováno 13.07.2011 10:19:08

(reakce na) EXC 250 spojka

13.7.2011 v 10:39 | Nahoru | #24
PetrTM> čoveče s tim ložiskem si mi nasadil brouka do hlavy, protože když sem to tam včera dával tak se mi v jednu chvíly zdálo, že se jakoby přidrhlo, tak sem to vyndal a prozkoušel to venku, kde se to točilo bez odporu tak sem ho tam nakonec vrátil

EXC 250 spojka

13.7.2011 v 10:44 | Nahoru | #25
A ten vnitřní koš si vyměnil za nový?S těma zubama můžeš pilovat co chceš,lít olej jaký chceš,ale fungovat to v záběru nebude.Jak už jsem psal ,jedině nový.Olej ovlivňuje průběh a životnost,jemné lepení mezi oleji je,ale určitě neuvolní hryzlé plechy v zubech.To řazení pod plným plynem olej taky ovlivní.

(reakce na) EXC 250 spojka

13.7.2011 v 11:30 | Nahoru | #26
Jezi> Jestli si motorku nechceš nechávat tak to neřeš..
Já na CC taky startuju na neutrál a většinou jsem po startu v první pětce, na erzbergu jsem byl z padesátky první..
Pro mě je důležitější jistota, že budu v první pětce, než nejistota, že budu na startu buď budu první nebo poslední po nepodařenym šlapání s kvaltem..

1 reakcí na tento příspěvek EXC 250 spojka

21.7.2011 v 19:49 | Nahoru | #27
jen tak pro zajímavost jakym momentem by měli bejt utažený šrouby co drží pružiny nebo to stačí dotáhnout s citem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 spojka

21.7.2011 v 23:34 | Nahoru | #28
Bahnak1991> dotahuju je nadoraz T čkem, v manuálu určo nějakej moment bude, ale nemyslim si že by to mělo na něco nějakej výraznej vliv.

Jinak spojka si sedla a funguje, kdby ste se ptaly a neptejte se proč, ale řadit už de v libovolnejch otáčkách ať se spojkou nebo bez ní.

Ještě mě teda trápí motor, furt když jedu do kopce tak se pětka nechytá ikdyž 4ku svědomitě dotočim, ani máznutí spojky nepomůže

(reakce na) EXC 250 spojka

22.7.2011 v 07:20 | Nahoru | #29

Jezi píše: Bahnak1991> dotahuju je nadoraz T čkem, v manuálu určo nějakej moment bude, ale nemyslim si že by to mělo na něco nějakej výraznej vliv.

Jinak spojka si sedla a funguje, kdby ste se ptaly a neptejte se proč, ale řadit už de v libovolnejch otáčkách ať se spojkou nebo bez ní.

Ještě mě teda trápí motor, furt když jedu do kopce tak se pětka nechytá ikdyž 4ku svědomitě dotočim, ani máznutí spojky nepomůže


Já ti řikal, že si máš koupit tříkilo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc 250 palivová soustava KTM EXC 250 Deny19 2 Včera v 18:23 pitbikeros
Red Bull polepy KTM EXC 250 EXC-Rider96 12 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... KO_IN 4 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Teče benzin z karburátoru KTM EXC 250 Radek199 7 5.10.2023 v 15:26 Radek199


TOPlist