paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Z750 Akrapovič a power commander
28.6.2011 v 13:55
tohle téma už je tady asi milionkrát, vím, ale jen rychlej dotaz- Z750 09 + svody a koncák racing Akrapovič + KN vložka + power commander V- před instalací pc střelba do výfuku a výkon na prd, po instalaci pc a KN výkon super, zvuk super, ale střílí pořád. ladil smrž moto s tím, že si teď už jen tak lehce poprdlá, ale co jsem to projel, tak střelba furt jako prase. jde to odladit tak, aby to nestřílelo, nebo se s tím mám smířit?

Naposledy editováno 28.06.2011 13:56:40

1 reakcí na tento příspěvek Z750 Akrapovič a power commander

28.6.2011 v 15:44 | Nahoru | #1
ja si myslim ze by to melo jit odladit tak aby to nestrilelo. nejspis tam bude i nejakej ekonesmysl jako pair system - jen u kawy se to bude jmenovat jinak, uz jen jeho odstraneni by mohlo prinest zlepseni...

Z750 Akrapovič a power commander

28.6.2011 v 16:15 | Nahoru | #2
hm, asi jim to tam hodim na "reklamaci"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 Akrapovič a power commander

28.6.2011 v 18:13 | Nahoru | #3
assassin> Já mám "PAIR" (u Kawy "clean air system") odpojen a střílí mi to stejně.

(reakce na) Z750 Akrapovič a power commander

29.6.2011 v 08:07 | Nahoru | #4

PeťasZ750 píše: assassin> Já mám "PAIR" (u Kawy "clean air system") odpojen a střílí mi to stejně.


jo jasny jestli to strili hodne tak to samo neni jen timhle, ale zaslepeni trochu pomuze...

ja tuhle konkretni motorku neznam, ono navic kazdy vstrikovani to ma vyreseny jinak, nektery benzin pri brzdeni zaviraj, nektery ne.. do jakejch otacek atd... ale myslim ze by to melo jit nastavit i tak aby to nestrilelo. Je ale mozny ze to u tyhle motorky neni tak snadny, takze bych nerad tvrdil ze to nekdo udelal spatne...

luke288: netusis jestli se tim ladenim nejak extra zabejvali nebo tam nahrali mapu od dynojetu pro tyhle vyfuky? to bys dokazal i zjistit.. pripojit commandera na PC, stahnout mapu a porovnat s tima co ma dynojet na netu... ono i cena za to ladeni by napovedela o tom jak hodne se tim dotycnej zabejval....

Z750 Akrapovič a power commander

29.6.2011 v 14:43 | Nahoru | #5
strileni je fajn znacim si, bo me to na Z1000 taky prska, ale jen v urcitych tockach.

Z750 Akrapovič a power commander

29.6.2011 v 18:34 | Nahoru | #6
assasin: vyfakturovaných mám 6h ladění (pc stál asi 9 a celková faktura byla na 12,5K), ale jestli opravdu to nevím. jen se ptali, jestli mám v plánu vyndavat ten silencer z vejfuku nebo to naladit na něj. no, zkusim pc odpojit a nějak napíchnout na compa, uvidím co z toho vyleze.

Z750 Akrapovič a power commander

30.6.2011 v 13:04 | Nahoru | #7
stáhnul jsem mapu a při porovnání s těma co jsou stažitelný na dynojetu na mojí motku se neshoduje, jenže na dynojetu nemaj nic na akrapa, jen něco na leo vince. mapu konkrétně na akrapa jsem zatím nikde nenašel, takže to vypadá, že asi fakt ladili.

Z750 Akrapovič a power commander

13.7.2011 v 22:23 | Nahoru | #8
Mam jen koncovku od akrapa, taky to prska. BTW prskala malinko i origo koncovka kdyz si vzpomenu, jen to nebylo tolik slyset. Uvidime co to udela.. Nikam ladit nejedu jedeto jak das!

Z750 Akrapovič a power commander

13.7.2011 v 23:04 | Nahoru | #9
tak na druhou stranu ty nemáš co ladit, když máš jen koncák. někdy by mě zajímalo porovnání jak to prská tobě s koncovkou a jak mě s kompletem...

1 reakcí na tento příspěvek Z750 Akrapovič a power commander

19.7.2011 v 13:37 | Nahoru | #10
Az pojedu do Budejek na garancku ozvu se ;)

(reakce na) Z750 Akrapovič a power commander

21.7.2011 v 21:31 | Nahoru | #11
Civa> OK

Z750 Akrapovič a power commander

22.7.2011 v 07:56 | Nahoru | #12
Luke288: no ciste teoreticky by strikacka mela pri brzdeni motorem zavrit palivo a nemelo by to strilet (tzv fuel cut) ale ruzny systemy vstrikovani to nemaj a i na volnobeh tam neco malo lejou a musel bys tuhle funkci nejak odstranit.. u nekterych kaw je to tusim spojeno s urcitejma rychlostma a funkci sekundarnich klapek.. tzn se ruzne svidnluje aby si motorka porad myslela ze jede na 5ku apod... ale detailne sem to nezkoumal, takze presne ti nereknu...

vim ze u zx10 se naopak tohle upravovalo aby to to palivo nezaviralo, protoze to pak v zatacce v prechodu z brzdeni motorem do malyho pridani cukne... u zzr1400 se zas sekundarni klapky vyndavaj uplne, dostavaj tam z toho docela dost vykonu navic...

zkus projet zahranicni fora, ale asi s tim nic neudelas, jestli to nejsou naky extremni rany tak bych to neresil... BTW kdyz mas roztocenej kvalt a brzdis motorem tak to vystreli az tak nekdy kdyz to sleze na naky 3-4tis ne?

Z750 Akrapovič a power commander

22.7.2011 v 11:29 | Nahoru | #13
Dnes jsem tak pro srovnanani nasadil end cup do akrap tlumice, zavreny by mel byt shodny s originalem - kdyz si otevru hledi abych to slysel :) a prudce pribrzdim otacky na 3-4tis tak je praskani uplne obdobne ve stejnych intervalech jen pres tlumic tolik neslysis.Takze neresim. Extremni rany to samozrejme nejsou!

Pro zajimavost, kdyz jsem poskladal jawu 350/634 a dal plnej plyn, doslova exploze vyrazila vnitrni prepazky,az na drevenou branku ktera stala opodal, udelala milimetrovy otisk do dreva, jeste ze tam nido nestal :) neni prd jako prd

Z750 Akrapovič a power commander

26.7.2011 v 16:55 | Nahoru | #14
assasin: jj, je to cca při těch otáčkách o kterých píšeš, roztočenej motor nevystřelí. záleží co je extrémní rána, mě přijde, že to střílí dost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 Honzíínek 0 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 ERINN 1 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 AdamSnopek 7 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 Marťas410 24 20.8.2023 v 22:19 Martinek866


TOPlist