globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: elektrika cagiva
24.6.2011 v 21:12
Hojte motorkáři prosím strašně moc o radu, nechce se mi otočit startér, nejde tam proud, nechce už ani sepnout startovací relé a to mám druhý. Nevíte prosím někdo čím to může být ? Baterkou to není mám tam nějakou elektronickou vadu, protože jedu tak 7 kilasku a jede to jak střela a potom najednou to začne zdechat a nechce jet . Ještě se mi při vypnutým klíčku přežhaví jaksi pojistka divně od motoru, ta druhá ne, hledal sem kraťas v celé kabeláží 3Krát a nic sem nenašel, mám vyměněný všechny relé,regulátor napětí,zápalko v motoru,svíčku i startér který mi zhořel. Jediné dvě věci jsou indukčka a cdi zapalování něco jako řídící jednotka. Prosím poraďte mi někdo nebo už to hodím do šrotu,jede perfektně až na tu pojistku a to zdechání.

elektrika cagiva

24.6.2011 v 22:53 | Nahoru | #1
No já bych řekl,že pokud nestačí na sepnutí relé elektrika při motorce v klidu,tak je to buď v baterce (slabá kapacita nebo jeden článek baterky v tahu) nebo ve svodu proudu na kostru (mezi baterkou a relátkem či mezi spínačkou a relátkem).
Pokud se to děje po krátké jízdě,tak bych tipnul zase baterku (malá kapacita) a nedobíjející relé (případně přebíjející relé = pojistka přehoří) a nebo prodřený kabel,který při jízdě vyšlusuje elektriku.
Poslední nápad by byla proražená izolace na cívce,i když to by možná občas koplo (zabrnělo).

elektrika cagiva

25.6.2011 v 12:55 | Nahoru | #2
nech proměřit alternátor. Nebo pokud trošku víš o co jde, tak proměř každou fázi s kostrou. Nesmí tam být kontakt, tj. nekonečný odpor, nebo to "neprosvítíš". POkud ano, tak je stator v háji. Pak bych šel po regulátoru. Předpoklad ale je opravdu v pořádku baterka. Ještě přomeř kolik Ti dává na svorkách baterky při jedoucím motoru. Němělo by to být víc jak 14.5V stejnosměrnýho napětí (to je další způsob, jak zkontrolovat dobíjení)
A jak řekl Bobrvan, mrkni na kostru.

elektrika cagiva

25.6.2011 v 19:30 | Nahoru | #3
Baterku sem měřil už předtím a házela neuvěřitelný cifry, jednou aji 18 atd prostě co se tomu zlíbilo. Baterka je už taky špatná protože se rychle vybíjí. Zajímaví je že mi přestal jít ten startér, prošel sem dráty kolem a tak a našel sem pár prodřených a rozvláskovaných drátů. Výsledek takoví že startér pořád nic, je možné že má ta indukčka vliv na startování ? Ono to chytne když to rozběhnu ale jak říkám jede to chvilku. Tu cívku mi taky jeden borec říkal s tím propáleným obležeím kolem vinutí, že to měl taky na crosce , ale nejhorší je prostě najít tu vadu. Kdybych věděl hodnoty co tam mají být tak není problém ale když tomu člověk tak uplně nerozumí tak je to nahouby a ještě to relé sem zkusil druhy a taky nic.
Je možné že kapacita baterky má vliv na startér nebo dobíjení ? Sem si pujčil od kamaráda 4ah myslím a měl sem tam 7 nebo 9 ah, ale špatnou no. díky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek elektrika cagiva

25.6.2011 v 20:54 | Nahoru | #4
podle mě Ti to přebíjí, pak to odnese baterka a holt nestartuje, protože ztratí kapacitu. Jdi cestou: stator, regulátor. Stator proměříš jak jsem popsal, a regulátor dle manuálu. Altec za běhu třeba podle Ignitech

Naposledy editováno 25.06.2011 20:58:07

(reakce na) elektrika cagiva

25.6.2011 v 22:18 | Nahoru | #5
Dřík>
stator mám právě taky druhý takže by to mělo být ok, akorát nechápu jak to proměřit ale zkusím se někde mrknout.jinak díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu


TOPlist