Pokud se to děje po krátké jízdě,tak bych tipnul zase baterku (malá kapacita) a nedobíjející relé (případně přebíjející relé = pojistka přehoří) a nebo prodřený kabel,který při jízdě vyšlusuje elektriku.
Poslední nápad by byla proražená izolace na cívce,i když to by možná občas koplo (zabrnělo).
A jak řekl Bobrvan, mrkni na kostru.
Je možné že kapacita baterky má vliv na startér nebo dobíjení ? Sem si pujčil od kamaráda 4ah myslím a měl sem tam 7 nebo 9 ah, ale špatnou no. díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek elektrika cagiva
Naposledy editováno 25.06.2011 20:58:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2889 | 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo |
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 | Thefatninjahero | 0 | 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero |
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 | kokoška. | 19 | 6.12.2022 v 11:30 mito7 |
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... | frantisekkal | 7 | 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001 |
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto | TRIBES | 3 | 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu |