globalmoto_kveten





Téma: 300 2T, husaberg fe 550
 
6.6.2011 v 19:19
Furt se nějak nemůžu rozhoupat co pořídit na další sezónu, jelikož první kusy z letoška se začnou prodávat někdy v říjnu mám dost času si každej model někde najít a vyzkoušet ho. Zatim uvažuju o EXC 250 ale jak sem psal furt nemám jasno.
Co od moto chci : rozumný servisní intervaly (10-15 hod olej, 60 hod píst atd.), dobrej podvozek (byl bych rád za dvoukomory) a určitou míru spolehlivosti.
Rád bych na tom odjel cca 6 CC a 2 Hoby motokrosy ročně, motorku bych si rád nechal nějaký 3-4 roky. Cenovku vidim do 110 tis. Spíš uvažuju o 250 ale 300 se zatim taky nebránim.

Nějaký návrhy co zkusit (Gase ani husku sem nikdo nepište )?

Edit: Tak po jízdě na Husaru začínám dost vážně uvažovat o FE 550 E Máte k tejhle motto někdo nějaký postřehy ?


Naposledy editováno 13.06.2011 08:22:49
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

13.6.2011 v 23:26 | Nahoru | #61

MartasCE píše: Joraell> Tobě se tušim nějak rozpadla ojnice ne?To šlo tak rychle nebo jsi těm šponam nepřikládal důležitost?


No stalo se to behem cca 5 mth. Spony byly, ale ne nejake velke mnozstvi. Potom uz jich teda bylo hodne a olej byl spise brusna pasta.

Naposledy editováno 13.06.2011 23:26:51

(reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

14.6.2011 v 23:16 | Nahoru | #62
Joraell> Hmm takže dost rychle.Nemohl bys mě prosím napsat alespon orientačně kolik te stála ojnice a těsnění?U pístu cenu znam.Jo a ještě jestli jsi nakupoval v čechách nebo zahraničí.Klidně piš i pm pokud chceš.
dík.

300 2T, husaberg fe 550

15.6.2011 v 06:53 | Nahoru | #63
ojnice -9000
pist 4200
ventily 800 vyfuk 1200 sani
voditka ventilu - xx
rolny, rozvodak, loziska vacky - 4000
potrebna gufera tesneni a hromada dalsich prkotin co se tam najde cestou :D 3000
tesneni pod hlavu 700
Je tam toho jeste vic, tedka si ale nevzpomenu na ceny celkem 26000 za dily.

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T, husaberg fe 550

15.6.2011 v 10:57 | Nahoru | #64
no údržba 4T je opravdu vyšší ale zase to dýl vydrží, tak si pak vyber...ve výsledku to asi vyjde nastejno, ale nejhorší je když do toho sypeš hned po koupi, to pak lítá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

15.6.2011 v 10:58 | Nahoru | #65

Lubin9 píše: no údržba 4T je opravdu vyšší ale zase to dýl vydrží, tak si pak vyber...ve výsledku to asi vyjde nastejno, ale nejhorší je když do toho sypeš hned po koupi, to pak lítá


hned bych si vybral 2t

(reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

15.6.2011 v 11:35 | Nahoru | #66
Joraell> ono je asi fakt ideální mít oboje a vybrat si podle "chuti" já chci ted 4T ale tak nějak pořád mi to 2T bude chybět...ta hmotnost je prostě ideální..ale na to moje brblání to je stejně jedno, na trat se dostan vyjímečně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

18.6.2011 v 17:20 | Nahoru | #67

Carlos. píše: Já plánuju na novou sezónu buď 300EXC nebo Husaberga 300 - podle toho co zrovna bude, ale teď mě trochu zarazilo, že ty nový bergy maj prej plasty jak trsátka - strašně se lámou



Nerekl bych, od 09 sou plasty skoro stejny, az na zadni plasty dvoutakta.Nemam s nima problem.

(reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

18.6.2011 v 17:32 | Nahoru | #68

Koprto píše: Nerekl bych, od 09 sou plasty skoro stejny, az na zadni plasty dvoutakta.Nemam s nima problem.


Známej už má třetí prsíčka, tak nevim kde je problém-žádnej mrdal to neni...

300 2T, husaberg fe 550

18.6.2011 v 18:21 | Nahoru | #69
Pánové může te mi ješně někdo říct jakej je rozdíl v převodovce mezi 250 EXC a 300 EXC - de mi o odstupňování kvaltů, potažmo maximální rychlost bavíme o roku 08 - 10

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T, husaberg fe 550

19.6.2011 v 19:09 | Nahoru | #70
Rozdíl není žadný jsou totožné. Ale většina lidí jezdí na 250 vpředu 13 zubů a na 300kilu 14 zubů a tím se ty kvalty trochu natáhnou.

(reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

19.6.2011 v 20:18 | Nahoru | #71
Snakekx> Díky to sem chtěl slyšet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

19.6.2011 v 22:37 | Nahoru | #72

Troj11 píše: ložiska v kolech po 80 hod- dány krytky- od té doby bez problému,



Co jsi dával prosím tě za krytky na ložiska? nebo myslíš zakrytý ložiska? nebo jsem to špatně pochopil?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

20.6.2011 v 13:34 | Nahoru | #73

Zoppo píše: Co jsi dával prosím tě za krytky na ložiska? nebo myslíš zakrytý ložiska? nebo jsem to špatně pochopil?



myslím toto


Naposledy editováno 20.06.2011 13:35:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

24.6.2011 v 21:23 | Nahoru | #74
Troj11> To jsi jen nasadil na ty vymezovací kroužky? Vypadá to zajímavě a na co jsou tam ty dirky na boku? nelete tam skrz ně bordel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

26.6.2011 v 12:50 | Nahoru | #75
Zoppo> spíš bordel vytéká Nepřítelem ložisek je vapka nejvíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

28.6.2011 v 14:10 | Nahoru | #76

Zoppo píše: Troj11> To jsi jen nasadil na ty vymezovací kroužky? Vypadá to zajímavě a na co jsou tam ty dirky na boku? nelete tam skrz ně bordel?



Přesně jak píše Marko, jen doplním, jsou to krytky co se nasadí přes ty stávající špunty, špunty se dají zrepasovat, celkově to vyjde laciněji než nové a následná trvanlivost je několikanásobná..
největším nepřítelem ještě před vapkou je posečená tráva, jakmile se namotá pod gufero nastává velice brzy pro ložiska game over..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

3.7.2011 v 19:28 | Nahoru | #77
marko,Troj11> díky za vysvětlení, a kolik ty krytky stojí? to ti někdo vytočil na soustruhu nebo jsi to koupil? Já se snažim wapkou na gufera moc nestříkat ale někdy to tam nalítá samo. A jak jsi to myslel s tou repasí? To když se ty krytky pomuchlají?

(reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

4.7.2011 v 07:16 | Nahoru | #78
Zoppo> Dosedací plocha gufer se vydře, tudíž gufera ztrácí svou funkci, repase spočívá v přesoustružení dosedací plochy gufer na menší průměr a dání gufera s menším vnitřním průměrem, je to patrné z obrázku výše. Krytky se vysoustruží a nalisují.
Repase+ krytky+ adekvátní gufera vychází do 1000 na obě kola

(reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

4.7.2011 v 08:41 | Nahoru | #79

Troj11 píše:
největším nepřítelem ještě před vapkou je posečená tráva, jakmile se namotá pod gufero nastává velice brzy pro ložiska game over..



jeste doplnim, nemusi byt ani posecena trava, staci kdyz se prasis v prikpopu kde je vzdy dost vysoka trava, hned mas namotano na zadnim kole nebo namotane ostruziny, ktere se dostanou pod gufero a pak tam natece bahno, voda a loziska jsou KO

Troj diky za super vychytavku, upnu do soustruhu kus duralu a pokusim se vytocit
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist