globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Synchronizace karburátorů
Prvně bych Vám chtěl všem napsat, že jsem se pokusil všechny témata o synchronizaci karburátorů přečíst a nastudovat, abych Vámi poskytnuté rady mohl použít. To se mi podařilo z jiného tématu a odstranil jsem závadu splašeného otáčkoměru, který diagnostikoval chybu přívěry. Po rozebrání jsem zjistil poškození jednoho lanka. Otáčkoměr tedy OK, lanko na cestě, takže tady díky.

Teď k té synchronizaci. Synchrotester mám, ale jaksi nevím, kam jej na karburátory připojit. Už jsem si stáhl servis manuál a jiné a pořád to nějak nevidím. Musím sundat airbox, abych mohl hadičky připojit? Podle obrázků, které jsem našel z toho nejsem moudrý, a protože jsem sice strojař, ale motorku nemám moc dlouho a teprve se s ní seznamuji, tak raději to prosba k Vám o jednoduchou radu. Nechci rozebírat co nemusím. Karburátory kde na motorce se nacházejí 100% vím. Díky.

Uzavřeno 03.06.2011 v 07:46 uživatelem Malcik_CZ

Synchronizace karburátorů

Skvělá odpověď, děkuji! 25.5.2011 v 09:18 | Nahoru | #1
Připojovací místa jsou na hrdlech mezi hlavou a karburátory. Buď to jsou nátrubky ucpané čepičkami, nebo jen otvory se závity ucpané šroubky. Do jednoho hrdla jde podtlaková hadička k ventilu paliva na nádrži.

Synchronizace karburátorů

25.5.2011 v 09:32 | Nahoru | #2
Takto jsem to asi předpokládal, tzn. že dnes odpoledne tedy sundám airbox a podrobím odkryté místo důkladné kontrole. Snad se zadaří a místo připojení najdu, předpokládám, že i moje karbeci jej mají.

Synchronizace karburátorů

25.5.2011 v 17:07 | Nahoru | #3
Takže jsem to rozebral a na nic jsem nepřišel, i nadále čekám na dobrou radu od zkušeného Rjedničkáře.

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů

25.5.2011 v 17:45 | Nahoru | #4
Je zkrátka nemožné, aby připojovací místa byla někde jinde. Na bezvadný přístup zapomeň

Synchronizace karburátorů

25.5.2011 v 17:49 | Nahoru | #5
Podle servisního manuálu mi přijde jako vstupy pro připojení synchrotesteru nálitek/ trubka /a šroubek, který směřuje do plovákové komory. Nic jiného v počtu 4 kusů jsem nenašel.

Synchronizace karburátorů

25.5.2011 v 19:58 | Nahoru | #6
Nálitek se šroubkem na plovákovce je výpušťák plovákovky. Musíš hledat na sacích hrdlech - mezi karbcema a hlavou, jinde to prostě není možný najít

Synchronizace karburátorů

25.5.2011 v 22:19 | Nahoru | #7
Posílám foto, zda Ti to něco neřekne

Synchronizace karburátorů

25.5.2011 v 22:21 | Nahoru | #8
Ten čudl dolu je trubka, když nasadím hadičku nic se neděje, když ale povolím ten šroubek, tak už je to průchodné.

Synchronizace karburátorů

26.5.2011 v 06:36 | Nahoru | #9
Tak ještě pro úplnost připojuji stránku o synchronizaci z Service manual.

Synchronizace karburátorů

26.5.2011 v 06:39 | Nahoru | #10
První pokus se nezdařil - tak co teď?

Synchronizace karburátorů

26.5.2011 v 07:56 | Nahoru | #11
Čoveče, tak to asi fakt bude vono - když tak koukám na ten obrázek ... Tak to zkus prubnout, ne? Když povolíš ten šroubek a neteče z toho benzín, tak to vypoušťák nebude

Synchronizace karburátorů

26.5.2011 v 08:42 | Nahoru | #12
To není tak jednoduchý, když to povolím, tak z toho benzín vyteče. Já bych tu dírku od šroubku utěsnil nějakou zátkou, nasadil hadičku a zkusil nastartovat. Čerpadlo doplní benzín a mělo by to chytit, podtlak nedovolí benzínu odtékat do budíků. No nevím, asi provedu zkoušku, stát by se nemělo nic.

Synchronizace karburátorů

26.5.2011 v 08:52 | Nahoru | #13
Tak to ne, jak z toho teče benzín tak to JE vypoušťák plovákovky, jak už jsem psal výše.
Připojovací místo musí být jinde

2 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů

26.5.2011 v 09:08 | Nahoru | #14
Malcik: myslim ze to co myslis jsou opravdu vypousteci srouby, to kam se pripojuje podtlak je na tehle fotce:


u jednoho valce kouka trubicka rouvnou, u ostatnich jsou v tom samem miste inbus srouby, ty musis vysroubovat a nasroubovat adaptery na hadicky...

edit: spatna foto

Naposledy editováno 26.05.2011 09:15:32

Synchronizace karburátorů

26.5.2011 v 09:08 | Nahoru | #15
je mozny ze na tech mistech jak mas pripojit hadicky na budiky mas neco pripojenyho, ja u predniho valce tam mam hadicku na sekundarni vzduch a na druhym podtlakovou hadicku k nadrzi, takze to musis nejdriv poodpojovat
u transalpa je to treba jak vidis sani u zadniho valce nak na te prirube u motoru je takovy vystupek (trubicka), na tom je normalne pripojena hadicka k nadrzi, takze ji musis odpojit, koukni jestli tam nemas neco podobnyho

(reakce na) Synchronizace karburátorů

26.5.2011 v 10:26 | Nahoru | #16
assassin má jako obvykle pravdu - R1 nemá ani podle fiší ty měřicí záslepky na přírubách, jak bývá obvyklé, ale přímo v hlavě. Takže vyšroubovat zátky, našroubovat redukce, navlíknout šlauchy a měřit.

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů

26.5.2011 v 11:19 | Nahoru | #17
A sací hrdla jsou co?

(reakce na) Synchronizace karburátorů

26.5.2011 v 11:21 | Nahoru | #18

Camča_v píše: A sací hrdla jsou co?



ja tak rikam tem (tady gumovejm) prechodkam saci kanal - karbec... ale jestli je to spravne nevim...

jinak samo ze jsi mel pravdu hned na zacatku, jen tim ze koukaj "z bloku" tak se to na prvni pohled blbe urcuje a ten nakres ze servisniho manualu do toho zrovna jasno nevnasi....

Naposledy editováno 26.05.2011 11:24:35

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů

27.5.2011 v 07:20 | Nahoru | #19
Včera jsem neměl čas, tak se omlouvám, vidím , že názory jsou, jsou asi správný, ale moje R1 zatím odolává. Samozřejmě zjišťuji i mimo toto fórum, a výsledek dám určitě vědět. Pokud tedy k nějakýmu dojdu.

Přítel na telefonu / majitel R1 / povídal to samé co zde na fóru, dokonce něco o sundavání karburátorů, ale do toho bych zatím nešel. Jeden Rjedničkář je ve Francii, tak mám na něj také políčeno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace karburátorů

27.5.2011 v 09:38 | Nahoru | #20

Malcik_CZ píše: Včera jsem neměl čas, tak se omlouvám, vidím , že názory jsou, jsou asi správný, ale moje R1 zatím odolává. Samozřejmě zjišťuji i mimo toto fórum, a výsledek dám určitě vědět. Pokud tedy k nějakýmu dojdu.

Přítel na telefonu / majitel R1 / povídal to samé co zde na fóru, dokonce něco o sundavání karburátorů, ale do toho bych zatím nešel. Jeden Rjedničkář je ve Francii, tak mám na něj také políčeno.



cece vzdyt ty fotky jsou pomerne jasny ne? a je to foto R1ky... tzn podle me neni co resit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace karburátorů

27.5.2011 v 10:46 | Nahoru | #21

assassin píše: cece vzdyt ty fotky jsou pomerne jasny ne? a je to foto R1ky... tzn podle me neni co resit...



Prosím tě, on je zmatenej z těch šipek - nutíš ho připojit hadičky ke šroubkům stahovaček

(reakce na) Synchronizace karburátorů

27.5.2011 v 11:16 | Nahoru | #22

Camča_v píše: Prosím tě, on je zmatenej z těch šipek - nutíš ho připojit hadičky ke šroubkům stahovaček




(reakce na) Synchronizace karburátorů

27.5.2011 v 11:18 | Nahoru | #23

assassin píše: Malcik: myslim ze to co myslis jsou opravdu vypousteci srouby, to kam se pripojuje podtlak je na tehle fotce:


u jednoho valce kouka trubicka rouvnou, u ostatnich jsou v tom samem miste inbus srouby, ty musis vysroubovat a nasroubovat adaptery na hadicky...

edit: spatna foto



Pokud je to fotka R1 a to já nepoznal, pak to mění situaci. Ber mne jako laika, zkušenosti téměř žádné. Karbeci jsou dole, to je zřejmý. Kde jsou ty hadičky to vidím, tři s nákým modrým či co, jedna černá. Tam jsem šahal, ale nenašahal, dnes to podrobím křížovému výslechu a jak to tak vypadá úspěch mne nemůže minout. Je fakt, že přístup do těchto míst je velice špatný.

(reakce na) Synchronizace karburátorů

Skvělá odpověď, děkuji! 27.5.2011 v 11:20 | Nahoru | #24

Camča_v píše: Je zkrátka nemožné, aby připojovací místa byla někde jinde. Na bezvadný přístup zapomeň



cituji sám sebe, zvlášť poslední věta

Synchronizace karburátorů

27.5.2011 v 11:27 | Nahoru | #25
Zatím jsem nezvítězil, Camčo samozřejmě Tvá slova jsou pravdivá a jasná, prostě jsem to nenašel. Ta fotka je asi věc, se kterou už bych neměl minout. Zatím samozřejmě všem za kolektivní přístu k řešení kamarádovy neschopnosti děkuji, výsledek dám určitě vědět.

Synchronizace karburátorů

27.5.2011 v 18:11 | Nahoru | #26
Tuto fázi jsme dokončily, nalezeno podle fotografie, šroubky tam samozřejmě jsou, já na ně i šahal, ale ten imbus mne zmátnul.

Možná otevřu druhou lekci, a to ve chvíli , kdy to celý rozhodím.

Synchronizace karburátorů

30.5.2011 v 07:13 | Nahoru | #27
Tak hoši, kompletně hotovo. Seřízeny podtlaky, namontovány nová lanka přívěry, přívěra seřízena. Už vím proč jsem si loni nedal přes hubu. To vůbec nejelo. On ten otáčkoměr celý rok pořád lítal nahoru a dolů, a to když mne začlo štvát, tak jsem se začal pídit proč. Nehledal jsem v tom jinou závadu, než závadu otáčkoměru, nebo nějaké kostry. Zmýlil jsem se. Byla to diagnostika chyby někde okolo přívěry / ručička lítala mezi 0 a 7000 /.

Konečně se vrátili koníci tam, kam patří .

Moc díky .
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35591 Včera v 21:24 Veverčák
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist