Téma: Náporové sání na cruiseru
 
21.5.2011 v 16:37
Bez náporového sání má můj midnight 75 kobyl a 120Nm, zajímá mě, jestli teď s tím sáním se zvedne výkon či naopak, protože si motor nebere vzduch odevšad okolo, ale jen přímo.. Jestli se spotřeba sníží či zvýší, a jestli se nemůže něco pos.at!? Má to někdo z vás na cruiseru?? Díky za příspěvky a případné rady

Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 17:30 | Nahoru | #1
Náporové sání má smysl až ve vyšších rychlostech! Takže je otázka, jestli na to, aby to vůbec mělo nějaký efekt, jezdíš dostatečně rychle... Počítám, že od 200 Km/h už to může přidávat i takových 10 - 15 koní , do 150ti Km/h to ale bude nula nula nic... To se ale jedná o motory, co mají už normálně nad 100 koní! Posrat by se asi nic nemělo, akorát můžeš mít chudší směs, ale na Cruiseru bych se toho nebál... Ještě by to podle mého bylo dobré doplnit nějakým kitem na karbec (nebo palivovou mapou, podle toho, co máš) + laďákem + průchodnějším filtrem...

Jinak ale osobně si myslím, že na Chopperu / Cruiseru to smysl nemá, jestli to přidá nějakých 3 - 5 koní při full-speed a full-gas, tak je to moc...

Naposledy editováno 21.05.2011 17:31:12

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 17:43 | Nahoru | #2
Laďák mám, plus filtr K&N, no a pak je tam lambda, ta by si měla směs domíchat, nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 17:45 | Nahoru | #3
XVS1300A> Tak snad jo... V jakých rychlostech se běžně pohybuješ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 17:49 | Nahoru | #4
DMC.motobiker> Běžně 140, občas něco přes, max je 180.. Jelikož objímám protijedoucí auta (řidítka 107cm) a nemám žádnou větrnou ochranu, tak to kolikrát ani víc nejde..

(reakce na) Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 17:55 | Nahoru | #5
XVS1300A> No tak to se obávám, že žádný znatelný nárůst výkonu tam při těchto rychlostech nebude... Běžně se udává, že motorka s dobrým náporovým sáním má nárůst výkonu např. 15 koní při 250 Km/h , nebo dokonce až při plné rychlosti... Do rychlostí kolem 160ti to ještě až tolik nefouká, takže to asi nic moc nebude... Ale kdo ví, možná se tu najde nějaký odborník, který bude mít třeba opačný názor...

BTW: Jak to vůbec na Cruiseru vypadá? Já to na takové mašině ještě neviděl...

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 17:58 | Nahoru | #6
Vypadá to velice luxusně Časem to možná nafotím.. Co spotřeba?

Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 18:07 | Nahoru | #7
Jo a ještě je fajn úprava vodotrysk na řidítkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 18:14 | Nahoru | #8

XVS1300A píše: Vypadá to velice luxusně Časem to možná nafotím.. Co spotřeba?


Já vím, že existuje více druhů zajímavých vstupů sání na Choppery & Cruisery , ale bohužel si nějak nedokážu představit, jak vypadá to tvoje... Podle toho popisu tedy... Jinak spotřeba si myslím, že se také nezmění, když to nemá jiný než vzhledový efekt! Spotřebu spíše ovlivní ty laďáky + filtr + nová palivová mapa...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 18:20 | Nahoru | #9
DMC.motobiker> Filtr mám na pravé straně, sání na levé. Je to opletená hadice tažená mezi válci, nasměrovaná samozřejmě dopředu a opatřená spešl trychtýřem, takovou trumpetkou. Jinak vnitřní průměr 50mm..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 18:23 | Nahoru | #10
XVS1300A> To zní zajímavě , někdy určitě nahoď foto , třebas jen do profilu...

(reakce na) Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 18:27 | Nahoru | #11
DMC.motobiker> Nafotit to můžu třeba hned, jen nemám přístup na pc, jsem tu přes mobil. Ale určitě foto časem dodám

Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 18:44 | Nahoru | #12
stejně je to jen na oko, pokud chceš koně vol mezi kompresorem nebo NOSálem. pokud nemáš alespoň 5 náhradních motorů tak se na to vyprdni úplně

Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 19:06 | Nahoru | #13
Někdo řešil náporové sání pro okruhovou VFR800, zjistilo se, že ten všechen vzduch navíc ničemu nepomohl- jednalo se o závodní tým, tzn. žádní břídilové...myslím, že pokud to není na nápor. sání připraveno a spočítáno od výroby, žádné razantní zlepšení se konat nebude.

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 19:24 | Nahoru | #14
Kombinace "fungovat to nebude" s dovětkem "a jak to vlastně vypadá?" je opravdu luxusní

Jinak - znát to je. Odzkoušeno na Wildovi - nejdříve otevřené výfuky plus komplet hypercharger sada "připlácnutá" k boku motorky, nebylo to nic extra do okamžiku vysunutí sání nástavcem více ven. To, jak se ta motorka teď chová v rychlostech nad 100 km/h, je neporovnatelné se sérií.. táhne to jak blbé. Spotřeba 5.5 - 6 litrů. IMHO je ale opravdu potřeba to sání vystrčit ven, ať to není "v závětří" a bere to nápor pokud možno napřímo.
Upozorňuji, že mám karbec, u vstřiků s tím zkušenosti nemám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru

21.5.2011 v 20:10 | Nahoru | #15
PetrXX> Tak já znám u Cruiserů většinou tohle jako na oko náporové sání , ale podle popisu to taky může mít řešené úplně jinak... Každopádně může to mít mnoho podob (třeba to má vytažený na předku mezi šavlema, ale to už je celkem jedno) a stejně to bude pro zvýšení výkonu o ničem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru

22.5.2011 v 09:35 | Nahoru | #16
DMC.motobiker> můj Pro-R Hypercharger jde přes klapky a lehce propustný filtr přímo na sání, není to imitace připlácnutá na motorku. K tomu samozřejmě sadu trysek plus otevřené výfuky. Tyhle obrovské buchary mají strašnou spotřebu vzduchu ve vyšších otáčkách, já sám jsem spíš skeptik, ale co to udělalo s akcelerací ve vyšších rychlostech je masakr.
Pro představu - s Medvědovo Warriorem (sedmnáctka, DynoJet, otevřené laufy, kované písty Wiseco atd.) ten můj archaický karburátor bez problémů drží krok.

(reakce na) Náporové sání na cruiseru

22.5.2011 v 12:20 | Nahoru | #17
PetrXX> Tak to bych u toho ani nečekal , super!

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání na cruiseru

22.5.2011 v 12:53 | Nahoru | #18
nejlepsi na zvyseni vykonu je koupit si silnejsi motorku... idealne tak silnou, abys pak nemusel resit tyhle kokotiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru

22.5.2011 v 13:14 | Nahoru | #19
Cuba_GSXR> Tyhle "chytrý" kecy miluju..

(reakce na) Náporové sání na cruiseru

22.5.2011 v 13:22 | Nahoru | #20

XVS1300A píše: Cuba_GSXR> Tyhle "chytrý" kecy miluju..



a ja miluju tebe

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání na cruiseru

22.5.2011 v 13:25 | Nahoru | #21
Hlavně že sis dal na hondu přímý sání a laďáky. Na co? Kup si silnější motorku..

(reakce na) Náporové sání na cruiseru

22.5.2011 v 14:35 | Nahoru | #22

XVS1300A píše: Hlavně že sis dal na hondu přímý sání a laďáky. Na co? Kup si silnější motorku..



to je prave to, ja ji tak uz koupil a silna je dost, to se neboj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist