Jinak ale osobně si myslím, že na Chopperu / Cruiseru to smysl nemá, jestli to přidá nějakých 3 - 5 koní při full-speed a full-gas, tak je to moc...
Naposledy editováno 21.05.2011 17:31:12
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání na cruiseru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru
BTW: Jak to vůbec na Cruiseru vypadá? Já to na takové mašině ještě neviděl...
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání na cruiseru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru
XVS1300A píše: Vypadá to velice luxusně Časem to možná nafotím.. Co spotřeba?
Já vím, že existuje více druhů zajímavých vstupů sání na Choppery & Cruisery , ale bohužel si nějak nedokážu představit, jak vypadá to tvoje... Podle toho popisu tedy... Jinak spotřeba si myslím, že se také nezmění, když to nemá jiný než vzhledový efekt! Spotřebu spíše ovlivní ty laďáky + filtr + nová palivová mapa...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání na cruiseru
Jinak - znát to je. Odzkoušeno na Wildovi - nejdříve otevřené výfuky plus komplet hypercharger sada "připlácnutá" k boku motorky, nebylo to nic extra do okamžiku vysunutí sání nástavcem více ven. To, jak se ta motorka teď chová v rychlostech nad 100 km/h, je neporovnatelné se sérií.. táhne to jak blbé. Spotřeba 5.5 - 6 litrů. IMHO je ale opravdu potřeba to sání vystrčit ven, ať to není "v závětří" a bere to nápor pokud možno napřímo.
Upozorňuji, že mám karbec, u vstřiků s tím zkušenosti nemám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání na cruiseru
Pro představu - s Medvědovo Warriorem (sedmnáctka, DynoJet, otevřené laufy, kované písty Wiseco atd.) ten můj archaický karburátor bez problémů drží krok.