Budu rád, když poradí někdo kdo řešil laďáky a dával pryč i origo svody s katem.
Kamos ma stejnou moto jako ty, koupil svody a pak i koncovky Marving a vratil tam originalni svody s katakem, protoze mu to stale strilelo a powercommander nechtel kupovat. Ale myslim, ze nemel KN nebo alternativni otevrenejsi filtr. Je to pak otazka no. Kdyztak se tu pohybuje pod prezdivkou Corteg
Naposledy editováno 19.05.2011 09:34:02
1 reakcí na tento příspěvek výfuky RP
Dr.Houba píše: Mám svody Termignoni bez katalyzátoru a jednotku původní. Už jsem to tak koupil, až budou peníze, tak bych o jednotce uvažoval.Výkon před a po ovšem bohužel neporovnám...Občas to střílí při podřazení, ale nic hrozného. A taky to nějaký pitomec vymyslel tak, že při výměně oleje a filtru je nutné svody hodně uvolnit a nebo úplně odmontovat..
To potěší...
1 reakcí na tento příspěvek výfuky RP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuky RP
assassin píše: kdyz se vyhodi ty kamna s katem tak uz to dokaze smes docela rozhazet.. v tehle pripadech u vetsiny motorek vyrobci tech mezisvodu co se davaj misto katu doporucuji naladeni motorky.... tzn nejakou laditelnou jednotku...
u novejsich dukatek je nutnost vymeny/prehrati ECU, ponevadz PC nebude fungovat v nizkejch otackach...
jinak souhlas, nejspis to pojede naprd a je nutny to poladit.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuky RP
Londoner píše: u novejsich dukatek je nutnost vymeny/prehrati ECU, ponevadz PC nebude fungovat v nizkejch otackach...
jinak souhlas, nejspis to pojede naprd a je nutny to poladit.....
to by me celkem zajimalo... proc? jednotka ma nakou zpetnou vazbu pres kterou pak dorovnava to co se snazi PC zmenit? to delaji vicemene vsechny motorky s lambdou v closed-loop rezimu, proto se i k PC dodava obvod co lambdu premostuje... jakou ma duc specialitu ze to nemaka? klido link na naky cizacke forum kde je to popsane.. dik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuky RP
assassin píše: to by me celkem zajimalo... proc? jednotka ma nakou zpetnou vazbu pres kterou pak dorovnava to co se snazi PC zmenit? to delaji vicemene vsechny motorky s lambdou v closed-loop rezimu, proto se i k PC dodava obvod co lambdu premostuje... jakou ma duc specialitu ze to nemaka? klido link na naky cizacke forum kde je to popsane.. dik
zkusim najit, ale vsichni majitele S4R bud museli koupit DP-race jednotku(draha jak svine) anebo si tu svou nechali flashnout (muj pripad ) ponevadz PC funguje az od 5.500ot.......
Naposledy editováno 19.05.2011 11:57:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuky RP
S4RS+PC3
Naposledy editováno 19.05.2011 12:33:41
1 reakcí na tento příspěvek výfuky RP
Hrabete-li se do výfukové soustavy, či do sání, je třeba upravit palivovou mapu,
nebo u strojů s karbecem přetryskovat.
Naivita, majitele, že všechno je přece dobrý a nějak to jede a brumlá, není na místě.
Jakmile se do-kopu, založím téma "laděné výfuky+sání vs. bohatost směsi".
Přiložím i pár foto, co může s motorem udělat příliš bohatá směs...
Samozřejmě nikomu nechci nic nutit. Ať si klidně jezdí každý s čím a jak chce.
Nesmíte se ale potom divit, proč má mašina při nájezdu 60 tis. km podpálené
ventily a hlava vypadá, jako kdyby měla namotáno 120 tisíc km ...
Razím dávné empirické pravidlo: Koncovkou (laďákem) nic nikdo nezkazí, jakmile začnu řešit svody a vzduch. filtr, je nutné také řešit bohatost směsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuky RP
Londoner píše: Tak az budes mit cas tak tady je 25 stranek, ale je tam hodne blaboleni......kazdopadne si pamatuju, ze PC3 (aspon na tom mym monstru se OEM ECU) funguje az od 33% otevreni plynu....
S4RS+PC3
noo precetl jsem, zajimave info ale stale tam neni to co sem hledal. jasne evidentne si jednotka kontroluje lambdu vic nez ostatni motorky u kterejch staci jako o2 eliminator obyc obvod, ale ze by nestacila simulace narrowband sondy pro to aby byla jednotka spokojena se svejma vysledkama v closede loop .. no bohuzel zadnou pokusnou ducati v okoli nemam, ze bych to zkusil...
Aaronek píše: Už se to tu na fóru řešilo mnohokrát a je to u všech motorek pořád stejný
Hrabete-li se do výfukové soustavy, či do sání, je třeba upravit palivovou mapu,
nebo u strojů s karbecem přetryskovat.
Naivita, majitele, že všechno je přece dobrý a nějak to jede a brumlá, není na místě.
Jakmile se do-kopu, založím téma "laděné výfuky+sání vs. bohatost směsi".
Přiložím i pár foto, co může s motorem udělat příliš bohatá směs...
Samozřejmě nikomu nechci nic nutit. Ať si klidně jezdí každý s čím a jak chce.
Nesmíte se ale potom divit, proč má mašina při nájezdu 60 tis. km podpálené
ventily a hlava vypadá, jako kdyby měla namotáno 120 tisíc km ...
Razím dávné empirické pravidlo: Koncovkou (laďákem) nic nikdo nezkazí, jakmile začnu řešit svody a vzduch. filtr, je nutné také řešit bohatost směsi.
no ja sem si kvuli tomuhle poridil WB lambdu, mam vyfuky + jinej airbox a mereni mi teda zatim ukazuje ze na volnobeh je to v serii jeste i dost bohate, na WOT by to mohlo byt bohatsi kvuli vetsimu vykonu, ale zas tak chude aby doslo k nejake destrukci to neni...
1 reakcí na tento příspěvek výfuky RP
To je asi normální, já to taky neodladím lépe, než bohatší volnoběh se spodkem,
potom zlatá středa chudý pátek. Lepší méně, nežli více...
Zkoušeli jsme přetryskovaného Horneta 600F,u kterého při jízdě, za
ním, slzely oči a byl ve vzduchu cítit smrad z nespálené směsi
ŽÁDNÉ ZVÝŠENÍ VÝKONU SE NEKONALO Prostě jsem řešili 2 extrémy
mezi bohatým a chudým vrškem, kde totiž motky jezdí 75% svého času.
Ladit ještě nízké otáčky a volnoběh spíše přehlížíme. To nikdo nezaplatí...
Piplat se s tím k dokonalosti může tak Akrap apod. který pak ke konkrétnímu
typu výfuku na konkrétní motorku dodá, v počtu x tisíc kusů, odladěnou jednotku.
Navíc kdo jezdí na motce do 3 tisíc otáček, nebo na volnoběh?
To procento času nemá, dle mě, vliv na opotřebení motoru jako směs mezi
4 až 10 tis. ot/min.
Je to prostě piplačka a lidi se diví, že odlazení je za 2 litry
Mě to přijde zadarmo... a nebudu se rozčilovat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuky RP
assassin píše: noo precetl jsem, zajimave info ale stale tam neni to co sem hledal. jasne evidentne si jednotka kontroluje lambdu vic nez ostatni motorky u kterejch staci jako o2 eliminator obyc obvod, ale ze by nestacila simulace narrowband sondy pro to aby byla jednotka spokojena se svejma vysledkama v closede loop .. no bohuzel zadnou pokusnou ducati v okoli nemam, ze bych to zkusil...
tohle je vlakno ktery si pamatuju, ale nevim jestli to tam je teda.... zkusim jeste pohledat, kde vysvetlujou tu kontrolu az od 33% otevreni....
Londoner píše: tohle je vlakno ktery si pamatuju, ale nevim jestli to tam je teda.... zkusim jeste pohledat, kde vysvetlujou tu kontrolu az od 33% otevreni....
joo je tam kde co vysvetlene, ale na spoustu otazek co me napadaj tam odpovedi nejsou... hlavne to proc nejde ta jednotka oblbnout tim ze do ni poslu zfixlovanej signal z lambdy.. jakoze je vse ok... (tzn ne jen odpor misto obvodu vyhrivani jak se to dela treba u suzuki) ale to je fuk, taky jeste pohledam.. ono nektery technicky detaily se hledaj spatne.. a vypada to ze rapidbike dela takovejhle nakej chytrej o2 eliminator a stejne tam maj naky bugs...
Aaronek píše: Hele, já si myslím, že to máš dobře.
To je asi normální, já to taky neodladím lépe, než bohatší volnoběh se spodkem,
potom zlatá středa chudý pátek. Lepší méně, nežli více...
Zkoušeli jsme přetryskovaného Horneta 600F,u kterého při jízdě, za
ním, slzely oči a byl ve vzduchu cítit smrad z nespálené směsi
ŽÁDNÉ ZVÝŠENÍ VÝKONU SE NEKONALO Prostě jsem řešili 2 extrémy
mezi bohatým a chudým vrškem, kde totiž motky jezdí 75% svého času.
Ladit ještě nízké otáčky a volnoběh spíše přehlížíme. To nikdo nezaplatí...
Piplat se s tím k dokonalosti může tak Akrap apod. který pak ke konkrétnímu
typu výfuku na konkrétní motorku dodá, v počtu x tisíc kusů, odladěnou jednotku.
Navíc kdo jezdí na motce do 3 tisíc otáček, nebo na volnoběh?
To procento času nemá, dle mě, vliv na opotřebení motoru jako směs mezi
4 až 10 tis. ot/min.
Je to prostě piplačka a lidi se diví, že odlazení je za 2 litry
Mě to přijde zadarmo... a nebudu se rozčilovat...
no to jen jak sem to meril v serii, ja to mam poladene yoshboxem, ted volnobeh kolem 13,5 .. pri akceleraci se motam kolem tech 12afr ... sem ted s tim docela spokojenej, po meste se da jet na 1,2,3 uz od 2 tis... vejs zcela plynule coz mi na V2 prijde celkem dobry...
Naposledy editováno 19.05.2011 16:48:52
1 reakcí na tento příspěvek výfuky RP
na ty mojí je právě "race" ecu a ta jede natvrdo podle nastavený mapy - lambda je zaslepená a nepoužívá se...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuky RP
VlastíkPlamínek píše: hm... a nevyplatilo by se sehnat race ecu ducati?
na ty mojí je právě "race" ecu a ta jede natvrdo podle nastavený mapy - lambda je zaslepená a nepoužívá se...
joo je to v tom vlakne co lochy na nej linkoval.. nekolik reseni.. problem je za ta performance ecu je cca 1000E ... coz je dost... nejspis je kupa dalsich reseni levnejsich, viz ten flash co tam ma... me to jen zajimalo z technickeho hlediska jak tam tu closed loop ducati zmastila ze jsou takovy problemy to obejit...
BTW za ty prachy co tam nekteri davaj performance duc jednotku + PC to uz bych tam dal nakou plne laditelnou standalone ecu...
Naposledy editováno 19.05.2011 16:54:25
assassin píše: joo je to v tom vlakne co lochy na nej linkoval.. nekolik reseni.. problem je za ta performance ecu je cca 1000E ... coz je dost... nejspis je kupa dalsich reseni levnejsich, viz ten flash co tam ma... me to jen zajimalo z technickeho hlediska jak tam tu closed loop ducati zmastila ze jsou takovy problemy to obejit...
BTW za ty prachy co tam nekteri davaj performance duc jednotku + PC to uz bych tam dal nakou plne laditelnou standalone ecu...
A mezi ducatistama nejsou takový magoři jako u Guzzin? Teda na v11lemans.com je krásný vlákno kterak chlapík vykuchal komplet sériovou ecu, má tam closed-loop, datalooging, výstup na USB a pod. Prodává to jako kit za nějakých ušmudlaných 250USD
1 reakcí na tento příspěvek výfuky RP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuky RP
assassin píše: joo je to v tom vlakne co lochy na nej linkoval.. nekolik reseni.. problem je za ta performance ecu je cca 1000E ... coz je dost... nejspis je kupa dalsich reseni levnejsich, viz ten flash co tam ma... me to jen zajimalo z technickeho hlediska jak tam tu closed loop ducati zmastila ze jsou takovy problemy to obejit...
BTW za ty prachy co tam nekteri davaj performance duc jednotku + PC to uz bych tam dal nakou plne laditelnou standalone ecu...
tak ono od ty doby co je k mani flash origo jednotky, tak si tu DP-race zvlast nikdo snad nekoupil
jinak je tu celkem popularni Nemesis(cca 700-800liber), ale to uz spis na zavodnicky a taky to umi malokdo naladit....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuky RP
Londoner píše: tak ono od ty doby co je k mani flash origo jednotky, tak si tu DP-race zvlast nikdo snad nekoupil
jinak je tu celkem popularni Nemesis(cca 700-800liber), ale to uz spis na zavodnicky a taky to umi malokdo naladit....
na Nemesis mi zrovna přišel leták od borců co od nich kupuju konektory a el díl na Duci :)Náhoda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuky RP
VlastíkPlamínek píše: na Nemesis mi zrovna přišel leták od borců co od nich kupuju konektory a el díl na Duci :)Náhoda?
nahody neexistujou ...bude se ti hodit na ty Zardy
madmarty píše: já mám na motorce ignitech ignijet a vyjde to na nejakejch 12 000,- je tam plno blbosti co se daji programovat takze se s tim zacinam ucit. Kdyby se tady nasel nekdo kdo ma to sami a umi to ovladat popriklade ma nahrany nejaky data, ktery funguji urcite bych to uvital...
s tim ignitechem jsem si hral, je k tomu manual takze co se kde nastavuje zjistis tam, konkretni ladeni uz je vec zkusenosti.. a vybaveni.. bez brzdy a nebo aspon nakyho dataloggu a lambdy se asi moc nepohnes... jinak naladit to umi treba Murkin tady z fora...
1 reakcí na tento příspěvek výfuky RP
Naposledy editováno 20.05.2011 14:22:42
1 reakcí na tento příspěvek výfuky RP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuky RP
Delta píše: RPčka sou předražený oproti jinejm českejm srovnatelně kvalitním výrobcům....
RPcko s karbonovym koncem na mou motorku i se svodem 7500kc zda se ti to predrazeny? za jejich kvalitni praci bych to dalaTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati budíky blbne otáčkomer nebli... Ducati Monster S2R, Ducati Monster 800S | Berg550 | 7 | 10.6.2022 v 20:44 Berg550 |
Ducati monster šroub u palivové pumpy Ducati Monster S2R | Norman_ZJPcr | 8 | 2.5.2021 v 12:59 Norman_ZJPcr |
Koupě S2R Ducati Monster S2R | Hyjena | 8 | 28.11.2020 v 11:05 robozaho |
Komplet výfuky ducati s2r 800 2006 Ducati Monster S2R | bukeros | 0 | 3.8.2020 v 11:45 bukeros |
Ducati monster 1994-2004 Ducati Monster 620, Ducati Monster 600, Ducati Monst... | Folby | 8 | 26.7.2020 v 14:21 Folby |