1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 22.02.2017 22:13:16
Všeobecně je pastorek buďto vysouván spínací cívkou nebo je přímo na pastorku ozubení, ktery po roztočení elektromotorem pastorek vysune do věnce anebo je tam ještě nejaky jiny kouzlo, ktery neznám. Takže pokud je na pastorku i vysouvací ozubení a přivedeš napětí na elektromotor, tak se pastorek sám vysune a zatočí motorem. To uděláš i bez zapnutyho zapalování, ale bylo by lepší, kdybys ho zapnuty měl, třeba to naskočí Pokud je tam spínací cívkou ovládanej vysouvací mechanismus, tak pokud nepřivedeš napětí i na cívku, tak se, jak říkáš roztočí na prázdno.
To napětí naprázdno, stačí, když zapneš světla, mlhovky a třeba ventilátor topení, ať to má trochu odběr a změříš napětí na baterce. Když to udrží okolo 12V, tak by to mohlo nastartovat.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ty zatravnovaky jsou nejlepsi no ale musel bych si stejne dat alspon dve rady abych se trefil
Naposledy editováno 24.02.2017 23:22:48
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jaký tam tak tečou proudy? Že bych zkusil sehnat vhodný očko (vnitřní průměr 8mm) a udělat mu samostatný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Když budeš znát výkon alternátoru, tak proud [A] = výkon [W] / napětí [V]
všechno špatně. Výchozích 100 není výkon, ale proud, takže výpočet netřeba.
Naposledy editováno 27.02.2017 14:00:17
klubko píše: FiZzeR> záleží na výkonu alternátoru. Jestliže má 100W, tak při maximálním příkonu spotřebičů, tedy výkonu alternátoru 100W a 14,4V to je okolo 7A. Při 12V je to 8,5A.
Když budeš znát výkon alternátoru, tak proud [A] = výkon [W] / napětí [V]
No tak v E46 mam 120A, dava se i 150A.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Sice musis rychle nastupovat, aby te nikdo nevidel, ale aspon tolik usetrenych nervu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oioi01 píše: Zlata fabia 1.4mpi v kombajnu...
Sice musis rychle nastupovat, aby te nikdo nevidel, ale aspon tolik usetrenych nervu
no, nebo druha varianta, odvezt to nekomu kdo to umi opravit a je po nervech...
100-160A je běžnej proud u koncernovejch polepnic kolem roku 2000.
assassin píše: no, nebo druha varianta, odvezt to nekomu kdo to umi opravit a je po nervech...
Tam bude ten problém
Dodávka vrčí, musel jsem napájet oko na kabel, vzal jsem to normálním olovnatým cínem eu navzdory, snad to bude ok Dobíjí to (14.8 už je trochu dost ale), spoj nehřeje, takže asi cajk.
Filtr dobrej postřeh, je dost okyslej.
Akorát je tam nějaká jednotka a žere 100mA. Asi okna.