globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 954RR Fireblade po SV
Do ted jsem najel na SV6500 9000km. A uz mne moc nebavi ty kratke rychlosti. Obcas take schazí výkon (třeba akcerace ze 160kmh, nebo předjíždění). A zamiloval jsem se do 954RR Fireblade. Je to jedna z mála motorek co se mi líbí - dělají je i ve žluté. Problém vydím v tom že jsou většinou do roku 2002. Chtěl bych novější, dal bych do kupy i přes 100 000 (po prodeji SV) ale 1000RR ve žluté moc nejsou. Je to vubec rozumne kupovat moto 2002 ? Co si mam hlidat při koupi? Je to vůbec vhodné po SV? Prostě bych chtěl motorku co jede a má dobrý podvozek. Ale nebyl to nekomromisni SS a dalo se na tom ujet i treba 500km za den. A taky jsem malej (169 cm) tak abych vubec dosahl na riditka . Napadá vás něco lepšího (CBR 600,GSRX 600..) ? Nejvic teda asi zjistim az to projedu ze




Uzavřeno 03.06.2011 v 18:27 uživatelem SVSkritek


Naposledy editováno 04.04.2011 15:00:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 22:13 | Nahoru | #91
SVSkritek> Nevymyslej kraviny a pokud to bylo v dobrem stavu, vem ji. U 2V ti sice prijde, ze to ma zatah, ale jen pocitove. Firestorma, co zminoval pylot, to ani nezkousej. A jestli chces neco, co ma zatah na i 4V, na vyber mas gsxr, zx-10r a tim to hasne
Ale tohle CBR 954 je proste vyborna motka, par jsem jich pod prdeli mel a kamos ji ma od nove z roku 2003 a nemuzu na to rict kriveho slova, porad to funguje a jede pekne.

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 22:31 | Nahoru | #92
meerecheck> Jo je fakt ze to bude pocitove. Tohle jako je hucak kdyz to vytocis ale prichazi to tak nenapdne no. Je to proste zajimavy. Ale je fakt ze ten podovzek je oproti SV neco jineho. K tomu je asi lepsi se nevracet. Jestli ma teda SV1000 podobny podovozek jako sv650

Naposledy editováno 06.04.2011 22:32:57

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 22:54 | Nahoru | #93

SVSkritek píše: Pred chvili jsem prijel. Byl jsem u Nymburka a nechal mne na tom projet. Zajimavy no . V tech nizkejch otackach je to hodne hodna motorka. Vubec se neni ceho bat. Tocil jsem to asi do 8500 ot vic jsem nemel odvahu. A je to hodne zvlastni jak to vubec nebrzdi motorem. A ten zatah je takovej hrozne linearni. Oproti 2V. Ten 2V je proste jiny pocit. Je to proste horozne hodne. Nevim jestli se mi to libi nebo ne. Mozna bych preci jen mel zkusit SV 1000. Ale jinak se proste neni ceho bat, kdyz to clovek netoaci tak to nejede. Podvozek se mi libil, nebylo ta tak tvrde ale sedelo to lip jak SV. A jinak prisla mne to docela male. Je to lehoucke (vazi stejne jako sv650). A teziste je nizko takze na manipulaci je to lepsi jak moje sv650. Uplna pohoda a nevadi ze nedosahnu celou nohou. Prodavaci vypadal v pohode, jako slusnej clovek . Musim si to nechat projit hlavou. Motorka vypadala docela dobre. Ale jednu vec jsem zjistil urcite. Je pro mne nesmysl kupovat nejajiz 4V sestku.



skritku neboj se toho.. zabava zacina teprve od 7000.. stejne jako u RSV..spis ale od 7500... pod to je hodnoucka a miloucka... a le nad 7500 kdyz to nenešchas spadnout...kdyz z toho slezes tak budes vsude chodit jako idiot s hubou od ucha k uchu a vypadat jako feťáček... R4 kdyz se pohybuje nad 7500 umi vyplavit spoustu drog do krve..

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 23:25 | Nahoru | #94

SVSkritek píše: A ten zatah je takovej hrozne linearni. Oproti 2V. Ten 2V je proste jiny pocit. Je to proste horozne hodne. Nevim jestli se mi to libi nebo ne.



To mi úplně živě připomnělo mou první zkušenost s CBR 929, naprosto přesné, ajko by to bylo včera Měl jsem VFR750 a od 929 jsem čekal divočinu, nážez, litrpičo Sednu, zvuk, no véčko to není, ale nahoře pěkně zpívá, jedna, respekt, dvě, trochu rozjet, furt čekám zátah a ono furt nic Plný a nic, jen chrochtá z airboxu, zrychluje, ale furt chybí kopanec co by tě posadil na zadek, roztočím trojku, čtyřku a furt si říkám "dyť to hovno jede." Mrknu na tacho a 240 km/h Takže rychlé to je, ale pocit jako na nějaké šestce a možná ani to ne.. Prostě oproti véčku pocit, že to nejede.. Tak jsem prodávajícímu poděkoval, nechal mu litr za jeho čas, za projížďku a hlavně za přesvědčení, že litr nepotřebuju Jenže za pár dnů se mi to rozleželo v hlavě, zksuil GSXR a bylo jasno Oproti 929 je GSXR výbušnější, není rychlejší (no teda je, ale v běžném provozu ne), ale přišlo mi zábavnější, vzterklejší, na dvojku se zvedá ať chceš nebo nechceš, prostě se to rozjede na 8tis rpm a jde nahoru Pak jsem si vyzkoušel 929 Danielose, s o zub menším kolečkem a byl jsem z ní nadšen, oproti GSXR hbitější, mrštnější, plyn jde přesně regulovat, což mi na GSSXR dělá problém, prostě málo nebo moc, na CBR můžu jet přesně kolik chci. Prostě je to o zvyku, až budeš mít CBR nebo jinou doma týden, tak se budešbít do hlavy, jak jsi vůbec mohl váhat

954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 23:29 | Nahoru | #95
85tis bych ale za CBR nedal.. To raději GSXR.. Třeba mojí

Já chtěl CBR hlavně proto, že byla citelně levnější než GSXR..

954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 00:06 | Nahoru | #96
No mozna bych mohl zkusit to GSXR 750, skoda ze tu v okoli ted zadne moc neni . Jestli je cena 85000 adekvatni to nevim. Oni se pohybujou od 75 az do 100 000. Mne se zdala hezka ale zase tolik toho nepoznam. Pneu teda uz byly docela KO

Naposledy editováno 07.04.2011 00:11:20

954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 00:36 | Nahoru | #97
Jo, musim pritakat.
Ja na 954 jsem presednul z Bandita 6-ky a prvni takovej ucelenejsi postreh po urcitym sziti byl, ze jsem, ac se to na prvni pocit vubec nezdalo, vsude byl o dost rychlejsi. Ve vsech rezimech jizdy.
Proste vyssi rychlost pri zhruba stejny "razanci" jizdy nez driv. (Dle me je to dusledek po vsech strankach zasadne kvalitnejsiho stroje.)

Kdyz jsem pak jel asi 2x zpatky se 6-ti kilem, tak jsem nestacil zirat, jak vlastnosti co mi driv prisly vicemene dobry, jsou najednou temer zoufaly.

2V jsem sam jeste nejezdil, takze nemam primy porovnani, ale dam ruku do ohne za to, ze jestli mas po SV650 pocit ze 954 nejede, tak te jenom "mate telem"!

1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 02:47 | Nahoru | #98
Já bych to viděl takhle, letos v klidu vybírej a příští rok koupíš, protože já chci žlutý SVčko rv. 2003 výš a mít to na nákup kousek Z Úpice to je do Skalice kousek, ale letos na to prostě nemám finance

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 07:31 | Nahoru | #99
Ritchy> No to je ted tezka situace. Zustat celou sezonu na SV. Kdyz jsem se projel na poradnym stroji. Zvlast kdyz staci jen jeden tefelon a o vikendu uz muzu jezdit . Ale jeste bych mel asi neco skusit . Bohuzel kandidatu moc neni. SV preci jen nema takovy podovozek a ma jen 85kw a navic celokapoty se blbe schanej. Dalsi vec je ze je o 20kg tezsi a teziste bude vys. Tak na manipulaci je to horsi. Mozna ten gixxer ale ten se mi zase tak nelibi. I kdyz mozna na zivo by to bylo jinak.

Naposledy editováno 07.04.2011 07:49:43

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 07:53 | Nahoru | #100
SVSkritek> Ten pocit, že 929/954 nejede po Véčku je. Já měl stejné pocity jako C.J., když jsem kupoval tu svou. Motor má totiž moc lineární průběh zátahu bez kopance, tak si říkáš že to nejede, ale tacho tě přesvědčí o opaku.

Já jsem si 929 udělal zábavnější převodem do síly o 10% a už si nestěžuji

A to, že na výkon novějších litrů nestačí? Tak na okruhu, na cestě pokud to budeš mít v ruce ti nikdo neujede pokud nepojedeš po dálnici.

2 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 10:47 | Nahoru | #101
Jeste jsem byl dnes u cloveka co mi servisuje motorku. A ted rikal ze by pro mne byla lepsi sestka. Ze je obratnejsi. Ale ja to nejak nechapu vazi to skoro stejne. Jen to ma 180 pneu misto 190. No ale pro klid duse asi jeste zkusim CBR 600 nebo gsxr 600. 750 ted v okoli nikde neni. Vecer se jdu asi podivat na CBR 600RR. Ale jsem k tomu skepticky jen 105koni. Jsem mysel ze to ma alspon 120

EDIT: Ma to 88KW. To 105 koni bude asi na kole.

Naposledy editováno 07.04.2011 16:40:20

954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 11:08 | Nahoru | #102
...na sestce se projed, ale jenom proto aby ses ujistil ze je litr jasna volba sestka je fakt jenom o tom tocit to furt do plna. na litru nemusis ale to je ti urcite jasny.

spis by sis pro klid duse mohl projet gsxr k3 -k4 ve stejne cenove relaci jak 954

k te obratnosti u sestky nevim co si o tom mam myslet, me treba 954 prisla obratna stejne jak kdejaka sestka a pricitam to hlavne absenci tlumice rizeni kterej pocitove tu motorku "ztuzuje" jezdil jsem na svoji bez tlumice a taky mi prisla obratnejsi ale po zpetne montazi je zase mnohem jistejsi. a obratna je furt dost

vyhoda sestky je leda v tom ze pri vyjezdech se nemusis tak moc hlidat a tam to podle myho konci...

1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 11:13 | Nahoru | #103
600rr podvozek super, sedla mi hned ale klasika tocit to do nebe aby to jelo a pak jsem se divil ze zrala 10 litru... byl jsem zvyklej ze f sport co jsem mel mi nevzal vic jak 8 a kamos s rr jezdil tankovat casteji pri stejnym tempu...

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 11:19 | Nahoru | #104
racek> Jo ja to vidim taky tak. Jestli to bude obratnejsi tak mozna kvuli te uzsi pneu. Ale nejaky toceni, to mne nelaka.

Naposledy editováno 07.04.2011 12:21:01

1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 11:44 | Nahoru | #105
obecne jsou mensi motorky obratnejsi a zvladaj I rychlejsi prujezdy zatackama. je to dany hmotnosti a rozlozenim rotujicich hmot a tim I jinejma pusobicima silama. neni to jen o pneumatikach...

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 11:58 | Nahoru | #106
pylot> Jako je fakt. Ze Fid0 v Petrovicich s 125ccm nahanel litry. Ale na vyjezdejch a rovinkach nema sanci

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 16:35 | Nahoru | #107

SVSkritek píše: Jeste jsem byl dnes u cloveka co mi servisuje motorku. A ted rikal ze by pro mne byla lepsi sestka. Ze je obratnejsi. Ale ja to nejak nechapu vazi to skoro stejne. Jen to ma 180 pneu misto 190. No ale pro klid duse asi jeste zkusim CBR 600 nebo gsxr 600. 750 ted v okoli nikde neni. Vecer se jdu asi podivat na CBR 600RR. Ale jsem k tomu skepticky jen 105koni. Jsem mysel ze to ma alspon 120


???? Co ti to vykecava za diru do hlavy ? CBR600RR z roku 2002 je obyc tupa, ne moc obratna 600ccm ... 954 je krasne hrava a obratna. Ono vsechno je obratne, kdyz to ma v poradku gumy a tlumeni, ale to je tezke poznat, kdyz do podvozku zasahne tuzer a nejlip jeho kamos "kterej tomu rozumi pyco".
Me se napr. na mem litru jezdi lepe, nez na starsi GSXR 600 SRAD.

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 17:59 | Nahoru | #108

SVSkritek píše: CBR 600RR



To je hrozný vysavač

Na okruh je šestka výborná, ale do běžného provozu raději něco co jede už odspodu a ne až od 10ti tis otáček

954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 18:06 | Nahoru | #109

1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 18:08 | Nahoru | #110
a 954

954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 18:14 | Nahoru | #111
929



a GSXR 1000 K1, ať to máte komplet



..místo nesmyslné CBR600RR si zajdi vyzkoušet GSXR 1000 K1-K4.. Klidně si přijeď vyzkoušet mou

1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 19:38 | Nahoru | #112
Tak 600RR akorat predaval novym zajemcum kdyz jsem tam prijel. Uz se mi ani nechce schanet dalsi. Stejnak se mi moc nelibila.

c.j.> Dik, skoda ze bydlis tak daleko.

Naposledy editováno 07.04.2011 20:35:02

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 20:05 | Nahoru | #113

SVSkritek píše: prusles> . To ze nestaci na nove litry je jasne a vubec mi to nevadi . A to misto pod sedle to je taky super. Rad jezdim na vyjizdky jen tak. Lekarna, piti, penezenka, antipitch, a nejake naradi. Kdyz se to tam nevejde tak je to pro mne dost minus.



jo ty jo... nekecám narval(no narval šlo to v pohodě zavřít..:) sem tam plavky, ručník, pěněženku, klíče, litrovou flašku, samo sebou lékarnu , a náké drobnosti od holky... prostě v tomto případě genialita...:)

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 21:15 | Nahoru | #114
[quote=SVSkritek]Pred chvili jsem prijel. Byl jsem u Nymburka a nechal mne na tom projet. Zajimavy no . V tech nizkejch otackach je to hodne hodna motorka. Vubec se neni ceho bat. Tocil jsem to asi do 8500 ot vic jsem nemel odvahu. A je to hodne zvlastni jak to vubec nebrzdi motorem. A ten zatah je takovej hrozne linearni. Oproti 2V. Ten 2V je proste jiny pocit.
Máš recht.Ty čtyřválce jsou dneska tak dokonalý,až jsou nudný.

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 21:19 | Nahoru | #115

SVSkritek píše: Tak 600RR akorat predaval novym zajemcum kdyz jsem tam prijel. Uz se mi ani nechce schanet dalsi. Stejnak se mi moc nelibila.



Nástupce VFR jsem vybíral 2 sezony.. Po špatných zkušenostech se majitelů ptám už telefonicky na konkrétní věci a nespokojím se s odpovědí "jo, je v super stavu". 2/3 velice pěkných inzerátů jsem po telefonickém rozhovoru s majitelem vyškrtl z výběru (například když neví, kdy měnil olej apd.), prostě ptát se na detaily, taky je dobré vygooglit si telefon a email prodejce, v několika případech jsem takhle odhalil šmelináře, co prodáva několik motorek se stejným textem v inzerátu "Je to srdeční záležitost, nikdy bych neprodal, ale rodinné důvody.." a tohle má u osmi motorek..

CBR 929 s 20tis km vypadala 10x hůře než má VFR se 100tis km, GSXR 03 s 8tis km na tachu měla totálně vydechlý motor, který pod 5tis otáček vůbec nejel a dusil se.. Koupil jsem až pátou motorku, na kterou jsem se přijel podívat.. a když jsem ji viděl, v jakém je stavu, tak bylo ihned jasno, že to je ONA, jenže prodejce ji až tak prodat nechtěl, musel jsem ho přesvědčit dalšími 10tis Kč navrch Měl jsem už dost hledání nějaké v lepším stavu, ta byla perfektní, tak jsem těch 10tis navíc nelitoval, takže ještě jednou díky Olisovi .

954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 22:11 | Nahoru | #116
Njn, asi tomu necham volny prubeh a neco mne treba zaujme. Asi neni kam spechat.

c.j> Jsem cumel ze existujou i slusny lidi. Jednomu jsem volal a uz po telefonu mi rekl ze to padlo do kacirku v brne a ze hazi jeden kotouc. Coz pro mne neni prekazka ale dost lidi se takovy veci snazi zatajit.

Naposledy editováno 07.04.2011 22:29:53

954RR Fireblade po SV

9.4.2011 v 08:56 | Nahoru | #117
je to dobrá motka a honda je honda

1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

10.4.2011 v 11:39 | Nahoru | #118
SVSkřítek> Já myslím že řečeno toho tady bylo už dost a psát něco o stroji na kterej přidám odkaz by bylo nošení dříví do lesa.Snad bych jen podotknul že s inzerátem nemám nic společnýho jen jsem na něj narazil a poté otevřel tohle téma....tak tady to máš
Mě osobně se moc líbí (a to nejsu nijak zatíženej na žlutou) no posuď sám.

http://motorky.bazos...uzuki-GSX-R-1000.php

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV

10.4.2011 v 16:09 | Nahoru | #119
Tomas_81> Hezkej. Ale ja dnes na jednoho gixxera 1000 k4 koukal. A zda se mi to hodne velke. A dostahnu v kombi jen spickama (sedlo 83 cm). Ty novejsi by meli byt mensi ale to uz je taky o jinejch penezich.

Naposledy editováno 10.04.2011 16:13:53

1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

10.4.2011 v 18:36 | Nahoru | #120
ono ani myslim nezaleži jak je sedlo vysoko ale jak je široké.. a taky zaleži jaky je profil zadni gumy..
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist