Pokud to chceš nějak dokázat, tak si vem že u litrovejch motorek se po nainstalování laďáku, filtru a přemapování zvedne výkon o 5 koní třeba. A teď si to vyděl 8mi
1 reakcí na tento příspěvek CBR 125R KN filtr + SLK
1 reakcí na tento příspěvek CBR 125R KN filtr + SLK
stambi608 píše: KN filtr sem sehnal za smesny penize 300 Kc a ten ladak SLK za 2500 Kc jelikoz je motorka po bouracce a origo koncovka byla totalne sedrena za neposkrabanou origo chteji 2000 tak sem si pridal 500 a mam za to ladak O vykon mi nejde, spise jen o ten zvuk a aby byla motorka zivejsi a lepe to vypadalo :)
zivejsi nebude a bude vypadat porad stejne hroznekecy typu setri na silnejsi moto jsou hovadina, chces jezdit prece ted a ne za pet let
poptej se nekde v okoli v servisu. za radu nic nedas
4 reakcí na tento příspěvek CBR 125R KN filtr + SLK
Slack píše: Chceš dobrej zvuk? Dej tam laďák.. Chceš lepší průběh a výkon? Tak to buď kit, KN filtr nebo benzín lepší, což je nejlepší varianta, 100oktanový.. Být tebou leju tam Carrera 100 od OMW a na kit nebo KN filtr se vyflákni
uplnej nesmysl s tim benzinem, rozepisovat proc se nebudu, pokud te to zajima, tak si to najdi, je toho plny forum2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125R KN filtr + SLK
Jezdit na 100oktan je blbost , když ten motor je testován a konstruavan na 95 oktanu... Zvyši se mu maximalně spotřeba bude se víc zahřívat a hůř to pojede...
Naposledy editováno 19.02.2011 21:48:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125R KN filtr + SLK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125R KN filtr + SLK
PS: Nemel blbosti a raději mi to zdůvodni proč se pletu ....
Naposledy editováno 19.02.2011 21:57:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125R KN filtr + SLK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125R KN filtr + SLK
Ty si chtěl asi slyšet,že po natankovani tohoto nebezpečného agregádu se motorka začne nebezpečně zběsile zvedat na jakýkoliv kvalt na zadní s lehkým polechtáním plynu ....
Samozdřejmě že konstrukteří vůbec neví proč napsali do manualu palivo N95
Chlape tebe neomluvá ani ten věk !
Naposledy editováno 19.02.2011 22:14:32
1 reakcí na tento příspěvek CBR 125R KN filtr + SLK
Pokud do motorů dáváme méně oktanová paliva, než předepisuje výrobce, škodíme jim. Při zátěži může
dojít k detonačnímu hoření.
Nízkooktanové palivo "pomalu" prohořívá a v důsledku toho zbude ve válci nespálená směs. Dochází ke samovznícení směsi při dalším stlačení a to je doprovázeno ostrým praskavým zvukem - klepáním. Roste teplota ve spalovacím prostoru. Nespálená směs omývá olejový film na stěnách válce a dochází k nadměrnému opotřebení částí motoru.
Používáte-li palivo s vyšším okt. číslem, než předepisuje výrobce motrům neškodíte, ale palivo nevyužijete.
Donardson píše: slanecek> Ano , tenhle postřeh jsem vyvodil od svých známych sice je pravda, že jsou to převážně stopětadvacítky...Návic je to drakší...
Ty si chtěl asi slyšet,že po natankovani tohoto nebezpečného agregádu se motorka začne nebezpečně zběsile zvedat na jakýkoliv kvalt na zadní s lehkým polechtáním plynu ....
Samozdřejmě že konstrukteří vůbec neví proč napsali do manualu N95
Používáte-li palivo s vyšším okt. číslem, než předepisuje výrobce motrům neškodíte, ale palivo nevyužijete.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125R KN filtr + SLK
slanecek píše: Vysokooktanové palivo využije jen motor k tomu uspůsobený. Kupříkladu motory s vyšším kompresním poměrem. Jinak výhody nevidím.
Pokud do motorů dáváme méně oktanová paliva, než předepisuje výrobce, škodíme jim. Při zátěži může
dojít k detonačnímu hoření.
Nízkooktanové palivo "pomalu" prohořívá a v důsledku toho zbude ve válci nespálená směs. Dochází ke samovznícení směsi při dalším stlačení a to je doprovázeno ostrým praskavým zvukem - klepáním. Roste teplota ve spalovacím prostoru. Nespálená směs omývá olejový film na stěnách válce a dochází k nadměrnému opotřebení částí motoru.
Používáte-li palivo s vyšším okt. číslem, než předepisuje výrobce motrům neškodíte, ale palivo nevyužijete.
kdyz sezeres kilo sadla tve telo z toho vyuzije dejme tomu nekolik desitek gramu tuku ktere ulozi.. ze zbytku se proste jenom poseres, cili tve telo dalsi tuk nevyuzije...
tvuj vek te omlouva i ted
Naposledy editováno 19.02.2011 22:19:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125R KN filtr + SLK
Slack píše: Chceš dobrej zvuk? Dej tam laďák.. Chceš lepší průběh a výkon? Tak to buď kit, KN filtr nebo benzín lepší, což je nejlepší varianta, 100oktanový.. Být tebou leju tam Carrera 100 od OMW a na kit nebo KN filtr se vyflákni
Vysokooktanové palivo využije jen motor k tomu uspůsobený. Kupříkladu motory s vyšším kompresním poměrem. Používáte-li palivo s vyšším okt. číslem, než předepisuje výrobce motrům neškodíte, ale palivo nevyužijete.
Což má za následek co ? Že tam lít 100oktan je blbost, když ten motor je dimenzovaný na 95 oktanu... A že má větši spotřebu mi nerozmluvíš, protože to mám vyzkoušeny a nebo napiš do vyhledavače Carrera a uvidíš,že nejsem jediný ktery si to myslí ...
Naposledy editováno 19.02.2011 22:26:32
2 reakcí na tento příspěvek CBR 125R KN filtr + SLK
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cbrko 2006 spatne startuje Honda CBR 125R | Hugomela12273i3jek | 2 | 12.6.2024 v 07:32 Finalex |
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R | ignácio | 13 | 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf |
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R | Bumik | 13 | 1.6.2024 v 00:37 Drakl |
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R | Honza003 | 10 | 31.5.2024 v 13:29 ignácio |
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |