AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: pech.> Lžeš. Teda si myslím, že lžeš. Teplotu motoru hlídá termostat. Ten termospínač má za úkol sepnout ventilátor jakmile stoupne teplota na chladiči. Na hlavě motoru by byl k prdu. Otázka je, pokud byl umístěn na správném místě chladiče. Ale pokud si správně pamatuju, jakmile jsem tam dal ten opravdický od Helly, či koho, fungovalo to správně. Důvod byl asi i ten, že ten opravdický byl vodotěsný kovový odlitek zalitý plastem, zatímco originál byla nějaká jakoby krabička ve které všechno korodovalo a oxidovalo.
Nechápeš tu funkci. Nechápeš ten problém, jen vidíš důsledky..
U aut se vstřikováním, často neřídí saharu další čidlo, ale to jedno jediné teplotní čidlo vody pro ř.j.
Je totiž úplná píčovina spínat dle teploty na chladiči, když jde o teplotu motoru a ještě když je kilometr daleko.. Základní provozní teplota motoru š742 je 80st.. čidlo bylo na 86, jenže na tej trubce nastane, obzvlášť v zimě, takový tepelný spád, že když je na chladiči 86, tam na motoru může bejt klidně 110.... Rešeníse spínačem na chladiči se dá přivřenýma očima tolerovat, pokud jsou hned vedle a té hadice mezi motorem a chladičem je třeba půl metru, ne 4 metry...
Takže řídit se to musí podle teploty motoru, kdy když motor začne stoupat na teplotě, ventilátor sepne, zvýší tepelný spád chladiče a do motoru přijde chladnější voda a teplota motoru se sníží.. Když už je to čidlo an chladiči, ale jsou vedle sebe, dojde tam sice k výkyvu, ale zpoždění je malé a dá se to uchodit... Pokud jsou od sebe 4 metry, tak je zpoždění takové, že když to dojde k čidlu, je už často vymalováno a vaříš... Ona se ta voda v tom systému taky netočí žádným velkým fofrem a dokářžeš si představit, jak dlouho potom trvá, než oběhne maraton ev š120.. To jsou řádově minuty...
I proto se dneska řídí sahary rovnou z řj, protože to reaguje okamžitě na zvýšení teploty motoru a teplota motoru je zásadní i pro řízení spalování a emisí...
Jirka4137 píše: Sjezdil jsem s Rapidem půl Evropy a jediná závada bylo opotřebené těsnění ve hlavním spojkovém válci. Jako u těch stopětek asi ano ale u Favorita? To jsem nezažil. Měl jsem 89,93 Fáčko a 93 Formana, nic takového neznám. U Rapida jsem žádný ruční spínač na saharu neměl, nebyl třeba.
K Jawám. Nebyl to nikdy Japonec ale nikdy bych neřekl že ty starší byly lepší, právě naopak. Až u 640 to byl krok zpět.1. žádný úložný prostor nebo minimální 2.nepohodlné sedlo. Byly tam ale i dobré věci. Plovoucí kotouč a asi modernější vzhled.
.
Jenže Fáčko je jednak úplně jiný motor ( i když se to na první pohled nezdá) kde jsou všechny nekoncepční problémy vyřešeny a Fávoje úplně jiné auto, které s chlazením nemá problémy až do té doby, než shnije těsnění pod hlavou, což se stane vždy, ale až po letech, což je dáno všem Opendeck motorům...
SkotyCZ píše: To můj tatík má zase eskapády s duchovním nástupcem 120 - Felicii. Prasklo těsnění pod hlavou, brutálně. Takže praskl chladič, nejspíše i topení a expanzka. Ničeho si nevšiml, až když mu na červené bouchla expanzka. Takže buď opravit, dát už asi 4. motor nebo do hutí.
Při tahání se porouchalo i moje auto, vypadlo táhlo které tahá za zámek a neotevřu si dveře. Prostě blbej den.
Vsrat se na to, pokud to nechal zajít takhle daleko, je nataženej blok a nebude to dobrý už nikdy...
Podložíš vložky, vepředu je moc a vzadu málo... Tak se na to přijde...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milos1 píše: Ověřená kopie veřejné listiny
Je to hrozně dlouhý tak sem dám jenom tu pasáž o ověřené kopii:
1.4 Kopie a ověřené kopie
Zcela specifickým problémem je uplatnění „veřejnosti“ a tedy i presumpce pravosti a
správnosti u kopií veřejných listin a u ověřených kopií veřejných listin. Veřejnou vírou je
nadán pouze originál veřejné listiny, nikoli již její kopie. Bude-li kopie veřejné listiny
opatřena ověřovací doložkou, bude situace lehce odlišná. Ověřovací doložka představuje
prohlášení státního orgánu o shodě opisu nebo kopie s předloženou listinou. Sama kopie
listiny či její opis tedy svůj soukromý charakter nezmění, ale jejich součástí se nově stane
veřejná listina v podobě ověřovací doložky. Účinky veřejné listiny dle OSŘ nebo dle SŘ se
však vztahují pouze k ověřovací doložce, nikoli k listině, jejíž je součástí.
Jenže Fáčko je jednak úplně jiný motor ( i když se to na první pohled nezdá) kde jsou všechny nekoncepční problémy vyřešeny a Fávoje úplně jiné auto, které s chlazením nemá problémy až do té doby, než shnije těsnění pod hlavou, což se stane vždy, ale až po letech, což je dáno všem Opendeck motorům...
Více na: https://www.motorka...=102467&pgr=3778
Copyright © Motorkari.cz
Souhlasí ale někdo přede mnou psal že problém s chlazením byl i u Favorita. Nebyl jen jednou jsem měnil na 89 termostat ale to už je hrozně dávno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Nechápeš tu funkci. Nechápeš ten problém, jen vidíš důsledky..
U aut se vstřikováním, často neřídí saharu další čidlo, ale to jedno jediné teplotní čidlo vody pro ř.j.
Je totiž úplná píčovina spínat dle teploty na chladiči, když jde o teplotu motoru a ještě když je kilometr daleko.. Základní provozní teplota motoru š742 je 80st.. čidlo bylo na 86, jenže na tej trubce nastane, obzvlášť v zimě, takový tepelný spád, že když je na chladiči 86, tam na motoru může bejt klidně 110.... Rešeníse spínačem na chladiči se dá přivřenýma očima tolerovat, pokud jsou hned vedle a té hadice mezi motorem a chladičem je třeba půl metru, ne 4 metry...
Takže řídit se to musí podle teploty motoru, kdy když motor začne stoupat na teplotě, ventilátor sepne, zvýší tepelný spád chladiče a do motoru přijde chladnější voda a teplota motoru se sníží.. Když už je to čidlo an chladiči, ale jsou vedle sebe, dojde tam sice k výkyvu, ale zpoždění je malé a dá se to uchodit... Pokud jsou od sebe 4 metry, tak je zpoždění takové, že když to dojde k čidlu, je už často vymalováno a vaříš... Ona se ta voda v tom systému taky netočí žádným velkým fofrem a dokářžeš si představit, jak dlouho potom trvá, než oběhne maraton ev š120.. To jsou řádově minuty...
I proto se dneska řídí sahary rovnou z řj, protože to reaguje okamžitě na zvýšení teploty motoru a teplota motoru je zásadní i pro řízení spalování a emisí...
Myslím, žes ten princip špatně pochopil. Termostat počítá s tím, že dosáhne-li motor požadovanou teplotu, pustí do motoru chladnější vodu z chladiče. A termospínač hlídá, aby ta voda právě byla chladnější. A hlavně primárně se počítá s tím, že chladič se ochlazuje náporem a tu teplotu reguluje termostat. Úplně stejně jako regulace topení, akorát obráceně. Teplotu reguluje termostat a teplotu otopné vody buď reguluje termostat na kotli nebo ekvitermní regulace.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 31.01.2024 07:33:41
DesperateDan píše: Je to hrozně dlouhý tak sem dám jenom tu pasáž o ověřené kopii:
1.4 Kopie a ověřené kopie
Zcela specifickým problémem je uplatnění „veřejnosti“ a tedy i presumpce pravosti a
správnosti u kopií veřejných listin a u ověřených kopií veřejných listin. Veřejnou vírou je
nadán pouze originál veřejné listiny, nikoli již její kopie. Bude-li kopie veřejné listiny
opatřena ověřovací doložkou, bude situace lehce odlišná. Ověřovací doložka představuje
prohlášení státního orgánu o shodě opisu nebo kopie s předloženou listinou. Sama kopie
listiny či její opis tedy svůj soukromý charakter nezmění, ale jejich součástí se nově stane
veřejná listina v podobě ověřovací doložky. Účinky veřejné listiny dle OSŘ nebo dle SŘ se
však vztahují pouze k ověřovací doložce, nikoli k listině, jejíž je součástí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Edit: Teplotní snímač, termostat, palec do rozdělovače, fajfku, metr VN kabelu, svíčku, indučku a pár blbin jsem za sedačkama vzadu samozřejmě vozil, ale potřeba za těch sto tisíc co si pamatuju nebyly.
Naposledy editováno 31.01.2024 08:42:32
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Je to dovoz a mám k autu veškeré původní doklady , jak z DE tak i ze Švýcarska kam se potom původní majitel na důchod přestěhoval.
Naposledy editováno 31.01.2024 08:35:05
DesperateDan píše: Elevator: Ta ověřená kopie velkého TP by nebyla určena pro STK nebo magistrát. Bylo to myšleno tak, že pokud bych to auto ( skoro veterán ) prodával nebo jel na STK a tam by si ho nechali, abych měl důvěryhodnou kopii pro případného kupce.
Je to dovoz a mám k autu veškeré původní doklady , jak z DE tak i ze Švýcarska kam se potom původní majitel na důchod přestěhoval.
Na STK techničák rozhodně neodeberou.
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
https://autobible.eu...&dop_id=25705484
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Asi bude pravda co mu kdysi řekli při garanční prohlídce ve značkovém servisu v Telči - a to bylo auto sotva zajeté : asi máte horší kus, výroba není naprosto přesná a existují perfektní , ale i horší auta...dnes už je to jedno, na moje ježdění Š 120 stačí.
Kvíz : devět z deseti. Tu Tatru jsem určil jako 77 a ona je to prý 87. Docela bych se přel, že to je opravdu 77 a v kvízu je chyba. Nejsem ale vševědoucí a i když v předválečných, obzvlášt' čs. autech si hodně věřím, mýlit se můžu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: Myslím, žes ten princip špatně pochopil. Termostat počítá s tím, že dosáhne-li motor požadovanou teplotu, pustí do motoru chladnější vodu z chladiče. A termospínač hlídá, aby ta voda právě byla chladnější. A hlavně primárně se počítá s tím, že chladič se ochlazuje náporem a tu teplotu reguluje termostat. Úplně stejně jako regulace topení, akorát obráceně. Teplotu reguluje termostat a teplotu otopné vody buď reguluje termostat na kotli nebo ekvitermní regulace.
matláš pojmy s dojmy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Je vidět, že ani testy nedělají neomylní lidé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Haluz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: matláš pojmy s dojmy.
Může někdo kdo má základní povědomí o MAR, vysvětlit Pechovi, že spínat ventilátor sahary termospínačem na hlavě motoru je píčovina?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
https://search.sezna...cId=fda096742f83adae
Naposledy editováno 31.01.2024 19:12:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: Může někdo kdo má základní povědomí o MAR, vysvětlit Pechovi, že spínat ventilátor sahary termospínačem na hlavě motoru je píčovina?
Co kdyby ste šli do prdele oba dva?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kuba350 píše: Co kdyby ste šli do prdele oba dva?
Zvlášť když poslední mrd, co měl spínač na chladiči byla Felicie a to jenom proto, že to zdědila po favoritů a ten to měl proto, že se ze začátku dělal s karbcem...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |