paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kontrolka F1
Zdravím pánové.Potřebuji poradit.Snažil jsem se to najíd,ale marně.Mám 929rr cca od března.Nikdy žádný problém až ted nastal.Při otáčkách na volnoběh mi občas problikne kontrolka F1 a pak když už mám teplotu kdy spíná větrák tak mi taky problikává.Zkoušel jsem i propojovat kabelem a bliklo to jen jednou dlouze a pak 8krát.Nejsem zkušený a proto zda by mi někdo neporadil co stím mám dělat a na co se mám podívat a kam?Anglicky neumím a proto i v manuálu nevím co to hlásí za chybu.Přidal jsem štelovacím šroubem pod nádrží otáčky aby to neproblikávalo a nevím zda je to řešení.Věřím že je tu hodně šíkovných lidí co mi poradí.
Děkuju za odpovědi.

Uzavřeno 04.03.2013 v 10:31 uživatelem Fireblade77

1 reakcí na tento příspěvek Kontrolka F1

Skvělá odpověď, děkuji! 5.9.2012 v 09:45 | Nahoru | #1
Předně...je to FI(Fuel Injection), ne F1
Pokud to bliklo 8x je to něco se senzorem škrtící klapky...
Mrkni na něj, jestli třeba není jen uvolněnej konektor (to by i odpovídalo tomu, že to blikne občas), nebo není zaoxidovanej...

Kontrolka F1

Skvělá odpověď, děkuji! 5.9.2012 v 14:12 | Nahoru | #2

Kontrolka F1

Skvělá odpověď, děkuji! 5.9.2012 v 20:07 | Nahoru | #3
jednička je MAP senzor- manifold absolute pressure sensor- snímač absolutního tlaku v sání.

1 reakcí na tento příspěvek Kontrolka F1

Skvělá odpověď, děkuji! 5.9.2012 v 20:13 | Nahoru | #4
V zásadě ti podle mé poslední zkušenosti můžu říct, že za tohle mohl laďák, ten vyházel kolrgivi s VFR tyhle chyby...a soudě dle loga, máte stejný výfuk, dokonce. Předtím to prý nedělalo...

Kontrolka F1

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2012 v 07:21 | Nahoru | #5
Jdi po rozpojenejch konektorech...
Potom co je prohlídneš a nejlíp i pročistíš sprejem na kontakty. Resetuj paměť závad a motorku zkus...Pohotovostní přepínač na řidítkách měj v režimu "run". Vypni klíček.
Přemosti diagnostickej konektor,jakobys chtěl vyčíst chybu z paměti. Zapni klíček a poté vytáhni jeden z kontaktů přemostění.Po rozpojení kontrolka začne 5 vteřin svítit. Do těchto 5ti vteřin ho zase zapoj. Pak by měla začít kontrolka blikat. Tím je paměť vymazaná.

Naposledy editováno 06.09.2012 07:27:27

Kontrolka F1

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2012 v 08:14 | Nahoru | #6
Tak příklad s tím kolegou, měl 6 chyb, sundal laďák, vymazal chyby a jezdí bez problémů. Projdi ty konektory, vymaž chyby a projeď to, jestli vyskočí znova, zkus si půjčit origo výfuk, vymazat chyby a projet.

Kontrolka F1

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2012 v 12:23 | Nahoru | #7
restart uděláš propojením konektoru jak jsem psal. Ten je pod sedlem na konstukci podsedlovky. Zkusit to můžeš...
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade Kanister111 10 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 2 10.1.2023 v 13:58 Bogami
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 0 21.11.2022 v 21:01 Bogami
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade Houmr1 0 31.8.2022 v 14:56 Houmr1


TOPlist