paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Demontáž hlavy motoru.
Zdravím

Chci se jen informativně zeptat...
Když demontujete hlavu motoru, tak sundáte ventilové víko a rozepnete rozvodový řetěz? nebo shodíte i hřídele a pak zpátky vše do továrního nastavení 0?

Respektive.., můžu sundat hlavu aniž bych pootočil ventily?

E:
Dotaz 1)
Může být ohlá hlava? E: OK dík, s uhlíkem jdu dopr..

Dotaz 2)
Kdybych chtěl nechat brousit hlavu na magnetce, tak ji musím celou odstrojit, /ventily, hřídele atp../ , ano? nebo to jde udělat pohromadě?

Díky.

Naposledy editováno 04.04.2012 08:30:14

Demontáž hlavy motoru.

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2012 v 07:41 | Nahoru | #1
1) může být prohnutá, po každé demontáži by se měla proměřit a srovnat. S uhlíkem a praskáním to nechápu.

2) hlavy jsem vždy dával na srovnání kompletní, protože po srovnání je dobrá firma vždy natlakuje

Rozvoďák se nerozpojuje, jen shodíš vačky, rozvoďák zajistíš drátkem či provázkem, ať ho pak vytáhneš. Před demontáži hlavy nastavíš vačky na značky, viz. manuál. Při montáži opět namontuješ na značky, jen nesmíš samozřejmě hnout klikou. Žádná věda na tom není.. Když jsem jako student neměl prachy, tak mi taky nezbylo než to dělat sám, bez jakýchkoliv zkušeností a světe div se, motorka jezdila dále

Naposledy jsem to dělal u auta..

Demontáž hlavy motoru.

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2012 v 07:42 | Nahoru | #2
No aby si zase mohl příště založit další téma tak postup: Vypustit vodu, sundej víko, povol napínák rozvoďáku, povol opatrně a postupně domečky vaček, vačky ven. Pak hadice od chlazení. Teď můžeš povolit šrouby hlavy. Tu sundáš a pak si na stůl poskládej hrníčky,podložky,pružiny a ventily v tom pořadí jak byly a pak zase na to samé místo zpět! Kup si nový těsnění pod hlavu - počítám tak 1600 kč. Když to máš dole,tak i gufírka ventilů - to bude dalších 1600 kč. Pak kouknout na ventily a sedla. To je takovej obecnej návod. Snad jsem na nic nezapomněl. Tak hurá do práce

Demontáž hlavy motoru.

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2012 v 10:24 | Nahoru | #3
Když sundáš hlavu,tak budou ventily zavřený,neboť je tam tlačej pružiny. Takže sami se nepootočí. Když jí budeš nechávat brousit - to jen v případě,že je fakt křivá. Takže nejprve důkladně změřit! Když bude KO,tak odstranit půlměsíčky na ventilech a tím se uvolní a můžou ven. Jestli to budeš takto dělat,tak opravdu doporučuju dát si záležet a měnit i ty gufírka, zabrousit sedla atd. prostě udělat takovou lehčí GO vršku. Pak to neprodávat a máš na 10 let zase pokoj. V materiálu a práci (za broušení a zabroušení sedel) počítej tak 5000 kč,ale vyplatí se to.

Demontáž hlavy motoru.

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2012 v 11:39 | Nahoru | #4
Jo vidíš. Zapomněl jsem napsat,že většou je za hlavu chycenej motor,takže musí ven Vačky ani nemůžeš nedat správně na místo. Časování si pohlídáš přes značky na vačkových kolech, počet dílků retětu mezi zuby a natočením kliky na značku. Jen při zpětné motáži vaček opatrně s domečkama. Nejprve je namazat olejem a při dotahování opatrně a pomoz si telěm a opři se do toho. Myslím jako vačku tlačit přes pružinu- né že to budeš jen dotahovat přes domeček a tím ustavovat vačku. Je to všechno hliník a ten toho moc nevydrží.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist