Téma: Harley za jazdy zhasina..
7.12.2011 v 13:11
za jazdy po ubrati plynu a spomaleni sa neda znova pridat,motor zhasina a neda sa dostat do otačok, po zaradeni neutralu na volnobehu ide krasne, ale pri pokuse pridat plyn motor reaguje dusenim až zhasne uplne. Pri znova naštartovani nechyti, len smrdi nespalenym benzinom, ale ked počkam asi minutu tak zasa naštartuje a ide normalne až do chvile, kym sa to zasa všetko nezopakuje,čo je asi pol hodina jazdy. Prvy krat ma moj Haryk zradil po jazde asi štyristo km v totalnom lejaku, myslel som, že po dokonalom vysušeni sa to zmeni, ale robi to stale. Sviečky som menil,myslel som, ze tam bude chyba, prasklina,alebo tak, ale nic. vymenil som aj krokovy motorček, stale nic. Vyčistil som aj škrtiacu klapku, nepomaha. prosim, ak viete, poradte. Diagnostika nevyhodnila ziadnu chybu, takže....Vopred dakujem kazdemu za snahu pomoct..
Naposledy editováno 07.12.2011 14:00:26
Naposledy editováno 07.12.2011 14:00:26
1 reakcí na tento příspěvek Harley za jazdy zhasina..
Problém bude v krmení, jakej konkrétně ale těžko tady zjistíš.
mm-art-airbrush píše: Problém bude v krmení, jakej konkrétně ale těžko tady zjistíš.
V krmeni to asi nebude,ked piše""Pri znova naštartovani nechyti, len smrdi nespalenym benzinom, ale ked počkam asi minutu tak zasa naštartuje a ide normalne až do chvile, kym sa to zasa všetko nezopakuje,čo je asi pol hodina jazdy. "".Takže skôr by som to videl a možno trepnem,na cievky?Predpokladam že ten Harley ma cievky alebo niečo,na ten zmysel.Ak benzin smrdi,znamena že benzin tam ide a ak by bol benzin zly,tak by to neštartovalo lahko a keby to už aj naštartoval,trhalo by to a vôbec by to nešlo dobre.
Takže si myslim,že cievky alebo niečo na ten zmysel.
Kdesi som to čital,myslim že to bolo ale na BMW strankach,podobny problem mal jeden chalan.Podobne priznaky.menil skoro všetko,čo sa dalo.Nakoniec vymenil cevky a bolo po probleme.
Ozaj,kable na fajky by som tiež skusil.Môže to mať aj niekde oxidaciu a nemusiš to vidieť.
Naposledy editováno 07.12.2011 14:54:02
Nemá náhodou haryk čidlo na teplotu motoru?
U buellu tam je a pokud je teplota nebezpečně vysoká, tak nejdřív vynechává snad každý druhý zapálení a pokud se situace nelepší a motor je ještě teplejší následuje vypnutí zapalování úplné...takže jestli neni zakopanej pes někde tam (čidlo hází špatné údaje o teplotě a nebo je v řídící jednotce nastavená špatná teplota pro vypnutí motoru(pokud si s ECM někdo hrál...)). To by i odpovídalo vzhledem k tomu, že se to děje až po nějakém čase (motor se zahřeje) a nastartovat jde zase až po chvíli (motor trochu vychladne).
Každopádně držim palce ať to je prkotina vyřešená za pár minut.
Edit: Ale zase když píšeš, že po vyřazení na neutrál to běží, tak to nevim bo kvůli teplotě by to asi zdechlo i na ten neutrál...
Tak už jedině skříplá odvzdušňovací hadička (nebo ucpanej jinej systém odvzdušnění) od nádrže...klasická banalita co potrápila už mraky lidí :)
Naposledy editováno 07.12.2011 15:39:24
U buellu tam je a pokud je teplota nebezpečně vysoká, tak nejdřív vynechává snad každý druhý zapálení a pokud se situace nelepší a motor je ještě teplejší následuje vypnutí zapalování úplné...takže jestli neni zakopanej pes někde tam (čidlo hází špatné údaje o teplotě a nebo je v řídící jednotce nastavená špatná teplota pro vypnutí motoru(pokud si s ECM někdo hrál...)). To by i odpovídalo vzhledem k tomu, že se to děje až po nějakém čase (motor se zahřeje) a nastartovat jde zase až po chvíli (motor trochu vychladne).
Každopádně držim palce ať to je prkotina vyřešená za pár minut.
Edit: Ale zase když píšeš, že po vyřazení na neutrál to běží, tak to nevim bo kvůli teplotě by to asi zdechlo i na ten neutrál...
Tak už jedině skříplá odvzdušňovací hadička (nebo ucpanej jinej systém odvzdušnění) od nádrže...klasická banalita co potrápila už mraky lidí :)
Naposledy editováno 07.12.2011 15:39:24
Andrejtt> v moto servise jsem dělal. Svůj názor dle tvého popisu jsem řekl. Zda to je něco jiného, těžko to někdo uhádne od PC..leda ten,kdo se už se stejným problémem setkal a to budou lidi, co H-D dělají a ty co znám osobně, ti sem na fórum nechodí.
.
Je to tedy jen muj názor, nemusíš ho vůbec brát v zřetel.
.
Každopádně držim palec, ať to vyřešíš bez nutnosti odvážet motorku do servisu.
.
Je to tedy jen muj názor, nemusíš ho vůbec brát v zřetel.
.
Každopádně držim palec, ať to vyřešíš bez nutnosti odvážet motorku do servisu.
Andrejtt> diagnostika by to ukazat mela(civka,popr vynechani svicky to vse umi...jak primar tak sekundar) pokud to nebude ecm nebo sensor kliky.....jinak hledat mech zavadu(filtr u cerpadla v nadrzi,popr mikroprasklina v tech husich krkach co to propojuji...nemusi to souviset s tim destem a jak to popisujes tak jsem se s touto zavadou setkal),napoj si manometr na vystup z nadrze a kdyz to natlakuje(zapnuti spinacky a run) tak tam musi byt 4 atm.Nevim jakou diagnostiku jsi pouzival moje zkontroluje vse krom tech dvou veci co jsem psal vyse.
2 reakcí na tento příspěvek Harley za jazdy zhasina..
Chlapi.Benzin by som asi vylučil,ked samotny majitel tvrdi,že mu smrdi benzin pri opätovnom štartovani.Skôr by som to videl na tu elektriku.Mna napadli tie cievky alebo je možne aj kable do sviečok.Každopadne ti to dignostika skutočne nemusi načitať,ako zavadu,pokial sa ta samotne zavada nevyskytne.Vtedy by bolo najlepšie mať pri skušobnej jazde tu diagnostiku,no to už si musiš zariadiť.Začal by som určo,od tych najjednoduchejšej veci.Kable ku sviečkam,potom cievky a tak dal a tak dal .Daj ale vedieť,ak zistiš čo to bolo.Do buducna to možno niekomu pomôže.Držim palce .
ta jednotka si ty zavady pamatuje klidne dva roky...kazda se da v historii najit...zmeril bych tlak a musi ho to drzet,jakmile to nema ty ctyri atm tak to spatne prasi smes je chuda a nezapali ji ve spravnou chvili(nedostatecne se stlaci) a nasledne vyfoukne zbyle pary to znamena smrdi benzin presto je to bez smesi,netvrdim,ze to tim bude,ale mel jsem dva stejne pripady na dilne(delam jen hd)mikro prasklina na vnitrnim skrkalu v nadrzi...studeny to dela mene cim je to teplejsi tak se to zhorsuje.
black333> Tož je jasný, že tam jde,pokud ale smrdí asi jde i tam,kam nemá, nebo ho tam může jít moc.... chtělo by to vidět. Tím krmením jsem myslel obecně nějakou chybu v přípravě směsi a její cesty do spalovacího prostoru... tam zkrátka bych hledal jako první.
"Pri znova naštartovani nechyti, len smrdi nespalenym benzinom, ale ked počkam asi minutu tak zasa naštartuje a ide normalne až do chvile, kym sa to zasa všetko nezopakuje,čo je asi pol hodina jazdy" - v tématu o Yuki SPT 350 jsem přesně tohle popsal, bohužel ho geniální VlastaPlamínek jako novopečený admin celé smazal... byla tam spousta užitečných tipů, návodů atd.
Zpět k HD - netušil jsem, že to amík, který zadal výrobu do Číny, zkopíroval takhle dokonale Nemáš na mašině vstřiky a ŘJ Delphi? Vyměnil jsem za asistence ochotného servisáka VŠECHNO na vstřikování, relé spínající čerpadlo v nádrži atd. a NIC nepomohlo, motorka se vypínala po zahřátí po pár desítkách km, pak po jednotkách km, pak už třeba 2x za minutu. Pořád jsem hledal nějakou součástku, která se přehřívá, přidal jsem si resetovací spínač na napájecí kabel ŘJ, nepomohlo nic, než jsem víceméně náhodou sáhl na faston přívodu k zapalovací cívce a on byl uvolněný. Vyměnil jsem ho za ekvivalent z mého starého BMW a od té doby ANI JEDNO rozsvícení červené kontrolky se zastavením motoru.
Můžeš mít problém jinde, ale určitě nezaškodí pohýbat všemi konektory mezi ŘJ a zbytkem motoru, protože jsou to jen plíšky, které se mohou vyviklat a ŘJ evidentně počítá závady typu "odpojení zapalovací cívky/přerušení vodiče" a jakmile napočítá do "X", tak prostě motor vypne.
Zpět k HD - netušil jsem, že to amík, který zadal výrobu do Číny, zkopíroval takhle dokonale Nemáš na mašině vstřiky a ŘJ Delphi? Vyměnil jsem za asistence ochotného servisáka VŠECHNO na vstřikování, relé spínající čerpadlo v nádrži atd. a NIC nepomohlo, motorka se vypínala po zahřátí po pár desítkách km, pak po jednotkách km, pak už třeba 2x za minutu. Pořád jsem hledal nějakou součástku, která se přehřívá, přidal jsem si resetovací spínač na napájecí kabel ŘJ, nepomohlo nic, než jsem víceméně náhodou sáhl na faston přívodu k zapalovací cívce a on byl uvolněný. Vyměnil jsem ho za ekvivalent z mého starého BMW a od té doby ANI JEDNO rozsvícení červené kontrolky se zastavením motoru.
Můžeš mít problém jinde, ale určitě nezaškodí pohýbat všemi konektory mezi ŘJ a zbytkem motoru, protože jsou to jen plíšky, které se mohou vyviklat a ŘJ evidentně počítá závady typu "odpojení zapalovací cívky/přerušení vodiče" a jakmile napočítá do "X", tak prostě motor vypne.
assassin píše:
u suzuki je jeste obvykle ze dojde k poskozeni snimace polohy skrtici klapky.. tzn neodpovida jeho odpor tomu jak je otevrena klapka fyzicky a jednotka tam leje moc nebo malo benzinu.. tohle bych tady asi vyloucil.. ale to jen tak pro inspiraci.
tu možnost bych uplně nezavrhoval, nevim jak to maji řešený klasický Harleye, ale u Buellu (do roku 2008) se musí sem tam provést reset polohy škrtící klapky...nic složitýho pokud máš soft...
Ale vyloučil bych to spíš z důvodu že píše, že s tim byl na diagnostice...a reset polohy je 1. věc co by měli udělat ať už stim chtěj dělat cokoli.
Naposledy editováno 08.12.2011 08:44:14
1 reakcí na tento příspěvek Harley za jazdy zhasina..
ja mel v predeli kable ke svickam na buliku toz nevim ty jsi menil??? jeden byl nalomeny utrepany sem tam sel sem tam ne.... na volnobeh to fungovalo..
Naposledy editováno 08.12.2011 11:54:30
Naposledy editováno 08.12.2011 11:54:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na H-D Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... | Drucko | 11 | 21.4.2021 v 21:42 zolikvtx |
Aretace plynové rukojeti [1, 2] Harley Davidson FLSTI Heritage Softail | Číkus | 43 | 16.5.2010 v 17:24 Číkus |