Co je mi jasný?
- Že je to těžkej autobus s kterym se asi budu dost rvát.
- Že chci rok minimálně 93.
- Že je to vesměs bezporuchovej držák.
- Že je celkově motorově hodná a přívětivá.
- Že rám neni nic moc a na nějaký extrasportovní kravení to nebude.
- Že spotřeba bude od 5ti do 11ti litru.
V čem se názory liší a tudíž v tom mam guláš (tim pádem prosim o vysvětlení).
- Kolik sakra vlastně váží? Všude se píše něco jinýho. Od 240 do 280ti kg váhy se všim všudy)
- Jak jsou na tom brzdy? Jeden píše perfektní, jinde už jsou špatný?!
- Jak to je s onou vahou a tim pádem i ovladatelností? Má s tim normální člověk (185cm/75kg) šanci slušně zápasit a to jak na místě tak za jízdy? Mam z toho celkem hrůzu.
- Jak je to s tim že žere olej? Je jasný že záleží i na stavu motoru ale jeden píše že nežere vůbec, jinej že žere moc.
Promlouvám tak spíš k těm jednotlivcům který s touhle mašinou měli co kdy do činění a ujeli na ní nějakej ten km a tak podobně ...
2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
Že by tomu VFR ujelo, to je blbost, akorát je obratnější, bo není takovej autobus.
Z eFka jsem šel na 929RR a to už je dost dobře nesrovnatelný
Mám jednu fotku v profilu
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
edt pismenka...
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
2-urcite bych sel do rocniku 94 a vejs maji dualni vrzdovy system a ty brzdy jsou prikladny...
3-vaha je kolem 270kg ovladatelnost ok ale ja osobne bych na tvem miste volil BlackBirda
4-olej to nezere pokud to neni nejaka vrazda... To je Honda....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
Na lak moc nekoukej, bylo to na předváděčky naší lakovny. Jinak je tohle byl rok ruším 92. Motka měla natočeno 148 900KM!!! když od nás odjížděla (při koupi měla 29tis).
K Tvým otázkám:
- Kolik sakra vlastně váží? Všude se píše něco jinýho. Od 240 do 280ti kg váhy se všim vším všudy: Nu v TP 246Kg
- Jak jsou na tom brzdy? Jeden píše perfektní, jinde už jsou špatný?!-No brzdy nejsou nic světobornýho, ale rozhodně nemůžu říct, že by to nebrzdilo, na svá léta brzdí fakt dobře, pravda je, že dávali pancířové hadičky a o celou motku se dobře staralo.
- Jak to je s onou vahou a tim pádem i ovladatelností? Má s tim normální člověk (185cm/75kg) šanci slušně zápasit a to jak na místě tak za jízdy? Mam z toho celkem hrůzu- no já mám teda 198cm a 108Kg, nicméně to jsem před tím určitě neměl, za jídy Tě až překvapí jak se ta mašina dobře ovládá, na svůj věk je dost hravá,a určitě s ní můžeš jet i celkem ostře do nějakých serpentýn, 1. co Tě zastaví bude centrál!.
- Jak je to s tim že žere olej? Je jasný že záleží i na stavu motoru ale jeden píše že nežere vůbec, jinej že žere moc - nevím jak ostatní, ale nám motka začala žrát olej kolem 90tis, přetěsnilo se a byl pokoj!
- Že je to vesměs bezporuchovej držák-popíšu Ti závady který jsme za těch Xtisíc měli (nepočítám x výměn olejů, pneu atd..) 1. těsně před prodejem odešlo relé startéru (cca 460Kč ) Již zmíněná spotřeba oleje, ložisko v předním kole a náhon tacho a dále nám začala téct kapalina z hadičky na ovládání spojky - to je vše, co na motce zlobilo myslím si, že je to zářný příklad dokonalosti Hondy
Problém, který jsem spozoroval, je chlazení, projíždět s ní ucpaným městem v létě bylo hrozný peklo a nejen pro motku
No co k rámu, když jedeš fakt střelbu na max motorky, tak cítíš oproti novějším strojům takovou nejistotu v zatáčkách, nicméně klid na rovinkách i při rychlostech 180+ jí může závidět dost motorek s napřiklad trubkovým rámem.
Chtěl jsem Ti sem dát video, které jsem kdysi natáčel (top speed) jenže jsem ho už na zkouknito.cz nenašel .
Co se spotřeby týče, tak to Ti fakt neřeknu, protože jsem jí nikdy nepočítal, ale myslím, že to bude 5L+. Co se týče výkonu a zátahu: Nástup výkonu je naprosto vyrovnaný a nikde není žádný skok, i po takovém počku KM jela jak z praku a 240Km/h s ní nebyl žádný problém, komfort i na té nejhorčí silnici 3. třídy Ti nedopřeje ani leckterý novodobý cesťák.
Motorka zcela klidná a vyrovnaná, i bez nějakých laďáků má krásný zvuk a rozhodně, Tě nikdy nikde nenechá!
Klady: Výdrž všech dílů, přijatelná spotřeba, kultivovaný chod motoru, perfektní ochrana proti větru, stabilita, celkový jízdní komfort(posez jak pro jezdce tak spolujezdce i bočními kufry), dostatečný výkon, nenáročnost na servis.
Zápory:Z důvodu špatného přívodu vzduchu časté přehřívání, z důvodu kapalinového ovládání spojky ´´ztuhlá´´ páčka při teplotě pod 8°C, brzdy spíš lepší průměr, pro menší jedince váha (otáčet mašinu na místě a nedej bohu někde na malém kopečku je mazec).
Snad jsem na nic nezapoměl, kdyžtak provedu Edit
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
...jinak kdybys chtel VFR, opravdu tak moc lpis na 800? Kamos tedka nedavno koupil 750(r.v.1997) v luxusnim stavu za 40 a co jsem na ni jel, tak je to super motorka, nemit Daytonu, hnedka bych ji bral! stejne peknou koupil
edit: tedka koukam na psany hmotnosti a Fko(232kg) ma psanou suchou hmotnost o 5kg vic jak FJcko, takze muzes pocitat skoro 260kg urcite, FJcko ma az 255kg natankovany a nema vodu, to samy Daytona, psana 225kg, ale v praxi s vodou, olejem a natankovanou nadrzi ma 250kg)
Naposledy editováno 21.10.2011 09:54:56
Jasný že vysoká hmotnost limituje rychlý překlápění ve vlásenkách, ale to je pak otázka, co kdo od motorky čeká, jestli braní každý zatáčky na koleno nebo pohodlný rychlý cestování s bagáží a spolujezdcem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
moucan píše: Coolasice> Jak píšeš bude to o člověku, vesměs obě motky daj stejně 270km/h co sem koukal na videa. Mě jde spíš o tu váhu, z tý mam strach. VFR by ještě nebyla taková darda ale z CBčka co má 185kg cca se všim všudy přeskočit na 240 to bude mazec a myslim že budu skřípat zubama. A regulátory, to je holt u hondy ohraná písnička ...
pokud to mas na cestovani vahu nemusis moc resit. Bude to neprijemnykdyz zastavis skopce na prachu.. jak to klouze blbe se s tim otaci.. ale kdyz to vis, tak se na to vys-res a zastavis si tak aby sis vyhovel.. Na cestovani naopak je tezka motorka nalozena bagazi stabilnejsi, protoze 60kg bagaze neni skoro pulka hmostnostiu ale treba jen ctvrtka. Na starym litru se dalo jezdit VELICE rychle..! A svyho casu i brzdilo slusne.. pokud nebudes porovnavat s dnesnima supersportama.. Ale na cestovani urcite dostatecny. Mam doma Kawu z roku 86, natankovana skoro 290 kg a neni s tim problem ani pri mych 71 kg. Blby je ale kdyz treba ve 20 kmh zastavis na fleku napr pri preklapeni. To se lehko stane ze ti spadne na zem po tecne a ty kila prostre nejde udrzet..leda dat pod ni nohu.. ale na to se asi radej vys-res.. ono ten hrkanec taky ta kost nemusi ustat..
Pokud ji chces na cestovani zvaz jeste povoleny zatizeni, mam pocit ze ve starych testech kritizovali ze na cestak je zatizeni smesny, ca 180 kg.. coz je pro dva lidi s bagazi malo.
Kazdopadne u tak stary motorky pujde jen o to najit dobrej nevylitanej kus.. a sance ze bude drzet je i tak 50:50... je to jak s bonbobierou.. nevis co je tam za bonbony dokud to nerozbalis.. ..ale principielne muzes poridit stroj na kterym nalitas dalsich 70 tkm bez jedinyho problemu
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nehází jiskru Honda CBR 1000F | PetrWolfram | 4 | 9.5.2024 v 16:25 grooll |
Drážky na kufry Honda CBR 1000F | LudekKautsky | 7 | 21.9.2023 v 00:23 cugy |
Kvalitní servis Honda nebo kdo se t... Honda CBR 1000F, Honda CB 1000F, Honda CBR 500, Hond... | djpajovka | 4 | 23.10.2022 v 03:55 finekohana45 |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Cbr 1000 F napínák rozvodového řetě... Honda CBR 1000F | Cožík | 3 | 3.9.2022 v 10:34 Ondroskok |