Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.
Máme první termín
Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018
Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz
Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .
Karel V. "Chippman"
Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Blesk90 píše: Mr.Dreamer> no asi ne skůtr ale po nějaký polemrdalce pokoukávám dlouho :D
Tím myslíš enduro? Já jsem právě uvažoval, jak si zařídit vozový park, protože s tou mou je mi líto jezdit rovně, abych si zbytečně neojížděl gumy, takže výsledek je, že nikdy nejedu jen tak vyhlídkově po okolí, nikdy nejedu pokud není slušná teplota a čistá a suchá silnice, tejně tak mi chybí enduro, tak jsem uvažoval, jestli je enduro použitelné i na to běžnější ježdění. Problém by asi byly gumy, protože pořádné špalky na silnici nic nenajedou a s něčím, co má velký nájezd si zase v terénu nezajezdím, tak mě napadlo pořídit si gumy na cenduro a gumy na čisté enduro, a dva páry kol, ale všude čtu, že to pak beztak nebudu měnit, což mi popravdě připadá reálné, obzvlášť třeba v zimě, pokud, jako dnes, nebudu mít vytápěné místo, kde to prohodit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Blesk90 píše: Mr.Dreamer> Nene, myslím plnokrevnou cross... zahučet do lesa na louku, dráhu atd... s tím se dá jezdit za každýho počasí. přemýšlel jsem o nějaké starší Yamaze YZ 450 F.... nebo suzuki 250F
Aha, tak to já ne, chci prostě motorku, se kterou se prostě mohu rozhlédnout po krajině, vybrat místo a prostě tam dojet. Trati mě moc nezajímají a tempo spíše pohodovější, ale hodně kilometrů mimo silnice, takže ten podvozek na krosce by mě vytrestal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Blesk90 píše: Mr.Dreamer> právě, že ne, vždyť je to jako gauč no já to ted okusil, měl jsem doma na den YZ 450F a fakt mně to nadchnulo! Pravdou je, že my tu máme samej les a louky, takže to vytáhnu z baráku a zmizím do lesů na celej den.
No nevím, když porovnám podvozky endura a crossky, tak je to nesrovnatelné. To enduro pode mnou pracuje, za mě pracuje. Já se tam vezu, na výjezdu často nevím, proč jsem to vlastně vyjel, prostě jako by se motorka vždy přizpůsobila, na čem jede, já jen občas zmáčknu nějakou páčku, otočím plynem, řídítky. Samozřejmě, nadřu se, nabiju si, ale prostě tak ta motorka působí. Na krosce to dělám sám, je pevná, jistá, ale je to na mě, abych jí vedl, abych jí srovnal, je neklidná, neposedná, nedokážu si představit jet na tom třeba 4 hodiny v kuse, to by mě snad ani nebavilo, také bych to pravděpodobně nezvládnul fyzicky.
Prostě to určení mi přijde naprosto rozdílné, to už si je podobnější cenduro se sportem. Vypadá to stejně, ale jsou to úplně jiné stroje.
Neni to do velkyho bahna (je to trialka, vzorek se moc necisti ani v bahne moc nezabira, predni blatnicek je nizoucko, snadno se zanese) ale i tak projede skoro vsechno a skoro vsude. Trening na balanc je to naprosto uzasnej. Kaslu na nejaky lepivy trialovy gumy, jezdim ty pirelky homologovany na silnicci co na tom byli, a jsem MOC spokojenej.
Edit: Vykon mi VUBEC nechybi, 8 semiku je az az ;-D zato uz sem asi 100x dekoval bohu ze to vazi jen 80 kilo, a da se to svepomoci dostat skoro odevsud. Clovek se pak neboji zkouset veci co by ho se 120+ kilo vazici motorkou ani nenapadli
Naposledy editováno 09.02.2015 15:00:25