A nejlépe rovnou s fotkou! A úplně nejlíp fotku před a po úpravách.
Naposledy editováno 07.05.2009 07:16:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
kodlisko>To je něco jako mánie sbírat pokémony že ty karbonové díly?
Jo! To je hlavní sport každého majitele Ducati , navěsit na to pokud možno co nejvíc karbonu - a kdo ho bude mít nejvíc - ten je největší borec a získává obdiv ostatních Ducatistů! Ne, prostě to k těm strojům patří, a komu se karbon nelíbí, ten si ho tam dávat nemusí , n'est-ce pas? (Hodiny sledování Hercula Poirota se konečně vyplácí...) Jinak já začínám pomalu od zadu - karbonový laďáky - karbonovej kryt svodů, pak příjde karbonovej airbox nejspíš , a nebo nejdřív karbon blatníky, jo a taky by to chtělo karbonovej Ducati tankpad a kryt kolem spínačky z karbonu - holt karbonu není nikdy dost , a u Ducati to platí dvojnásob...
Ale teď jsem hlavně našel v bazaru nádherný pětipaprskový Marchesini , a mám takovej pocit jako že je prostě musím mít doma , kuwa proč jen za ně chce tolik peněz! Fakt docela pěkný , sice jsem si říkal, že k 916 se víc hodí origoš třípaprsky, ale těmahle bych taky určitě nic nepokazil co? No ještě uvidíme jak to bude...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
DMC.motobiker>Jo! To je hlavní sport každého majitele Ducati , navěsit na to pokud možno co nejvíc karbonu - a kdo ho bude mít nejvíc - ten je největší borec a získává obdiv ostatních Ducatistů! Ne, prostě to k těm strojům patří, a komu se karbon nelíbí, ten si ho tam dávat nemusí , n'est-ce pas? (Hodiny sledování Hercula Poirota se konečně vyplácí...) Jinak já začínám pomalu od zadu - karbonový laďáky - karbonovej kryt svodů, pak příjde karbonovej airbox nejspíš , a nebo nejdřív karbon blatníky, jo a taky by to chtělo karbonovej Ducati tankpad a kryt kolem spínačky z karbonu - holt karbonu není nikdy dost , a u Ducati to platí dvojnásob...
Ale teď jsem hlavně našel v bazaru nádherný pětipaprskový Marchesini , a mám takovej pocit jako že je prostě musím mít doma , kuwa proč jen za ně chce tolik peněz! Fakt docela pěkný , sice jsem si říkal, že k 916 se víc hodí origoš třípaprsky, ale těmahle bych taky určitě nic nepokazil co? No ještě uvidíme jak to bude...
pěkný no výfuk mi někdo na monstera prodejte pokud možno do 10 tisíc
kodlisko>pěkný no výfuk mi někdo na monstera prodejte pokud možno do 10 tisíc
Do deseti tisíc seženeš krásný jetý termignoni. Já sehnal výfuky Duc. performance z 900SS ještě za míň a nechal jsem je přebalit a je to. Akorát teda nejsou průchozí, mají v sobě přepážky. Na volnoběh to není žádná hitparáda, ale oporti sériovým Remusům krok vpřed.
A na 916 rozhodně Marchesini. To hned jinak vypadá.
Naposledy editováno 07.05.2010 17:18:34
2 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
Iný je prístup k tuningu na motore,brzdách a vecí s tým súvisiacich - si myslím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
desdro>Obzvlášť 916ka by mala ostať v origo stave,čo sa týka farby rámu,kapot,pôvodných kolies
Iný je prístup k tuningu na motore,brzdách a vecí s tým súvisiacich - si myslím
Ať mě někdo opraví, ale ty jeho třípaprsková kola na 916 stejně nejsou originální, nebo se dělaly černé třípaprskáče?
RomanSS>Ať mě někdo opraví, ale ty jeho třípaprsková kola na 916 stejně nejsou originální, nebo se dělaly černé třípaprskáče?
Na mě to neházej , já to tak už koupil... Jináč to by se snad dalo dát zase zpět do origoš laku ne? I když já vím, už to nebude ono... Nebo si můžu sehnat původní ráfky v origoš laku, ale tohle zatím fakt neřeším , je to asi to poslední co mám v plánu na to kupovat...
kodlisko> Na tvého Monstera seženeš pěkný laďáky i za polovic...
miura>DMC.motobiker> tohle dilema jsem už taky několokrát řešil
Tak to jsem rád že v tom nejsem sám , a jak koukám, tak zatím to u tebe vyhrály původní třipaprsky co? Ona kdyby to byla 996, tak to vůbec neřeším, a jdu hnedka do těch Marchesin , ale takhle nevím no , i když ty svoje neorigoš černé třípaprsky bych si stejně nechal doma na hroší časy, takže vlastně o nic nejde...
desdro> Ale ono to brzdí stále skvěle!!!
1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
takisto sa dobre točia origo kolesá ako "marčesini"
desdro>Obzvlášť 916ka by mala ostať v origo stave,čo sa týka farby rámu,kapot,pôvodných kolies
Iný je prístup k tuningu na motore,brzdách a vecí s tým súvisiacich - si myslím
víš ono nejen ta 916ka. podle mě jsou motorky v origo stavu kolikrát nejhezčí. teda pokud si člověk nepřeje nějakou závodní repliku.
Opakuju podle mě.
Já kdybych nepotřebovala štelovací páčky abych na ně líp dosáhla svýma krátkýma prstama tak bych nechala origoše. a to samý se štítkem. kdyby mi průvan nezvedal zadek ze sedačky a pokud by čištění budíků nehraničilo s masochismem, tak bych na štítek kašlala.
No a když už mě napadly tyhle dvě věci tak to ostaní už se tak nějak svezlo s tím a už vesele dumám kde co poladit stejně jako všichni
teď zrovna řeším jestli dát carbon na ty dvě plastový věci pod sedlo...
co myslíte kluci? dát a nebo nedat?
Naposledy editováno 07.05.2010 20:56:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
Ducatista>Windy> Mno, radost pohledět
Kdybys měla ségru stejně italsky založenou jako seš Ty a byla z našich končin, toš bych aj porušil mou zásadu samotářskýho jezdce a jel se s ňou projet
ach jo to bohužel nemám. Moje sestra by na motorku asi jako řidič nesedla u nás v rodině jsem jedinej šílenec já (taťka ovšem za mlada taky jezdil ale ne na ducati a když jsem tuhla krásku přivezla našim ukázat tak z ní byl nadšenej hihi, myslím že vůbec nelituje že nemá kluka - syna, ale mě )
a když už jsem u toho lítání... máte někdo představu o tom jak se změnil výkon před a po montáži laďáčků? mě by zajímala hlavně ta moje motorka, bo já to s origo laufama netestovala. a hlavně bych to asi zatím nepoznala...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
Pamatuju si, když jsem měl na 748R origo Eprom ale přitom namontovaný Termignoni. Motorka odmítala jet pod 7 tis ot. Cukala, škubala a prskala a dávala najevo že se jí to nelíbí. Se správným Epromem sice nijak extra dole nejede, ovšem nechá si líbit už cca 5 tis ot. Pod 5 tis ale taky odmítá spolupracovat Prostě to chce točit a řadit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
Ducatista>Windy> Malej Monstříček nemá žádný stovky koní, takže laďáčkama jestli máš nějakýho +- 1 koníka navíc stejně nepoznáš. Bez úpravy palivové mapy bych spíš mluvil o úspěchu, pokud se výkon nesnížil, nebo minimálně pokud se nepropadl spodek. Pokud se totiž namontují pouze výfuky, tak výkon ve špičce je většinou o chlup lepší ale na úkor horšího spodku a středu.
Pamatuju si, když jsem měl na 748R origo Eprom ale přitom namontovaný Termignoni. Motorka odmítala jet pod 7 tis ot. Cukala, škubala a prskala a dávala najevo že se jí to nelíbí. Se správným Epromem sice nijak extra dole nejede, ovšem nechá si líbit už cca 5 tis ot. Pod 5 tis ale taky odmítá spolupracovat Prostě to chce točit a řadit
Nebo dát laditelnou jednotku a nastavit celou mapu pto danej kousek,ono eprom taky nic moc a to samé platí o přehrání jednotek univerzální mapou k výfukům.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
Ducatista>Windy> pokud na jednotce nastavíš origo hodnoty, tak samozřejmě to pak bude šlapat i s origo koncovkama
Tak tak a nebo se dá na řidítka přepínač map a jedna bude pro sérii a druhá se odbrzdí pro tu sestavu,co tam dáš(sání,výfuka a podobně)
Murkin>Tak tak a nebo se dá na řidítka přepínač map a jedna bude pro sérii a druhá se odbrzdí pro tu sestavu,co tam dáš(sání,výfuka a podobně)
aaaá to je ono . to mě zajímalo. jestli se dá zařídit to aby to šlo pro obě koncovky.
Děkuju moc
1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
po Vašom:"ty seš vúl jak anděl" - toto sem nedávaj
1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 | mar36 | 21 | 1.4.2024 v 09:40 Juraj22 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S | Ivo7 | 25 | 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |