globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tuning Vašich Ducatek
Tak sem s tím, co všechno jste na svých strojích vymazlili? Pište sem jak úpravy lahodící oku (karbonové díly, lak, atd.), tak i technické úpravy (motor, brzdy, podvozek,...).
A nejlépe rovnou s fotkou! A úplně nejlíp fotku před a po úpravách.


Naposledy editováno 07.05.2009 07:16:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 12:11 | Nahoru | #241

kodlisko>To je něco jako mánie sbírat pokémony že ty karbonové díly?


Jo! To je hlavní sport každého majitele Ducati , navěsit na to pokud možno co nejvíc karbonu - a kdo ho bude mít nejvíc - ten je největší borec a získává obdiv ostatních Ducatistů! Ne, prostě to k těm strojům patří, a komu se karbon nelíbí, ten si ho tam dávat nemusí , n'est-ce pas? (Hodiny sledování Hercula Poirota se konečně vyplácí...) Jinak já začínám pomalu od zadu - karbonový laďáky - karbonovej kryt svodů, pak příjde karbonovej airbox nejspíš , a nebo nejdřív karbon blatníky, jo a taky by to chtělo karbonovej Ducati tankpad a kryt kolem spínačky z karbonu - holt karbonu není nikdy dost , a u Ducati to platí dvojnásob...

Ale teď jsem hlavně našel v bazaru nádherný pětipaprskový Marchesini , a mám takovej pocit jako že je prostě musím mít doma , kuwa proč jen za ně chce tolik peněz! Fakt docela pěkný , sice jsem si říkal, že k 916 se víc hodí origoš třípaprsky, ale těmahle bych taky určitě nic nepokazil co? No ještě uvidíme jak to bude...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 16:10 | Nahoru | #242
DMC.motobiker> tohle dilema jsem už taky několokrát řešil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 17:12 | Nahoru | #243

DMC.motobiker>Jo! To je hlavní sport každého majitele Ducati , navěsit na to pokud možno co nejvíc karbonu - a kdo ho bude mít nejvíc - ten je největší borec a získává obdiv ostatních Ducatistů! Ne, prostě to k těm strojům patří, a komu se karbon nelíbí, ten si ho tam dávat nemusí , n'est-ce pas? (Hodiny sledování Hercula Poirota se konečně vyplácí...) Jinak já začínám pomalu od zadu - karbonový laďáky - karbonovej kryt svodů, pak příjde karbonovej airbox nejspíš , a nebo nejdřív karbon blatníky, jo a taky by to chtělo karbonovej Ducati tankpad a kryt kolem spínačky z karbonu - holt karbonu není nikdy dost , a u Ducati to platí dvojnásob...

Ale teď jsem hlavně našel v bazaru nádherný pětipaprskový Marchesini , a mám takovej pocit jako že je prostě musím mít doma , kuwa proč jen za ně chce tolik peněz! Fakt docela pěkný , sice jsem si říkal, že k 916 se víc hodí origoš třípaprsky, ale těmahle bych taky určitě nic nepokazil co? No ještě uvidíme jak to bude...


pěkný no výfuk mi někdo na monstera prodejte pokud možno do 10 tisíc

(reakce na) Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 17:17 | Nahoru | #244

kodlisko>pěkný no výfuk mi někdo na monstera prodejte pokud možno do 10 tisíc


Do deseti tisíc seženeš krásný jetý termignoni. Já sehnal výfuky Duc. performance z 900SS ještě za míň a nechal jsem je přebalit a je to. Akorát teda nejsou průchozí, mají v sobě přepážky. Na volnoběh to není žádná hitparáda, ale oporti sériovým Remusům krok vpřed.

A na 916 rozhodně Marchesini. To hned jinak vypadá.

Naposledy editováno 07.05.2010 17:18:34

2 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 17:22 | Nahoru | #245
Obzvlášť 916ka by mala ostať v origo stave,čo sa týka farby rámu,kapot,pôvodných kolies
Iný je prístup k tuningu na motore,brzdách a vecí s tým súvisiacich - si myslím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 17:27 | Nahoru | #246

desdro>Obzvlášť 916ka by mala ostať v origo stave,čo sa týka farby rámu,kapot,pôvodných kolies
Iný je prístup k tuningu na motore,brzdách a vecí s tým súvisiacich - si myslím


Ať mě někdo opraví, ale ty jeho třípaprsková kola na 916 stejně nejsou originální, nebo se dělaly černé třípaprskáče?

Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 17:42 | Nahoru | #247
..hmm,pravda,
myslím že čierne sú neorigo stav.

(reakce na) Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 19:11 | Nahoru | #248

RomanSS>Ať mě někdo opraví, ale ty jeho třípaprsková kola na 916 stejně nejsou originální, nebo se dělaly černé třípaprskáče?


Na mě to neházej , já to tak už koupil... Jináč to by se snad dalo dát zase zpět do origoš laku ne? I když já vím, už to nebude ono... Nebo si můžu sehnat původní ráfky v origoš laku, ale tohle zatím fakt neřeším , je to asi to poslední co mám v plánu na to kupovat...

kodlisko> Na tvého Monstera seženeš pěkný laďáky i za polovic...

(reakce na) Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 19:16 | Nahoru | #249

miura>DMC.motobiker> tohle dilema jsem už taky několokrát řešil


Tak to jsem rád že v tom nejsem sám , a jak koukám, tak zatím to u tebe vyhrály původní třipaprsky co? Ona kdyby to byla 996, tak to vůbec neřeším, a jdu hnedka do těch Marchesin , ale takhle nevím no , i když ty svoje neorigoš černé třípaprsky bych si stejně nechal doma na hroší časy, takže vlastně o nic nejde...

desdro> Ale ono to brzdí stále skvěle!!!

1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 19:29 | Nahoru | #250
Jo brzdí,
takisto sa dobre točia origo kolesá ako "marčesini"

(reakce na) Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 20:56 | Nahoru | #251

desdro>Obzvlášť 916ka by mala ostať v origo stave,čo sa týka farby rámu,kapot,pôvodných kolies
Iný je prístup k tuningu na motore,brzdách a vecí s tým súvisiacich - si myslím



víš ono nejen ta 916ka. podle mě jsou motorky v origo stavu kolikrát nejhezčí. teda pokud si člověk nepřeje nějakou závodní repliku.
Opakuju podle mě.
Já kdybych nepotřebovala štelovací páčky abych na ně líp dosáhla svýma krátkýma prstama tak bych nechala origoše. a to samý se štítkem. kdyby mi průvan nezvedal zadek ze sedačky a pokud by čištění budíků nehraničilo s masochismem, tak bych na štítek kašlala.

No a když už mě napadly tyhle dvě věci tak to ostaní už se tak nějak svezlo s tím a už vesele dumám kde co poladit stejně jako všichni
teď zrovna řeším jestli dát carbon na ty dvě plastový věci pod sedlo...

co myslíte kluci? dát a nebo nedat?

Naposledy editováno 07.05.2010 20:56:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 21:02 | Nahoru | #252

Ducatista>Windy> Mno, radost pohledět
Kdybys měla ségru stejně italsky založenou jako seš Ty a byla z našich končin, toš bych aj porušil mou zásadu samotářskýho jezdce a jel se s ňou projet


ach jo to bohužel nemám. Moje sestra by na motorku asi jako řidič nesedla u nás v rodině jsem jedinej šílenec já (taťka ovšem za mlada taky jezdil ale ne na ducati a když jsem tuhla krásku přivezla našim ukázat tak z ní byl nadšenej hihi, myslím že vůbec nelituje že nemá kluka - syna, ale mě )

a když už jsem u toho lítání... máte někdo představu o tom jak se změnil výkon před a po montáži laďáčků? mě by zajímala hlavně ta moje motorka, bo já to s origo laufama netestovala. a hlavně bych to asi zatím nepoznala...

Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 21:27 | Nahoru | #253
Windy> Dej tam co se ti líbí, pokud si původní věci necháš, tak v tom není vůbec problém... Jinak výkon se u stříkačky podle mě ani moc nezmění, možná se jen změní průběh výkonu , pokud chceš větší výkon, tak musíš upravit palivovou mapu , ale možná se pletu, nevyznám se v tom tolik...

(reakce na) Tuning Vašich Ducatek

7.5.2010 v 21:29 | Nahoru | #254

desdro>Jo brzdí,
takisto sa dobre točia origo kolesá ako "marčesini"


Ale marčesini jsou o pár gramů lehčí , a to já nutně potřebuju!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

9.5.2010 v 19:17 | Nahoru | #255
Windy> Malej Monstříček nemá žádný stovky koní, takže laďáčkama jestli máš nějakýho +- 1 koníka navíc stejně nepoznáš. Bez úpravy palivové mapy bych spíš mluvil o úspěchu, pokud se výkon nesnížil, nebo minimálně pokud se nepropadl spodek. Pokud se totiž namontují pouze výfuky, tak výkon ve špičce je většinou o chlup lepší ale na úkor horšího spodku a středu.
Pamatuju si, když jsem měl na 748R origo Eprom ale přitom namontovaný Termignoni. Motorka odmítala jet pod 7 tis ot. Cukala, škubala a prskala a dávala najevo že se jí to nelíbí. Se správným Epromem sice nijak extra dole nejede, ovšem nechá si líbit už cca 5 tis ot. Pod 5 tis ale taky odmítá spolupracovat Prostě to chce točit a řadit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

9.5.2010 v 19:59 | Nahoru | #256

Ducatista>Windy> Malej Monstříček nemá žádný stovky koní, takže laďáčkama jestli máš nějakýho +- 1 koníka navíc stejně nepoznáš. Bez úpravy palivové mapy bych spíš mluvil o úspěchu, pokud se výkon nesnížil, nebo minimálně pokud se nepropadl spodek. Pokud se totiž namontují pouze výfuky, tak výkon ve špičce je většinou o chlup lepší ale na úkor horšího spodku a středu.
Pamatuju si, když jsem měl na 748R origo Eprom ale přitom namontovaný Termignoni. Motorka odmítala jet pod 7 tis ot. Cukala, škubala a prskala a dávala najevo že se jí to nelíbí. Se správným Epromem sice nijak extra dole nejede, ovšem nechá si líbit už cca 5 tis ot. Pod 5 tis ale taky odmítá spolupracovat Prostě to chce točit a řadit



Nebo dát laditelnou jednotku a nastavit celou mapu pto danej kousek,ono eprom taky nic moc a to samé platí o přehrání jednotek univerzální mapou k výfukům.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

9.5.2010 v 21:29 | Nahoru | #257
Murkin> a laditelná jednotka potom funguje jak pro laďáčky tak pro originální koncovky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

10.5.2010 v 21:00 | Nahoru | #258
Windy> pokud na jednotce nastavíš origo hodnoty, tak samozřejmě to pak bude šlapat i s origo koncovkama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

10.5.2010 v 21:08 | Nahoru | #259

Ducatista>Windy> pokud na jednotce nastavíš origo hodnoty, tak samozřejmě to pak bude šlapat i s origo koncovkama


Tak tak a nebo se dá na řidítka přepínač map a jedna bude pro sérii a druhá se odbrzdí pro tu sestavu,co tam dáš(sání,výfuka a podobně)

Tuning Vašich Ducatek

11.5.2010 v 19:51 | Nahoru | #260
jj

Naposledy editováno 13.05.2010 16:36:35

(reakce na) Tuning Vašich Ducatek

11.5.2010 v 20:12 | Nahoru | #261

Murkin>Tak tak a nebo se dá na řidítka přepínač map a jedna bude pro sérii a druhá se odbrzdí pro tu sestavu,co tam dáš(sání,výfuka a podobně)



aaaá to je ono . to mě zajímalo. jestli se dá zařídit to aby to šlo pro obě koncovky.
Děkuju moc

1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek

11.5.2010 v 21:43 | Nahoru | #262
dasik,
po Vašom:"ty seš vúl jak anděl" - toto sem nedávaj

(reakce na) Tuning Vašich Ducatek

12.5.2010 v 17:22 | Nahoru | #263

desdro>dasik,
po Vašom:"ty seš vúl jak anděl" - toto sem nedávaj


Tak nějak toto téma je pro milovníky Ducati a pokochání se nad JEJICH vlastní chloubou

1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek

13.5.2010 v 17:26 | Nahoru | #264
jo pánové zapoměla jsem ještě že mám na Ducince pancéřový hadičky ... jen nevím jestli nejsou náhodou už v základní výbavě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

13.5.2010 v 17:39 | Nahoru | #265
Windy> No podle mě jsou nebo se mýlím? Důležitý je, že tam jsou!

Tuning Vašich Ducatek

13.5.2010 v 18:06 | Nahoru | #266
na 848 a více jsou standart (pancéřky) . .

Tuning Vašich Ducatek

13.5.2010 v 18:14 | Nahoru | #267
pancéřovky jsou standard co pamatuju, ale třeba až tak moc nepamatuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

17.5.2010 v 20:05 | Nahoru | #268
ducatista> to je fuk, máš pravdu, hlavně že tam jsou
jo a ode dneška mám štííítek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek

17.5.2010 v 20:32 | Nahoru | #269
Windy> Pěknýýýý Na červený rámy mám slabost. A ten štítek jsi měla koupit taky na červeno nalakovanej jak to měly starší S4R

(reakce na) Tuning Vašich Ducatek

17.5.2010 v 20:48 | Nahoru | #270
ducatista> on je karbonovej a je o kus vyšší než ten normální... v červený nebyl a stál mě jen 1700
sice jsem si musela vyrobit držáčky ale te´d se za něj schovám velá zítra nebo ve středu ho otestuju jestli se mi nebude ve vyšších rychlostech klepat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 mar36 21 1.4.2024 v 09:40 Juraj22
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S Ivo7 25 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600


TOPlist