Téma: .
 
9.2.2009 v 21:42
debata o nicem


Naposledy editováno 12.02.2009 14:34:08
Předchozí
1... 6 7 8 9
Následující

.

12.2.2009 v 11:22 | Nahoru | #241

Proto si myslím, že mezi lidmi co budou jezdit Brno 2:40, bude dobře, když tam budou lidi co ho umějí 2:20, páč to těm pomalým může hodně pomoct zrychlit.


To je pravda!

Dan Magna>Plejba jr.> Honzo, presne jinak pro ilustraci, loni jsem si jen tak ze zajmu zjistoval ceny okruhu, pro akci typu CEC byly ceny nasledujici: Brno +-520tis. Kc bez DPH den, Most byl +- 460tis. Kc bez DPH den, uplne presne si to uz nepamatuji, predpokladam, ze jako kazdy rok, tak i pro letosek se ceny pronajmu opet zvedly takze i proto se rok od roku CEC zdrazuje a organizator podniku, IV Racing, logicky musi poradat akce aspon s nulou, kdyz ne se ziskem, tudiz urcite den CEC2 bude jeste necim doplnen a pokud ne, bude na to muset vydelat den mezi CEC2 a CEC.
Jinak zdroj ceny pronajmu je celkem snadny, staci se dotazat jednotlivych okruhu.



Hmm tak to jsou ty neměcké agentury opravdu dobrácké, protože ježdění na okruhu ještě dotují ze svého. To jsou fakt hodné duše.
Uvádíš údajné ceny z loňska, uvedu ceny z loňska také:

agentura sps-race.de

Loni, Most na 2 dny stál 240 EUR, jelo 150 lidí (tři skupiny po 50ti). Takže vybrali 36.000 EUR. Když se tam loni koncem června jelo, tak byl kurz eura cca 24 Kč, takže vybrali 864.000 Kč což je na den 432.000 Kč. Cena za pronájem Mostu dle tebe je na jeden den 460.000 Kč bez DPH, tedy 547.400,- Kč vč DPH, agentura vybrala 432.000,. Kč, no to nám to ti Němci pěkně dotujou, a to neberu jejich náklady, náklady s dopravou, tak 6-8 instruktorů, které tam pokaždé mají, je tam zdarma pivo, kafe, minerálka...
To jsou teda pěkně bukvice ty helmuti, že nám to ježdění takhle pěkně dotují, navíc teda se s nima jezdí od 9:00 do 13:00 a od 14:00 do 18:00 nonstop.
danR1> Dane, bud nechces a nebo opravdu nerozumis, cela tato zbytecna diskuze je o tom, jak byla zahajena, t.j. jezdim rychle a nechci, aby se mi tam motali pomali, pak se to ruzne rozplizlo az k cenam za den na okruhu, ale aspon tu par lidi napsalo relevantni informace, diky jim za to, jinak k tvemu prispevku, pokud to bude o tom, co jsi napsal, uzit si to, zazit si to a jak jsem psal ja "nasat" atmosferu, pak je to super, pokud by to melo byt o tom, jedu 2,15 a ty me tady prekazis se svym daleko horsim casem, tak je to spatne, presto si myslim, ze tento zavod je primarne urcen pro zacatecniky a nebo "pomale" jezdce, kteri jsou jdou ucit a maji minimum zkusenosti, ti rychli to bud akceptuji a nebo maji moznost jit do amaterskych zavodu, ktere koresponduji s jejich tempem
Otazka na zaver, dle rajcete biker1300 jste jiz CEC v roce 2007 jeli a nebo to nejsou vase fotky?

danR1>Dan Magna>Plejba jr.> Honzo, presne jinak pro ilustraci, loni jsem si jen tak ze zajmu zjistoval ceny okruhu, pro akci typu CEC byly ceny nasledujici: Brno +-520tis. Kc bez DPH den, Most byl +- 460tis. Kc bez DPH den, uplne presne si to uz nepamatuji, predpokladam, ze jako kazdy rok, tak i pro letosek se ceny pronajmu opet zvedly takze i proto se rok od roku CEC zdrazuje a organizator podniku, IV Racing, logicky musi poradat akce aspon s nulou, kdyz ne se ziskem, tudiz urcite den CEC2 bude jeste necim doplnen a pokud ne, bude na to muset vydelat den mezi CEC2 a CEC.
Jinak zdroj ceny pronajmu je celkem snadny, staci se dotazat jednotlivych okruhu.

Hmm tak to jsou ty neměcké agentury opravdu dobrácké, protože ježdění na okruhu ještě dotují ze svého. To jsou fakt hodné duše.
Uvádíš údajné ceny z loňska, uvedu ceny z loňska také:

agentura sps-race.de

Loni, Most na 2 dny stál 240 EUR, jelo 150 lidí (tři skupiny po 50ti). Takže vybrali 36.000 EUR. Když se tam loni koncem června jelo, tak byl kurz eura cca 24 Kč, takže vybrali 864.000 Kč což je na den 432.000 Kč. Cena za pronájem Mostu dle tebe je na jeden den 460.000 Kč bez DPH, tedy 547.400,- Kč vč DPH, agentura vybrala 432.000,. Kč, no to nám to ti Němci pěkně dotujou, a to neberu jejich náklady, náklady s dopravou, tak 6-8 instruktorů, které tam pokaždé mají, je tam zdarma pivo, kafe, minerálka...
To jsou teda pěkně bukvice ty helmuti, že nám to ježdění takhle pěkně dotují, navíc teda se s nima jezdí od 9:00 do 13:00 a od 14:00 do 18:00 nonstop.



Dane, jen pro tvoji info, cena pronajmu pro agenturni jezdeni je jina, nez pro zavodni jezdeni, za druhe vice denni pronajem je rovnez levnejsi nez jednodenni atd. nemichej jabka a hrusky

(reakce na) .

12.2.2009 v 11:41 | Nahoru | #245

Dan Magna>danR1> pokud to bude o tom, co jsi napsal, uzit si to, zazit si to a jak jsem psal ja "nasat" atmosferu, pak je to super, pokud by to melo byt o tom, jedu 2,15 a ty me tady prekazis se svym daleko horsim casem, tak je to spatne, presto si myslim, ze tento zavod je primarne urcen pro zacatecniky a nebo "pomale" jezdce, kteri jsou jdou ucit a maji minimum zkusenosti, ti rychli to bud akceptuji a nebo maji moznost jit do amaterskych zavodu, ktere koresponduji s jejich tempem
Otazka na zaver, dle rajcete biker1300 jste jiz CEC v roce 2007 jeli a nebo to nejsou vase fotky?



Jo přesně tak to je, jedu si to užít, vyzkoušet atmosféru, dát si večer pivo a tak. Ježdění s Němcema je super, ale přeci jenom to tam je samej Němec. Co se týče toho ježdění, věřte nebo ne, ale už několikrát jsme s bikerem koketovali s myšlenkou uspořádat volné ježdění na okurhu, bohužel na to opravdu není čas. Oba máme své firmy, které nás živí a musíme se tomu plně věnovat a na tohle bohužel není čas. I když by nás to bavilo a rádi bysme to udělali. Třeba to za pár let půjde. :)

Jasně, že to jsou naše fotky, ale ani jeden z nás co jedeme CEC2 ten CEC nejel. Akorát kluci kteří s námi jezdí s agenturami a jezdili s námi dřív na silnici - například s Liborem Milotou jsme se na Kořenově potkávali neustále a když CEC začínal, tak se z naší silniční bandy udělal tým, jehož členem byl i Libor. A ti co CEC jeli jsou všichni někde jinde. Kde je Libor víme, jeden už nejezdí - věnuje se rodině, jeden jezdil MČR a už také nejezdí a ten poslední s náma na CEC2 pojede, ale jen jako doprovod, sám koketuje s myšlenkou jezdit volnou. Takže asi tak. :)

Dane, jen pro tvoji info, cena pronajmu pro agenturni jezdeni je jina, nez pro zavodni jezdeni, za druhe vice denni pronajem je rovnez levnejsi nez jednodenni atd. nemichej jabka a hrusky



Nevidím jediný důvod proč by cena pro agenturní ježdění, jehož součástí pokaždé tak 3-4 závody jsou, měla být jiná.

Traťáků tam bude stejně, časomíra běží tak jako tak, sanitek tam bude stejně, SC taky, záchody se budou používat také stejně, bufáč a benzínka pojede taky stejně, ta blondýna na výjezdu z boxů nás bude pouštět stějně pořád na hovno, akorát někomu pod kola, možna mají navíc zapnuté ty kamery na trati. Za to že by si účtovali o 250.000 Kč za den navíc, ještě při polovičním časovém vytížení tratě, komisařů, sanitky... se mi nechce moc věřit.

Naposledy editováno 12.02.2009 11:50:36

(reakce na) .

12.2.2009 v 11:53 | Nahoru | #247

danR1> Dane, jen pro tvoji info, cena pronajmu pro agenturni jezdeni je jina, nez pro zavodni jezdeni, za druhe vice denni pronajem je rovnez levnejsi nez jednodenni atd. nemichej jabka a hrusky

Nevidím jediný důvod proč by cena pro agenturní ježdění, jehož součástí pokaždé tak 3-4 závody jsou, měla být jiná.

Traťáků tam bude stejně, časomíra běží tak jako tak, sanitek tam bude stejně, SC taky, záchody se budou používat také stejně, bufáč a benzínka pojede taky stejně, ta blondýna na výjezdu z boxů nás bude pouštět stějně pořád na hovno, akorát někomu pod kola, možna mají navíc zapnuté ty kamery na trati. Za to že by si účtovali o tolik víc se mi nechce moc věřit.



Udelej si sam dotaz a budes prekvapen, cena za zavod pro v Moste s 58 moto, to u zadne agentury nemas, max. byva do 30, je absolutne jina, ostatne Nikotyn tu o kus vys psal, co ho bude stat letosni jednodenni akce Dvouval den a to je cena bez boxu, nevim proc se dohadovat, neni nic jednodussi, nez zvednout telefon a do Mostu a nebo Brna si zavolat, ja to udelal loni, zadani bylo jasne, identicky podnik jako je CEC, mysleno rozsahem akce, ceny jsem tu uvedl +-, pac si je samo po roce uz na korunu nepamatuji.

(reakce na) .

12.2.2009 v 12:25 | Nahoru | #248
Nevidím jediný důvod proč by cena pro agenturní ježdění, jehož součástí pokaždé tak 3-4 závody jsou, měla být jiná.

Traťáků tam bude stejně, časomíra běží tak jako tak, sanitek tam bude stejně, SC taky, záchody se budou používat také stejně, bufáč a benzínka pojede taky stejně, ta blondýna na výjezdu z boxů nás bude pouštět stějně pořád na hovno, akorát někomu pod kola, možna mají navíc zapnuté ty kamery na trati. Za to že by si účtovali o 250.000 Kč za den navíc, ještě při polovičním časovém vytížení tratě, komisařů, sanitky... se mi nechce moc věřit. [/quote]

Cena Endurace zavodu je vyssi nez klasicky pronajem okruhu. Nechaval jsem si loni zpracovat nabidku a byl tam tusim rozdil 100-200tis.

.

12.2.2009 v 12:27 | Nahoru | #249
dan R1-biker 1300, tak hoši nevěřím vlastním očí co vy tady rozjíždíte ve fóru,jinak Dane blahopřeji k novému stroji to budou časy , no a biker ten nám to loni všem ukázal že
danR1> Jen krátká odpověd....dle času které dosahuješ,není CEC 2 pro tebe to pravé ořechové.Lepší a adekvátní bude Motohouse cup,který bude v rámci tohoto víkendu jak CEC a CEC2,kde už se to bere jako klasický závod vč.testování v ceně

(reakce na) .

12.2.2009 v 14:37 | Nahoru | #251

ivik98>danR1> Jen krátká odpověd....dle času které dosahuješ,není CEC 2 pro tebe to pravé ořechové.Lepší a adekvátní bude Motohouse cup,který bude v rámci tohoto víkendu jak CEC a CEC2,kde už se to bere jako klasický závod vč.testování v ceně



No ale já právě žádné závody jezdit nechci a přiznám se, že jsem ani nechtěl jet ten CEC2, ukecal mě můj týmový kolega, že nemá s kým jet a nechce jet s nikým cizím, tak jsem souhlasil a jedu. A rozhodně se nemusíte bát, že bych tam na ostatní machroval jak rychlý jsem, což si navíc o sobě vůbec nemyslím a jsem přesvědčen, že tam bude spousta rychlejší lidí, akorát jen nepíšou na tomhle fóru.
Zas na druhou stranu si myslím, že lidi, co na okruhu nikdy nebyli, nemaj na takovéto akci co dělat. Měli by minimálně absolovat pár volných jízd nebo motoškolu, jinak budou nebezpeční nejen sobě, ale i ostatním a to rozhodně víc než ti rychlejší, kteří trať znají a ovládají svojí motorku a naopak ti co jsou pomalejší mohou od nich spoustu věcí okoukat. Nehledě na to, že to biker zajel brno za 2:13 rozhodně neznamená, že takový čas bude schopný zajet bez rozježdění na začátku sezony navíc v takovém provozu na okruhu. :)

Jak jsem už psal, jedu si to tam užít, jedu si zajezdit s kamarádama a hlavně s Čechama na okruhu a jestli budu pátý nebo poslední pro mně opravdu nemá žádný význam a podle toho se tam budu chovat.
Co kdybych to cele uz nechali spat v dubnu se snad tak nejak vsichni co tu psali potkame v Brne a muzeme o tom jeste klidne pokecat a nasledne na draze kazdy z jezdcu bude moci predvest jak je rychly i to jak to ma srovnane v hlave a bud nekteri mile prekvapi a nebo ne, se uvidi See you on the race track
danR1: uz to bylo receno nekolikrat, CEC je PRVOPLANOVITE urcen lidem ze silnice, co nikdy na okruhu nebyli

a vubec nechapu proc pises, ze by meli takovi lide absolvovat volne jizdy, kde je to pro ne naopak nebezpecnejsi

(reakce na) .

12.2.2009 v 15:33 | Nahoru | #254

Bubrak ZX10R>danR1: uz to bylo receno nekolikrat, CEC je PRVOPLANOVITE urcen lidem ze silnice, co nikdy na okruhu nebyli

a vubec nechapu proc pises, ze by meli takovi lide absolvovat volne jizdy, kde je to pro ne naopak nebezpecnejsi



Citace ze stránek CEC2:
--------------------------------
Po třech letech se tedy chceme vrátit zpátky k původním ideálům a otevřít znovu možnost svézt se na okruhu a pozávodit s ostatními i těm, kteří se necítí na účast v CEC nebo těm, kteří si chtějí zajet závod jen tak na zkoušku nebo pro zábavu. Proto letos začínáme pořádat kratší a podle nás neméně zajímavou variantu CEC – Czech Endurance Cup 2.

Dvojka v názvu neznamená to, že je to druhý Czech Endurance Cup, ale celkem přesně popisuje i charakter samotného závodu. Budou to vytrvalostní dvouhodinové závody pro dvoučlenné týmy. Pro nás je to i malá vzpomínka na závodníka, který myšlence amatérských závodů hodně fandil a dvojku vozil na kapotě svojí motorky..

Kdo se může CEC2 zúčastnit?
Kdokoliv, kdo NIKDY NEVLASTNIL a NEVLASTNÍ okruhovou motocyklovou závodní licenci. Jakoukoliv. Stejně tak se závodu nebudou moci zúčastnit týmy, které se umístily na stupních vítězů v CEC buď letos, nebo v minulosti.

Závodu se budou moci zúčastnit pouze dvou členné týmy s jedním nebo dvěma motocykly a to za podmínky, že motocykly budou vyhovovat technickému předpisu CEC a projdou technickou přejímkou.
--------------------------------

Tady nikde nevidím ani slovo o tom, že by to bylo určeno především pro lidi co nikdy nebyli na okruhu, asi umíš číst mezi slovy něco co já neumím.

(reakce na) .

12.2.2009 v 15:33 | Nahoru | #255

Bubrak ZX10R>danR1: uz to bylo receno nekolikrat, CEC je PRVOPLANOVITE urcen lidem ze silnice, co nikdy na okruhu nebyli

a vubec nechapu proc pises, ze by meli takovi lide absolvovat volne jizdy, kde je to pro ne naopak nebezpecnejsi



Bubraku, uz to utneme, je to prazdne tema, v dubnu se uvidi, jen te poopravim CEC2, CEC uz je preci jen na vyssi urovni

(reakce na) .

12.2.2009 v 15:40 | Nahoru | #256

Dan Magna>Co kdybych to cele uz nechali spat v dubnu se snad tak nejak vsichni co tu psali potkame v Brne a muzeme o tom jeste klidne pokecat a nasledne na draze kazdy z jezdcu bude moci predvest jak je rychly i to jak to ma srovnane v hlave a bud nekteri mile prekvapi a nebo ne, se uvidi See you on the race track



Když se tam poznáme, tak proč ne. A také si myslím, že už ta diskuze nemá smysl. Tak zatim.
heslo cec = 'ze silnice na okruh'

ze je CEC trochu jinde a proto vznikl CEC2, je jasny

a jak sem psal, spousta lidi vlitlo do CEC v pozdejsich rocnicich (poprve na okruh) a zadny problem nebyl, zaclenit se do jizdy na okruhu je otazkou 2 kol, vic cunaren delaj rychly jezdci, kteri tam maj nalitano mraky, ale to je uz o lidech

zakazovat novackum i CEC2 mi prijde dost troufaly a asi hodne lidi to i odradi skoda

(reakce na) .

12.2.2009 v 17:14 | Nahoru | #258
Bubrak ZX10R> Heslo ze silnice na okruh spolu s popisem co je na stránkách já chápu tak, že nemáme závodit na silnici, ale máme se přemístit na okruh a řádit tam.

No dvou kol asi ne, ale po takové půl hodině už ten okruh určitě znají a už vědí jakou stopu jet. No já rozhodně žádné čuňárny dělat nechci, nechci vysekat někoho jiného a už určitě ne sebe. :)

CEC2 nováčkům nikdo nezakazuje, jen si myslím, že by se měli s okruhem nejdříve seznámit, než se přihlásí na byť amaterské závody. Nebo ty když začneš dělat nějaký sport, tak hned po týdnu jdeš a hlásíš se na závody? No já nevím, ale já teda ne. :) Myslím, že ta motoškola nebo aspoň jedna volná by nikomu neuškodila a i já na ni určitě vyrazím, abych se po zimě rozjezdil a vyzkoušel nový stroj. :) Toť můj názor na věc.

Si pak můžeme domluvit sraz u boxů a můžeme o tom ještě pokecat a aspoň pak budeme vědět kdo se komu kde pletl.

.

12.2.2009 v 17:30 | Nahoru | #259
danR1: ty zavody byly schvalne zavody aby lidi meli vetsi chut na ten okruh vubec vlezt v podstate tam muze i nekdo na Jawe 250 panelce a jestli jet volny jizdy, kde to kazdej masti aby behem 20min, ktery se stestim urval v dopoledni fronte u pokladny, vymackal co nejlepsi cas (vcetne promotani se mezi chopperama a endurama), nebo jet vytrvalostni zavod, tak ja hlasuju pro ten 'klidnejsi' zavod
Předchozí
1... 6 7 8 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist