paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z CBR6RR. Co dál?
21.10.2014 v 12:27
Ahoj, právě prodávám svou šestku RRo a s tím přišla i otázka co dál? CBR je moje první motorka, kterou mám sezonu a půl a bohužel mi moc nesedla. Mohu porovnat jen s CBR1000RR a ZZR1400 s oběma se mi lépe rozjíždělo a celkově i celý průběh jízdy mi byl příjemnější. U nové moto bych si představovala oproti šestce vyšší výkon a větší nádrž. Navíc ideálně do 200kg a abych dosáhla při 170cm pohodlně oběma nohama na zem (popřípadě prosím o zkušenosti se snižováním motorky a zda-li je to problém). Vzhledově se mi líbí R1, ale budu ráda za další nápady a zkušenosti Děkuju

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 14:43 | Nahoru | #241
[

t_freedom píše: ...

v sexu se mě nejde trefit, nenašel by se někdo kdo by mi to tam vždycky založil, zbytek už zvládnu vpohodě...

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 14:47 | Nahoru | #242
shewcza> Umí řadit ale třeba mne osobně vadí na šestke že když chceš něco předjet tak dva kvalty dolu

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 14:49 | Nahoru | #243

de oto že na litru (ten liter není jistej)nemusíš tak často radit,nemusíš ho točit aby jel,ma vic síly v středních otackach,vetší kroutak a taky širší spektrum použitelných otacek



když pominu že mě řazení a hraní si s motorem vysloveně baví...a je to obrovská součást jízdního umění... moje spektrum "použitelných" otáček bude dokonce o něco menší...
Na nižší kvalty třeba od 2,5trpm...na vyšší od 5trpm - do 9,5trpm (můžu točit až 10,5 ale je to zbytečný) Naopak řadová 600ccm čtyřka je použitelná klidně i na vyšší kvalty na nižší otáčky protože tě oproti dvouválu nevyklepe ze sedla...
Holky jezděj i na 696tce která do 3trpm kope a život jí končí v 7trpm ...

tahle argumentace se mi fakt nezdá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 14:50 | Nahoru | #244

t_freedom píše: ...

v sexu se mě nejde trefit, nenašel by se někdo kdo by mi to tam vždycky založil, zbytek už zvládnu vpohodě...

Tak to si musi tva mladá s tebou pěkně užívat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 14:50 | Nahoru | #245

PokyXX píše: shewcza> Umí řadit ale třeba mne osobně vadí na šestke že když chceš něco předjet tak dva kvalty dolu



a to taky nemusi byt pravda . Jen nesmis jet na 2000 otacek jak jsi zvykly u autobusu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 14:51 | Nahoru | #246

PokyXX píše: shewcza> Umí řadit ale třeba mne osobně vadí na šestke že když chceš něco předjet tak dva kvalty dolu



sorry, připadá mi, jako když slečna neumí sčítat a odčítat, ale chce se hned učit posloupnost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 14:52 | Nahoru | #247

PokyXX píše: Tak to si musi tva mladá s tebou pěkně užívat



no já myslel, že bych to tím "litrem" zachránil... kdybych si za litr někoho najal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 14:54 | Nahoru | #248

PokyXX píše: shewcza> Umí řadit ale třeba mne osobně vadí na šestke že když chceš něco předjet tak dva kvalty dolu



ta daytona 675 co psal RoumenS by taky stála za zkoušku. To cebro co má teď je ze všech hond 600 dole asi nejvydechlejší.

e: a upřímně kdyby mi nebylo blbý doporučovat starej pelech, tak VTR1000F by bylo taky dost dobrý. Akorát s tím nepojede víc jak 230.

Naposledy editováno 22.10.2014 14:56:57

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 14:56 | Nahoru | #249

t_freedom píše: když pominu že mě řazení a hraní si s motorem vysloveně baví...a je to obrovská součást jízdního umění... moje spektrum "použitelných" otáček bude dokonce o něco menší...
Na nižší kvalty třeba od 2,5trpm...na vyšší od 5trpm - do 9,5trpm (můžu točit až 10,5 ale je to zbytečný) Naopak řadová 600ccm čtyřka je použitelná klidně i na vyšší kvalty na nižší otáčky protože tě oproti dvouválu nevyklepe ze sedla...
Holky jezděj i na 696tce která do 3trpm kope a život jí končí v 7trpm ...

tahle argumentace se mi fakt nezdá

Občas si její šestku půjčím a tych otáčkach to vidim trošku jinak než ty 9-13 500 jasne da se jet pri 4000 ale zatáhneš za to a můžeš zacat luštit sudoku u toho...

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 14:58 | Nahoru | #250

Veverčák píše: a to taky nemusi byt pravda . Jen nesmis jet na 2000 otacek jak jsi zvykly u autobusu .

2500 tak nekecej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:00 | Nahoru | #251

PokyXX píše: Občas si její šestku půjčím a tych otáčkach to vidim trošku jinak než ty 9-13 500 jasne da se jet pri 4000 ale zatáhneš za to a můžeš zacat luštit sudoku u toho...



nejvyšší čas navštívit servis, asi se tam něco polámalo

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:00 | Nahoru | #252

shewcza píše: sorry, připadá mi, jako když slečna neumí sčítat a odčítat, ale chce se hned učit posloupnost.

V pohodě

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:02 | Nahoru | #253

t_freedom píše: no já myslel, že bych to tím "litrem" zachránil... kdybych si za litr někoho najal...

Napiš ja se zastavím klidne to budeš mit zdarma,že seš to ty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:03 | Nahoru | #254
Mě čím dál tím víc přijde, že zakladatelka by nejvíc ocenila A8L
Řadit je líná a jeden z hlavních cílů je jezdit po dálnici 250 km/h, což by audina splňovala. A jestli chce mít větší dojem z rychlosti, tak stačí otevřít okýnko a bude pořádnej hukot.

Jestli jsi Enie líná řadit a neumíš akurátně přidat plyn a pustit spojku při rozjezdu, tak už vážně nechápu co z tý motorky máš. Na druhou stranu ti pak ten litr lehce pomůže od toho řazení, při rozjezdu ti to nechcípne ale tím spíš to zahodíš. No a prát a trápit se s tím budeš ještě víc než se šestkou.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:05 | Nahoru | #255

Stev píše: ta daytona 675 co psal RoumenS by taky stála za zkoušku. To cebro co má teď je ze všech hond 600 dole asi nejvydechlejší.

e: a upřímně kdyby mi nebylo blbý doporučovat starej pelech, tak VTR1000F by bylo taky dost dobrý. Akorát s tím nepojede víc jak 230.

Ok díky za typ pridame na seznam a jinak to VTR by se mi taky líbilo,ale chceme neco novější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:05 | Nahoru | #256

PokyXX píše: Občas si její šestku půjčím a tych otáčkach to vidim trošku jinak než ty 9-13 500 jasne da se jet pri 4000 ale zatáhneš za to a můžeš zacat luštit sudoku u toho...



Tak s tím jezdi jako s motorkou a ne dieslovou tatrou na zvýšenej volnoběh

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:07 | Nahoru | #257

shewcza píše: nejvyšší čas navštívit servis, asi se tam něco polámalo

To by sem asi slyšel ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:09 | Nahoru | #258

Franco82 píše: Tak s tím jezdi jako s motorkou a ne dieslovou tatrou na zvýšenej volnoběh

Na dieslovej tatre točiš 9-13500???Čti pozorne...

Naposledy editováno 22.10.2014 15:09:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:11 | Nahoru | #259

Franco82 píše: Mě čím dál tím víc přijde, že zakladatelka by nejvíc ocenila A8L
Řadit je líná a jeden z hlavních cílů je jezdit po dálnici 250 km/h, což by audina splňovala. A jestli chce mít větší dojem z rychlosti, tak stačí otevřít okýnko a bude pořádnej hukot.

Jestli jsi Enie líná řadit a neumíš akurátně přidat plyn a pustit spojku při rozjezdu, tak už vážně nechápu co z tý motorky máš. Na druhou stranu ti pak ten litr lehce pomůže od toho řazení, při rozjezdu ti to nechcípne ale tím spíš to zahodíš. No a prát a trápit se s tím budeš ještě víc než se šestkou.

Už se mi nechce pořád psat to samí do kola...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:16 | Nahoru | #260
PokyXX> šlo mi o to, že na čtyřce ...ikdyž maloobjemu, máš 3000rpm použitelnejch spíš než na dvouhrnku...po městě třeba... a kopnout dva kvalty dolů by pro nikoho kdo chce jezdit na nanuku se 120HP nemělo bejt problém...když potřebuje...resp. jestliže mu to problém dělá...řešení jistě nebude větší výkon a níž posazenej krouťák... o to mi šlo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:20 | Nahoru | #261

PokyXX píše: Na dieslovej tatre točiš 9-13500???Čti pozorne...



Reaguju na ty 4k...
Tam má tak možná dvacet koní a je blbost po ní cokoliv chtít notabene na vyšší rychlostní stupně. Je to SS, honěnej do otáček a ten kdo to tahá dole to používá špatně a nemůže se divit, že předjíždění trvá půl dne...

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:22 | Nahoru | #262
t_freedom> Jo chapu...třeba ja na zzru nemusim davat kvalt dole a stejne ho dam protože mne to baví,ale třeba když mám za sebou 400kilakov a rad by sem byl už doma mam toho za celej den dost tak proste ten kvalt si odpustím protože ho davat dole nemusím že jo...

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:23 | Nahoru | #263
Mě to strašně baví kopnout o dva dolů, vrknout plynem a tahat plnej nechápu proč se o to chce někdo dobrovolně ochudit

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:27 | Nahoru | #264

Franco82 píše: Reaguju na ty 4k...
Tam má tak možná dvacet koní a je blbost po ní cokoliv chtít notabene na vyšší rychlostní stupně. Je to SS, honěnej do otáček a ten kdo to tahá dole to používá špatně a nemůže se divit, že předjíždění trvá půl dne...

Napsal sem že se taky můžeš courat v 4000 né že tak jezdí...spíš ma ten opačnej problém a občas si potyká s omezovačem

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:30 | Nahoru | #265

shewcza píše: Mě to strašně baví kopnout o dva dolů, vrknout plynem a tahat plnej nechápu proč se o to chce někdo dobrovolně ochudit

Možná se o to ani tak nechce ochudit spíš by byla ráda aby to v středních otačkach taky trochu jelo a ne bylo mrtvý...

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:35 | Nahoru | #266
Už bych toho Pokyho nechal. Doma to všechno vyřídí a bude :).

Jinak se moooooc přimlouvám za tohle:

http://www.tipmoto.c...69844-f4-1000-r.html

Je to relativně levný, výkoný, litr, nádherná, exklusivní klidně jen do garáže, kdyby se jí na tom nechtělo jezdit a hlavně MV Agusta :).

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:40 | Nahoru | #267
Nebo toto:

http://www.tipmoto.c...cati/263176-848.html


Až na to, že prodejce neovládá pravopis je to krásná motorka pro holku :).

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:41 | Nahoru | #268

MichalR66 píše: Už bych toho Pokyho nechal. Doma to všechno vyřídí a bude :).:).



Práveže naopak klidne do mně myslim si že až teraz to vlakno dostáva nějaký zmysel
Ta Augusta je boží

Naposledy editováno 22.10.2014 15:42:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:42 | Nahoru | #269

MichalR66 píše: Už bych toho Pokyho nechal. Doma to všechno vyřídí a bude :).

Jinak se moooooc přimlouvám za tohle:

http://www.tipmoto.c...69844-f4-1000-r.html

Je to relativně levný, výkoný, litr, nádherná, exklusivní klidně jen do garáže, kdyby se jí na tom nechtělo jezdit a hlavně MV Agusta :).



jaj to bude splácanina

...ale obě jsou pro začátečnici jako dělaný

Naposledy editováno 22.10.2014 15:43:11

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:44 | Nahoru | #270

Augusta je boží



sám seš Auuuuugusta
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35937 Dnes v 07:57 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_


TOPlist