1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
PetrTM>ladiktm> Přeběhlík no..... ..je fakt že motoricky mě 08 TM EN dost zklamala, skutečně ten průběh motoru byl mizernej a zdálo se mi že ta moje bejvalá jela celkově líp...ale je fakt že jsem už byl rozmlsanej průběhem na Gájoj . KTM tam to bylo spíš naopak...parádní spodek a průběh,ale nahoře se nějak nic nedělo.... furt se mi zdá že motor má Gáj nejpovedenější ..a TM asi podvozek
No čoveče trochu hledím na tvoje pocity.
Já mám teda TM EN 300 '07 a zátah je krásně stejnoměrnej,plynulej a brutální.
Gasy co jsem zkoušel (00 a 07) měly teda úžasnej spodek,leze to skoro po skále s podtočenou dvojkou...ale zase mrtvej střed a ve vrchu už to zase letí.
Taková je moje zkušenost.
PS: ani jeden nebyl eRková verze.
1 reakcí na tento příspěvek TM EN 300 vs. GasGas EC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
PavelTM>TM se nechce srovnávat se standardním provedením Gas Gas. Jedná se o rozdílné segmenty trhu. Sériová TM je primárně určena pro Racing a sériový Gas pro hobíky. TM jde za velmi přijatelné investice upravit pro hobíky, Gas jde za dost vyžší investice upravit pro Racing, nebo volit variantu R. Podvozek a brzdy jsou u TM asi nesrovnatelné s ničím. Motor a celý podvozek jde naladit pro hobíka včetně dost silného spodku.
Jsi to ty,brácho?
Jestli jo,tak ty máš podvozek o dost lepší než já.
Ty máš Marzocchi a já Paioli. Ty Paioli teda žádná velká sláva. :\
Jinak máš asi pravdu...přívěra má tři seřizovací body(šrouby)-s tím si může člověk hrát celej den .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
musis koupit tuzsi pruzinu
to same udelat s predkama.... jakmile das zadni pruziinu jinou nebudou predky fungovat tak jak by meli... zakladem je synchronizace : predek-zadek
Naposledy editováno 01.11.2008 12:31:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
PavelTM> před par lety když ještě Pepa Kulhavý jezdil 125ccm sem zkoušel jeho motorku ( dělaná u Pedra ) ..... chováni proti serii uplně někde jinde, přišlo mě to patřičně tuhý ..... no jsem zvyklej na EXC podvozek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
napr. moje moto. kdo si s ni zkousi perovat jen tak v klidu na miste,tvrdi mi jak to mam mekke... jenze jakmile se na tom svezou tvrdi opak.ze je to na ne uz prilis tvrde.samozrejme ze dulezity je mit nastaveny pruziny na svoji hmotnost, ale pak velkou roli hraje prubeh tlumeni.
moje perovani je nastaveno tak ze prvnich 10 cm vepredu je docela mekke (funguje to paradne jak na trati tak po lese na korenech) a pak tlumic ztvrdne,u dorazu uz se musis hodne snazit a zaslat na rovinu do diry nebo protisvahu (v pohode to pobira velky skoky na tratich kde se jezdi MCR v motokrose - s mirnejsim dostelovanim comprese a utlumu samozrejne,ale to uz je otazka minuty ,vim kam cvaknout aby tlumic byl dobry i na kros).
nez jsem na to prisel ,par let jsem stelovanim ztravil
edit: nejdele trvalo prijit na to jaky tlumice mi sedi nejvice a jake jsou na muj styl jizdy nejlepsi :\
Naposledy editováno 01.11.2008 14:55:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
PavelTM>RADEKTM300> No právě. Z fabriky je to nastavené na slušné paliče, kteří váží 70-80 kg včetně komplet vybavení pro jízdu ve stylu klasického endura, tj. sem tam i nějaký skok, ale asi né 40m lavice... Po nastavení pružiny vzadu je toto použitelné i pro o 30 kg těžší hobíky, kteří si vezou na zádech příruční benzinku Předek by mohl být tak jak je i do lesa, ale chce to umět jezdit. Je to jeden z těch dvou krůčků co chci udělat. Dát tam "měkčí" olej a trochu polaborovat. Možná se zase vrátím zpět. Ale rozhodně se jedná o zvyk a hlavně o to umět pořádně jezdit, trénovat a mít skvělé učitele. Že jo Kopec?
...a fyzičku...tu mám totálně v prdeli...dnes jsem to zase předved
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
Six days porad a stale v jednokomore.... ale na enduro (cistokrevny enduro bude ta jednokomora asi nejlepsi)....ja zvolil kompromis jelikoz preferuju tvrdsi podvozek.zmekcena krosova dvoukomora od WP je srovnatelna s marzochama
Kopec>PavelTM>RADEKTM300> No právě. Z fabriky je to nastavené na slušné paliče, kteří váží 70-80 kg včetně komplet vybavení pro jízdu ve stylu klasického endura, tj. sem tam i nějaký skok, ale asi né 40m lavice... Po nastavení pružiny vzadu je toto použitelné i pro o 30 kg těžší hobíky, kteří si vezou na zádech příruční benzinku Předek by mohl být tak jak je i do lesa, ale chce to umět jezdit. Je to jeden z těch dvou krůčků co chci udělat. Dát tam "měkčí" olej a trochu polaborovat. Možná se zase vrátím zpět. Ale rozhodně se jedná o zvyk a hlavně o to umět pořádně jezdit, trénovat a mít skvělé učitele. Že jo Kopec?
...a fyzičku...tu mám totálně v prdeli...dnes jsem to zase předved
[img]
Naposledy editováno 02.11.2008 09:09:52
2 reakcí na tento příspěvek TM EN 300 vs. GasGas EC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
Naposledy editováno 03.11.2008 13:00:09
PetrTM>S tím servisem a dostupností ND u TM a GG je to už dávno překonanej strašák...běžnej spotřebák u dealerů skladem, speciality max do týdne na objednávku (třeba válec na TM 300 jsem měl do čtyř dnů). Naopak loni kamarád čekal na dodávku válce na KTM 200 05 asi dva měsíce... ...u autorizovaného dealera...
dvěkilo je atyp ..... běžně jsou valce skladem (na 125 je to spotřebák )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
ve spicce to jede jak hovado (na me teda az dost) - zkus se pozeptat PetraTM ,predtim mel TM 300 MX a ted ma Gaje 300 Enduro.... jakej ma nazor na prubeh motoru
ale podle me je prubeh mnohem dulezitejsi nez kdyz ma motorka o 3 kone vic,stejne normalni smrtelnik ten plnej da minimalne.
a tos koukal po TM 300 ??? nebo jinem objemu ? Dvacka to je zase pila co se tocit musi tak tam to je skoro jedno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TM EN 300 vs. GasGas EC 300
1 reakcí na tento příspěvek TM EN 300 vs. GasGas EC 300
Naposledy editováno 03.11.2008 13:59:10
Sice KTM nebude mit tolik koni co GG a TM ,ale na moje jezdeni to jede az moc....jediny co tam mam jineho je vyfuk (podstatne mensi hmotnost),jinak jedu seriovou motorku a v pohode motorka stiha i tovarnim strojum na evrope ( bohuzel ne jezdec )
TM a GG jsou zase o uplne jiny cene.... ale pokud mas v kapse 180 000,- asi bych moc nevahal
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ISDE 2022 a 2023 [1 ... 5, 6] TM Racing EN 300, Beta RR Enduro 300 2T, Husqvarna T... | Ariete | 159 | 14.11.2023 v 20:57 Ariete |
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 | Ferdator | 16 | 24.7.2023 v 15:27 Sally06 |
Enduro hobby závody Gas Gas EC 300 | Vincátko3 | 8 | 30.9.2022 v 16:19 Vincátko3 |
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... | Kohlstein | 71 | 31.8.2022 v 22:12 Ariete |