paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

29.7.2011 v 14:15 | Nahoru | #241
Matess727x> ono se dá bez problému jezdit i s odpojeným snímačem, je to jenom trošičku línější a tupější. Vyzkoušené náhodou na africe:)

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

29.7.2011 v 15:21 | Nahoru | #242
Prosim prosim mam vigora a chci ho otevrit,nekdo mi posilal fota cdi a ze staci prohodit kabely ale ja mam jiny cdi mam vic dratu a mam ho hranaty ne ovalny, a v prirube nic neni,chci to nechat puvodni nechci menit vyfuky chci to jen otevrit,myslel jsem dat tam treba cdi z domika ale nevim jestli tam pude a nevim kde ho sehnat,a ještě prosím na co je spínač na spojkové páčce?? ja ho tam mam a netušim k čemu by to mohlo byt ,prosim poradte resim to uz pul roku.diky moc.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

29.7.2011 v 19:25 | Nahoru | #243

Hugila píše: Matess727x> ono se dá bez problému jezdit i s odpojeným snímačem, je to jenom trošičku línější a tupější. Vyzkoušené náhodou na africe:)


...dík.Já sem si to myslel.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

29.7.2011 v 19:26 | Nahoru | #244
Tak jsem měl od včera celej karbec venku,...ještě jsem něco upravoval na rady kamaráda, co tunil FMX na brzdě před dvěma lety,...měl takové vychytávky, nevěděl jsem co od toho čekat.Výsledek je o 5km větší maximálka a jde ještě lépe za plynem,...hned odpoledne jsem to zkusil na dálnici a dala 165km/H. Víc už s tím nejde,...už jen ostřejší vačka a karbec s přímým šoupětem a akcelerační pumpičkou,...nebo tuningové CDI,...ale to stojí balík a asi by ani sehnat nešlo. Ale jede fakt krásně.

Naposledy editováno 29.07.2011 22:18:13

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

29.7.2011 v 19:31 | Nahoru | #245

Nojby píše: Prosim prosim mam vigora a chci ho otevrit,nekdo mi posilal fota cdi a ze staci prohodit kabely ale ja mam jiny cdi mam vic dratu a mam ho hranaty ne ovalny, a v prirube nic neni,chci to nechat puvodni nechci menit vyfuky chci to jen otevrit,myslel jsem dat tam treba cdi z domika ale nevim jestli tam pude a nevim kde ho sehnat,a ještě prosím na co je spínač na spojkové páčce?? ja ho tam mam a netušim k čemu by to mohlo byt ,prosim poradte resim to uz pul roku.diky moc.


...vyfoť svoje CDI,..dětailně typ a konektor,...a kabely, uvidíme, jestli tam máš stejný, jako je u SLR.Tam se otevírá z 25kW na 29kW přehozením káblíku. Spínač na spojce spíná okruh, aby ti nechcíp motor, když zmáčkneš spojku a zařadíš rychlost.Se zařazenou rychlostí a nevymáčklou spojkou ti nereaguje na tlačítko starteru,...když zmačkneš spojku, tak ano.

Edit: ...a jak víš že ho máš zavřený?...myslíš na těch 25kW??Páč jestli ho máš normálně v 29kW a chceš jen zvednout výkon,...tak jedině otevřít konce-výfuky, dát KN filtr a DynoJet. Jinak s tím nic jiného nejde.

Naposledy editováno 29.07.2011 19:33:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

30.7.2011 v 09:42 | Nahoru | #246

Matess727x píše: Tak jsem měl od včera celej karbec venku,...ještě jsem něco upravoval na rady kamaráda, co tunil FMX na brzdě před dvěma lety,...měl takové vychytávky, nevěděl jsem co od toho čekat.Výsledek je o 5km větší maximálka a jde ještě lépe za plynem,...hned odpoledne jsem to zkusil na dálnici a dala 165km/H. Víc už s tím nejde,...už jen ostřejší vačka a karbec s přímým šoupětem a akcelerační pumpičkou,...nebo tuningové CDI,...ale to stojí balík a asi by ani sehnat nešlo. Ale jede fakt krásně.



na CDI sem se uz koukal, Bylo nekde na FMX Forum (az to najdu dam sem odkaz) myslim ze to stalo 8-10tis A vacka nedala byse pouzit z domina?? nenitam ostrejsi??

Tak mi ted vrta v hlave, rikal si ze rad jezdis pohodovou jizdu a zachvilu bude tvoje FMX litat 200KM/H

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

30.7.2011 v 15:47 | Nahoru | #247

akmb píše:
Tak mi ted vrta v hlave, rikal si ze rad jezdis pohodovou jizdu a zachvilu bude tvoje FMX litat 200KM/H


...víc než 165 už z FMX nikdo nevytáhne. Pohodovou jízdu mám rád, ale když to jede,...mám taky rád.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

1.8.2011 v 18:32 | Nahoru | #248
tady je odkaz na to CDI

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

2.8.2011 v 00:33 | Nahoru | #249

akmb píše: tady je odkaz na to CDI


....jj, už jsem ho viděl. Kdybych ho uměl nějak objednat , tak bych do něj i klidně šel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

2.8.2011 v 18:30 | Nahoru | #250

Matess727x píše: ....jj, už jsem ho viděl. Kdybych ho uměl nějak objednat , tak bych do něj i klidně šel.



Uz to vidim, za 3 tydny tady napises, dal sem nove CDI a Maximalku na 200Km/h jak prd

Ty si takovy odbornik: V čem je to CDI lepší a bude to za dost peněz slušna porce muziky???

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

2.8.2011 v 22:30 | Nahoru | #251

akmb píše: Uz to vidim, za 3 tydny tady napises, dal sem nove CDI a Maximalku na 200Km/h jak prd

Ty si takovy odbornik: V čem je to CDI lepší a bude to za dost peněz slušna porce muziky???


....no to já právě nevím,...v čem je lepší.Ale tak trochu podle toho, co tam píšou a podle té křivky to vypadá zajímavě. Teď jde o to, jestli je ta křivka k poměru origo osazení, nebo je znatelný nárůst už od přetryskované (DynoJet, Laďáky a KN filtr atd).To je právě ono,...že kdyby to bylo u nás, tak tomu člověku zavolám a na vše se podrobně vyptám, popřípadě tam dojedu s motorkou a to CDI vyzkouším vyzkouším.

No ale nic,....já jsem byl dnes důkladně vyzkoušet moje poslední změny-úpravy na karbecu a celkovém nastavení.Zatím jsem to tu přímo nechtěl psát, jelikož to jsou úpravy nevratné a tak jsem se nechtěl ztrapnit, když by to nefungovalo.Ale ono to funguje,...a je to sakra znát.

Před nedávnem jsem se totiž náhodně seznámil přes web Sharonu, kde maj moje fotky FMX v galerii laďáků,...se mi ozval kluk, co se 10 let zabývá tuněním výkonu těch Domino motorů.Mluvili jsme spolu po skype a to jsem čuměl, jakej má přehled,...jek ví přesně, který rok a jaký typ (NX, SLR, FMX,atd), je jak "zavřený" a co je třeba udělat, abys z motoru dostal co nejvíce s minimem nákladů atd.Pak mi tedy říkal i o těch nákladnějších úpravách. Samozřejmě dělá většinu úprav a testů na brzdě,....a říkal, že každý motor chce trošíčku něco jiného.Že není vždy 100%-tní to doporučené nastavení co je k Dynojetu atd. No říkal mi spoustu věcí.Já mu povídal, že by byli kluci tady a na FMX fóru za jeho vědomosti vděční,...ale on že na něco takového jako internet a diskusní fóra nemá vůbec čas.

No ale abych to nenatahoval,...popsal jsem mu veškeré moje úpravy a jak se přesně motorka chová atd.A on mi popsal, co bych mohl ještě udělat a co tem motor ještě dost nakopne.V podstatě v tom motoru jako takovém, je výkonu daleko více, ale je různě těma všelijakýma píčovinkama prostě utaženej.Pár dní jsem o tom přemýšlel, pak jsem si zjistil, že je na netu ke koupi 1500,- celej karbec na FMX, tak jsem se rozhodl to prubnout.Ptal jsem se ho jestli to poznám,...on že určitě. To mě prostě zajímalo. A jak už jsem to psal,...dnes jsem to pořádně prubnul,....no, a motorka jede fakt jak z praku.Reakce na plynu úžasná,...krásně dávkuje výkon a reaguje na polohy plynu úžasně.Když bych to měl porovnávat s tím ještě origo osazením,...tak to fakt nechápu,...proč jí neprodávakli rovnou takto nabroušenou.Vždyď by to byl pak daleko žádanější artikl.

No ale o co jde,...karbec jsem celej vyhodil ven, aby se mi to lépe dělalo.Vrátil zpět ten gumovej náhubek, co doporučujou v Dynojetu vyndat na sání.Pak do šoupěte jsem tu dírku, co se vrtla tím přibaleným vrtáčkem v příbalu Dynojetu zvětšil-myslím to byla 2,5 a já to vrtnul 3,5.pak jsem u všech dírek,...jak u té vrtnuté, tak u těch dalších dvou co už v šoupěti jsou srazil větším vrtáčkem z obou stran hranu,...ale tak, že jsem udělal až takový trychtýřky z obou stran-aby krz ně vzduch lépe, roudil.Pak jsem upravil-stáhl spodek té Dynojetové pružiny co tlačí šoupe dolů.Páč v tom Dynojetu je ta pružina trochu širčí a nesedí na 100% "půdorysem" na dně šoupěte,...a to pak dělá trošku problémy v absolutně bezproblémovému chodu šoupěte-podtlakové membrány.Pak jsem dal jehlu o 2 drážky níže (tedy jehlu výše-celkově tedy 4-drážka od zhora),...na jehle je to zhruba někde uprostřed,....ale šroubek bohatosti směsi je jen 1/5 otáčky od dotažení,...oproti Dynojet nastavení tedy jehla o dvě drážky výše (bohatší směs), ale o půl otáčky utaženější šroubek bohatosti směsi(chudší směs).Ka tom bílém umělém "kříži" s pružinkou, co tlačí jehlu do šoupěte je třebas zkrátit ten špuntík, co je na něm nasazená ta pružinka,...páč pak se tam nevejde ten konec té zvednuté jehly. Pak jsem dal tu Iridiovou svíčku, jak jsme se tu už o ní tady bavili (také mi jí doporučoval).Vše jsem udělal přesně podle návodu jak mi to popsal a jsem sakra mile překvapenej. Motorka po přidání plynu fakt vystřelí jak píchlá svině a 150 na tacháku valí ani nemrkneš.Maximálku jsem zkusil se zalehnutím za plexi 165 (mám ale o zub větší kolečko).Ono když si to člověk pak uvědomí a popřemýšlí o tom, tak je jasný, že když má šoupě a podtlak menší odpor při přepouštění vzduchu, tak reaguje rychleji.Samozřejmě pak ale i rychleji zavírá, takže to lehce připomíná ostrou motku, kde šoupě zavíráš přímo lankem plynu-jak u mé KTM 450EXC.To by mohlo někomu možná nevyhovovat, páč se musí trochu citlivěji s plynem-já jsem ale zvyklej z KTM-ky, takže mě to vyhovuje.Pak je ale třeba přidal jehlou benzín, páč je při té akceleraci-rychlejšímu zdvihu šoupěte "málo" benzínu.Pak je ale k tomu celému dost utažená bohatost na šroubku bohatosti-oproti nastavení k Dynojetu a k origo-to jsem nepochopil proč.Udělal jsem si takovej spešl šroubováček, abych s tou bohatostí mohl hýbat při provozu a ohřáté motorce, tak jsem zkusil i jiné nastavení (dvě otáčky, nebo dvě a půl od dotažení),...a je fakt, že nejlépe to jede opravdu s takovým nastavením, jak mi popsal-jeden a půl otáčky od dotažení.Asi bude směs opravdu to pravé ořechové, páč do výfuků při ubrání plynu neblafe a neustřeluje,...jak je většinou při chudší směsi a jak mi občas dělala a hlavně, motorka jede fakt parádně. Ptal jsem se ho na spotřebu,...jestli se zvedne.Prý lehce ano,...bez toho žádné úpravy většího výkonu prý nejdou.Ale prý za to člověk pak tolik netahá, že jde ladněji za plynem než dříve, tedy to pro potřebný výkon člověk tolik neotevírá jak před tím.No to asi ale u mě platit nebude, bo jezdím "brzda plyn",...a baví mě za to tahat při každém rozjíždění a výjezdu ze zatáček. Takže jsem popsal co jsem udělal, ale za nic neručím, kdyby to chtěl někdo dělat.Je k tomu potřeba už trošku více té zručnosti a zkušeností s motorama atd. Uf, to jsem se teda rozepsal.

Akamb: My se určo uvidíme, tak ti motorku zase půjčím, abys mohl zkusit a porovnat,...budeš myslím dost překvapenej.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.8.2011 v 20:32 | Nahoru | #252
koukám chlapci že se to tu trochu rozjelo v diskuzi určo pokud máte možnost tak tam jinej karbec dejte jede to pak jako fík ale záleží kolik do toho chcete dát ..

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.8.2011 v 20:40 | Nahoru | #253

Luk8sh píše: koukám chlapci že se to tu trochu rozjelo v diskuzi určo pokud máte možnost tak tam jinej karbec dejte jede to pak jako fík ale záleží kolik do toho chcete dát ..


...říkal jsem si, že bych ho zkusil.Klidně do toho něco vrazím, ale nejsem si jist, jestli je tam až takový posun-od toho, jak to mám polazený dnes.Pak stále nevím, co s tím senzorem, co je na hřídelce klapky a co upravuje předstih podle zatížení. Někdo mi říkal, že to normálně jde odpojit (nemusí být zapojenej), ale že pak má motorka trošku tupější vršek.Kdyby ale ten karbec s přímím šoupětem a vstřik.akcelarační pumpičkou i tak předčil ten údajně tupej vršek při nezapojení toho senzoru, tak bych do toho i šel.Jak tys přišel na to, jakej ten karbec tam zkusíš?Nebo jsi to jen tipnul a on tam funguje?Poslal jsi mi odkaz na ty karbece, ale já přesně nevyzkoumal, jakej tam konkrétně máš.Proto bych se bál, bez toho, abych přesně věděl co koupit,...bych se bál něco objednávat po netu.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.8.2011 v 20:58 | Nahoru | #254
cgi.ebay.com/ebaymotors/Mikuni-TM36-68-Flat-Slide-Carburetor-36mm-Pump-Carb-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem27b9896b99QQitemZ170616515481QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories tady to je musíš to oměřit já už přesně nevím jakej to byl tip, jinak přišel sem na to na fcb je tam skupina honda fmx forum je tam hodně cizinců co to tuněj dávaj fotky atd. bo zkus napsat do dk racing a třeba ti poraděj maj je tam taky, jo a je to znát s tím karbcem i známej to říkal jel na sériovce prej to jede líp jak jeho suzuki dr 650 a to má 34 kW snad a taky bych dodal že sou tam jiný jehly jako velikosti než se dávaj u dýnodžetu ale to najdeš v tom odkazu

Naposledy editováno 03.08.2011 21:22:00

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.8.2011 v 21:04 | Nahoru | #255
jo a ještě bych dodal že sem tam nic nezapojoval u toho starýho kablík je ale tady u toho ne sou tam jen hadičky na přepad .... skusím se ještě mrknout jestli přijdu na přesnej typ toho karbenátku :)

Naposledy editováno 03.08.2011 21:05:46

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.8.2011 v 21:30 | Nahoru | #256
Matess727: No tak to se uz tesim. A pokud jedes na sraz u Pardubic tak se uvidime tam

Davas sem fakt pěkny članky, trvalo mi to 20min nez sem to prekoktal a uz asi vim co budu ovikendu delat jen doufam ze sem nato dostatecne zrucnej a ze to nepokur.... abych měl pak na ten sraz načem jed.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.8.2011 v 21:51 | Nahoru | #257
Akmb: Nepamatuješ si, jaký byl průměr toho vrtáčku v tom příbalu Dynojetu?....jak se vrtla dírka do šoupěte.Jinak dnes jsem byl za kamarádem u Říčan,...zkusil jsem o zářez výše jehlu-takže teď jí mám na třetím zářezu od zhora-o krapet chudší směs a už to občas prsklo do výfuku,...tak jsem zkusil šroběk bohatosti na dvě otáčky od dotažení (a neprská),...no také to nejede zle.Uvidím, jestli jí nechám na té třetí s dvouma otáčkama na šroubku bohatosti, nebo podle rady na čtvrtém s jeden a půl otáčkou šroubku bohatosti.Budu to chvíli testovat.Jak jsem jel navečer zpět, tak z Benešova po těch rovinách jsem jí držel furt 150. Bez toho plexi by se to ale nedalo.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.8.2011 v 21:52 | Nahoru | #258

akmb píše: Matess727: No tak to se uz tesim. A pokud jedes na sraz u Pardubic tak se uvidime tam


...ještě mi připomeň to datum těch Pardubic?

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.8.2011 v 22:04 | Nahoru | #259
Akmb: Jak ty máš vlatně nastavenej a natryskovanej Dynojet?....přesně podle návodu z příbalu?Ten gumovej náhubek na airboxu máš sundanej?

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.8.2011 v 22:27 | Nahoru | #260
Matess727: Tak sraz je 12.8-14.8.
Jj mam to podle pribalu dynojetu, vyvrtany vrtakem co byl utoho (velikost si nepamatuju ale mam ho bokem jeste v te krbicce , rysku si uz nepamatuju, a otacky myslim 2

O vikendu to musim prozkoumat a poladit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.8.2011 v 23:23 | Nahoru | #261

akmb píše: Matess727: Tak sraz je 12.8-14.8.


...tak to když bude ok počasí, tak určo pojedu do Doudleb. ....a samo že i na tu Kuňku. Ty by ses vlastně pro mě mohl zastavit a jeli by jsme spolu ne?

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.8.2011 v 23:35 | Nahoru | #262

Matess727x píše: ...tak to když bude ok počasí, tak určo pojedu do Doudleb. ....a samo že i na tu Kuňku. Ty by ses vlastně pro mě mohl zastavit a jeli by jsme spolu ne?



No pravě to počasi Klidne se protebe stavim ale uz se prome v patek stavuje JanaFMX, taky tam jede se svoji partou a jedou pres Moravskou Trebovou tak me tam kolem 17:00 naberou.
A ty bys tam jel v patek nebo v sobotu?? Kdyby v patek tak by sme se mohli protebe stavit A jeli by sme tam jako 3 FMXáci (mušketýři)

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.8.2011 v 07:13 | Nahoru | #263
Akmb: Tak to ještě přesně nevím,...ale včas upřesním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.8.2011 v 16:44 | Nahoru | #264
Matess727x> Prosim te a jakou tam mas trysku v karbecu 165?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.8.2011 v 21:31 | Nahoru | #265

akmb píše: Matess727x> Prosim te a jakou tam mas trysku v karbecu 165?


...myslíš teď s Dynojetem?...mám 160-tku.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.8.2011 v 22:03 | Nahoru | #266
Matess727x> jj presne tak. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

6.8.2011 v 17:49 | Nahoru | #267
Kde najdu na FMX teplotní spínač, je to číslo 12. Dík



Naposledy editováno 06.08.2011 21:49:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

7.8.2011 v 01:00 | Nahoru | #268

JOSKAA píše: Kde najdu na FMX teplotní spínač, je to číslo 12. Dík


...myslím že ne.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

7.8.2011 v 08:50 | Nahoru | #269
Matess727x>
Takhle je to ve schématu eletriky FMX


Naposledy editováno 07.08.2011 08:51:43

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

7.8.2011 v 09:16 | Nahoru | #270
Je to 20W elektrické vyhřívací těleso v karburátoru,díky němu je možno podstatně dřív zaklapnout sytič.Dá se v pohodě jezdit bez něj.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1


TOPlist