paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

23.1.2023 v 22:18 | Nahoru | #2611
Za skoro stejné peníze olezlá, orezlá a lepená mrcha z Polska, 2007 za 64 tisíc s tachometrem stočeným na 16k . Vykukové a hajzlíci vycítili příležitost a zkouší to. Tak až dočtou až sem, budou vědět, co jsou zač.

při 14tis.km nový píst
vhodné k renovaci
dovoz k přihlášení
stejně jako vymizely z evropské inzerce všechny Aprilie RS250, které když už se někde objeví, tak jejich cena začíná od 9000€ v neoriginálním stavu. Stejný osud už začal i u této legendární dvoutaktní Cagivy od M. Tamburiniho!


Dva takty jsou víc než dost

24.1.2023 v 10:40 | Nahoru | #2612
https://motorky.bazo.../cagiva-mito-125.php
Je to SP 525, ale přední kotouč je z EV. Nevím, zda ta přední pneu není nasazena obráceně (směr točení).

V garáži mám investice

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

24.1.2023 v 20:43 | Nahoru | #2613
Tohle je borec, ten se nebojí. Nebojí se na to navařit "výfuky" od Hikone ani si za to říct 35 tisíc , když už je ten závoďák skoro hotový.

Že by se inspiroval tím sráčem z #958 ? Suzuki GT 125

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.1.2023 v 12:54 | Nahoru | #2614
Ariete> Noo Kotlík z Velkého Března, kapitola sama pro sebe

Dva takty jsou víc než dost

25.1.2023 v 18:51 | Nahoru | #2615
Honda CRM125R za 60 tisíc , 1990, tacho 13k, 19,5 kW v TP.

Dva takty jsou víc než dost

27.1.2023 v 15:59 | Nahoru | #2617
Trochu sem změnil motto. Posledním rokem se až zbytečně moc provolává sláva kdečemu a kdekomu.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2023 v 20:20 | Nahoru | #2618
Bakoun> JO te neví co za to, 30 let to nejelo a snad se ani motor netočí.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.1.2023 v 11:31 | Nahoru | #2619
Bakoun> Solidní pelech za ty prachy. Když o sto táců levněji jde koupit GPZ500S srovnatelných vlastností. Kam ten svět spěje ...

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

28.1.2023 v 11:34 | Nahoru | #2620
Yamaha YZ 250 1988 za 85 tisíc . Tehdy velmi povedený ročník, jak designem, tak jízdními vlastnostmi a výkonem.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.1.2023 v 11:50 | Nahoru | #2621
Beranidlo> Pro rok 1988 byl nový motor a vzadu kotouč.

Z brožury:

Pro srovnání, 1986 YZ 250 #2279 , a 1988 YZ 125 #2333, která ještě vypadala "staře". A 1990 YZ 250 #2320 .

Naposledy editováno 28.01.2023 11:56:18

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

29.1.2023 v 19:13 | Nahoru | #2622
Dvakrát AMF Harley-Davidson. Jeden SST-250 právě zmizel z inzerce na m.cz, zbyla po něm památka na Motoboardel facebooku za 42 tisíc. Rezatá mrcha s kotoučem, tedy něco z doby těsně před přeměnou na Cagivu. Asi 1977:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.1.2023 v 19:22 | Nahoru | #2623
Beranidlo> Enduro SX-250 z přibližně stejného roku je k mání za 90 tisíc

Kdo by si to chtěl představit celé, tak pokračováním byla Cagiva SX 250, která tu už byla mnohokrát. SX 250 aktuálně za 30 tisíc :

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

31.1.2023 v 16:37 | Nahoru | #2624

tomasNJ píše: no nedělat další čezetu tak by to byl horky kandidát na nového koně v garáži ale ta červená asi


Zelená je taky dobrá. Tenhle kluk si dal práci nejenom s tou opravou, ale i s natočením a sestříháním. Koncert.

Dva takty jsou víc než dost

1.2.2023 v 22:35 | Nahoru | #2625
Silnější čtyřstovka byla v #2567, Yamaha MX250 1975 je teď za 59 tisíc .


Není to YZ250 1975, jak je v inzerátu, ta by měla trošku kulatější víka na motoru.

Naposledy editováno 01.02.2023 23:00:09

Dva takty jsou víc než dost

1.2.2023 v 22:49 | Nahoru | #2626
Z brožury pro rok 1976, na obrázku je YZ400. Tlakovou nádobku nemá jen zadní tlumič, ale i přední teleskopy.


Dva takty jsou víc než dost

1.2.2023 v 23:15 | Nahoru | #2627
Zpět do roku 1975 a modelům MX250 a YZ250. Řada MX byla "ekonomičtější", volně prodejné zboží s vyšší váhou a nižším výkonem. Zadní monocross sice fungoval velmi dobře, ale proti klasice se dvěma tlumiči tam vlastně byly celý ten ohromný tlumič a pružina navíc, a 8 kg navíc už je docela dost. Brožurka k MX250 1976:


edit - původně jsem napsal brožurka k MX250 1975, ale plasty pod sedlem tomu neodpovídají.

Naposledy editováno 01.02.2023 23:58:55

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

1.2.2023 v 23:42 | Nahoru | #2628
Pro vybrané jezdce byly u dealerů k dispozici mnohem dražší YZ250, kde se s využitím hořčíku a vysokopevnostních ocelí podařilo těch 8-10 kg nadváhy redukovat. Takto vypadala YZ250 1975:



Motor YZ250 měl původ ve starších DT-1 / DT-2 / DT-3 (#2539 ), který byl kompaktnější (kratší a lehčí), než motor MX250, který měl shodný základ s tehdy aktuální DT250 - to je ta krásná červená, která tu byla před měsícem v #2561 .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.2.2023 v 00:09 | Nahoru | #2629
Beranidlo> ahoj, mam tady priveru (docela ko stav) z nejake yz250 ze zacatku devadesatek - mela totalne vydrena ta pouzdra, tak to chtel dotyčný vysoustruzit z bronzu, ale kdyz jsem vylisoval ta původni, tak jsou křehká (prasklo) a je to nejaka speciální kluzna kompozice, pri soustruzeni to “prasi” jako seda litina - bronz asi v tomhle pripade nebude uplne šťastná volba coz? Mas k tomu nejake info? Ja vim o 2t dohromady prd :( diiik



Naposledy editováno 02.02.2023 00:09:34

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.2.2023 v 20:59 | Nahoru | #2630
assassin> Ahoj máš štěstí, že jdu po roce zase kolem ....
Pouzdra by měly být bronz nebo mosaz. Takle to vypadá podle jednoho manuálu v řezu. Já to doma nemám, tak vlastně nevím, co v čem se má točit, aby to fungovalo , ale nejčastěji zaroste uložení mezi těmi pouzdry a začne se to protáčet na hřídelce a to je hliníkové hřídelky konec.

Inspirace z ebay:

Dva takty jsou víc než dost

2.2.2023 v 21:27 | Nahoru | #2631
Existuje řešení ty čepy přesoustružit (standardně mají nějakou chlupatou míru jako 16,2 nebo 17,2) a dát na ně kuličková ložiska 2RS pro vyšší teploty. Za dvě stovky jsou do 150 °C, což by mělo vydržet.
https://www.vklozisk...zka=detail_parametry

Nebo za asi 250 Kč do 200 °C:
https://www.asw-lozi...-2rs-vt-200-c-detail

Pak jsou ještě pro vyšší teploty, ale to už je za ložisko pálka a nemělo by to být nutné.

Dva takty jsou víc než dost

2.2.2023 v 21:44 | Nahoru | #2632
Mam na to nachystanej fosforbronz, ale prave me překvapilo, ze je to nejaka kluzna kompozice, je to křehké jako kdyby to byly supinky bronzu v grafitu - proste neco jako se delaji různá samomazna pouzdra. Ale jestli to kousne bronz tak to udelam z toho. Jeste me napadlo tam použit kluzna pouzdra jako jsou treba na vedeni pistnice v tlumicich s tim ze bych vysoustruzil duralovy redukce.

Tady je hliníkový dil s větším průměrem (tam si myslim, ze to ma byt nalisovane) pak to klouzne pouzdro a hlinikovy dil s menším průměrem (tam je ulozeni s vuli) tzn at tak ci tak klouze tam pouzdro po hliníku

Kazdopadne diky



Ona je podle me ta privera beztak na vyhození, dorazy jsou hodne vymackane, takze chodi v jinem rozsahu nez by mela a navic mela na pouzdrech solidni vuli, takze ji nekdo fest obrousil - tipuju aby neskrtala - tim padem si myslim, ze uz moc nefunguje



Naposledy editováno 02.02.2023 21:55:16

Dva takty jsou víc než dost

2.2.2023 v 21:55 | Nahoru | #2633
Ten problém s nedostatečnou výdrží ložisek a zatuháváním u YPVS vyřešili elegantně v ČZ u modelu 125 / 519. Na čepech jsou tenkostěnná pouzdra a ty se točí na jehlách - v ložisku INA HK 1612, pro čep 16 mm, vnější průměr 22 mm, délka 12 mm. Vše se koupe v tom sajrajtu, který teče výfukem, stejně jako u kluzných pouzder. Gufero 12 x 16 x3.
Bazoš



Podle návodu se musí kontrolovat, jak to chodí a ložiska případně vyměnit, ale je to v rámci běžné údržky krosky.

Naposledy editováno 02.02.2023 22:05:28

Dva takty jsou víc než dost

2.2.2023 v 22:14 | Nahoru | #2634
Kdybyste si někdo chtěli tunit svoji Yamahu RD 500 LC, tak jsem mezi manuály strčil tohle :

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.2.2023 v 13:40 | Nahoru | #2635
KTM MX 500 z roku 1989 (jemné proužky na nádrži) za 250 tisíc

Po celkové repasi šasi,motoru (píst,vložka, ložiska, ojnice, tlumiče, atd,atd.) Je připravena např.na závody EVO a ještě jsem do ní po repasi ani nedal benzín a je na starších pneumatikách - na záběh motoru bylo zatím škoda dávat nové




Co dodat? Vše je napsané v prospektu pro následující rok 1990 (silné proužky na nádrži):

GS 500 1990 byla v #862 , a zelená 1991 v #1443 a #1723 .

Dva takty jsou víc než dost

7.2.2023 v 20:41 | Nahoru | #2636
Aprilia AF1 125 Futura, v ní Rotax 123. Pěkná, ale myslím, že 100 táců nikdo nedá. Modelový rok je vpředu na kapotě.


Dva takty jsou víc než dost

7.2.2023 v 21:44 | Nahoru | #2637
1996 KTM 250SX za pěkných 69 tisíc . První oranžová, stejně jako 360SX z #1442 . O dva roky později došlo k veliké inovaci a podvozek s motorem, které mají původ v roce 1990, dostaly na zadek PDS místo přepákování. Viz. např. poslední před - piererovský model 1991 z #745.


Predám v absolútne originálnom stave Evo motocross KTM SX 250 1996. Nenapadnutá kutilom, čo je už rarita. 21/19 kolesá s DOT 7/95 a 4/95. Koleno a koncovka bez poškodenia, rovné chladiče, pôvodné plasty a sedlo. Motor má čistý chod a ide poriadne za plynom.


Dva takty jsou víc než dost

8.2.2023 v 21:30 | Nahoru | #2638
Kawasaki KX125 1983 za 39 tisíc .
Navenek stejná s modelem 1982, kdy se u KX125 zavedlo vodní chlazení a kotouč na předku. Jak vypadaly modely 1981 tu bylo v #2052 . 1983 KX250 zase v #453 . Kawasaki si tehdy teprve začínala budovat lepší jméno a opravdu povedená KX125 přišla v roce 1984, viz. #1971 , pak 1987 v #1941 a #1135 .


Dva takty jsou víc než dost

8.2.2023 v 21:46 | Nahoru | #2639
Ještě trochu té nádhery zezadu a motor. Ten nejspíš už nemá původní elektrofúzní povlak ve válci, to by byl zvenku černější..


Dva takty jsou víc než dost

12.2.2023 v 10:24 | Nahoru | #2640
Aby mohla československá reprezentace nakoupit a udržovat v chodu KX125 pro Kováře, Štauda a Špačka v roce 1984, byly k tomu potřeba peníze a reference. Peníze zajistila továrna Barum, která za motorky zaplatila firmě Mefo pneumatikama. Reference zase dodal Jaroslav Falta, který byl v troce 1983 jezdcem Mefa právě na KX125 (spolu se Stodůlkou a Nováčkem). A protože výkonný a spolehlivý model 1983 sliboval ještě lepšího nástupce (#1971), bylo rozhodnuto pro Kawasaki. A bylo rozhodnuto dobře, v produkčních strojích nabízely oba modelové roky možná tu nejlepší kombinaci motoru a podvozku. Falta a Mefo v roce 1983, na videu asi od 42. minuty:


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Extrémní spotřeba Honda CRM 125 (R) Aposhtol 6 31.5.2024 v 12:58 karavanista
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf


TOPlist