globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.7.2018 v 16:57 | Nahoru | #2491
Pavel_T> koukám, nebojíš se dálek klobouk dolu a cesta bez problémů? Ani defekt? Jinak bacha na šroubky v blinkrech, rády se vyklepávaj

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.7.2018 v 20:49 | Nahoru | #2492
MartyR> objednala sem ,přišla a měla správný označení crf 250L i rok a nesedí já už fakt nevím, ale i tak diiks

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2018 v 11:34 | Nahoru | #2493
ivana0000> Tak potom jedině vzít od Zety - od nich beru doplňky já a vždy seděly (i když páčky jsem zatím nebral) http://www.zeta-rac...m/bikes/crf250l.html

najdeš je pak podle kódu:
ZE42-4104 - 4 prsty
ZE42-3104 - 3 prsty

dlouhá pro 4 prsty
https://www.ebay.com...?hash=item2393211690
krátká pro 3 prsty
https://www.ebay.com...p;_trksid=m570.l1313

Dělají i v barevném provedení - sety

červené - https://global.raku...tore/item/ze44-5013/
černé - https://www.motocro...negro-ze44-5011.html

V Čechách se to hůř shání, ale tady by ti je, když jim napíšeš do mailu dotaz s kódem dílu, snad byli schopni objednat:a poslat:
https://mxmoto.cz

Nebo tady, to je oficiální distributor Zety v ČR (naposled jsem od nich bral červené víko olejového fitru)....
https://www.mototechnika.cz

Naposledy editováno 13.07.2018 11:45:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2018 v 17:10 | Nahoru | #2494

ivana0000 píše: MartyR> objednala sem ,přišla a měla správný označení crf 250L i rok a nesedí já už fakt nevím, ale i tak diiks



protože to je páčka na CRF R, což je soutěžák a s typem L nemá vubec nic společnýho. Na tom eshopu jsou trubci, co mezi tim nevidí rozdíl, docela klasika na eshopech u nás i v zahraničí. Mam jednu veselou historku z českého motoshopu, přijdu a povídám prodavači, že potřebuju olejovej filtr na gsx-r 750 rok 97. Maník veme do ruky katalog filtrů, listuje a povídá: "To je Honda ne?" Co k tomu dodat...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2018 v 19:18 | Nahoru | #2495
SuperSic58> No jo, tak to je pak na pytel.
I když zatím, všechno na moto, co jsem objednával z ciziny, naštěstí sedělo... Ale je pravda, že tam si na to dávám víc bacha, protože vracení bývá drobet komlikovanější

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.8.2018 v 22:11 | Nahoru | #2496
Tak už čeká

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2018 v 05:24 | Nahoru | #2497
venda07> Tk to budeš mit stejnou dvojici motorek jako já

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2018 v 06:33 | Nahoru | #2498
mmě se za 17.600 km, co mám najeto, nic neuklepalo, nic neupadlo, nic nerozbilo. Akorát v 16000 jsem musel vyměnit rozvoďák.Po kolika km měníte air filtr? Kolik máte najeto vy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2018 v 07:34 | Nahoru | #2499
prackarr> co se stalo, že tak brzy? napínák na konci?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2018 v 07:38 | Nahoru | #2500
SuperSic58> jojo trochu jsem se inspiroval,takovou motorku jsem nikdy neměl,láká mně to na polňačku a do nějakýho terénu,tak proč to nezkusit ,v terénu jezdím každý den v práci tak skusim i s motorkou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2018 v 07:40 | Nahoru | #2501

callowsick píše: prackarr> co se stalo, že tak brzy? napínák na konci?

jo.když se to zahřálo, tak to občas dělalo takový zvuky. čoch čoch čoch čoch čoch.. a pak zas chvilku nic. Nebylo to výrazný, ale sralo mě to. Dal jsem to kamošovi do servisu a trápil to tam týden a nic. Pak to zase začalo. Tak jsem nechal naslepo vyměnit rozvoďák a bylo to tím. Od té doby šepot květin. Air filtr jsem dělal, oleje a kapaliny. Akorát chladící tam mám ještě origo, ale taky ji vyměním. Najeto 17600 Km, bez poruch. I baterka, o které jsem si myslel, že už půjde, drží...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2018 v 11:01 | Nahoru | #2502
prackarr> díky za objasnění

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2018 v 12:31 | Nahoru | #2503
venda07> si mužeš tim bagrem postavit pěknou trať Já to crfko mam spíš na vejlety po zapadlejch rozmlácenejch okreskách, kde se s 07 prostě nedá, to je utrpení, a max sem tam nějaká polňačka. Ale i vyloženě v lese se neztratí, akorát možná časem, pokud budeš jezdit hlavně terén, tak budeš řešit zkrácení převodů, je to převodama postavený spíš na silnici.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2018 v 12:36 | Nahoru | #2504
prackarr> ty bláho rozvoďák takhle brzo? Nestačilo vyměnit jen napínák? Ten je prej u dost Hond slabý místo, včetně tohohle crfka. Někde ve světě na něj byly dokonce i svolávačky, u nás v Hondě nic neví. Ale taky mě z toho jdou občas divný zvuky, hlavně na vyšší otáčky s malym plynem, třeba když chci jet na trojku do kopce na 6tis otáčkách, takže jen málo otevřenej plyn a pak je to pěkně slyšet, dělá to už od novoty a nejsem jedinej, už to tu pár lidí taky popsalo. Ale asi bude stačit vyměnit jen rozvoďák, přeci jen řetěz, to musí vydržet hodně ne?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2018 v 12:47 | Nahoru | #2505
jinak já mam 9 tis a závada vadnej spínač brzdovýho světla na přední brzdě. A jeden vyklepanej šroubek na blinkru no...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.8.2018 v 14:34 | Nahoru | #2506
Tak už dělá radost

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.8.2018 v 15:44 | Nahoru | #2507
venda07> moc pěkné barvy.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.8.2018 v 17:29 | Nahoru | #2508

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.8.2018 v 18:07 | Nahoru | #2509
gratulace krasavice

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.8.2018 v 18:35 | Nahoru | #2510
SuperSic58> díky ,dneska seznamovací jízda, rohlík na tváři

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2018 v 16:01 | Nahoru | #2511
Dneska ochutnávka v terénu

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2018 v 19:34 | Nahoru | #2512
Jsem nadšenej a spokojenej,tak snad nevadí ty fotky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2018 v 19:50 | Nahoru | #2513
venda07> pěkná!

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2018 v 20:31 | Nahoru | #2514
Wenda: Super volba gratuluju.
Pěkné počasí MT 07 zakaboní se, vytáhnout CRF.
Tak nějak přemýšlíme podobně .

---------------------------
Kolik km si vám ostatním sedal výkon motoru? Mám najeto něco přes 1500 a stále se zlepšuje.
Mám už tedy po úpravách a jede oproti první verzi o dost lépe..

Ale první jízda ze salonu byla jak když jedu na jawě 50.

Naposledy editováno 24.08.2018 06:36:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.8.2018 v 13:42 | Nahoru | #2515
nokia321>Ahoj. Dvepade rally prvnich 150km jak priposranej, do 500km obsac kratce protahl z kopecka a po petistovce uz normal dle potreby i do cervenyho a vykon se zda jak ma byt. Oziva nad 6ot/m. Spotreba 3-3.5l, ale tu neresim. Najeto 1600km
Ted z jineho soudku. Mate nekdo jiny (pevnejsi) riditka nez origo? Lehce jsem to polozil v brodu a hned se ohly 😡 Zarazilo me, ze nic nevydrzi. Zadna velka rana nic takovyho. Namlatil jsem to pres drevo zpet do "puvodni" polohy, ale az zas krapne na zem bude to znovu na pikacu.
Dale premyslim o ladaku. Nasel jsem s homologaci jen od Arrow. Dela i nekdo jinej? Staci jen koncovka, nebo je treba kompet (3 dily) Diky moc za postrehy a omlouvam se za pripadny opakovany dotaz a psani z mobilu.

Naposledy editováno 26.08.2018 13:46:36

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.8.2018 v 15:38 | Nahoru | #2516
jezdíme a kocháme se krajinou ,užívám si jinej rozměr jízdy,ten automobilovej provoz mi vůbec nechybí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.8.2018 v 21:13 | Nahoru | #2517

HondaOK píše: nokia321>Ahoj. Dvepade rally prvnich 150km jak priposranej, do 500km obsac kratce protahl z kopecka a po petistovce uz normal dle potreby i do cervenyho a vykon se zda jak ma byt. Oziva nad 6ot/m. Spotreba 3-3.5l, ale tu neresim. Najeto 1600km
Ted z jineho soudku. Mate nekdo jiny (pevnejsi) riditka nez origo? Lehce jsem to polozil v brodu a hned se ohly 😡 Zarazilo me, ze nic nevydrzi. Zadna velka rana nic takovyho. Namlatil jsem to pres drevo zpet do "puvodni" polohy, ale az zas krapne na zem bude to znovu na pikacu.
Dale premyslim o ladaku. Nasel jsem s homologaci jen od Arrow. Dela i nekdo jinej? Staci jen koncovka, nebo je treba kompet (3 dily) Diky moc za postrehy a omlouvam se za pripadny opakovany dotaz a psani z mobilu.


To ti vadí,že jede potichu(jedeš lesem a nevědí o tobě) nebo máš pocit ,že Tě ty ,,2 koníci,, vytrhnou

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.8.2018 v 22:23 | Nahoru | #2518
xm-milan> No, každej koník navíc se hodí, kila dolů taky no a zdravě vyladěnej zvuk je příjemnej. Nemyslím tím žádnej přeřvanej nesmysl, co je slyšet dva kiláky před tebou a dva za tebou. Máš ale pravdu, že v lese je co nejmíň kraválu na místě 🤔

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.8.2018 v 07:11 | Nahoru | #2519
s laďákem to jede znatelně lépe a váha dolů je taky v terénu dost poznat

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.8.2018 v 08:56 | Nahoru | #2520
Mě přijde výkon s laďákem Arrow stejnej, možná tam malinko přidá ve vrchu, ale to muže bejt jen pocit a odhalila by to asi jedině brzda. Jinak zvuk paráda a taky vzhled dostane jinej švih plus úspora pár kg. Co mě překvapilo, je úbytek vibrací. Akorát nevim, jesli se bude dát jezdit s dBkillerem, protože se pak o dost víc hřeje a nevim, co by na to řek blinkr, kterej je dost blízko...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist