1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Petr_VFR píše: i kdyz, ono to znelo divne vevnitr, ale jak jsou na konci venku, tak to neni zle
a mrkni na ten jejich výběr a ceny to sem ti to zamotal co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Dominik-Duka píše:
jinak ten fuck od 2bráchů je i s homologací kuk
Cena je parádní, ale obávám se, že ta jejich koncovka je moc zvedlá a proto na mašinu nepůjde origo pravý boční kufr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Soudce-v-kápi píše: Cena je parádní, ale obávám se, že ta jejich koncovka je moc zvedlá a proto na mašinu nepůjde origo pravý boční kufr
nevidel bych to tak pesimisticky, priginal jde horni casti taky pomerne vysoko .. je pravda, ze treba zminovany Akrap se dela ve dvou verzich, jedna je vic nahoru, jedna vic naplocho
Petr_VFR píše: nevidel bych to tak pesimisticky, priginal jde horni casti taky pomerne vysoko .. je pravda, ze treba zminovany Akrap se dela ve dvou verzich, jedna je vic nahoru, jedna vic naplocho
No právě. Two Brothers mají horní hranu koncovky prakticky v polovině profilu pneumatiky odkaz kde je boční pohled (návod na montáž), to se tam s kufrem určitě nevejde.
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Soudce-v-kápi píše: Odkud a za kolik?
Bagster, takze standardni cena 8500. O DDtuningu vim, ale nejak jsem u to nechtel dat, Bagster to sedlo uz precejen videl a nebyl to prvni kus konkretniho typu.
Mohlo by byt i barevnejsi, ale chtel jsem se drzet co nejvic originalu
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Petr_VFR píše: Bagster, takze standardni cena 8500. O DDtuningu vim, ale nejak jsem u to nechtel dat, Bagster to sedlo uz precejen videl a nebyl to prvni kus konkretniho typu.
Mohlo by byt i barevnejsi, ale chtel jsem se drzet co nejvic originalu
řekl bych že jsi si dal Bagster zbytečně, ten mladík v Mohelně je fakt dobrej, nebál bych se že když bude dělat první kus, že by něco zničil
Dominik-Duka píše: řekl bych že jsi si dal Bagster zbytečně, ten mladík v Mohelně je fakt dobrej, nebál bych se že když bude dělat první kus, že by něco zničil
diky za tip, uz sem si u nej objednal predelani zadni sedacky u ZX, bude to pry do 2tis, to je parada
2 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
SensationBlaack píše: Petr_VFR> Pouze koncovka nebo i svody?
videls nekdy ceny Akrapa?
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Naposledy editováno 16.07.2011 22:39:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
SensationBlaack píše: Soudce-v-kápi> Proc na dalnicich predjizdet kamion na 2-3kvalt??? 6tka a jen kroutit plynem a neresit jak rychle ten kamion predjedu ne? mimo dalnici to je jina...
Píšu o kamionech na státovkách (značené B), něco jako naše první třídy, na dálnici jsem jel samo na šestku, pětka byla jen vyjímečně, třeba když se mě snažil do kopce jeden Němčour s BMW přesvědčit, že mu to jede víc než nám
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
Když jedeme za sebou stejně rychle a on má na tacho 280 km/h, mám já 270 a přitom má vefro elektronicky omezenou maximálku na 250 km/h
Nissan GT-R nás oba na maximálku zpráskal (podjel nás v pravém pruhu), nikoli ovšem na pružné zrychlení, to musel uhnout
Při jízdě obou mašin na šestku a při zrychlení z cca 150 na max., tzv. "na hulváta" - plnej knedlik bez podřazení a ukaž co umíš - Kawa Hondě neujede, zrychlují stejně (což je s podivem, protože Kawa má o 30 koní víc a o 25 Nm větší krouťák, při prakticky stejné hmotnosti)
Honda je daleko hezčí než Kawa a taky má hezčí zvuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Soudce-v-kápi píše: Několik postřehů z dnešní vyjížďky s kámošem (ZZR 1400):
Když jedeme za sebou stejně rychle a on má na tacho 280 km/h, mám já 270 a přitom má vefro elektronicky omezenou maximálku na 250 km/h
Nissan GT-R nás oba na maximálku zpráskal (podjel nás v pravém pruhu), nikoli ovšem na pružné zrychlení, to musel uhnout
Při jízdě obou mašin na šestku a při zrychlení z cca 150 na max., tzv. "na hulváta" - plnej knedlik bez podřazení a ukaž co umíš - Kawa Hondě neujede, zrychlují stejně (což je s podivem, protože Kawa má o 30 koní víc a o 25 Nm větší krouťák, při prakticky stejné hmotnosti)
Honda je daleko hezčí než Kawa a taky má hezčí zvuk
To je preci jasny, kdyz tvoje 6ka je jako na ZZR 4ka A ZZR je mnohem hezci, mnohem.
Bubrak ZX10R píše: To je preci jasny, kdyz tvoje 6ka je jako na ZZR 4ka A ZZR je mnohem hezci, mnohem.
Ale já netvrdím, že je ZZR špatná motorka. Podvozek spíš průměr, brzdy taky, zato motor jede krásně odspodu, lineárně od 2 tisíc bez děr ve výkonu. To je u VFR trochu opruz, ta pod 4 tisíce otáček moc nejede, což je znát hlavně na dvojku. Kawa taky míň žere, na 150 ujetých km jsem měl o litr větší spotřebu, spojka nejde tak ztuha, sedlo tolik neklouže. Ale je fakt hnusná!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrolky Honda VFR 1200F | kokoto | 17 | 27.5.2024 v 15:16 kuzmič |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 17 | 3.4.2024 v 23:23 Deadman |
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F | kuzmič | 72 | 16.1.2024 v 21:38 motodiag |
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F | Piwell | 27 | 12.10.2023 v 15:06 Piwell |
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F | ohlin | 7 | 27.5.2022 v 23:24 Richardpa |