paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:20 | Nahoru | #238711

Tifone píše: Zadny takovy Ty valce sou ekl A jeste jim to nejede. Cestou z DC se jeden na 1250 pokousel chvilku drzet v zavesu . No neslo mu to a to se tak snazil



Hlasuju spíš pro brzdu v hlavě,než v motoru.U těchhle motorek už jsou maximální výkony fuk.Jede všechno až moc.I když některý ještě o kousek víc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:26 | Nahoru | #238712

Palomoto píše: Jsou to pry BiTdi a ma to jen 145kW, nic jiného nedělají, tedy i tohle skončilo 2023 a teď jedou jen benziny s hybridy.
Ten interiér mne právě dost zklamal, vypadá luxusně, ale materiály na omak spíš tvrdý



koukal jsem na to a jo je to tak, jsou tam jen dva diesel motory a oba maji dve turba, ten silnejsi ma jedno turbo s variabilni geometrii. ta d4 tzn ta slabsi by mela byt spolehlivejsi
jo a hybrid je benzinak..

kombinaci turba a superchargeru ma jen benzinova varianta. popletl jsem to.

ad ty "mekke" plasty - to me vzdy bavilo, je to oblibene tema motoristickych novinaru a moc me nenapada, proc by nekdo osahaval jednotlive dily v interieru aby zjistil ktere z nich jsou "mekke" a ktere ne...

Naposledy editováno 21.05.2024 13:31:23

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:29 | Nahoru | #238713
zmulin> NP> tak mi tu radost neberte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:30 | Nahoru | #238714

Tifone píše: Zadny takovy Ty valce sou ekl A jeste jim to nejede. Cestou z DC se jeden na 1250 pokousel chvilku drzet v zavesu . No neslo mu to a to se tak snazil


Ti rikal,jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:30 | Nahoru | #238715

Tifone píše: Zadny takovy Ty valce sou ekl A jeste jim to nejede. Cestou z DC se jeden na 1250 pokousel chvilku drzet v zavesu . No neslo mu to a to se tak snazil



pridavam se k NPckovi... v motoru to nebude, uz vykon te 1200lc staci na takove tempo, ze to moc lidi neda... chleba se zacne lamat nad cca 250kmh kde uz je znat jestli je v motoru 120ps nebo 160.... ale kolik lidi dokaze na okreskach jezdit 250+ ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:31 | Nahoru | #238716

Tifone píše: Zadny takovy Ty valce sou ekl A jeste jim to nejede. Cestou z DC se jeden na 1250 pokousel chvilku drzet v zavesu . No neslo mu to a to se tak snazil



mé autokorekční pochody mi nedovolují ti na to odpovědět ...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:35 | Nahoru | #238717
Dáme závod?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:35 | Nahoru | #238718

assassin píše: koukal jsem na to a jo je to tak, jsou tam jen dva diesel motory a oba maji dve turba, ten silnejsi ma jedno turbo s variabilni geometrii. ta d4 tzn ta slabsi by mela byt spolehlivejsi
jo a hybrid je benzinak..

kombinaci turba a superchargeru ma jen benzinova varianta. popletl jsem to.

ad ty "mekke" plasty - to me vzdy bavilo, je to oblibene tema motoristickych novinaru a moc me nenapada, proc by nekdo osahaval jednotlive dily v interieru aby zjistil ktere z nich jsou "mekke" a ktere ne...



Víceméně je mi taky úplně jedno jestli jsou tam měkké nebo tvrdé plasty, ovšem když si někdo hraje na premiovku a dá ti tam nějaký tvrdý recyklát? No tak to tak úplně premiové není. A navíc ty tvrdý plasty mají tendenci se velice lehce poškrábat. Viděl jsem to v Toyotě,obyčejnej SsangYong má na přístrojovce měkčený a cokoliv na to dáš tak to tomu prakticky neublíží

Naposledy editováno 21.05.2024 13:39:21

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:37 | Nahoru | #238719

Koudy01 píše: Dáme závod?



muhehe

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:37 | Nahoru | #238720

Kubák píše: Ti rikal,jo?

tak to jsem viděl. jen jsem trochu zvolnil už už se zase dotahoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:37 | Nahoru | #238721

Koudy01 píše: Dáme závod?



to bylo na mě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:42 | Nahoru | #238722

Tifone píše: to bylo na mě?


Třeba
Ale spíš to byl jen výkřik. Nemám FJR1300, aby mělo smysl se do něčeho takovýho pouštět

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:44 | Nahoru | #238723
ja nemam se zavodenim problem, treba v nedeli jsem kvuli jedne takove vyzve jel na otocku do mostu

Tifone: me treba tvrde plasty nevadi ani mi na tom mekkem neprijde nic az tak moc premioveho... nejaka pruzna folie, pena a nosic ze stejneho tvrdeho plastu jako ma ta tvrda palubka... spousta hmotnosti navic a penize nahazene do kanalu pro pocit premiovosti...

ale chapu, ze ja mam spoustu nestandardnich nazoru co se interieru tyka, za prve profesni deformace a za druhe v aute drzim jen volant a radicku... nemam duvod sahat na nic ostatniho. palubku nemam jak poskrabat... a kdyz rvu do auta kolo tak dojebu plasty tvrde, mekke i kuzi

jo pocalounit to cele do kuze nebo alkantary.. to uz je jina....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:46 | Nahoru | #238724

assassin píše: ja nemam se zavodenim problem, treba v nedeli jsem kvuli jedne takove vyzve jel na otocku do mostu


A vyhráls?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:54 | Nahoru | #238725

Koudy01 píše: A vyhráls?

jasny, jinak bych delal, ze jsem nikde nebyl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:55 | Nahoru | #238726

Koudy01 píše: Třeba
Ale spíš to byl jen výkřik. Nemám FJR1300, aby mělo smysl se do něčeho takovýho pouštět


Tenhle příběh neznám. Rozveď to...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 13:58 | Nahoru | #238727

BlackSabbath píše: Tenhle příběh neznám. Rozveď to...


Jeste si tu na motorkarich nikdy nepotkal Eddieho s FJR1300 - motorkou na vrcholu potravniho retezce, ktera pojede vsechno a vsechny a driv vsem nabizel zavod? Ted uz to nedela.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 14:00 | Nahoru | #238728

assassin píše: jasny, jinak bych delal, ze jsem nikde nebyl


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 14:01 | Nahoru | #238729
Koudy01> ale zavod spocival v ceste do chorvatska po dalnici nebo tak neco ja bych tu vyzvu s volvem ve sve dobe prijal... a skoro bych rekl, ze bych to i vyhral... ale s tim co to ted sezere uz ne

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 14:03 | Nahoru | #238730
assassin> Jo, Chorvatsko taky bylo. Pak myslim i Rozvadov - Ostrava a tak podobne. Bylo toho hodne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 14:06 | Nahoru | #238731

assassin píše: koukal jsem na to a jo je to tak, jsou tam jen dva diesel motory a oba maji dve turba, ten silnejsi ma jedno turbo s variabilni geometrii. ta d4 tzn ta slabsi by mela byt spolehlivejsi
jo a hybrid je benzinak..

kombinaci turba a superchargeru ma jen benzinova varianta. popletl jsem to.

ad ty "mekke" plasty - to me vzdy bavilo, je to oblibene tema motoristickych novinaru a moc me nenapada, proc by nekdo osahaval jednotlive dily v interieru aby zjistil ktere z nich jsou "mekke" a ktere ne...


Nějaký hybrid jsou i ty B4 diesely, mají tam malou baterku v kufru, pry stojí 30tis.Kc a nevím co to jako umí. Na to jsme se naptal Mekky platy mám rád a ohmatavam taky, ono když máš loket ve dveřích a koleno na středu na měkkém, nebo tvrdém plastu, tak to poznáš Doma mám Passat a T-roca a rozdíl v tvrdosti plastu a tím komfortu při styku s tělem je fakt znatelný

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 14:07 | Nahoru | #238732

Tifone píše: Víceméně je mi taky úplně jedno jestli jsou tam měkké nebo tvrdé plasty, ovšem když si někdo hraje na premiovku a dá ti tam nějaký tvrdý recyklát? No tak to tak úplně premiové není. A navíc ty tvrdý plasty mají tendenci se velice lehce poškrábat. Viděl jsem to v Toyotě,obyčejnej SsangYong má na přístrojovce měkčený a cokoliv na to dáš tak to tomu prakticky neublíží


To škrábání taky, to je fakt a pak taky vrzání, měkký vrzou většinou míň

Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 14:09 | Nahoru | #238733
Laboroval tady nekdo s jinyma riditkama na SF 1098???

Porad si na ty origo nemuzu nejak zvyknout a nevim cim to je. Zda jsou moc uzke, nebo moc zavrene nebo nizke, nebo co je na nich vlastne spatne.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 14:11 | Nahoru | #238734
Palomoto> jj B znaci mild hybrid a treba B4 existuje jak v kombinaci s ropakem tak benzinem... ale D4 a D5 je cista ropa bez elektriky...

ja se o ty plasty moc neopiram, loket do dveri treba nedavam... a porovnani aut z nizsi stredni a stredni tridy casto neni mozne ne kvuli tvrdosti plastu, ale kvuli prostoru...

u mist kde v kontaktu s telem dochazi to beru, ale to treba palubka apod moc casto nebyva ... jak rikam. at si kazdej kupuje co chce... ale takova auta pak vazi 1600+ a jezdi jako auta co maji 1600+

Naposledy editováno 21.05.2024 14:14:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 14:22 | Nahoru | #238735

Koudy01 píše: Jeste si tu na motorkarich nikdy nepotkal Eddieho s FJR1300 - motorkou na vrcholu potravniho retezce, ktera pojede vsechno a vsechny a driv vsem nabizel zavod? Ted uz to nedela.


Asi ne nebo si ho nepamatuju. Jak může s 5 kvaltama být na vrcholu řetězce?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 14:28 | Nahoru | #238736

BlackSabbath píše: Asi ne nebo si ho nepamatuju. Jak může s 5 kvaltama být na vrcholu řetězce?



tohle příměrou by asi mnoho stopětadvacítek byly kingové, ne?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 14:34 | Nahoru | #238737

BlackSabbath píše: Asi ne nebo si ho nepamatuju. Jak může s 5 kvaltama být na vrcholu řetězce?



prevodovka vlastne kompenzuje nedokonalosti spalovaciho motoru.... v MX treba KTM docela kralovala se ctyrkvaltem...

Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 14:40 | Nahoru | #238738
Prostě mně ta motorka vždycky připadla ošizená třeba oproti GSX 1400...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 14:42 | Nahoru | #238739

assassin píše: pridavam se k NPckovi... v motoru to nebude, uz vykon te 1200lc staci na takove tempo, ze to moc lidi neda... chleba se zacne lamat nad cca 250kmh kde uz je znat jestli je v motoru 120ps nebo 160.... ale kolik lidi dokaze na okreskach jezdit 250+ ?



Já bych to sundal někam mezi 160-180km/h.250 120ps cenduro nikdy neuvidí,max s bídou nějaká silnice se zalehlym Zajdou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2024 v 15:27 | Nahoru | #238740

zmulin píše: Já bych to sundal někam mezi 160-180km/h.250 120ps cenduro nikdy neuvidí,max s bídou nějaká silnice se zalehlym Zajdou



je to tak... možná kapota a za nějaký čas...a musí tak bejt zpřevodovaná na sekundáru...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist