kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Zadny takovy Ty valce sou ekl A jeste jim to nejede. Cestou z DC se jeden na 1250 pokousel chvilku drzet v zavesu . No neslo mu to a to se tak snazil
Hlasuju spíš pro brzdu v hlavě,než v motoru.U těchhle motorek už jsou maximální výkony fuk.Jede všechno až moc.I když některý ještě o kousek víc.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Jsou to pry BiTdi a ma to jen 145kW, nic jiného nedělají, tedy i tohle skončilo 2023 a teď jedou jen benziny s hybridy.
Ten interiér mne právě dost zklamal, vypadá luxusně, ale materiály na omak spíš tvrdý
koukal jsem na to a jo je to tak, jsou tam jen dva diesel motory a oba maji dve turba, ten silnejsi ma jedno turbo s variabilni geometrii. ta d4 tzn ta slabsi by mela byt spolehlivejsi
jo a hybrid je benzinak..
kombinaci turba a superchargeru ma jen benzinova varianta. popletl jsem to.
ad ty "mekke" plasty - to me vzdy bavilo, je to oblibene tema motoristickych novinaru a moc me nenapada, proc by nekdo osahaval jednotlive dily v interieru aby zjistil ktere z nich jsou "mekke" a ktere ne...
Naposledy editováno 21.05.2024 13:31:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Zadny takovy Ty valce sou ekl A jeste jim to nejede. Cestou z DC se jeden na 1250 pokousel chvilku drzet v zavesu . No neslo mu to a to se tak snazil
Ti rikal,jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Zadny takovy Ty valce sou ekl A jeste jim to nejede. Cestou z DC se jeden na 1250 pokousel chvilku drzet v zavesu . No neslo mu to a to se tak snazil
pridavam se k NPckovi... v motoru to nebude, uz vykon te 1200lc staci na takove tempo, ze to moc lidi neda... chleba se zacne lamat nad cca 250kmh kde uz je znat jestli je v motoru 120ps nebo 160.... ale kolik lidi dokaze na okreskach jezdit 250+ ?
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: koukal jsem na to a jo je to tak, jsou tam jen dva diesel motory a oba maji dve turba, ten silnejsi ma jedno turbo s variabilni geometrii. ta d4 tzn ta slabsi by mela byt spolehlivejsi
jo a hybrid je benzinak..
kombinaci turba a superchargeru ma jen benzinova varianta. popletl jsem to.
ad ty "mekke" plasty - to me vzdy bavilo, je to oblibene tema motoristickych novinaru a moc me nenapada, proc by nekdo osahaval jednotlive dily v interieru aby zjistil ktere z nich jsou "mekke" a ktere ne...
Víceméně je mi taky úplně jedno jestli jsou tam měkké nebo tvrdé plasty, ovšem když si někdo hraje na premiovku a dá ti tam nějaký tvrdý recyklát? No tak to tak úplně premiové není. A navíc ty tvrdý plasty mají tendenci se velice lehce poškrábat. Viděl jsem to v Toyotě,obyčejnej SsangYong má na přístrojovce měkčený a cokoliv na to dáš tak to tomu prakticky neublíží
Naposledy editováno 21.05.2024 13:39:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Dáme závod?
to bylo na mě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: to bylo na mě?
Třeba
Ale spíš to byl jen výkřik. Nemám FJR1300, aby mělo smysl se do něčeho takovýho pouštět
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tifone: me treba tvrde plasty nevadi ani mi na tom mekkem neprijde nic az tak moc premioveho... nejaka pruzna folie, pena a nosic ze stejneho tvrdeho plastu jako ma ta tvrda palubka... spousta hmotnosti navic a penize nahazene do kanalu pro pocit premiovosti...
ale chapu, ze ja mam spoustu nestandardnich nazoru co se interieru tyka, za prve profesni deformace a za druhe v aute drzim jen volant a radicku... nemam duvod sahat na nic ostatniho. palubku nemam jak poskrabat... a kdyz rvu do auta kolo tak dojebu plasty tvrde, mekke i kuzi
jo pocalounit to cele do kuze nebo alkantary.. to uz je jina....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ja nemam se zavodenim problem, treba v nedeli jsem kvuli jedne takove vyzve jel na otocku do mostu
A vyhráls?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: A vyhráls?
jasny, jinak bych delal, ze jsem nikde nebyl1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Třeba
Ale spíš to byl jen výkřik. Nemám FJR1300, aby mělo smysl se do něčeho takovýho pouštět
Tenhle příběh neznám. Rozveď to...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Tenhle příběh neznám. Rozveď to...
Jeste si tu na motorkarich nikdy nepotkal Eddieho s FJR1300 - motorkou na vrcholu potravniho retezce, ktera pojede vsechno a vsechny a driv vsem nabizel zavod? Ted uz to nedela.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: koukal jsem na to a jo je to tak, jsou tam jen dva diesel motory a oba maji dve turba, ten silnejsi ma jedno turbo s variabilni geometrii. ta d4 tzn ta slabsi by mela byt spolehlivejsi
jo a hybrid je benzinak..
kombinaci turba a superchargeru ma jen benzinova varianta. popletl jsem to.
ad ty "mekke" plasty - to me vzdy bavilo, je to oblibene tema motoristickych novinaru a moc me nenapada, proc by nekdo osahaval jednotlive dily v interieru aby zjistil ktere z nich jsou "mekke" a ktere ne...
Nějaký hybrid jsou i ty B4 diesely, mají tam malou baterku v kufru, pry stojí 30tis.Kc a nevím co to jako umí. Na to jsme se naptal Mekky platy mám rád a ohmatavam taky, ono když máš loket ve dveřích a koleno na středu na měkkém, nebo tvrdém plastu, tak to poznáš Doma mám Passat a T-roca a rozdíl v tvrdosti plastu a tím komfortu při styku s tělem je fakt znatelný
Tifone píše: Víceméně je mi taky úplně jedno jestli jsou tam měkké nebo tvrdé plasty, ovšem když si někdo hraje na premiovku a dá ti tam nějaký tvrdý recyklát? No tak to tak úplně premiové není. A navíc ty tvrdý plasty mají tendenci se velice lehce poškrábat. Viděl jsem to v Toyotě,obyčejnej SsangYong má na přístrojovce měkčený a cokoliv na to dáš tak to tomu prakticky neublíží
To škrábání taky, to je fakt a pak taky vrzání, měkký vrzou většinou míň
ja se o ty plasty moc neopiram, loket do dveri treba nedavam... a porovnani aut z nizsi stredni a stredni tridy casto neni mozne ne kvuli tvrdosti plastu, ale kvuli prostoru...
u mist kde v kontaktu s telem dochazi to beru, ale to treba palubka apod moc casto nebyva ... jak rikam. at si kazdej kupuje co chce... ale takova auta pak vazi 1600+ a jezdi jako auta co maji 1600+
Naposledy editováno 21.05.2024 14:14:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Jeste si tu na motorkarich nikdy nepotkal Eddieho s FJR1300 - motorkou na vrcholu potravniho retezce, ktera pojede vsechno a vsechny a driv vsem nabizel zavod? Ted uz to nedela.
Asi ne nebo si ho nepamatuju. Jak může s 5 kvaltama být na vrcholu řetězce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: pridavam se k NPckovi... v motoru to nebude, uz vykon te 1200lc staci na takove tempo, ze to moc lidi neda... chleba se zacne lamat nad cca 250kmh kde uz je znat jestli je v motoru 120ps nebo 160.... ale kolik lidi dokaze na okreskach jezdit 250+ ?
Já bych to sundal někam mezi 160-180km/h.250 120ps cenduro nikdy neuvidí,max s bídou nějaká silnice se zalehlym Zajdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Já bych to sundal někam mezi 160-180km/h.250 120ps cenduro nikdy neuvidí,max s bídou nějaká silnice se zalehlym Zajdou
je to tak... možná kapota a za nějaký čas...a musí tak bejt zpřevodovaná na sekundáru...