kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: assassin> si rozbil i auto rodicu??
Nebo mi neco uniklo?
No bud je to s tema “zanovnima ojetinama, co s nima jezdi tisíce lidi bez problemu” trosku jinak nez se tu minule psalo, nebo proste neumim jezdit a jednou jízdou na slovac jsem to znicil…
Asi budu muset vzit nove…
Naposledy editováno 20.04.2024 19:50:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No bud je to s tema “zanovnima ojetinama, co s nima jezdi tisíce lidi bez problemu” trosku jinak nez se tu minule psalo, nebo proste neumim jezdit a jednou jízdou na slovac jsem to znicil…
Asi budu muset vzit nove…
Aby se ti neposralo cestou ze salonu i to novy ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Bohuzel prej vážná závada, dal jsem tomu prej tou jízdou zpet dost na prdel, kdybych to dal pristi tyden znova tak jsem zničil dpf
No a nebo opravdu 'neumíš' jezdit, necítíš a neposloucháš co dělá tomu autu dobře, sereš na to a jedeš si svou... A i když tomu nevěřím, tak z tvých odpovědí usuzuju, že si to chtěl asi slyšet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Frennky> treba neumim. i to je mozne. to by musel asi posoudit nekdo "zvenci"
Se zeptej Stiga
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.04.2024 20:40:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> sem to psal ze srandy a myslel ze napises nejakou banalitu, tak nic no :) Asi bys mel poridit neco rovnou rozbityho a to spravit, treba tim zvratis smer.
ja uz moc neverim, ze neco opravim ... kdyz se podivam na to jak se mi dari s volvem dnes dalsi kolo u odborniku a prej co se tyka zivych dat, vstriku, dpf atd vse ok ...
Naposledy editováno 20.04.2024 20:42:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Jsem chtel dnes utrati sve tezce nabite finance. A neshodli jsme se o 200korun na cene
Jake finance?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Se zeptej Stiga
Stig je z nasich testovacich pilotu nejvetsi "divocak" nikdo neudela vetsi tlak na brzdy nez on... tomu autu dava strasnej kour....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> a to jeste navic uplne zanikla informace zes to opravil, to uz je fakt jedno co napises
no navic to za me byla konstrukcni vada... ale kdyz jsem tu psal, ze se takhle novych aut bojim kvuli kvalite, tak jsem si vyslechl... no to je fuk, hlavne ze mam s cim jet v pondeli zpet na slovac...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ja uz moc neverim, ze neco opravim ... kdyz se podivam na to jak se mi dari s volvem dnes dalsi kolo u odborniku a prej co se tyka zivych dat, vstriku, dpf atd vse ok ...
to auto obelhava samo sebe. Ale zajimavy je, ze problemy se zacly retezit az po repasi vstriku, jestli se dobre pamatuju.
Naposledy editováno 20.04.2024 21:08:12
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: no navic to za me byla konstrukcni vada... ale kdyz jsem tu psal, ze se takhle novych aut bojim kvuli kvalite, tak jsem si vyslechl... no to je fuk, hlavne ze mam s cim jet v pondeli zpet na slovac...
Uz ted se tesis na jizdu tam i zpet ze
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Ojetý nafty jsou ekonomická sebevražda, říkám to furt a lidi to pořád chtějí, nechápu. Hlavně, že to jede za 4-5l na 100km Naftu pouze novou a max do 3.-4.let se toho včas zbavit... To je furt problém s DPF, teplotníma čidlama, NOX senzory, vstřikování nebo čerpadlo Ad Blue nebo jiný sračky, vstřikovače nafty či vysokotlaké čerpadla, snímače nízkýho a vysokého tlaku na railu, snímač diferenčního tlaku co řídí kondici DPF... Poté tomu přispívají taky řidiči, palivový filtr mění až když to skoro nejede nebo nestartuje, tankujou nejlevnější naftu v JZD, jezdí krátké trasy atd... A taky kunám chutnají u koncernu podtlakové hadice ovládání EGR a turba Zlatej benzín
To Koudy nechtěl slyšet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: To Koudy nechtěl slyšet
V poho. Mě cizí problémy moc nerozhodí
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Ojetý nafty jsou ekonomická sebevražda, říkám to furt a lidi to pořád chtějí, nechápu. Hlavně, že to jede za 4-5l na 100km Naftu pouze novou a max do 3.-4.let se toho včas zbavit... To je furt problém s DPF, teplotníma čidlama, NOX senzory, vstřikování nebo čerpadlo Ad Blue nebo jiný sračky, vstřikovače nafty či vysokotlaké čerpadla, snímače nízkýho a vysokého tlaku na railu, snímač diferenčního tlaku co řídí kondici DPF... Poté tomu přispívají taky řidiči, palivový filtr mění až když to skoro nejede nebo nestartuje, tankujou nejlevnější naftu v JZD, jezdí krátké trasy atd... A taky kunám chutnají u koncernu podtlakové hadice ovládání EGR a turba Zlatej benzín
Ale kecko, transita custom sem mel od novyho. 330 tisic, za 9 let. Nejlevnejsi nafta co sem kdy kde sehnal, a za celou tu dobu se akorat ted ke konci resilo vstrikovani nafty do vejfuku. Vyndalo se to, vycistilo vrtakem, zavrelo sroublem, a zase namontovalo. Origo vstriky, vsechny cidla, dpf, egr, atd.
Ale jezdim s tim spis dalky, ohreju to nez tomu dam napit, dochlazuju turbo, a menim olej kazdejch 15 tisic.Proste se k tomu snazim chovat tak, aby to slouzilo a nic nechtelo, a ono jo.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Ojetý nafty jsou ekonomická sebevražda, říkám to furt a lidi to pořád chtějí, nechápu. Hlavně, že to jede za 4-5l na 100km Naftu pouze novou a max do 3.-4.let se toho včas zbavit... To je furt problém s DPF, teplotníma čidlama, NOX senzory, vstřikování nebo čerpadlo Ad Blue nebo jiný sračky, vstřikovače nafty či vysokotlaké čerpadla, snímače nízkýho a vysokého tlaku na railu, snímač diferenčního tlaku co řídí kondici DPF... Poté tomu přispívají taky řidiči, palivový filtr mění až když to skoro nejede nebo nestartuje, tankujou nejlevnější naftu v JZD, jezdí krátké trasy atd... A taky kunám chutnají u koncernu podtlakové hadice ovládání EGR a turba Zlatej benzín
vzdyt benzin ma to same a kupodivu jeste choulostivejsi .... tohle teda podle me neni alternativa.
vse co jsi vypsal ma benzin taky ... jeste teda jsi asi zapomnel na katalyzatory a lambdy... tech ma benzinka obvykle vic. jo a taky problemy se zakarbonovanym sanim... a variabilnim casovanim
Naposledy editováno 20.04.2024 21:06:17